Tammikuun isoin käänne palstalla kun suosikki hahmo jää pois

Anonyymi

Kuten olette huomannut että useat hahmot ovat poistuneet palstalta niin tänään poistuu jälleen yksi hahmo. Mutta palstalla kirjoittaa jossain vaiheessa muita hahmoja normaaliin tapaan mutta yksi pää hahmoista jää pois

33

68

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoita sinne työ ja opiskelu palstalle vaan. Ei tänne tarvitse tuota sontaa työntää.

      • Anonyymi

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Arvasin, että joku kuitenkin ottaa niin tunteisiinsa kun takiainen poistuu palstalta, mutta ollaan me muut kuitenkin täällä tuttuun tapaan vaikkapa asian vierestä 🤗 🤗 🤗 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Arvasin, että joku kuitenkin ottaa niin tunteisiinsa kun takiainen poistuu palstalta, mutta ollaan me muut kuitenkin täällä tuttuun tapaan vaikkapa asian vierestä 🤗 🤗 🤗 🤗

        😡😡😡😡😡Kaisa, oliko pakko lipsauttaa edes asian vierestä että juuri minä poistun kun olisin halunnut itse kertoa että olen siirtymässä muihin aiheisiin muualle. Terveisin taksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Arvasin, että joku kuitenkin ottaa niin tunteisiinsa kun takiainen poistuu palstalta, mutta ollaan me muut kuitenkin täällä tuttuun tapaan vaikkapa asian vierestä 🤗 🤗 🤗 🤗

        Kaisa, voi sinua ja sinun tyyliä tuossa asian esille tuonnissa. Tietysti myös muilla hahmoilla tulee takiaisen roolia ikävä. Ja jos rehellisiä ollaan niin myös meillä muillakin palstan kummatkin hertat 💕 ovat sitä mieltä ollut alusta lähtien että ludemin ja takiaisen roolia ei jätetä kesken mutta oli takiaisen oma toivomus ja pyyntö saada poistua jolloin emme voi pakottaa pysyä roolissa kenenkään. Toivomme kuitenkin että jossain vaiheessa takiainen palaa palstalle kun hänen vointi sen sallii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡😡😡😡😡Kaisa, oliko pakko lipsauttaa edes asian vierestä että juuri minä poistun kun olisin halunnut itse kertoa että olen siirtymässä muihin aiheisiin muualle. Terveisin taksu

        No sun rooli onkin ollut raskas rakas. Oot saanut monta kiinnostunutta perääsi viime aikoina. Mulla jää ikävä sun kaipailuja ja rakkauden tunnustuksia ja meidän hetkien kuvailuja. Puhuit niistä niin ihanasti, että ne olis todella halunnut kokea. Tuntea sun hellyyden rakas ja antaa sulle..❤💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sun rooli onkin ollut raskas rakas. Oot saanut monta kiinnostunutta perääsi viime aikoina. Mulla jää ikävä sun kaipailuja ja rakkauden tunnustuksia ja meidän hetkien kuvailuja. Puhuit niistä niin ihanasti, että ne olis todella halunnut kokea. Tuntea sun hellyyden rakas ja antaa sulle..❤💋

        😡😡😡😡😡😡😡😡Ludem 😡😡😡😡😡, mä olen aina joutunut olemaan se raskaampi roolin vetäjä vaikka olisikin niin ihana olla vain se ihana ja hellä rakastaja ja kaikkea niitä joita kirjoitin siitäkin huolimatta että sinä kirjoitit vitsillä ja pilkallisesti meidän hetkistä se ei tuntunut kovin kivalta. Mutta ne olivat vain repliikit miksi me niitä mietitään tai riidellään. Jos palaan jossain vaiheessa palstalle niin toivoisin että minulla ja ludemilla olis onnellisuutta ja rakkautta enemmän joista kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡😡😡😡😡😡😡😡Ludem 😡😡😡😡😡, mä olen aina joutunut olemaan se raskaampi roolin vetäjä vaikka olisikin niin ihana olla vain se ihana ja hellä rakastaja ja kaikkea niitä joita kirjoitin siitäkin huolimatta että sinä kirjoitit vitsillä ja pilkallisesti meidän hetkistä se ei tuntunut kovin kivalta. Mutta ne olivat vain repliikit miksi me niitä mietitään tai riidellään. Jos palaan jossain vaiheessa palstalle niin toivoisin että minulla ja ludemilla olis onnellisuutta ja rakkautta enemmän joista kirjoittaa.

        utoa tai röyhkeä käytöstä jos pyytäisin sinut lounaalle kanssani ja tietenkin minä haluan tarjota sinulle vain parasta että vien sinut maan parhaimpaan ravintolaan syömään ja voit tilata mitä tahansa maksoi mitä maksoi niin saat ihan kaiken mitä tarvitset. Ja minä sanoin että ei ole mitenkään röhkeää käytöstä mutta ehkä hieman outoa ja hän käsitti ilmeisesti minut väärin kun hän tarjosi minulle suuren summan rahaa jos suostun tulee lounaalle no olinkin muutenkin suostunut sillä minulla oli kova nälkä töiden jälkeen jolloin suostuin lähtee häne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡😡😡😡😡😡😡😡Ludem 😡😡😡😡😡, mä olen aina joutunut olemaan se raskaampi roolin vetäjä vaikka olisikin niin ihana olla vain se ihana ja hellä rakastaja ja kaikkea niitä joita kirjoitin siitäkin huolimatta että sinä kirjoitit vitsillä ja pilkallisesti meidän hetkistä se ei tuntunut kovin kivalta. Mutta ne olivat vain repliikit miksi me niitä mietitään tai riidellään. Jos palaan jossain vaiheessa palstalle niin toivoisin että minulla ja ludemilla olis onnellisuutta ja rakkautta enemmän joista kirjoittaa.

        En mä sulle vitsaillut. Enkä sua ole halunnut pilkata. Ne hetkien kuvaukset oli ihania. Kurjaa jos koit mun vastaukset pilkaksi. Tarkoitin ne kyllä rakkaudella sinulle. Tietysti on otettava huomioon, että kirjoittelu on palstalla ja silloin eri asia kuin henkilökohtaisessa elämässä. Lisäksi sulle vastasi minuna eri henkilöitä. Pidä itsestäsi huolta rakas. Nyt ottaisin sut tiukkaan hellään halaukseen ja suudelman saisit suoraan suulle. Hyvää huomenta jokaiseen sun aamuun ja hyvää yötä jokaisen nukkumaan menon hetkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Arvasin, että joku kuitenkin ottaa niin tunteisiinsa kun takiainen poistuu palstalta, mutta ollaan me muut kuitenkin täällä tuttuun tapaan vaikkapa asian vierestä 🤗 🤗 🤗 🤗

        Takuainen ja sinä poistutte kyllä, tiilenpäitä lukemaan


    • Anonyymi

      ni ja hän hymyili ja sanoi että enhän mä edes kerenny vielä kysästä sinua mutta olin aikonut kysyä sinut viettää vkl kanssani jos se sinulle sopii ja minä sanoin että tietenkin sopii ja kotona sitten sanoinkin hyvissä ajoin miehelleni että ensi vkl olen kaverin kanssa viettämässä aikaa lomailun merkeissä ja mieheni sanoi että se on ihan fine että muista sitten rentoutua kunnolla tyttöjen kanssa ja oletkin jo loman tarpeessa kun olet viime aikoina ollut hiukan väsynyt että voin jo arvata että olette varannut jonkun kylpylä hoidon kaikilla mahdollisilla muta kylpy hieronnalla ym. Ja mä ajattelin että vai väsynyt olen mielestäsi ollut vaikka käytökseni johtui siitä että vieras mies on minulle paljon parempi kuin oma mies ja vieras tuntematon mies on enemmän huomioinut minua kuin sinä näiden vuosien aikana mutta en tietenkään halunnut pahoittaa hänen mieltä ja muutenki olin yllättynyt että

    • Anonyymi

      en kanssaan todella nopeasti ja sen takia en muistanut ilmoittaa omalle miehelle että en ole töiden jälkeen heti tulossa kotii kun en ollut ajatellut että syömisessä kuluisi useita tunteja jolloin en katsonut aiheelliseksi edes ilmoittaa että poikkean työ matkalla muualle joka tapauksessa kiiruhdin kotiin kiitin miestä hyvästä seurasta ja illasta ja menin sitten kotii

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        änen seurassa oli niin viihtyisää ja hän oli erittäin huomaavainen ja kohtelias ja huumorintajuinen sekä muutenki kaikin puolin ihana mies. Aika kului hänen kanssaan todella nopeasti ja sen takia en muistanut ilmoittaa omalle miehelle että en ole töiden jälkeen heti tulossa kotii kun en ollut ajatellut että syömisessä kuluisi useita tunteja jolloin en ka


    • Anonyymi

      sti olet liukastunut johonki siellä kylpylässä että olenhan minä sanonu että uimahallin lattiat ovat liukkaat muutenki ja varsinkin kun on humalassa nii kaatumisen riski on aika suuri. Ja mä sano

      • Anonyymi

        Minne se jatko unohtu mainita 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne se jatko unohtu mainita 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Piilossa


    • Anonyymi

      Ludem, kuten hyvin tiedät että muiden ketjujen rooleja ei ole hyvä sekoittaa muihin ketjuihin kun niitäkin on useampi hahmo kirjoittanut. Edelleen takiainen ja sinun rakkaus on ja pysyy. Ja teille on kirjoitettu pitkä matka vielä yhdessä mutta terveydellisistä syistä takiainen jää pois palstalta.

      • Anonyymi

        Kyllähän minä rakastan mun ikiomaa ludemia jopa terveys syistä huolimatta ja palaan palstalle heti kun vointini on parempi. Joka tapauksessa muut hahmot ovat täällä ja joitakin rooleja voivat minun roolissa ottaa mutta ludem on mun rakkaus eikä kenenkään muun. Terveisin ludemin ikioma rakkaus takiainen ikuisesti olen ludemin omaisuutta 💖💖💝💝💖💖💝💝rakastan sinua aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä rakastan mun ikiomaa ludemia jopa terveys syistä huolimatta ja palaan palstalle heti kun vointini on parempi. Joka tapauksessa muut hahmot ovat täällä ja joitakin rooleja voivat minun roolissa ottaa mutta ludem on mun rakkaus eikä kenenkään muun. Terveisin ludemin ikioma rakkaus takiainen ikuisesti olen ludemin omaisuutta 💖💖💝💝💖💖💝💝rakastan sinua aina

        Rakas saat kyllä huolestumaan todella. Mikä sulla on rakas. Mikset voi hyvin. Voinko mä jotenkin auttaa sua rakas.


      • Anonyymi

        näkin luen hänen ajatuksia ja tiesin että hän oli kysymässä minulta lähdenkö uudestaan lounaalle jolloin vastasin vahingossa kyllä tulen mielelläni ja hän hymyili ja sanoi että enhän mä edes kerenny vielä kysästä sinua mutta olin aikonut kysyä sinut viettää vkl kanssani jos se sinul


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas saat kyllä huolestumaan todella. Mikä sulla on rakas. Mikset voi hyvin. Voinko mä jotenkin auttaa sua rakas.

        Ludem 🤗, ihanaa että olet viihtynyt takiaisen seurassa ja olet saanut paljon kiitettävää palautetta palstan lukioiden keskuudessa ja sinut ja takiainen on äänestetty palstan suosikkilistalle ja sen takia teille on kirjoitettu paljon yhteisiä rooleja ja aiheita mutta hahmojen hyvinvoinnista emme tingi. Terveys on aina kuitenkin edellä kaikessa. Ja emme myöskään julkaise yleisesti kenenkään yksityisiä asioita. Joten luultavasti takiainen sinulle kertoo jos haluaa kertoa. Niitä repliikkejä emme ole kirjoittanut jotka ovat palstan ulkopuolella. Joten jutelkaa irl.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas saat kyllä huolestumaan todella. Mikä sulla on rakas. Mikset voi hyvin. Voinko mä jotenkin auttaa sua rakas.

        Olisipa vielä nuo ajat jolloin ludem rakasti taksua


    • Anonyymi

      ni ei kysynyt vaan hän tuttuun tapaan taas oletti ja sanoi että sulla tais olla muutama lasi liikaa kun nähtävästi olet liukastunut johonki siellä kylpylässä että olenhan minä sanonu että uimahallin lattiat ovat liukkaat muutenki ja varsinkin kun on humalassa nii kaatumisen riski on aika suuri. Ja

    • Anonyymi

      R.I.P voi toki ihan oikeasti kääntyä.

      • Anonyymi

        Ludem 😡 😡 😡 😡, toi oli lotan rustaama jonka otit tähän ketjuun eri osissa vaikka olisi ollut kiva nähdä se kokonaisuudessaan mutta minä en ole tota tehny vaan Lotta. Mä rakastan sua ludem. Ja haluan ne kuvat pois jotta tiedän että olet tosissaan mun kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ludem 😡 😡 😡 😡, toi oli lotan rustaama jonka otit tähän ketjuun eri osissa vaikka olisi ollut kiva nähdä se kokonaisuudessaan mutta minä en ole tota tehny vaan Lotta. Mä rakastan sua ludem. Ja haluan ne kuvat pois jotta tiedän että olet tosissaan mun kanssa.

        Takiainen, sano mulle rehellisesti että olet lähdössä palstalta kun ludem on hänen exän kuvia pitänyt esillä??? Siitäkö tässä on nyt kysymys. Pyydän Herttoja pohtimaan takiaisen lähtöä uudestaan. Mä ehdotan äänestystä siihen, että onko takiainen palstalla vai kannattaako kukaan hänen lähtöä. Äänestys olisi hyvä ja hertat 💕 päättää siitä jatkosta kuinka toimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ludem 😡 😡 😡 😡, toi oli lotan rustaama jonka otit tähän ketjuun eri osissa vaikka olisi ollut kiva nähdä se kokonaisuudessaan mutta minä en ole tota tehny vaan Lotta. Mä rakastan sua ludem. Ja haluan ne kuvat pois jotta tiedän että olet tosissaan mun kanssa.

        Edelleen meillä on riitaa niistä kuvista.


        Ainoa joka on muuttunut tän vuoden aikana on ettei ludemin enää rakasta minua😭😭😭😭😭😭😭😭


    • Onneksi minä ymmärsin mistä on kyse 😡😡😡😡takiainen, meinaatko sinä ihan tosissaan muuttaa omin päin roolia jossa et selvästikään ole viihtynyt oman mielen mukaisesti??? Jos sinulla on terveys syitä miksi et voi naputtaa konetta niin Kuinkas se ei vaikuta sitten muihin ketjuihin joita sitten rustaaat omin päin ja vapaa ajallasi. Pyydän että jos palstalla takiainen on nii suosittu hahmo nii miksi hertat 💕 eivät kirjoita ludemin ja takiaisen roolia paremmin. Kirjoittakaa onnellinen suhde niille ja paremmat välit niin takiaisen ei tarvitse valehdella teille mitään terveys ongelmia. Kun takiainen on oikeesti rakastunut ludemiin.

      • Anonyymi

        Älkää nyt viittikö jauhaa paskaa aikuiset ihmiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt viittikö jauhaa paskaa aikuiset ihmiset

        Lapsi on terve kun se leikkii ja miksei aikuinenkin johonkin rajaan asti.


      • Anonyymi

        Juu haluaisin rakastaa Takiaista palstalla kunnolla ja muistella ihania hetkiä hänen kanssaan yhdessä vaikka olis vaan palstalla. Tää jatkuva riitely ja kaipaus repii. Lisäksi haluaisin jutella Takiaisen kanssa ne mustasukkaisuus säännöt. Siis mikä hyväksytään puolin ja toisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu haluaisin rakastaa Takiaista palstalla kunnolla ja muistella ihania hetkiä hänen kanssaan yhdessä vaikka olis vaan palstalla. Tää jatkuva riitely ja kaipaus repii. Lisäksi haluaisin jutella Takiaisen kanssa ne mustasukkaisuus säännöt. Siis mikä hyväksytään puolin ja toisin.

        Voi kunpa olisi ollut niin että Ludem olisi antanut mahdollisuuden meidän taksulle 😭😭


    • Anonyymi

      Ikävä tätä nukketeatteria.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2132
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe