Suomessa on lapsia, joita koulutetaan terroristeiksi

Suomessa on radikalisoituneita perheitä, joissa vanhemmat kasvattavat lapsista terroristeja. Valtio ei ole halukas puuttumaan näiden terroristien toimintaan. Palaan edelleen kysymykseen, miksi terroristien lapsia ei huostaanoteta?

"SISÄMINISTERIÖN kehittämispäällikön Tarja Mankkisen mukaan Suomessa ei ole puututtu tarpeeksi jämäkästi tapauksiin, jossa lapset kasvavat huolestuttavan äärimielisissä perheissä.

– Asia on noussut säännöllisesti esille jo parin vuoden ajan. Tämä kissa pitäisi ottaa selkeästi pöydälle eikä väistellä sitä, sekä ääri-islamismiin että väkivaltaiseen äärioikeistoon viittaava Mankkinen sanoo Helsingin Sanomissa.

HS:n mukaan Mankkisen tiedossa on tapauksia, joissa jihadistisissa perheissä lapsille on näytetty terroristijärjestöjen propagandavideoita. HS kertoo myös tietävänsä tapauksia, joissa lasten on annettu leikkiä ainoastaan aseilla."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007717214.html

10

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äärioikeiston eli persujen ja ääri-islamistien lapset pitäisi saada terveisiin perheisiin.

      • Perut eivät sentään kasvata lapsiaan terroristisiin tekoihin, toisin kuin islamissa.


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Perut eivät sentään kasvata lapsiaan terroristisiin tekoihin, toisin kuin islamissa.

        Aloituksessa sanottiin toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa sanottiin toisin.

        Nytkin on satoja persuja supon tarkkailussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa sanottiin toisin.

        Mistä lähtien persut ovat kuuluneet väkivaltaiseen äärioikeistoon?


      • Anonyymi
        Pummi kirjoitti:

        Mistä lähtien persut ovat kuuluneet väkivaltaiseen äärioikeistoon?

        Siitä lähtien kun ne perustettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä lähtien kun ne perustettiin.

        Hakkaavat toisiaankin vasaralla päähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä lähtien kun ne perustettiin.

        Lähde kiitos.


    • Anonyymi

      Suomen hallitukset halusi ne terroristi tänne maahan. Täällä ne saa rauhassa kouluttautua terroristeiksi, valtio ei puut asiaan mitenkään. Ideologia ei ole rikos suomessa. Nyt tarvitaan vielä laki jossa aseita saa myydä vapaasti kuten usassa.

      • Täällä alkaa tarvitsemaankin asetta jo omaksi turvaksi. Yksi päivä näin vanhuksen keskustassa kivääri kädessä kävelemässä. Mietin ensin että soitanko poliisille, mutta sitten ajattelin että mihinkä muuhun se sen tarvitsee kuin omaksi turvakseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe