Kesäksi 2021 kuntoon

Anonyymi

Teen tästä oman ketjun, johon käyn laittamassa viikon välein maanantaisin tuloksen. Tulee jotenkin realistisemmaksi, kun kirjoittaa näkyville. Tavoitteena on - 30 kg kesään mennessä.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kesää tai sen alkua ei ole tarkkaan määritelty, ja se riippuu leveysasteesta. Keskikesä on pohjoisella pallonpuoliskolla juhannuksena (21.6 ±1 vrk) jolloin on kesäpäivänseisaus, silloin aurinko käy korkeimmillaan, sen jälkeen päivä alkaa lyhenemään.

      Tuo 30 kg vaikka juhanukseen mennessä on kova tavoite, 178 g/vrk joka tarkoittaa noin 1260 kCal/vrk energiavajetta.

      Toivon sinulle rautaista motivaatiota ja tahtoa.

      • Anonyymi

        Omien neuroosien esittely vuodenaikojen pohtimiseksi naamioituna ei taida olla tämän palstan aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omien neuroosien esittely vuodenaikojen pohtimiseksi naamioituna ei taida olla tämän palstan aihe.

        Täytyyhän täällä olla niitä jotka haluu päteä.Jos ketjun aloittaja on kuulolla niin itse alotin joulupäivänä dietin ja ekalla viikolla lähti 3 kiloa.Tiedän ovat nesteitä.Ennen kuin joku ehtii mua valistaa.Toinen viikko käynnissä ja paino jumittaa.Syömisiä en voi enää vähentää,koska saa nyt noin 900 kcal päivässä.Ja kyllä lasken kaikki kalorit ja mittaan ruuat.Tämä vaan tiedoksi että se paino voi jumittaa sen viikonkin ,vaikka söis kuinka vähän tahansa.Mä en kaipaa neuvoja koska olen perehtynyt asiaan ihan itse.Jos joku ehdottaa liikuntaa niin ei kiitos.Ruokavaliolla mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän täällä olla niitä jotka haluu päteä.Jos ketjun aloittaja on kuulolla niin itse alotin joulupäivänä dietin ja ekalla viikolla lähti 3 kiloa.Tiedän ovat nesteitä.Ennen kuin joku ehtii mua valistaa.Toinen viikko käynnissä ja paino jumittaa.Syömisiä en voi enää vähentää,koska saa nyt noin 900 kcal päivässä.Ja kyllä lasken kaikki kalorit ja mittaan ruuat.Tämä vaan tiedoksi että se paino voi jumittaa sen viikonkin ,vaikka söis kuinka vähän tahansa.Mä en kaipaa neuvoja koska olen perehtynyt asiaan ihan itse.Jos joku ehdottaa liikuntaa niin ei kiitos.Ruokavaliolla mennään.

        Voi jumittaa pitempäänkin kuin viikon. Mulla taitaa olla 13 vrk ennätys vaikka söin ihan samat energiamäärät joka päivä ja kaiken järjen mukaan painon olisi pitänyt laskea.

        Eli ei paniikkia, pitää vaan jatkaa sitä mitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän täällä olla niitä jotka haluu päteä.Jos ketjun aloittaja on kuulolla niin itse alotin joulupäivänä dietin ja ekalla viikolla lähti 3 kiloa.Tiedän ovat nesteitä.Ennen kuin joku ehtii mua valistaa.Toinen viikko käynnissä ja paino jumittaa.Syömisiä en voi enää vähentää,koska saa nyt noin 900 kcal päivässä.Ja kyllä lasken kaikki kalorit ja mittaan ruuat.Tämä vaan tiedoksi että se paino voi jumittaa sen viikonkin ,vaikka söis kuinka vähän tahansa.Mä en kaipaa neuvoja koska olen perehtynyt asiaan ihan itse.Jos joku ehdottaa liikuntaa niin ei kiitos.Ruokavaliolla mennään.

        Vaikka et neuvoja kaipaakaan niin pisteen jälkeen tulee välilyönti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka et neuvoja kaipaakaan niin pisteen jälkeen tulee välilyönti.

        Sulla puuttuu pilkku.


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä - onko sinulla neuroosi numeroista ja tarkkudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä - onko sinulla neuroosi numeroista ja tarkkudesta

        sehän osu kohilleen kun alkoi itkemään, tsihihi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jumittaa pitempäänkin kuin viikon. Mulla taitaa olla 13 vrk ennätys vaikka söin ihan samat energiamäärät joka päivä ja kaiken järjen mukaan painon olisi pitänyt laskea.

        Eli ei paniikkia, pitää vaan jatkaa sitä mitä tekee.

        Ohan tää vähän turhauttavaa,mutta kaiken järjen mukaan sen painon pitäis jossain vaiheessa laskea.En siis harrasta liikuntaa ja energiankulutus on minimaalista kun en ole työelämässä.Sen takia luulis että 900 kcal/vrk laihtuis viikossa.Mutta onneks motivaatio on kohdallaan ettei siitä jää kiinni.Eikä tässä kiire mihinkään.Ehkä mä nyt unohdan sen matemaatiikan tästä laihdutuksesta.Mitä tulee painon putoamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka et neuvoja kaipaakaan niin pisteen jälkeen tulee välilyönti.

        Kiitos tiedosta.Mä olin jo ala-asteella huono äidinkielessä joten pyydän anteeksi etten ole kympin oppilas äidinkielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän täällä olla niitä jotka haluu päteä.Jos ketjun aloittaja on kuulolla niin itse alotin joulupäivänä dietin ja ekalla viikolla lähti 3 kiloa.Tiedän ovat nesteitä.Ennen kuin joku ehtii mua valistaa.Toinen viikko käynnissä ja paino jumittaa.Syömisiä en voi enää vähentää,koska saa nyt noin 900 kcal päivässä.Ja kyllä lasken kaikki kalorit ja mittaan ruuat.Tämä vaan tiedoksi että se paino voi jumittaa sen viikonkin ,vaikka söis kuinka vähän tahansa.Mä en kaipaa neuvoja koska olen perehtynyt asiaan ihan itse.Jos joku ehdottaa liikuntaa niin ei kiitos.Ruokavaliolla mennään.

        "Toinen viikko käynnissä ja paino jumittaa"

        Tuo on yksi tapa jolla palstan helppoheikit syöttävät pajunköyttä.

        Kohta joku helppoheikki pärähtää paikalle papattamaan selittämättömästä ilmiöstä, jolle helppoheikit ovat kehittäneet höpökäsitteen "säästöliekki". Kannattaa kuuklata tuo höpökäsite, niin näkee millaisten hölmöttäjien sivut purskahtaa esiin.

        "Säästöliekki"on vastaavanlainen ilmiö kuin että bensiinikäyttöinen auto kulkisi ilman bensiiniä tai selvsästi vähemmällä määrällä bensiiniä kuin normaalisti.


    • Anonyymi

      Laihduttamiseen ei tarvita pilkkuja ja pisteitä, edes puolipilkku tai kaksoispiste ei kuulu lautaselleni. Keskityn ruokavaliooni, kun haluan laihduttaa.

    • Anonyymi

      40-luvun alkupuolella syntyneen ukon tavoite on pudottaa rasva % 16 > 12 ilman painon menetystä.
      Tavoite on kesäkuun alkuun mennessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe