Onko tämän palstan päällä joku kirous?
Pymppy-Pertin paluu Pummina
28
100
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuisi olevan.
- Anonyymi
Yksinäinen äijäpaha kuluttaa aikaansa trollaamalla palstaa.
- Anonyymi
Pertsa on änkyräsetämies, jonka ainoa taito on huorittelu 🙄
- Anonyymi
Erittäin vaativa taito.
- Anonyymi
Trollit palaa aina uudelleen.
- Anonyymi
Ilma menee pilalle pummin takia
- Anonyymi
En usko pummin olevan pertsa. Vaikka pertsa olikin rasittava jankuttaja, oli hän silti pummia älykkäämpi.
- Anonyymi
Aivan pertsa aivan
- Anonyymi
Totta, pummi vaikuttaa vähän tyhmältä. Pertsa oli älykkäämpi ja kokeneempi ja muutenkin hänellä oli laajempi katsantokanta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, pummi vaikuttaa vähän tyhmältä. Pertsa oli älykkäämpi ja kokeneempi ja muutenkin hänellä oli laajempi katsantokanta.
Korjaan, tehkää mentaalisesti poisto sanan "vähän" kohdalla. Muuten jättäkää viesti samaksi!
- Anonyymi
Näin on. Pummi-huorittelija on selvästi typerämpi. Tosin voihan sitä tyhmempääkin aina feikata.
- Anonyymi
Täh... Par.ta.kaveri on joku pertti?
Miksi sinä muuten esität mm. AsianVierestä nikkiä monissa paikoissa? - Anonyymi
Pynppy
- Anonyymi
Hylyyn pymppyy! Yntykyy mylly pymppyy!
- Anonyymi
Alahan nyt mennä nukkumaan
*komentaa täkin alta* ...
- Anonyymi
Just joo... ihan kuin joku Tapoajahai II eli jaws. Jotain rajaa.
- Anonyymi
xliner taas esittää teorioitaan kuka on kuka.
- Anonyymi
Wuppis tulee pian vaahtoamaan myös salaliitoista. Onko neuvonut pujista nyt "kaverina"?
Kenet palstan naisista olen nyt suututtanut? Nainenhan sinä olet, eikö vaan. Edes palstan pojista kukaan ei ole noin naismainen.
- Anonyymi
Huorrraaaa! 😀
Anonyymi kirjoitti:
Huorrraaaa! 😀
Hurraa. Oletko ihastunut minuun? Voi miten suloista. Tässä sulle hali 🤗
- Anonyymi
Koulukiusaaja se on, itsekin myönsi sen.
- Anonyymi
Menossa maaninen vaihe.
- Anonyymi
Mieshuora kirjoitti:
Suosittelen hakeutumaan hoitoon.
Mene pois.
- Anonyymi
Älä tuu mun munaskuita kopeloimaan!
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuu mun munaskuita kopeloimaan!
Haha, hyvä yritys tyty. Ei edes palstan pojat ole noin feminiinisiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777