Tämän päivän Hesarissa oli juttu, jonka mukaan nuoriso maksaa 1000-2000 euroa jostakin vaatekappaleesta pelkästään sen vuoksi, että sen on suunnitellut joku muodissa oleva henkilö. Tyylinäs ja tapansa kullakin.
Itse en suostuisi pukemaan ylleni mitään Louis Vittonin suunnittelemaa, ja syykin on sama kuin nuorilla: suunnittelija on tunnettu, ja siksi hänen tuotteensa ovat ylihinnoiteltuja. Minua hävettäisi kulkea kaupungilla kaikkien katseiden alla tonnin vaate ylläni. Jokainen fiksu tajuaisi, että olen ollut tarpeeksi tyhmä maksaakseni nimestä.
Nuoret ja Louis Vitton
3
198
Vastaukset
- Anonyymi
Se siitä ilmastonmuutoksesta. Pelkkää pintaa se nuorilla vaan on.
Eiköhän lähdetä siitä että tässä yhteiskunnassa saa pukea päälleen juuri niitä vaatteita kuin haluaa👍🏻 sen ei pitäisi olla sinulle eikä muillekaan mikään ongelma jos on varaa ostaa vaikka kuinka kallis kaulahuivi jos itse tahtoo.
- Anonyymi
Tuskin niitä LV:n miestenvaatteita ostetaan suunnittelijan takia. LV:n miestenvaatteet suunnittelee Virgil Abloh, joka toimi Fendi -vaatemerkin suunnittelijana 2009-2018. Muutama vuosi sitten olisi pitänyt Fendi -vaatmerkin olla supersuosittu, jos suunnittelijalla olisi jotain väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401562- 941343
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8861- 66847
- 64843
- 71762
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731