Itselläni ei ole mitään sanottavaa.
Mitä sanoisit Hänelle juuri nyt?
Anonyymi
2371
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
Vastaukset 23
Vanhimmat
Anna rakkaus sen viestin mennä läpi 🤣🤣🤣mä olen niin varma että häneltä tulee kielteinen vastaus kun pyysin treffeille nii katsotaan rakkaus ihan huvikseen mitä hän kirjoittaa mulle takaisin 🤣🤣🤣
Kai mä vaan itkisin, kävelisin pois ja saisin vihdoin rauhan.
Miksi itkisit jos mut näkisit ku mä kuitenkin tulisin sun perään ja antaisin halin ja sanoisin että rakas älä itke että mä olen sun kanssa Huora niin ei tarvitse enää paeta kun ei ole mitään syytä miksi me erottaisi
Sä oot melko kammottava noiden juttujesi kanssa
Siis toi takiainen on nii paras. Mä voisin itsekin ihastuu siihe kun jos joku noin tekisi kun minä herkietyn ja joku sitten oikein halin kera lohduttaa ja hetken kuluttua tokasee ton Huora sanan nii olis se hauska hetki
En mitään, kun ei kohdata
En sanoisi mitään, uppoituisin hänen silmiin ja toivon mukaan se johtaisi suudelmaan.
Olet rakas
Saisi melkoisen luuvitosen 😌
Ei minullakaan hänelle juuri nyt mitään sanottavaa.
Taitaa olla, kun kuitenkin kommentoida piti 😏
Tuu mun viereen kulta
Riippuu kuka olet
En halua
Moi, sanoisin...
en välttämättä kokisi että niitä sanoja tarvittaisiin, annettais tunteiden puhua omaa kieltään.
Rakas kosketa minua kun nähdään.
Nöyryytetty olo.
Parempi vain tyytyä yksinäisyyteen kuin muutkin.
Ehkä sydämessä
on kaksi kammiota siksi
että ristiriitaisetkin tunteet
mahtuisivat sen sisään. (Pinterest)
Nyt tuli korona lähelle. Pidä huoli itsestäsi.
🌠
Varmaan jotain ihan tavallista juttuu vaan, vaikka ilmoista.
Minulla löytyy aina hänelle, tärkeälle, sanottavaa. Hän on tästä myös hyvin tietoinen.
No useammalle henkilölle
A) oot kyllä hullu. Älä haaskaa aikaasi minun ajattelemiseen. En ole sen arvoinen. Rakasta itseäsi vain, jos et muuta vaihtoehtoa minun tilalle löydä
B) Mua jännittäisi kohdata kun varmaan vaan nauraisin kun olet sen oloinen mies että voisin nauraa nauramisen perään 😀 aina kun käyn sielläpäin nii tulet mieleeni
C) sun jutut voi luoja en ollut koskaan tosissani mutta olihan se kivaa virtuaalisesti
Ehkä nuo riittää 💋
Ai niin vielä
D) haluaisin puolisosi tilalle 💓
Mitä mies oikein ajattelet kaikesta tästä meidän välillä? Luuletko, että en ole kiinnostunut sinusta?