Keski-ikäsen uusi suhde

Anonyymi

Aloitimme uuden suhteen sen perusteella, että ruvetaan kavereiksi, käydään eri tapahtumissa, ulkoillaan ja soitellaan. Muutaman kerran jälkeen mies alkoi kärttää seksiä. Ei huvittanut yhtään, ei ole enää mieheen haluja, käytän hyvää laitetta lähinnä sukuelinten elinvoiman ja toiminnan ylläpitämiseksi kuin nautinnoksi, toki muutaman orgasminkin saan ja ihan hyvä näin.
Ajattelin, no enhän siitä kulu ja yritettiin, hän ei pystynytkään. Nyt mietin, johtuiko siitä, että minä en ole valmis mihihkään kommervekkeihin. Jos hänen kerran tekee mieli ja hän pitää minusta niin luulisi pystyvän. Itse en edes odota mitään tyydyttämistä, sen hänelle kerroin. Olen muutenkin sitä mieltä että jos minä haluan saada orgasmin, saan sen koska halu on minussa sisällä. ei sitä kukaan toinen saa aikaan. Jos sisällä on sytytin, se syttyy riippumatta miehen taidoista. Siitä on kokemusta.
Nyt on lähes lumpun olo, kun olen ryhtynyt luonteeni vastaisesti sellaiseen mitä en tahdo. Pari seksisuhdetta koko elämässä, joten mikään taituri en ole. Onko vaan parasta jättää suhde. En usko rakastuvani, siksi toivoisin kaverin seuraksi ettei tarvitsisi olla yksin. Häntä kaivelee etten ole häneen rakastunut, hän kertoo olevansa. Sanoin että olen tässä, en voi tunteilleni mitään enkä etsiskele ketään muutakaan. Aika surullinen olo, apea, en syylliseksi itseäni pysty leimaamaan.

2

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olette varmaan väärät ihmiset toisillenne. Suhteessa pitää olla intohimoa luonnostaan.

• Anonyymi

En tunne ketään kohtaan mitään intohimoa. Etsin kumppania yksinäisyyteen. Ja sitä voi poistaa vain erilaisilla menoille. Osallistun ryhmiin, se on parasta, mutta nyt vain muutamat ryhmät ovat kokoontuneet. On myös läheisiin välit ja kotona pari harrastusta.
        Aikanaan uuden parisuhteen intohimoa ohjasi vietti perheen perustamiseen. Uskon että se oli enemmänkin se kuin intohimo mieheen, vaikka tietenkin olin ihastunut ensin ja se muuttui kiintymykseksi, voi sitä rakkaudeksi sanoa.
        Jotkut voivat rakastua vanhalla iällä, epäilen itseäni. Tiedän monta jotka ovat tylsänä yksin ja sanovat että alan suhteeseen jos oikea sattuu kohdalle. En usko että sattuu kuin harvoille.
        Nyt kun olen yksin, kohtaan pari-kolme suhteeseen pyyntöä vuodessa, usein kieltäydyn kohteliaasti, nyt ajattelin kokeilla. Ei taida onnistua. Aloittaja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      25
      4497
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      107
      2267
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      98
      1503
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      172
      1428
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      60
      1294
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1155
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      204
      1118
    8. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      11
      1049
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      50
      1039
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      994
    Aihe