Myöntääkö mies ikinä?

Anonyymi

Että häntä kiukuttaa?

18

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran taisin vahingossa Jotain sanoa.

    • Anonyymi

      Miehet syyttää kaikesta aina naisia

    • Noh kyllähän kiukkuisiakin ovat.

    • Anonyymi

      Mitä myöntämistä siinä on? Kyllähän nyt sen huomaa jo kaukana. Mustasukkaisuutta/kateutta/epävarmuutta mies ei helpolla jos koskaan myönnä.

      • Anonyymi

        Huomaa sen, mutta myöntävätkö että kiukuttaa ja että se kiukku johtuisi omasta itsestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa sen, mutta myöntävätkö että kiukuttaa ja että se kiukku johtuisi omasta itsestä?

        Nälkäkiukkua on kaikilla ja mikään ei estä sen myöntämistä.


    • Anonyymi

      Mikspä en myöntäis? Joskus sanon, että nyt tekee mieli vaan mököttää.
      Tietää, että kiukkuaa turhaan, mutta sit pitää saada mököttääkin.

      Joistain naisista se on kamalaa. Mies, minkä pitäis olla itse tyyneys ja turva, kiukkuaakin kaikkea, sit nysvää yksin tumma pilvi päänsä päällä.

      Mutta inhimillistä. Tunteet vie ukkoa kuin litran mittaa. So?

      • Anonyymi

        En tiedä, mutten ole ikinä kuullut. Aina vika on ollut jossain muussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutten ole ikinä kuullut. Aina vika on ollut jossain muussa.

        Tyhmissä kuskeissa liikenteessä? Typerissä liikennejärjestelyissä? Typerissä asiakkaissa? Koko universumissa...

        Miten naiset sitten kiukkuaa? Minusta ihan samoin.


    • Anonyymi

      Aikamoisia valittajia ovat palstapojatkin.

      Mutta kyllä ihan miehiäkin kiukuttaa. Ja myöntävät sen.

      xLiner

    • Anonyymi

      En tiedä, mutta minä sen kyllä huomaan ja alan sitten systemaattisesti väkyttämään siitä ja lopulta mies heittää taulut seiniltä ja minut pihalle.

    • Anonyymi

      Minä en myönnä koskaan, että kiukustutan miehen 😛

    • Anonyymi

      Naisilla on se tyyli että pitää ärsyttää ja loukata sen minkä osaa ja sitten kysyä että "menikö tunteisiin?". Jos haluaa puolustautua niin oikea vastaus on varmaan että ei mennyt.

      • Anonyymi

        Mies ilman naista on yksi tasapaksu pökkelö tai pelkkä sydänkäyrän suora viiva ilman pomppua.

        -palstan suuri ajattelija


    • Anonyymi

      Mies ei sano että kiukuttaa vaan että vituttaa. Yleensä myös kirosanoja tuppaa lentämään suusta siinä mielentilassa ja naamakin voi olla kurtussa.

      • Anonyymi

        Ai onko naamakin kurtussa? Meillä se jos oikein vihainen on, näyttää vähän näädältä. Se johtuu siitä, että jopa nenänsivuun tulee molemmin puolin kaksi kurttua 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai onko naamakin kurtussa? Meillä se jos oikein vihainen on, näyttää vähän näädältä. Se johtuu siitä, että jopa nenänsivuun tulee molemmin puolin kaksi kurttua 🤔

        Olen siis itse mies ja kerroin miten itse toimin kun vituttaa...


      • Naisia kiukuttaa, miehiä vituttaa. Miehet eivät sorru akkamaiseen kiukutteluun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe