Treffit alkaa kello kuus.
Nyt ollaan jännän äärellä
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uskotko saavasi tänään?
Joko on jännähiki päällä? Käyhän suihkussa ennen seuralaisen saapumista.
- Anonyymi
Jonna ei ole tulossa treffeille valitettavasti hän on kuollut
Anonyymi kirjoitti:
Tekstasiko hän: "Sori, en voi tullakaan luoksesi, sillä olen kuollut"?
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Tekstasiko hän: "Sori, en voi tullakaan luoksesi, sillä olen kuollut"?
Jonna on mun rakas ja kuoli kun edes ajatteli mennä ovesta ulospäin ilman minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävipä huonosti https://www.youtube.com/watch?v=biTzCVNn-fI
- Anonyymi
Edelliset treffit olivat.. Vuosiluku?
- Anonyymi
Jonna on mun niin kuka Jonnaa kaipaa täällä voi tulla myös irl kyselee minulta jotai mitä tahansa Jonnaa liittyvää nii huomaatte ettei se olis kannattanut.
- Anonyymi
Naista ei kannata viedä syömään treffeille ettei se voi syödä liikaa ja sitten ei jaksa seksiä harrastaa. Mielummin sitten vaikka keilaamaan ja siellä voi jonkun limpparin tarjota sille.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Ei tyhjällä vatsalla jaksa hässiä. Lyylille tulee kiire kotiin syömään.
Eiku naiselle sanotaan että ruokaa saa vasta seksin jälkeen. Meilläkin muija menee jääkaapille vasta seksin jälkeen.
- Anonyymi
Käykö naiset treffeillä maski naamassa. Ei kannata peittää sitä rumaa naamaa maskilla.
- Anonyymi
En tule!
Jokos treffit päättyivät?
- Anonyymi
Mä en sen luo menny.
- Anonyymi
En tule, usko! Lopeta se soittelu nyt!
- Anonyymi
Tule jo pois sieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850