Keski-ikäsen uusi suhde

Anonyymi

Aloitimme uuden suhteen sen perusteella, että ruvetaan kavereiksi, käydään eri tapahtumissa, ulkoillaan ja soitellaan. Muutaman kerran jälkeen mies alkoi kärttää seksiä. Ei huvittanut yhtään, ei ole enää mieheen haluja, käytän hyvää laitetta lähinnä sukuelinten elinvoiman ja toiminnan ylläpitämiseksi kuin nautinnoksi, toki muutaman orgasminkin saan ja ihan hyvä näin.
Ajattelin, no enhän siitä kulu ja yritettiin, hän ei pystynytkään. Nyt mietin, johtuiko siitä, että minä en ole valmis mihihkään kommervekkeihin. Jos hänen kerran tekee mieli ja hän pitää minusta niin luulisi pystyvän. Itse en edes odota mitään tyydyttämistä, sen hänelle kerroin. Olen muutenkin sitä mieltä että jos minä haluan saada orgasmin, saan sen koska halu on minussa sisällä. ei sitä kukaan toinen saa aikaan. Jos sisällä on sytytin, se syttyy riippumatta miehen taidoista. Siitä on kokemusta.
Nyt on lähes lumpun olo, kun olen ryhtynyt luonteeni vastaisesti sellaiseen mitä en tahdo. Pari seksisuhdetta koko elämässä, joten mikään taituri en ole. Onko vaan parasta jättää suhde. En usko rakastuvani, siksi toivoisin kaverin seuraksi ettei tarvitsisi olla yksin. Häntä kaivelee etten ole häneen rakastunut, hän kertoo olevansa. Sanoin että olen tässä, en voi tunteilleni mitään enkä etsiskele ketään muutakaan. Aika surullinen olo, apea, en syylliseksi itseäni pysty leimaamaan.

2

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olette varmaan väärät ihmiset toisillenne. Suhteessa pitää olla intohimoa luonnostaan.

• Anonyymi

En tunne ketään kohtaan mitään intohimoa. Etsin kumppania yksinäisyyteen. Ja sitä voi poistaa vain erilaisilla menoille. Osallistun ryhmiin, se on parasta, mutta nyt vain muutamat ryhmät ovat kokoontuneet. On myös läheisiin välit ja kotona pari harrastusta.
        Aikanaan uuden parisuhteen intohimoa ohjasi vietti perheen perustamiseen. Uskon että se oli enemmänkin se kuin intohimo mieheen, vaikka tietenkin olin ihastunut ensin ja se muuttui kiintymykseksi, voi sitä rakkaudeksi sanoa.
        Jotkut voivat rakastua vanhalla iällä, epäilen itseäni. Tiedän monta jotka ovat tylsänä yksin ja sanovat että alan suhteeseen jos oikea sattuu kohdalle. En usko että sattuu kuin harvoille.
        Nyt kun olen yksin, kohtaan pari-kolme suhteeseen pyyntöä vuodessa, usein kieltäydyn kohteliaasti, nyt ajattelin kokeilla. Ei taida onnistua. Aloittaja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      187
      11448
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5459
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2717
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2365
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1851
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1815
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1584
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1460
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1406
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1379
    Aihe