Mitähän se tämä nyt on....

Anonyymi

Hei, tässä 50 nainen. Puolisoni jonka kanssa olimme 25 vuotta sai päähänsä pettää minua muutama vuosi sitten ja hurahti naiseen joka minua useita vuosia vanhempi, niin että oli aikeissa jättää silloin minut. Olivat pari viikkoa olleet yhdessä ja mieheni aikoi sillä perusteella vetää sen reipas 20 vuotta vessasta alas minkä oli kanssani ollut. Noh, meni pari päivää ja mies oli itse niin järkyttynyt että itkien tuli takaisin kotiin. Asia jätti minuun arven, trauman, mutta mies vannoi jättäneensä naisen.
Näin olikin, mutta sain selville että tuo nainen pommitti miestäni vähän väliä.
Vuosi sitten mies alkoi ihan kamalan riitaiseksi, kaikkia asiat oli väärin päin ja sitten hän vaan otti kimpsut ja kampsut ja lähti. Aggressiossa lähti. Aavistelin että taas on se mummo mukana kuvioissa. Niin olikin. Yritin ottaa yhteyttä mieheen että olisi sovittu asioista, juteltu, vain pakolliset asiat hoiti Meilillä, mutta en saanut mitään selitystä miksi kaiken halusi näin lopettaa.
Nyt mies on alkanut olemaan yhteydessä minuun. tämän mummon kanssa eivät asu yhdessä mutta aina kun lähtevät toisensa luota mies soittaa minulle, ja onpa jo käynytkin luonani muutamia kertoja. Ihme vihjailuja tullut siitä että tuo suhde tulisi kohta loppumaan , ettei se ole rakkaussuhde, ei ole oikein tunteita jne. Mutta mitään varmaa ei lupaa, seksiä tms. Ei halua minulta, kovasti painottaa haluavansa olla ystävä.mutta etten kertoisi kellekään että on käynyt luonani.

Siis mitä ihmettä? Olen elänyt tämän ukon kanssa 25 vuotta. Toki hän on edelleen rakas ja välitän. Hän kertoo edelleen kovasti välittävänsä minusta. Sitä on vaikea uskoa koska lähti vieraisiin. Hän ei koskaan ole kertonut mihin oli tyytymätön elämässämme ja miksi lähti. Tuntuu että lähtikö hetken mielijohteesta? Uudesta naisesta ei halua kertoa mitään. Aika ajoin muistelee positiivisesti minua ja yhteistä elämää. Passaa ja on oikein miellyttävä nyt minua kohtaan mitä ei voi aina sanoa olleen liittomme aikana.uusi naine ei varmaan tiedä ollenkaan että mies pitää minuun yhteyttä, käy kylässä ja vihjaa ettei homma siellä toimi. Korostan että mies ei ole ollenkaan seksiä minulta vailla.

Mitä ajatuksia tämä herättää? Minulla käy mielessä onko mies niin sääliväinen minua kohtaan kun jätti näin yhtäkkiä, yrittääkö kusettaa, käykö uteliaisuuttaan katsomassa onko mulla miten elämä nykyään, nauttiiko siitä että valehtelee että uusi suhde ei toimi vai mitä tämä on?

5

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei halua seksiä kanssasi, koska saa sitä muualta.

      Mies pitää sinua varalla, eli jos muualta ei saakaan enää seksiä, niin sinut on jo lämmitelty sen verran valmiiksi, että hän saa sinulta seksiä halutessaan.

      Siis pelimies.

      Noita on minullakin ollut riippana elämässä, vaan en enää yhtäkään päästä elämääni, ja nuo olemassa olleet olen poistanut elämästäni.

      Yhden haareminpitäjän avopuolisona elelin, ja kun tuli ilmi miten mies oli pitänyt minua vain pilkkanaan, niin kasvatin itselleni itsekunnioituksen ja rakkauden itseäni kohtaan, enkä ole sen jälkeen antanut kohdella itseäni noin epäkunnioittavasti. Eli haaremimiehen poistin elämästäni.

      Nyt on kunnioittava ja rakastava mies, ensimmäistä kertaa elämässäni! Ja tämä siksi etten enää suostu kynnysmatoksi.

      Kysymys sinulle:
      Rakastatko itseäsi tarpeeksi/ollenkaan, kun annat kohdella itseäsi huonosti?

    • Anonyymi

      Älä ota sitä miestä enää takaisin, on meitä muitakin täällä tarjolla. 50 vuotias nainen on parhaimmillaan.

    • Anonyymi

      Mitä tytöt näkevät vanhemmissa miehissä, että näin käy?
      Osaatko naisena sanoa.

      • Anonyymi

        Joskus tuntuu siltä se hämmentää hieman, mutta nauran ja hymyilen vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tuntuu siltä se hämmentää hieman, mutta nauran ja hymyilen vain.

        Hymy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe