Ilman miestä nainen

Anonyymi

sekoilee. Siis naisella on ihan pakko olla mies. Empiirinen tutkimus. Mies maadoittaa naisen kohdilleen. Elo ilman miestä on ikään kuin sähköisku ilman tilausta.

69

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihin ihmeeseen tarvitsisi miestä, kun pärjää kaikin puolin yksin.
      Elämä on paljon helpompaa ilman miestä.
      Se tunne on mahtava kun pärjää omillaan.

• Anonyymi

No mä tulen rauhalliseksi miehen kanssa, niinku hirvi tulee rauhalliseksi vesisateessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä tulen rauhalliseksi miehen kanssa, niinku hirvi tulee rauhalliseksi vesisateessa.

....Lupsotan siis aloillani. Jos miestä ei ole, alkaa vimmatun moinen häärääminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko kertaakaan nähneet hirveä vesisateessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsin samalainen on sateessa hevonen, tai lehmä. Itseasiassa aika monikin eläin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerran emohirven näin pentunsa kanssa. Vähän jännitti pyöräillä.

• Anonyymi
        Timosi kirjoitti:

Katsokaa joskus hirveä, mikä seisoo kaatosateessa pajukossa. Siinä hahmossa voitte nähdä onnellisen naisen.

• Anonyymi
        Timosi kirjoitti:

Hyvä herra, se pentu on vasa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsin samalainen on sateessa hevonen, tai lehmä. Itseasiassa aika monikin eläin.

no pääasia, että vertaat. voi olla kyllä, joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no pääasia, että vertaat. voi olla kyllä, joo.

Ne ei muuten tosiaan ole onnellisia. Niitä selvästi vituttaa niin maan helvetisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ei muuten tosiaan ole onnellisia. Niitä selvästi vituttaa niin maan helvetisti.

Ehkä sun nyt pitää perustella tuo. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sun nyt pitää perustella tuo. :(

Ihan ilme kertoo kaiken. Ne möllöttä ja odottaa, et aurinko vihdoin paistais. Seisoo siinä sateessa, läpimärkinä ja surkeina, kun ei nyt muutakaan voi. Ei ne nyt ihan täysiä idiootteja sentään ole ja märkänä tulee helposti kylmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ilme kertoo kaiken. Ne möllöttä ja odottaa, et aurinko vihdoin paistais. Seisoo siinä sateessa, läpimärkinä ja surkeina, kun ei nyt muutakaan voi. Ei ne nyt ihan täysiä idiootteja sentään ole ja märkänä tulee helposti kylmä.

Sateessa eläin ei ole säikky vaan unelias eli tyytyväinen. Ei ne ole surkeina vaan esim. hirvi on turvassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sateessa eläin ei ole säikky vaan unelias eli tyytyväinen. Ei ne ole surkeina vaan esim. hirvi on turvassa.

Kyllä ne muuten on surkeita ja menevät suojaan siltä sateelta, jos vaan voivat. Eikä se sade mihinkään suojaa, päinvastoin. Kuuloaistiin voi luottaa heikommin. Hirvi on muuten tosi säikky koiran haukulle vesisateessa. Se lähtee yleensä karkuun, eikä jää samalla tavalla paikalleen kun kirkkaalla säällä.

• Anonyymi

Mustat silmät ,hampaaton suu.

• Anonyymi

Menee kyllä ihan toisin päin. Nainen rauhoittaa miehen paikalleen. Miehet nyt vaan ovat huomattavasti levottomampia ja sekoiluun taipuvaisempia olentoja. Miehiltähän sitä ains kysellään, että koska aikovat rauhoittua parisuhteeseen. Harvemminpa tuota naisilta kysellään. Naisilta kysellään ihan toisenlaisia kysymyksiä.

• Anonyymi

No kyllä mäkin sekoilen, luulenpa, että enemmän kuin miehet. Mies on maadoitinlanka. Riittää kun sitä vaan toljottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä mäkin sekoilen, luulenpa, että enemmän kuin miehet. Mies on maadoitinlanka. Riittää kun sitä vaan toljottaa.

...eli mies on vakaa paasi nurkassa. Paasi, ei aasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet sitten poikkeusyksilö. Kyllä vanha kansa nämä jutut yleensä erinomaisesti haltsasi. Poikkeus vahvistaa säännön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet sitten poikkeusyksilö. Kyllä vanha kansa nämä jutut yleensä erinomaisesti haltsasi. Poikkeus vahvistaa säännön.

no mietipäs nyt uudelleen jos olet nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Miehellähän testosteritasotkin laskevat parisuhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Miehellähän testosteritasotkin laskevat parisuhteessa.

Mikä mää sit ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä mää sit ole?

Ei hlvetti, Turku tuli taas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä mää sit ole?

Joku marsu kenties.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku marsu kenties.

Turkkulaine marssu.

• Anonyymi

Olet poikkeus, onnellisuustilastot sen kertovat.

• Anonyymi

Tjahas. Joku tilastonumeroihminen on laatinut kaaviot väärin.

• Anonyymi

Kun mies kuorsaa sohvalla, maailma on tasapainossa.

• Olen samaa mieltä!

• Anonyymi
        Timosi kirjoitti:

Olen samaa mieltä!

Onko sun sohvalla siis joku mies kuorsaamassa?

• Anonyymi

Ei tietenkään hänellä ole!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään hänellä ole!

Siis ylempää kommenttiin...

• Anonyymi
        Timosi kirjoitti:

Olen samaa mieltä!

Miks mä en saa sanoa sulle ”ihanaa! ❤️” miks nää sen faktan poistaa kun se asia on niin?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun sohvalla siis joku mies kuorsaamassa?

Varmaankin Harmis..

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin Harmis..

xLiner

Ah, mä katsoin ton Pummin kirjoituksesi, vaikkei siinä ole nimimerkkiä 😂

xLiner

• Anonyymi

Höpsis. Silloin naisessa on jotain hämminkiä, jos ei kykene olla ilman miestä. Kannattais opetella.

Ei ihmisen pidä olla riippuvainen kuitenkaan muista... täysin.

• Anonyymi

Kykenee, mutta kyllä mies rauhoittaa naisen. Mä nukunkin paremmin. Olen kattonut sykkeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kykenee, mutta kyllä mies rauhoittaa naisen. Mä nukunkin paremmin. Olen kattonut sykkeet.

Luulo. Kyllä kun uskottelee jonkun itselleen, siitä tulee totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulo. Kyllä kun uskottelee jonkun itselleen, siitä tulee totta.

Täh?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh?

Niin, että kun haluaa vahvistaa jonkun ajatuksen, niin niinhän siihen löytää vahvistusta. Ei silloin oikeasti osaa katsoa totuutta silmiin.

Luultavasti jos hermostuu mieheen, ei pulssi ole tasaista, kun menee hänen viereen nukkumaan. Ja jos vaikka hermostuu jostain asiasta, eikä saa mieheltä juuri oikeanlaista tukea, pulssi on yhä korkea. Mutta nämä tapaukset varmasti jää emppiirisen tutkimustuloksen kirjailusta pois...

• Nainen ilman miestä on kuin päätön kana.

• Anonyymi

Erittäin hyvä ajatelma!

-palstan suuri ajattelija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin hyvä ajatelma!

tai hetkinen...

• Anonyymi kirjoitti:

Erittäin hyvä ajatelma!

Kiitos.

• Anonyymi kirjoitti:

tai hetkinen...

Kanan aivot ruksuttaa 🐔

• Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

Kanan aivot ruksuttaa 🐔

Olin ehkä vähän hätäinen.

• Anonyymi

Mies on siis kananpää?

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Mies on siis kananpää?

xLiner

Tuossa ei nyt ollut mitään logiikkaa.

• Anonyymi

Mies ilman naista,avuton .

• Anonyymi kirjoitti:

Mies ilman naista,avuton .

Mies on kuin valtameriristeilijä. Pienet tyrskyt ei mitään vaikuta. Nainen on kuin lastu laineilla.

• Jos joku on oltava, niin ihminen jota saa rakastaa. Mutta ei sen ihmisen tarvitse olla mun kanssakaan, osaan rakastaa ihmistä etänäkin. :P

Ennen oli oltava kumppanin mies, nykyäänkin kumppani on mies, muttei sillä enää ole väliä onko mies tai nainen, kunhan on molemmin puolin tärkeä ja rakas. Ihminen ihmiselle.

• Anonyymi

Niin, mut just tää: säkin tajuat, että kun se on olemassa. Ei se tartteekaan ain olla siin vieres, vaan se tietoisuus. Se on jossain sulle ja sä maadoitut :)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, mut just tää: säkin tajuat, että kun se on olemassa. Ei se tartteekaan ain olla siin vieres, vaan se tietoisuus. Se on jossain sulle ja sä maadoitut :)

Kun se rakas on olemassa, mä maadoitun. (Mutta ei se pippeliä edellytä) Se edellyttää rakkautta, rakastavaa sydäntä ja mieltä. Aina mukavempi, jos saa vastarakkauttakin, muttei sekään ole välttämätöntä.

Rakkaus on, se vaan on. Ja sen tuntee, kun sydän lyö.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Kun se rakas on olemassa, mä maadoitun. (Mutta ei se pippeliä edellytä) Se edellyttää rakkautta, rakastavaa sydäntä ja mieltä. Aina mukavempi, jos saa vastarakkauttakin, muttei sekään ole välttämätöntä.

Rakkaus on, se vaan on. Ja sen tuntee, kun sydän lyö.

En puhunutkaan pippelistä. Vaan ihmisestä. Niin juuri. Tiedät siis mitä maadoittumisella tarkoitan. Kotona rakkaiden kanssa maadoittuu. Tai y

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhunutkaan pippelistä. Vaan ihmisestä. Niin juuri. Tiedät siis mitä maadoittumisella tarkoitan. Kotona rakkaiden kanssa maadoittuu. Tai y

...yhteydessä heihin. Ei ole tuulessa lentävä lehti. Jossain on ankkuri.

• Anonyymi kirjoitti:

...yhteydessä heihin. Ei ole tuulessa lentävä lehti. Jossain on ankkuri.

Valtamerilaivatkin on olemassa, vaikka ne seilaa edestakaisin. Joten uskon, että rakkauttakin voi olla, vaikkei missään ole ankkuriakaan. :)

Vaikka vain välillä pysähtyy ja jatkaa taas matkaa.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Valtamerilaivatkin on olemassa, vaikka ne seilaa edestakaisin. Joten uskon, että rakkauttakin voi olla, vaikkei missään ole ankkuriakaan. :)

Vaikka vain välillä pysähtyy ja jatkaa taas matkaa.

Sori, mun pitää nyt kuulema mennä katsomaan jotain viiksiä. Missä ne on ja kenen viiksi väpätttää? *harhailee palstalla*

• Anonyymi kirjoitti:

Sori, mun pitää nyt kuulema mennä katsomaan jotain viiksiä. Missä ne on ja kenen viiksi väpätttää? *harhailee palstalla*

Mee vaan, mäkin menen nukkumaan. Öitä. :)

• Anonyymi

Ai niin kuin ukkosenjohdatin?

No, saa tonne katolle antennin jatkoksi tulla tönöttämään jos muuten pysyy poissa jaloista.
      (Painorajoitus toki pitää huomioida ettei signaalit sekoitu)

Jos johtaa sähköä niin voin harkita myös aurinkopaneeleihin kytkemistä.

-flowersreally-

• Anonyymi

Ei tässä maailmassa enää paljoo oikeita miehiä tunnu olevan, ainakaan sellaista joka mulle kelpais. Kaikki on nykyää samanlaisia viher vasemmisto hippi fruittari pullamössö nössöjä.

• Anonyymi

Näin. Harvemmin törmää mieheen tänä päivänä, joka olisi edes vähäsen seksuaalista vetovoimaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin. Harvemmin törmää mieheen tänä päivänä, joka olisi edes vähäsen seksuaalista vetovoimaa.

Niinpä. Käsivarretkin spaghettia.

• Anonyymi

Työnnä kuule sää kirjanoppinut ja fariseus emppiiris sinne mihin aurinko ei paista.

• Anonyymi

Eiköhän ne sekoile kumpikin sukupuoli jos yksin joutuu pysyvästi.

• Anonyymi

Ei yksin sekoile, järjellä ajatellaan asiat, niiden täyttäessä elämän. Kun näille rakkauden poluille eksyy, mennään sydän edellä, silmät ummessa, korvat säveliä soiden. Kuinkas ne saisi yhdistettyä valtatieksi, helpommin kulkea.

• Anonyymi

Puhu vain itsestäsi.

xLiner

• Anonyymi

Mulle miehet aiheuttaa pelkkää pahaa mieltä, miehille ei riitä yksi nainen vaan on pakko kuolata muiden perään.

• Anonyymi

Pönttis nyt on pönttö ja tarvii sen miehen nyrkin, jota totella ja alistua.

• Anonyymi

Jaahas. Rouva W analysoi etänä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe