Jatkuvaa valitusta milloin mistäkin... Kun koskee selkään, traktori ei toimi. Jatkuvasti jaksaa ukko valittaa... Tuntuu oikein etsimällä etsiä syitä valittaa ihan joka päivä. Ai perkele mä sanon, hällä olevinaan niin hemmetin vaikeaa. Ihan kun ne asiat paranisi valittamalla. Minä se tässä kärsin tuosta kun valittaa. Sanoisinko joskus suoraan mistä moinen valitus on kotoisin... Ukko vois ensin katsoa peiliin, isoin syyllinen löytyy sieltä.
Kumpi tässä kärsii eniten...
5
78
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sun ukko sulle sukua kun olet laittanut aloituksen tälle suku on pahin palstalle?
Jos on, ei kannattaisi ryhtyä lähisukulaisen kanssa parisuhteeseen.
Ehkä tuohon auttaisi ero, tai minimissään korvatulppien osto.- Anonyymi
Vastasin just tuossa edellä toiselle.
Sanot suoraan että nyt et kuuntele yhtä ainutta valitusta, onko SELEVÄ!!!
Ja jos valittaa sittenkin, niin paukautat oven perässäsi ja lähdet kävelylle, tai rupeet itse valittamaan! Valitat taukoamatta tunnin pari, ja kovalla äänellä, niin eiköpä mene sanoma perille!
Ihteäni ärsyttää kaikista eniten iänikuiset valittajat!
Ne on sellaisia tyyppejä, jotka ovat pelkästään itserakkaita.
eivät ota huomioon sitä toista ihmistä jolle suoltavat iänikäiset ikävät juttunsa.
Painukoot lääkäriin valittamaan tai soittakoot auttavaan puhelimeen, tai kirjoittakoot vihkoon omat valituksensa, TAI MUUTTUKOOT MYÖNTEISIKSI IHMISIKSI!
- Anonyymi
Samat sanat sinulle, Anonyymi 07.01.2021 11:57, lopeta huutaminen.
- Anonyymi
Minusta oli hyviä neuvoja.
- Anonyymi
Miksi sille lääkärille pitäisi mennä valittamaan? Ovatko he jotain valitusten kaatopaikkoja. Heille mennään hakemaan diagnoosia, hoito-ohjeita ja lääkereseptiä silloin kun ollaan sairaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648