Aloitimme uuden suhteen sen perusteella, että ruvetaan kavereiksi, käydään eri tapahtumissa, ulkoillaan ja soitellaan. Muutaman kerran jälkeen mies alkoi kärttää seksiä. Ei huvittanut yhtään, ei ole enää mieheen haluja, käytän hyvää laitetta lähinnä sukuelinten elinvoiman ja toiminnan ylläpitämiseksi kuin nautinnoksi, toki muutaman orgasminkin saan ja ihan hyvä näin.
Ajattelin, no enhän siitä kulu ja yritettiin, hän ei pystynytkään. Nyt mietin, johtuiko siitä, että minä en ole valmis mihihkään kommervekkeihin. Jos hänen kerran tekee mieli ja hän pitää minusta niin luulisi pystyvän. Itse en edes odota mitään tyydyttämistä, sen hänelle kerroin. Olen muutenkin sitä mieltä että jos minä haluan saada orgasmin, saan sen koska halu on minussa sisällä. ei sitä kukaan toinen saa aikaan. Jos sisällä on sytytin, se syttyy riippumatta miehen taidoista. Siitä on kokemusta.
Nyt on lähes lumpun olo, kun olen ryhtynyt luonteeni vastaisesti sellaiseen mitä en tahdo. Pari seksisuhdetta koko elämässä, joten mikään taituri en ole. Onko vaan parasta jättää suhde. En usko rakastuvani, siksi toivoisin kaverin seuraksi ettei tarvitsisi olla yksin. Häntä kaivelee etten ole häneen rakastunut, hän kertoo olevansa. Sanoin että olen tässä, en voi tunteilleni mitään enkä etsiskele ketään muutakaan. Aika surullinen olo, apea, en syylliseksi itseäni pysty leimaamaan.
Keski-ikäsen uusi suhde
2
289
Vastaukset
- Anonyymi
Olette varmaan väärät ihmiset toisillenne. Suhteessa pitää olla intohimoa luonnostaan.
- Anonyymi
En tunne ketään kohtaan mitään intohimoa. Etsin kumppania yksinäisyyteen. Ja sitä voi poistaa vain erilaisilla menoille. Osallistun ryhmiin, se on parasta, mutta nyt vain muutamat ryhmät ovat kokoontuneet. On myös läheisiin välit ja kotona pari harrastusta.
Aikanaan uuden parisuhteen intohimoa ohjasi vietti perheen perustamiseen. Uskon että se oli enemmänkin se kuin intohimo mieheen, vaikka tietenkin olin ihastunut ensin ja se muuttui kiintymykseksi, voi sitä rakkaudeksi sanoa.
Jotkut voivat rakastua vanhalla iällä, epäilen itseäni. Tiedän monta jotka ovat tylsänä yksin ja sanovat että alan suhteeseen jos oikea sattuu kohdalle. En usko että sattuu kuin harvoille.
Nyt kun olen yksin, kohtaan pari-kolme suhteeseen pyyntöä vuodessa, usein kieltäydyn kohteliaasti, nyt ajattelin kokeilla. Ei taida onnistua. Aloittaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529