Onko tämän palstan päällä joku kirous?
Pymppy-Pertin paluu Pummina
28
106
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuisi olevan.
- Anonyymi
Yksinäinen äijäpaha kuluttaa aikaansa trollaamalla palstaa.
- Anonyymi
Pertsa on änkyräsetämies, jonka ainoa taito on huorittelu 🙄
- Anonyymi
Erittäin vaativa taito.
- Anonyymi
Trollit palaa aina uudelleen.
- Anonyymi
Ilma menee pilalle pummin takia
- Anonyymi
En usko pummin olevan pertsa. Vaikka pertsa olikin rasittava jankuttaja, oli hän silti pummia älykkäämpi.
- Anonyymi
Aivan pertsa aivan
- Anonyymi
Totta, pummi vaikuttaa vähän tyhmältä. Pertsa oli älykkäämpi ja kokeneempi ja muutenkin hänellä oli laajempi katsantokanta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, pummi vaikuttaa vähän tyhmältä. Pertsa oli älykkäämpi ja kokeneempi ja muutenkin hänellä oli laajempi katsantokanta.
Korjaan, tehkää mentaalisesti poisto sanan "vähän" kohdalla. Muuten jättäkää viesti samaksi!
- Anonyymi
Näin on. Pummi-huorittelija on selvästi typerämpi. Tosin voihan sitä tyhmempääkin aina feikata.
- Anonyymi
Täh... Par.ta.kaveri on joku pertti?
Miksi sinä muuten esität mm. AsianVierestä nikkiä monissa paikoissa? - Anonyymi
Pynppy
- Anonyymi
Hylyyn pymppyy! Yntykyy mylly pymppyy!
- Anonyymi
Alahan nyt mennä nukkumaan
*komentaa täkin alta* ...
- Anonyymi
Just joo... ihan kuin joku Tapoajahai II eli jaws. Jotain rajaa.
- Anonyymi
xliner taas esittää teorioitaan kuka on kuka.
- Anonyymi
Wuppis tulee pian vaahtoamaan myös salaliitoista. Onko neuvonut pujista nyt "kaverina"?
Kenet palstan naisista olen nyt suututtanut? Nainenhan sinä olet, eikö vaan. Edes palstan pojista kukaan ei ole noin naismainen.
- Anonyymi
Huorrraaaa! 😀
Anonyymi kirjoitti:
Huorrraaaa! 😀
Hurraa. Oletko ihastunut minuun? Voi miten suloista. Tässä sulle hali 🤗
- Anonyymi
Koulukiusaaja se on, itsekin myönsi sen.
- Anonyymi
Menossa maaninen vaihe.
- Anonyymi
Mieshuora kirjoitti:
Suosittelen hakeutumaan hoitoon.
Mene pois.
- Anonyymi
Älä tuu mun munaskuita kopeloimaan!
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuu mun munaskuita kopeloimaan!
Haha, hyvä yritys tyty. Ei edes palstan pojat ole noin feminiinisiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000555906924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1791416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191119- 71920
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622