Puku päällä? Jakkupuku? Jotain muuta mitä?
Pukeutumistyylinne?
40
116
Vastaukset
- Anonyymi
Naisellisia vaatteita tykkään käyttää:
Mekkoja, pitsiä, röyhelöä, toppeja, (kaulus)paitoja, neulepaitoja, farkkuja, legginsejä...
Tilanteen mukaan ja asusteet sekä kengät tietysti täytyy sopia yhteen vaatteiden kanssa.
Ulkoiluvaatteet tietysti lenkkeillessä. Kotona ollessa pääosin huppari ja collarit, ja kaupunkiin mennessä farkut ja joko huppari tai jokin ohuempi pitkähihainen. Käytännössä sellaiset vaatteet mitkä tuntuu mukavilta päällä.
- Anonyymi
Musta.
-Sheena Yleensä t-paita/hihaton paita, paitapusero/huppari.
Farkut/verkkarit/collarit/reisitaskuhousut/shortsit.
Jalkineina tennarit/lenkkarit/sandaalit/vaelluskengät/biker bootsit/kävelykengät.
Takki nyt on joko huppari, pilotti tai verkkari, talvella toppatakki.
Juhliin jonkunlaiset suorathousut tai chinot. Riippuen kelistä lyhyt-tai pitkähihainen paitapusero, siistit kävelykengät/juhlalipokkaat.- Anonyymi
Oli vähän sellainen 90-lukulainen taustavire
https://cdn.def-shop.com/cdn-cgi/image/w=530,q=95,f=auto/pic1300x1725/urban-classics-pilottitakit-oliivi-400499__4.jpg ....🌸 Anonyymi kirjoitti:
Oli vähän sellainen 90-lukulainen taustavire
https://cdn.def-shop.com/cdn-cgi/image/w=530,q=95,f=auto/pic1300x1725/urban-classics-pilottitakit-oliivi-400499__4.jpg ....🌸Tyyli on aikalailla tuollainen. :D
Takin värikin täsmää.
Käytän t-paitaa ja stretchfarkkuja kesät talvet. Aikaisemmin tykkäsin erityisesti bändipaidoista, mutta nyt olen ollut tylsä ja ostanut kaapin täyteen mustia paitoja. Kotona ollessa pidän yövaatteita.
Hame ja paita tai mekko ja legginsit. Neuletakkeja. Pääasiassa. Kesät talvet. Shortseja, erävaatteita, huomiotakkeja.
Kylmemmillä joutuu joskus jonkinlaiset housut laittamaan. Takkeina toppiksesta villakankaaseen, laskettelutakki tai softshelliä. Kelistä ja tilanteesta riippuen.
Jakkupuvista olen luopunut. Juhlissa aina mekko tai mustat housut.- Anonyymi
Töissä aina business / business casual. Vapaa-ajalla arkisin usein slimfit farkut/vast. ja paita/neule/paitamekko yms. Juhlissa etiketin mukainen vaatetus. Koti-iltoina usein iso paita/neule ja lämpimät villsukat...
Jakkupukua en ole tainnut koskaan omistaa. Ehkä jotain sen tapaista oli alle kolmekymppisenä, kun olin hetken aikaa "virallisempi".
Olen jonkunlainen takki-friikki. Tykkään nahkatakeista, mokkatakeista, duffeli-takeista, army-mallisista takeista, farkkutakeista, maihari-takeista.
Farkkuja käytän aika paljon arkena, joko mustia tai sinisiä, yleensä bootcut tai suora lahje.
Kesällä käytän aika paljon pitkiä hameita tai mekkoja. Kietaisumalli on kiva. Minihameet ei ole omaa tyyliä.
Paidoista parhaat on venekaulusmallia, poolokauluksisia, tai sitten niissä on pyöreä tai nelikulmainen kaula-aukko.
Kengissä ja saappaissa on yleensä korkoa 5-7 cm. Joskus enemmän, joskus vähemmän.- Anonyymi
ei ole sitten lempipaita kuvassa
Anonyymi kirjoitti:
ei ole sitten lempipaita kuvassa
Ai tossa profiilin kuvassa? :D Ei varsinaisesti. Laitoin tahallaan kuvan, jossa on tavallinen kotipaita, jossa ei moni mua ole nähnyt:) Enkä siis ole ehkä niin tunnistettava.
It's alive :)
YB, heitäpä mistä miesoletettu löytäisi hyviä nahkatakkeja. Haussa on ollut puolipitkä lievästi biker-tyylinen takki, mieluiten päävärinä tumma ruskea, mutta kun ei löydy. Siis aitona nahkana, feikkinä on löytynyt todella hyvännäkösiäkin, yllättäen Kiinasta, mutta kolmenkympin rotsi ei paljon lupaa.
Palstaile useammin, sun juttuja on ikävä :)randombypasser kirjoitti:
YB, heitäpä mistä miesoletettu löytäisi hyviä nahkatakkeja. Haussa on ollut puolipitkä lievästi biker-tyylinen takki, mieluiten päävärinä tumma ruskea, mutta kun ei löydy. Siis aitona nahkana, feikkinä on löytynyt todella hyvännäkösiäkin, yllättäen Kiinasta, mutta kolmenkympin rotsi ei paljon lupaa.
Palstaile useammin, sun juttuja on ikävä :)Elossa ollaan juu, vaikka ikä painaa :P
Kukapa siellä kirjoittelee, jotenkin on jotain tuttua kirjoitustyylissä 🤔
Netistä kai kaikki näinä aikoina löytyy. Ihan zalandolta on tullut haulla etsittyä; väri,, pituus, materiaali jne. kaipa tuo miehilläkin toimii, luulis :)
Aina aloittelen lukemaan palstaa ja meinaan jo vastatakin jotakin, mutta sitten tulee aina joku keskeytys.. Tai ehkä musta on tullut vaan hitaampi ja ympäröivästä maailmasta nopeampi
😄yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Elossa ollaan juu, vaikka ikä painaa :P
Kukapa siellä kirjoittelee, jotenkin on jotain tuttua kirjoitustyylissä 🤔
Netistä kai kaikki näinä aikoina löytyy. Ihan zalandolta on tullut haulla etsittyä; väri,, pituus, materiaali jne. kaipa tuo miehilläkin toimii, luulis :)
Aina aloittelen lukemaan palstaa ja meinaan jo vastatakin jotakin, mutta sitten tulee aina joku keskeytys.. Tai ehkä musta on tullut vaan hitaampi ja ympäröivästä maailmasta nopeampi
😄Hah, tokko sua ikä painaa, vaikka ei tässä nuoria enää olla :)
Kirjottelee noin 10 vuoden takaa miesoletettu, sillonen palsta-aktiivi (mikä se muuten on...). Sillonen rekattu nikki jääköön historiaan, on taho tai pari, jotka saattaisivat riemastua siitä liikaakin.
Varmaan on tuttu tapa kirjoitella, aika paljon silloin turistiin, mm. Turku Citystä ja keskiaikamarkkinoista. Oltiin jossain välissä moikkia järjstemässä Ruissisakin, mutta ittelleni tuli esteitä, olisko ollut 2010, luulen niin. Xenakin oli muistaakseni liikkeellä Ruissiin silloin.
Joo, ei aina jaksa, tulee muuta, olennaisempaa, keskeytyksiä. Hitaammaks tässä kyllä on käynyt, pitää varmaan hakea jotain vauhditusta, vaikka rollaattori 🤣- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Palstaile useammin, sun juttuja on ikävä :)Sivusta, jos lompsa kestää teetä, saat juuri sopivan:
https://www.turkis-nahkaompelimo.fi/
-harmiseikirj- randombypasser kirjoitti:
Hah, tokko sua ikä painaa, vaikka ei tässä nuoria enää olla :)
Kirjottelee noin 10 vuoden takaa miesoletettu, sillonen palsta-aktiivi (mikä se muuten on...). Sillonen rekattu nikki jääköön historiaan, on taho tai pari, jotka saattaisivat riemastua siitä liikaakin.
Varmaan on tuttu tapa kirjoitella, aika paljon silloin turistiin, mm. Turku Citystä ja keskiaikamarkkinoista. Oltiin jossain välissä moikkia järjstemässä Ruissisakin, mutta ittelleni tuli esteitä, olisko ollut 2010, luulen niin. Xenakin oli muistaakseni liikkeellä Ruissiin silloin.
Joo, ei aina jaksa, tulee muuta, olennaisempaa, keskeytyksiä. Hitaammaks tässä kyllä on käynyt, pitää varmaan hakea jotain vauhditusta, vaikka rollaattori 🤣Ookkeei :D Nyt mää taisin hokata, kuka siellä kirjoittelee, kun kurkkasin profiiliinkin. Vai oliko se Down by the laituri, mitä tarkoitit? Kiva bongata wanha tuttu. Xenaankin olis kiva törmätä vielä joskus. Ties vaikka oliskin jossain täällä 🤔
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ookkeei :D Nyt mää taisin hokata, kuka siellä kirjoittelee, kun kurkkasin profiiliinkin. Vai oliko se Down by the laituri, mitä tarkoitit? Kiva bongata wanha tuttu. Xenaankin olis kiva törmätä vielä joskus. Ties vaikka oliskin jossain täällä 🤔
Ei ku hitto, DBTL:hän se oli, olet 100% oikeassa! Joo, kiinni jäin, olen liian helppo :D
Todellakin kiva törmätä vuosien jälkeen! Olen joskus ohimennen vilkaissut palstalle vuosien saatossa ja ollut iloinen nähtyäni rekatun nikkisi aktiivisena :)
Xenan kanssa tavattiinkin, oli työkiemuroita sopivilla reiteillä. Oli vähintään tuplaten yhtä mahtava ihminen kuin palstalla, aivan loistava. Saattaahan tuo vielä täällä pyöriä, vaan muistan, että Xenalle tuli tuolloin tilanne, että nettielämä oli mietittävä uudelleen.Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, jos lompsa kestää teetä, saat juuri sopivan:
https://www.turkis-nahkaompelimo.fi/
-harmiseikirj-Se on se ongelma, lompsa tuskin venyy teetettyyn... Kiitti vinkistä, täytyyhän tuo tarkistaa, sitten tietää miten ison lompsan tarttee :)
Ei ku hitto, DBTL:hän se oli, olet 100% oikeassa! Joo, kiinni jäin, olen liian helppo :D
Todellakin kiva törmätä vuosien jälkeen! Olen joskus ohimennen vilkaissut palstalle vuosien saatossa ja ollut iloinen nähtyäni rekatun nikkisi aktiivisena :)
Xenan kanssa tavattiinkin, oli työkiemuroita sopivilla reiteillä. Oli vähintään tuplaten yhtä mahtava ihminen kuin palstalla, aivan loistava. Saattaahan tuo vielä täällä pyöriä, vaan muistan, että Xenalle tuli tuolloin tilanne, että nettielämä oli mietittävä uudelleen.Ai säkin tunnet Xenan? Heh, mekin on se tavattu kumpikin kumppanin kanssa. Tunnetaan edelleenkin. :)
JanK kirjoitti:
Ai säkin tunnet Xenan? Heh, mekin on se tavattu kumpikin kumppanin kanssa. Tunnetaan edelleenkin. :)
Se, korjaan hän. :E
JanK kirjoitti:
Ai säkin tunnet Xenan? Heh, mekin on se tavattu kumpikin kumppanin kanssa. Tunnetaan edelleenkin. :)
Hah, pieni maailma :)
En voi sanoa enää tuntevani, kun on aikaa välissä paljon, mutta ehkä kuitenkin tunnen, tokko ollaan kumpikaan ihan hirveästi muututtu. Erittäin miellyttävä ihminen, oli ilo kohdata aikanaan, sen voisi uudistaakin, numero on tallessa ja sijainti tiedossa :)JanK kirjoitti:
Se, korjaan hän. :E
Ja tarkennan omiani, mutta kertoo susta JanK paljon jos olet Xenan ystäviä, tosin se "paljon" on käynyt ilmi jo kirjoittelustakin, jalat maassa ja sydän mukana :)
Hah, pieni maailma :)
En voi sanoa enää tuntevani, kun on aikaa välissä paljon, mutta ehkä kuitenkin tunnen, tokko ollaan kumpikaan ihan hirveästi muututtu. Erittäin miellyttävä ihminen, oli ilo kohdata aikanaan, sen voisi uudistaakin, numero on tallessa ja sijainti tiedossa :)Älä muuta sano. :)
Ei mekään olla nähty, mutta muuten kyllä väleissä. Juu, hän on ihana ihminen. Todella mukava ja lämmin sydäminen nainen. Tykkään todella hänestä ihmisenä. Ihan on ittensä näköinen vieläkin. :)
Pari ihmistä olen tavannut miehen logiikan ajoilta. Tuo avopuolisoni ja Xena sekä eräs muu mies ihminen, joka kävi ihan kylässäkin asti ja juttusi silloisen kumppaninkin kanssa. On sitä oltu rohkeita. :P
Nimeä nyt en viitti kertoa, kun en ole varma vaikka tykkäis kyttyrää. Siis nimimerkkiä. Mutta joo, maailma on pieni. :)randombypasser kirjoitti:
Ja tarkennan omiani, mutta kertoo susta JanK paljon jos olet Xenan ystäviä, tosin se "paljon" on käynyt ilmi jo kirjoittelustakin, jalat maassa ja sydän mukana :)
Heh, no kiitos. Mä olen vaan silleen kehno ystävä, kun en kauhean aktiivisesti käy tapaamassa enkä juuri pidä yhteyksiä. Joskus tunnen piston rinnassani sen takia, mutta toisaalta mun kaikki ystävät taitaa tietää millainen erakko mä olen. Tuntuu ymmärtävän tai ei ainakaan kukaan ole isommin purnannut.
En unohda ystäviäni 90 vuodenkaan päästä ja aina he on mun ajatuksissani ja hyvää toivon, mutta...olen semmonen että viihdyn omissa oloissani ja en halua olla vaivaksi muille. :)JanK kirjoitti:
Heh, no kiitos. Mä olen vaan silleen kehno ystävä, kun en kauhean aktiivisesti käy tapaamassa enkä juuri pidä yhteyksiä. Joskus tunnen piston rinnassani sen takia, mutta toisaalta mun kaikki ystävät taitaa tietää millainen erakko mä olen. Tuntuu ymmärtävän tai ei ainakaan kukaan ole isommin purnannut.
En unohda ystäviäni 90 vuodenkaan päästä ja aina he on mun ajatuksissani ja hyvää toivon, mutta...olen semmonen että viihdyn omissa oloissani ja en halua olla vaivaksi muille. :)Aaah, toi selittää aika paljon, ehkä kaiken.
Sukulaissielu, olen itte samanlainen ja samanlainen omilleni. Kuvailit vieläpä hiton hyvin, jaksa olla yhteyksissä aktiivisesti, muttei unohda ikinä toista ja on aina saatavilla ystävilleen, erakkomainen, mutta molemmat osapuolet tietävät sen ja kunnioittavat jne.randombypasser kirjoitti:
Aaah, toi selittää aika paljon, ehkä kaiken.
Sukulaissielu, olen itte samanlainen ja samanlainen omilleni. Kuvailit vieläpä hiton hyvin, jaksa olla yhteyksissä aktiivisesti, muttei unohda ikinä toista ja on aina saatavilla ystävilleen, erakkomainen, mutta molemmat osapuolet tietävät sen ja kunnioittavat jne.Niin, sellainen vähän ei nyt yksinäinen sielu, mutta yksinään viihtyvä sielu. Perhe nyt tiestysti on tärkein kaikista, mutta välillä on mukavaa, kun ei se perhekkään ole siinä meuhkaamassa. Ei mulla yksin ole ikinä tylsää tai huono olla.
Seurassa sitäkin useammin. Vaikkei se ystäviin päde, mutta rasitun aika nopeesti aktiivisesta yhdessä olemisesta, jos juttua on paljon ja ihmiset puhuu tyyliin 24/7 ja kaikkiin pitäisi keskittyä. Kaikki antennit ja aistit on päällä muutenkin jatkuvasti, niin sitä vaan väsyy vaikkei haluaisi olla tyly ja tympeä.
Yksin vaan on aina helpompaa, kun aktiivisessa vuorovaikutuksessa. vaikka se vuorovaikutus ja ihminen jonka kanssa on olis kuinka ihana ja tärkeä, silti. :)JanK kirjoitti:
Niin, sellainen vähän ei nyt yksinäinen sielu, mutta yksinään viihtyvä sielu. Perhe nyt tiestysti on tärkein kaikista, mutta välillä on mukavaa, kun ei se perhekkään ole siinä meuhkaamassa. Ei mulla yksin ole ikinä tylsää tai huono olla.
Seurassa sitäkin useammin. Vaikkei se ystäviin päde, mutta rasitun aika nopeesti aktiivisesta yhdessä olemisesta, jos juttua on paljon ja ihmiset puhuu tyyliin 24/7 ja kaikkiin pitäisi keskittyä. Kaikki antennit ja aistit on päällä muutenkin jatkuvasti, niin sitä vaan väsyy vaikkei haluaisi olla tyly ja tympeä.
Yksin vaan on aina helpompaa, kun aktiivisessa vuorovaikutuksessa. vaikka se vuorovaikutus ja ihminen jonka kanssa on olis kuinka ihana ja tärkeä, silti. :)Ja sitten joku facebookkikin, en mä osaa oikeen kertoa jokaista päivän juttua sinne. Enemmänkin tällainen kertovaan tyyliin vuorovaikutus sopii, kun päiväkirja tai hei paistoin kakun, oli muuten hyvää. Hei pesin pyykit jne..En mä osaa tavallisista arkisista asioista tehdä mitään tarinaa.
Sitten, jos ei ole mitään muuta juteltavaa, kun mitä tein miten makasin vattallani vai selälläni, niin olen mielummin hiljaa. :)JanK kirjoitti:
Ja sitten joku facebookkikin, en mä osaa oikeen kertoa jokaista päivän juttua sinne. Enemmänkin tällainen kertovaan tyyliin vuorovaikutus sopii, kun päiväkirja tai hei paistoin kakun, oli muuten hyvää. Hei pesin pyykit jne..En mä osaa tavallisista arkisista asioista tehdä mitään tarinaa.
Sitten, jos ei ole mitään muuta juteltavaa, kun mitä tein miten makasin vattallani vai selälläni, niin olen mielummin hiljaa. :)Sitten taas kumppanin kanssa kyllä juttelen kaikenlaista, päivän tapahtumiakin, miten meni töissä, mitäs tykkäät jos ja mentäiskö, tarvitko jotain kaupasta ja sen semmosta arkista huikkailua. Tai pitkän kaavan mukaan pitkiäkin keskusteluja kaikesta maan ja taivaan välillä.
Jos vaan toista kiinnostaa jutella, harvoin kiinnostaa. Joskus tuli juteltua aamuuna sti sängyssä selälleen maaten. Se oli ihan mukavaa. Smmosta mä kyllä jaksan, mutta silloin saan keskittyä siihen yhteen ihmiseen ihan täysin ja on rauhallista kotona olla ja käydä sitä juttua. :P
Sitten mä höpäjän teille. :Drandombypasser kirjoitti:
Xenan kanssa tavattiinkin, oli työkiemuroita sopivilla reiteillä. Oli vähintään tuplaten yhtä mahtava ihminen kuin palstalla, aivan loistava. Saattaahan tuo vielä täällä pyöriä, vaan muistan, että Xenalle tuli tuolloin tilanne, että nettielämä oli mietittävä uudelleen.Kiva kuulla, että joku vielä tunnistaa :) Muistan kyllä , kun xenan kanssa tapasitte, taisitte jopa kirjoittaa silloin yhdessä palstalle:D
Aika lähellä kai se meidänkin törmääminen oli. Toistaiseksi olen tavannut vain yhden palstalaisen; elisaketun. Yhden toisenkin, naispuolisen, kanssa oli tapaamisesta paljon juttua, mutta aina se sitten jäi. Sitten hän vain katosi, syystä tai toisesta, jäi vähän mysteeriksi, miksi..:/
Xenaa en ole tosiaan enää myöhemmin nähnyt, ainakaan tunnistanut. Olisi ollut hänetkin mukava tavata. :) Joskus siitä oli juttuakin. Sellaisia nää nettipalstat on, ihmisiä tulee ja menee.JanK kirjoitti:
Sitten taas kumppanin kanssa kyllä juttelen kaikenlaista, päivän tapahtumiakin, miten meni töissä, mitäs tykkäät jos ja mentäiskö, tarvitko jotain kaupasta ja sen semmosta arkista huikkailua. Tai pitkän kaavan mukaan pitkiäkin keskusteluja kaikesta maan ja taivaan välillä.
Jos vaan toista kiinnostaa jutella, harvoin kiinnostaa. Joskus tuli juteltua aamuuna sti sängyssä selälleen maaten. Se oli ihan mukavaa. Smmosta mä kyllä jaksan, mutta silloin saan keskittyä siihen yhteen ihmiseen ihan täysin ja on rauhallista kotona olla ja käydä sitä juttua. :P
Sitten mä höpäjän teille. :DAika samaa itellä, hyvin viihdyn itekseni ja mieluumminkin niin, kuin isommassa seurassa. Väsyn aika tanakasti seurassa olemisesta ja siksi takki on usein tyhjä työpäivän jälkeen, jatkuvaa ihmiskontaktia eri muodoissaan. Se oli exälle vaikea pala nieltäväksi, etten ole heti palattuani valmis mihin tahansa sutinaan, vaan tartten oman ajan nollatakseni työpäivän mielestäni.
Kyllähän sitä exän kanssa tuli turistua pitkät pätkät asiasta ja sen vierestä, kun aikaa oli, sehän se oli kivaa. Ja tietty aina päivän kuulumiset piti vaihtaa ja puntaroida sohvalla niitä näitä mättäitä.
Mä en ton Facen osalta tiiä. Tarinaahan multa tulee, jos sille päälle satun, mutta koen sen keskimääräisen sisällön sellaiseksi pintaliitohommaksi, joka itteeni ei houkuta, niin en siihen ryhdy itekään. Se on tietty ok, jos joku kertoo siellä päivänsä jokaisen risahduksenkin, mutta mua se ei kiinnosta pätkääkään. Sitten kun laitetaan jotain, missä on omaa sielua mukana eikä kaikki ole aina yhtä onnea ja iloa, niin herään.
Kirjottelen sinne itte lähinnä mieltäni vaivaavista ajatuksista ja alkupaloiksi välillä hauskoja sattumuksia tms., mutta en mä siellä hirveesti jaksa olla. Enemmän se on paikka moikata kavereita, kuin muuta. Ja se on ainoa syy, miksi sinne ikinä meninkään, muuta en sieltä kaipaa. Tai no jahka tästä erosta on selvitty kunnolla, niin ehkä sitten Facen treffitpuoli voi alkaa kiinnostamaan 😁yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Kiva kuulla, että joku vielä tunnistaa :) Muistan kyllä , kun xenan kanssa tapasitte, taisitte jopa kirjoittaa silloin yhdessä palstalle:D
Aika lähellä kai se meidänkin törmääminen oli. Toistaiseksi olen tavannut vain yhden palstalaisen; elisaketun. Yhden toisenkin, naispuolisen, kanssa oli tapaamisesta paljon juttua, mutta aina se sitten jäi. Sitten hän vain katosi, syystä tai toisesta, jäi vähän mysteeriksi, miksi..:/
Xenaa en ole tosiaan enää myöhemmin nähnyt, ainakaan tunnistanut. Olisi ollut hänetkin mukava tavata. :) Joskus siitä oli juttuakin. Sellaisia nää nettipalstat on, ihmisiä tulee ja menee.Legendaarinen YB, kuinka voisikaan unohtaa :)
Saattaa muuten olla, että jotain tollasta Xenan kanssa tuolloin tehtiin, ei vaan vanha enää muista kaikkia venkoilujaan.
Oli se aika likellä, en enää muista mitä sillon tapahtu että olinkin estynyt, mutta jotain. Mutta aina on toinen mahdollisuus, niin kauan kuin henki pihisee :)
Joo, sitähän tää on. Itekin pöllähdin jostain paikalle ja katosin kolmisen vuotta myöhemmin liki 10 vuodeksi. Ja taas täällä :D
- Anonyymi
Vain paras kelpaa, ei mitään muuta: chanel 5.
- Anonyymi
Täysin tilanteesta riippuvaista.
Yeisimmin hyvin istuvat boot cut farkut ja hyvin istuva lady fit t-paita. Huppari tai neuletakki siinä päällä. Jalkaan paksukorkoset korkokengät. Noilla mennään sekä tavallisina työpäivinä, että myös kotona. Kotona tosin ei oo kengät jalassa ja farkkujen tilalta jalassa voi olla myös jotku ihanan pehmoset collarit. Pieruversioita en omista.
Jos tarvii töihin pukeutua paremmin, niin suorat mustat hyvin istuvat housut, joissa hyvin laskeutuva kangas. Hyvin istuva paita siihen ja joku ohkanen neuletakki. Noissa paidoissa tykkään erityisesti waterfall tyypisistä kauluksista, mutta on mulla muutama silkkinen kauluspaitakin. Jakkutakkikin löytyy, mutta sen pistän päälle vain jos pitää olla ehdottomasti "smart".
Kämmenen verran yli polven pituisia hameitakin löytyy. Tärkeintä mulle on aina hyvin laskeutuvat kankaat. Hameita käytän lähinnä kesällä. Tai jos töissä on joku tilaisuus, missä nätin hameen voi aatella olevan hyödyksi. - Anonyymi
Hyvä. Olen tilannetajuinen ja saankin siitä aina kehuja; joko bisnesjakku, eräjormat, pikkumustat, kesäkevyt, casual friday, tallirytkyt, öisin isey miyaki! Ihmisen pitää tajuta mikä hyvältä näyttää.
- Anonyymi
Boheemi/hippityylinen/taiteellinen. Minulla on paljon vaatteita menneiltä vuosikymmeniltä jotka on olen ostanut käytettyinä. Inhoan massamuotia, ja pidän marketeissa ja vaateliikkeissä myytäviä vaatteita tylsinä, yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta; yllättäviä löytöjä tulee toisinaan kuitenkin tehtyä.. Käytän yleensä housuja joissa on levenevät lahkeet.. Ja nyt talvella on käytössä viktoriaaniset talvikengät. Paidoistani monet ovat kuviollisia ja värikkäitä, hippityylisiä. Löytyy minulta myös muutama hattu, jotka on tehty käsin.
- Anonyymi
Uimapuku.
Korona-aikaan työasuna toimii verkkarit ja huppari tms. Kesällä t-paita. Ja sama toimii muutenkin kotona.
- Anonyymi
Arkista perustyyliä, käytännön sanelemaa. Olisi kiva pukeutua paremmin, vaatteitakin siihen löytyisi, mutta tilaisuudet puuttuvat.
Ulkoiluvaatteet, farkut, huppari, cardigan, treenivaatteet, joskus harvoin siistimpi bomber tai bleiseri. - Anonyymi
Kotona omissa oloissa mahdollisimman mukavaa. Työhön pukeudun siististi ja tyylikkäästi, paisi nyt kun olen pitänyt kotikonttoria viiseiset kymmenen kuukautta ja ainakin maaliskuun loppuun menee sanoo työnantaja. On siis sama miten pukeutuu paitsi videokokouksiin pitää laittaa siistiä päälle ja olemus siistiksi.
Itse suosin aina, niin arki kuin juhlapukeutumisessa laatua. Ostan vaatetta harvoin mutta kun ostan se saa maksaa vähän enemmän. Halvemmaksi se ajanmittaan tulee kuin ostaa halpakauppojen venyviä ja kuosinsa ja värinsä menettäviä kuteita joita saa olla ostamassa joka toinen kuukausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822