Haluaisin juttuseuraa

Anonyymi

Kertoo pettämisestä (tai halusta pettää)

Vitsit että ahdistaa mun "elämätön" elämä, kaikki se mikä on jäänyt nuoruudessa tekemättä. Olen siis 35v perheellinen mies, hyvät työpaikat talot jne, olen ollut avovaimoni kanssa kimpassa jo 12v, lapsia 3kpl. Olen ollut ujo kaveri (olen edelleen), ujous rajoittaa edelleen sosiaalista elämääni, aika paljonkin vaikka se ei luultavasti usein ulospäin näy. Rakastan avovaimoani ja perhettäni yli kaiken.

Ujouteni takia en ole ollut hyvä naisten kanssa, avovaimoni on periaatteessa ensimmäinen jonka kanssa olen seurustellut. Kaikki mahdolliset yhden illan suhteet ovat jääneet kokematta, hyvä jos uskalsin puhua naisille -> asia on nyt tietenkin eri, vuosien mittaan varmuutta on tullut lisää ja outoille naisille jutteleminen (siellä baarissa) tuntuu helpolta ja houkuttelevalta.

Avovaimoni petti n. 7v sitten, pidin tätä muutamia vuosia mahdollisena syynä pettää itsekin, se kortti jäi kuitenkin käyttämättä. Asia on periaatteessa käsitelty ja tuntuu että rakastamme toisiamme nykyisin enemmän kuin koskaan. Em. keissi ei ole täysin herättänyt tätä tilannetta, halumme ovat olleet aina erilaiset seksihommissa ja ehkä vuosilla on vaikutusta asiaan.

Mieletön kaipuu löytää salainen seuralainen jonka kanssa voisi keskustella asioista (ei välttämättä edes livenä!) En aio missään nimessä luopua puolisostani, kaipaan vain hieman vapautta tälle yhdelle parisuhteen osa-alueelle, muut ovat kunnossa. Eiväthän ne nuoruuden irto-suhteet tätä tilannetta välttämättä olisi muuttaneet, mutta niiden puute on alkanut kaivelemaan. Toivottavasti joku ymmärsi pointtini..

16

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan näitä erotiikkachatteja yms. joissa ei etsitä liveseuraa, halutaan vain jakaa fantasioita.

      • Anonyymi

        Onhan niitäkin tullut kokeiltua (ei sentään maksullisia), mutta et sieltä löydä saman tasoista juttuseuraa


    • Anonyymi

      Ymmärrän tuskasi. Itsellä oli samanlainen fiilis ensimmäisen suhteen aikana, että olisin halunnut kokea kaikenlaisia naisseikkauiluja. Olin hyvin kokematon kun tapasin hänet ja olin kateellinen kavereilleni, kun harrastivat irtosuhteita ja kaikkea muuta jännittävää, kun itse olin tylsästi seurustelusuhteessa. Sitten kun ero tuli kumppanin toimesta, niin se vapauden tunne oli ihan mahtava ja löysin baarista seksiseuraa jo samana iltana kun mut jätettiin. Siitä eteenpäin olin muutaman vuoden sinkkuna ja naisia oli kymmeniä, joiden kanssa tapailin ja useimpia pääsin panemaankin. Oli siinä myös paljon yksinäisiä vaiheitakin ja etsin sitten myös ihan vakituista naisystävää pitkään. Lopulta löysinkin hyvän naisen, jonka kanssa olen nyt naimisissa ja meillä on lapsia. Olen tyytyväinen, että silloin sinkkuaikoina pääsin kokemaan sen kaiken. Ei minulla ole juurikaan ollut kaipuuta enää olla kenenkään muun kuin oman kumppanini kanssa, enkä ole pettänyt häntä koskaan.

      Sinun tilanteesi on ehkä vähän huono siinä mielessä, että ainakin omien havaintojen perusteella naiset eivät lähtökohtaisesti innostu varatuista miehistä. Poikkeuksia toki on, mutta ei minua ainakaan olla tultu enää lähestymään baarissa tms. kun on sormus sormessa (enkä ole lihonut tai rupsahtanut). Miehillä on ehkä pienempi kynnys iskeä varattuja naisia. Eli sinun pitäisi varmaan itse aktiivisesti etsiä seuraa ja valehdella, että olet sinkku. Sellainen valehtelu ja määrätietoinen seuran etsiminen olisi ainakin itselle tosi vaikeaa varattuna. Ehkä jos minua tulisi joku tosi seksikäs nainen iskemään ja asiat vain etenisivät kuin itsestään, saattaisin sortua pettämään.

      • Anonyymi

        Jep, kiitos vastauksestasi. Olen huomannut saman, että naisia ei tahdo varatut miehet kiinnostaa, tai en ole sellaiseen ainakaan törmännyt. Uskon kuitenkin että samalla tavalla salasuhdetta etsiviä varattuja naisia on olemassa, hänet pitäisi vain löytää!

        Tuo sinkuksi tekeytyminen on hankalaa hommaa, asia kun pitäisi kyetä pitämään kuitenkin omana tietona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kiitos vastauksestasi. Olen huomannut saman, että naisia ei tahdo varatut miehet kiinnostaa, tai en ole sellaiseen ainakaan törmännyt. Uskon kuitenkin että samalla tavalla salasuhdetta etsiviä varattuja naisia on olemassa, hänet pitäisi vain löytää!

        Tuo sinkuksi tekeytyminen on hankalaa hommaa, asia kun pitäisi kyetä pitämään kuitenkin omana tietona

        Sinkuksi tekeytyminen on todella kusipäistä ameebojen hommaa. On olemassa ihmisiä, jotka eivät hakua olla missään tekemisissä varatun ihmisen kanssa.


    • Anonyymi

      Etsi edes petoskaveriksi itsesi kaltainen jo suhteessaan petetyksi tullut henkilö. Muuten saatat osallistua jonkun muun elämän rikkomiseen. Terveisin nainen joka ei ole toipunut ex puolison kaksoiselämästä. Exä on kyllä historiaa ja sinne jää. Minun on vaan enää vaikea luottaa miehiin. Luottamukseni ihmisiin rikottiin pahasti. Toivon todella, että myös exäni tulee vielä joku päivä ymmärtämään valintojensa seuraukset.

    • Anonyymi

      Auttaako patukka?

    • Anonyymi

      Varattujen miesten on helpompi saada varatuista naisista, salaseuraa.
      Varatut joutuu itsekin varomaan, joten siksi se on helpompi ratkaisu molemmille.

      nimim. Muutakin on koettu, kuin naapurimme rysää.💞

      • Anonyymi

        Komppaan tätä, vapaa mies alkaa aika nopeasti elättelemään toiveita yhteisestä elämästä ja esittämään vaatimuksia aviomiehen jättämisestä.


    • Anonyymi

      Miten olit ajatellut yhteyttä pitää? Mistä päin olet?

      • Anonyymi

        Tuota yhteydenpitoa täytyy suunnitella, mutta eiköhän sähköpostilla pääse alkuun


      • Anonyymi

        Oulun eteläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulun eteläinen

        Sähköposti kuulostaa hyvältä, haluatko ruveta juttelemaan kanssani, vaikka asunkin Etelä-Suomen alueella?


      • Anonyymi

        Laitoin viestiä, toivottavasti tuli perille.


    • Anonyymi

      Tässä on hyvä esimerkki, miksi ihmisen joka on ollut jo suhteissa ja on kokenut suhteita ja eroja ei kannata alkaa olemaan yhdessä ihmisen kanssa, jolla ei ole vielä suhdehistoriaa. Kaipuu mualle tulee ennenpitkää ja tarve kokemuksille.

    • Anonyymi

      Mitä pettämisestä saat? Huonon omantunnon, itsearvostuksen puutteen, vaimosi pettymyksen tai kenties eron hänestä. Ei aidan yli hypitä parisuhteessa jossa aiotaan pysyä yhdessä ja kunnioitetaan toista. Miten voit häntä vaatia pettämisen jälkeen pysymään kanssasi?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe