pillereistä vuotoa

Onko tää normaalia?mulla koko pillereiden syönnin ajan tullut pientä vuotoa..onkohan normaalia?ekaa kertaa elämässäni käytän...nyt menossa kolmas viikko ekasta liuskasta ja yhä vuotaa...johtuuko kun elimistö ei ole vielä tottunu pillereihin??
3276
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Mä alotin viime kesänä pitkästä aikaa pillerit ja koko ekan laatan ajan vuosi. Sen jälkeen ylimääräiset vuodot loppui. Uskon että sullakin tilanne rauhoittuu kun saat ekan laatan loppuun.

Äänestä

koko ekan liuskan ajan oli ja sitte loppu..toisilla kestää pidempään, toisilla vähemmän ja joillakin ei ollenkaan.. mut kyl sil ohjeessa pitäis lukee noist välivuodoista...=)

Äänestä

Jos ei lopu kolmannen laatan aikana, niin ota yhteys lääkäriin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


äiti12/04 kirjoitti:

Onko tää normaalia?mulla koko pillereiden syönnin ajan tullut pientä vuotoa..onkohan normaalia?ekaa kertaa elämässäni käytän...nyt menossa kolmas viikko ekasta liuskasta ja yhä vuotaa...johtuuko kun elimistö ei ole vielä tottunu pillereihin??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu