Treffit alkaa kello kuus.
Nyt ollaan jännän äärellä
18
58
Vastaukset
- Anonyymi
Uskotko saavasi tänään?
Joko on jännähiki päällä? Käyhän suihkussa ennen seuralaisen saapumista.
- Anonyymi
Jonna ei ole tulossa treffeille valitettavasti hän on kuollut
Anonyymi kirjoitti:
Tekstasiko hän: "Sori, en voi tullakaan luoksesi, sillä olen kuollut"?
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Tekstasiko hän: "Sori, en voi tullakaan luoksesi, sillä olen kuollut"?
Jonna on mun rakas ja kuoli kun edes ajatteli mennä ovesta ulospäin ilman minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävipä huonosti https://www.youtube.com/watch?v=biTzCVNn-fI
- Anonyymi
Edelliset treffit olivat.. Vuosiluku?
- Anonyymi
Jonna on mun niin kuka Jonnaa kaipaa täällä voi tulla myös irl kyselee minulta jotai mitä tahansa Jonnaa liittyvää nii huomaatte ettei se olis kannattanut.
- Anonyymi
Naista ei kannata viedä syömään treffeille ettei se voi syödä liikaa ja sitten ei jaksa seksiä harrastaa. Mielummin sitten vaikka keilaamaan ja siellä voi jonkun limpparin tarjota sille.
- Anonyymi
Pummi kirjoitti:
Ei tyhjällä vatsalla jaksa hässiä. Lyylille tulee kiire kotiin syömään.
Eiku naiselle sanotaan että ruokaa saa vasta seksin jälkeen. Meilläkin muija menee jääkaapille vasta seksin jälkeen.
- Anonyymi
Käykö naiset treffeillä maski naamassa. Ei kannata peittää sitä rumaa naamaa maskilla.
- Anonyymi
En tule!
Jokos treffit päättyivät?
- Anonyymi
Mä en sen luo menny.
- Anonyymi
En tule, usko! Lopeta se soittelu nyt!
- Anonyymi
Tule jo pois sieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20612472
- 134777
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523770Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1083141Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952782Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102575Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122108Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131549- 481511
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos721358