Mitä sanoisit Hänelle juuri nyt?

Anonyymi

Itselläni ei ole mitään sanottavaa.

23

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna rakkaus sen viestin mennä läpi 🤣🤣🤣mä olen niin varma että häneltä tulee kielteinen vastaus kun pyysin treffeille nii katsotaan rakkaus ihan huvikseen mitä hän kirjoittaa mulle takaisin 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Kai mä vaan itkisin, kävelisin pois ja saisin vihdoin rauhan.

      • Anonyymi

        Miksi itkisit jos mut näkisit ku mä kuitenkin tulisin sun perään ja antaisin halin ja sanoisin että rakas älä itke että mä olen sun kanssa Huora niin ei tarvitse enää paeta kun ei ole mitään syytä miksi me erottaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi itkisit jos mut näkisit ku mä kuitenkin tulisin sun perään ja antaisin halin ja sanoisin että rakas älä itke että mä olen sun kanssa Huora niin ei tarvitse enää paeta kun ei ole mitään syytä miksi me erottaisi

        Sä oot melko kammottava noiden juttujesi kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot melko kammottava noiden juttujesi kanssa

        Siis toi takiainen on nii paras. Mä voisin itsekin ihastuu siihe kun jos joku noin tekisi kun minä herkietyn ja joku sitten oikein halin kera lohduttaa ja hetken kuluttua tokasee ton Huora sanan nii olis se hauska hetki


    • Anonyymi

      En mitään, kun ei kohdata

    • Anonyymi

      En sanoisi mitään, uppoituisin hänen silmiin ja toivon mukaan se johtaisi suudelmaan.

    • Anonyymi

      Olet rakas

    • Anonyymi

      Saisi melkoisen luuvitosen 😌

    • Anonyymi

      Ei minullakaan hänelle juuri nyt mitään sanottavaa.

      • Anonyymi

        Taitaa olla, kun kuitenkin kommentoida piti 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla, kun kuitenkin kommentoida piti 😏

        Tuu mun viereen kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu mun viereen kulta

        Riippuu kuka olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu mun viereen kulta

        En halua


    • Moi, sanoisin...

      en välttämättä kokisi että niitä sanoja tarvittaisiin, annettais tunteiden puhua omaa kieltään.

    • Anonyymi

      Rakas kosketa minua kun nähdään.

    • Anonyymi

      Nöyryytetty olo.

      • Anonyymi

        Parempi vain tyytyä yksinäisyyteen kuin muutkin.


    • Anonyymi

      Ehkä sydämessä
      on kaksi kammiota siksi
      että ristiriitaisetkin tunteet
      mahtuisivat sen sisään. (Pinterest)

      Nyt tuli korona lähelle. Pidä huoli itsestäsi.
      🌠

    • Anonyymi

      Varmaan jotain ihan tavallista juttuu vaan, vaikka ilmoista.

    • Anonyymi

      Minulla löytyy aina hänelle, tärkeälle, sanottavaa. Hän on tästä myös hyvin tietoinen.

    • Anonyymi

      No useammalle henkilölle
      A) oot kyllä hullu. Älä haaskaa aikaasi minun ajattelemiseen. En ole sen arvoinen. Rakasta itseäsi vain, jos et muuta vaihtoehtoa minun tilalle löydä
      B) Mua jännittäisi kohdata kun varmaan vaan nauraisin kun olet sen oloinen mies että voisin nauraa nauramisen perään 😀 aina kun käyn sielläpäin nii tulet mieleeni
      C) sun jutut voi luoja en ollut koskaan tosissani mutta olihan se kivaa virtuaalisesti

      Ehkä nuo riittää 💋

      Ai niin vielä
      D) haluaisin puolisosi tilalle 💓

    • Anonyymi

      Mitä mies oikein ajattelet kaikesta tästä meidän välillä? Luuletko, että en ole kiinnostunut sinusta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe