Teen tästä oman ketjun, johon käyn laittamassa viikon välein maanantaisin tuloksen. Tulee jotenkin realistisemmaksi, kun kirjoittaa näkyville. Tavoitteena on - 30 kg kesään mennessä.
Kesäksi 2021 kuntoon
13
89
Vastaukset
- Anonyymi
Kesää tai sen alkua ei ole tarkkaan määritelty, ja se riippuu leveysasteesta. Keskikesä on pohjoisella pallonpuoliskolla juhannuksena (21.6 ±1 vrk) jolloin on kesäpäivänseisaus, silloin aurinko käy korkeimmillaan, sen jälkeen päivä alkaa lyhenemään.
Tuo 30 kg vaikka juhanukseen mennessä on kova tavoite, 178 g/vrk joka tarkoittaa noin 1260 kCal/vrk energiavajetta.
Toivon sinulle rautaista motivaatiota ja tahtoa.- Anonyymi
Omien neuroosien esittely vuodenaikojen pohtimiseksi naamioituna ei taida olla tämän palstan aihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omien neuroosien esittely vuodenaikojen pohtimiseksi naamioituna ei taida olla tämän palstan aihe.
Täytyyhän täällä olla niitä jotka haluu päteä.Jos ketjun aloittaja on kuulolla niin itse alotin joulupäivänä dietin ja ekalla viikolla lähti 3 kiloa.Tiedän ovat nesteitä.Ennen kuin joku ehtii mua valistaa.Toinen viikko käynnissä ja paino jumittaa.Syömisiä en voi enää vähentää,koska saa nyt noin 900 kcal päivässä.Ja kyllä lasken kaikki kalorit ja mittaan ruuat.Tämä vaan tiedoksi että se paino voi jumittaa sen viikonkin ,vaikka söis kuinka vähän tahansa.Mä en kaipaa neuvoja koska olen perehtynyt asiaan ihan itse.Jos joku ehdottaa liikuntaa niin ei kiitos.Ruokavaliolla mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyyhän täällä olla niitä jotka haluu päteä.Jos ketjun aloittaja on kuulolla niin itse alotin joulupäivänä dietin ja ekalla viikolla lähti 3 kiloa.Tiedän ovat nesteitä.Ennen kuin joku ehtii mua valistaa.Toinen viikko käynnissä ja paino jumittaa.Syömisiä en voi enää vähentää,koska saa nyt noin 900 kcal päivässä.Ja kyllä lasken kaikki kalorit ja mittaan ruuat.Tämä vaan tiedoksi että se paino voi jumittaa sen viikonkin ,vaikka söis kuinka vähän tahansa.Mä en kaipaa neuvoja koska olen perehtynyt asiaan ihan itse.Jos joku ehdottaa liikuntaa niin ei kiitos.Ruokavaliolla mennään.
Voi jumittaa pitempäänkin kuin viikon. Mulla taitaa olla 13 vrk ennätys vaikka söin ihan samat energiamäärät joka päivä ja kaiken järjen mukaan painon olisi pitänyt laskea.
Eli ei paniikkia, pitää vaan jatkaa sitä mitä tekee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka et neuvoja kaipaakaan niin pisteen jälkeen tulee välilyönti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla puuttuu pilkku.
- Anonyymi
Mitä ihmettä - onko sinulla neuroosi numeroista ja tarkkudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä - onko sinulla neuroosi numeroista ja tarkkudesta
sehän osu kohilleen kun alkoi itkemään, tsihihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jumittaa pitempäänkin kuin viikon. Mulla taitaa olla 13 vrk ennätys vaikka söin ihan samat energiamäärät joka päivä ja kaiken järjen mukaan painon olisi pitänyt laskea.
Eli ei paniikkia, pitää vaan jatkaa sitä mitä tekee.Ohan tää vähän turhauttavaa,mutta kaiken järjen mukaan sen painon pitäis jossain vaiheessa laskea.En siis harrasta liikuntaa ja energiankulutus on minimaalista kun en ole työelämässä.Sen takia luulis että 900 kcal/vrk laihtuis viikossa.Mutta onneks motivaatio on kohdallaan ettei siitä jää kiinni.Eikä tässä kiire mihinkään.Ehkä mä nyt unohdan sen matemaatiikan tästä laihdutuksesta.Mitä tulee painon putoamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta.Mä olin jo ala-asteella huono äidinkielessä joten pyydän anteeksi etten ole kympin oppilas äidinkielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toinen viikko käynnissä ja paino jumittaa"
Tuo on yksi tapa jolla palstan helppoheikit syöttävät pajunköyttä.
Kohta joku helppoheikki pärähtää paikalle papattamaan selittämättömästä ilmiöstä, jolle helppoheikit ovat kehittäneet höpökäsitteen "säästöliekki". Kannattaa kuuklata tuo höpökäsite, niin näkee millaisten hölmöttäjien sivut purskahtaa esiin.
"Säästöliekki"on vastaavanlainen ilmiö kuin että bensiinikäyttöinen auto kulkisi ilman bensiiniä tai selvsästi vähemmällä määrällä bensiiniä kuin normaalisti.
- Anonyymi
Laihduttamiseen ei tarvita pilkkuja ja pisteitä, edes puolipilkku tai kaksoispiste ei kuulu lautaselleni. Keskityn ruokavaliooni, kun haluan laihduttaa.
- Anonyymi
40-luvun alkupuolella syntyneen ukon tavoite on pudottaa rasva % 16 > 12 ilman painon menetystä.
Tavoite on kesäkuun alkuun mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832