Olen tavallinen mies tinderissä

Anonyymi

Olen tavallinen mies tinderissä ja on se kumma miten naiset yrittää pariutua tinderissä ylös päin. Saan joskus kymppitason naisia mätseiksi, mutta harvemmin nämä vastaavat mitään ja jos vastaavat, niin ei niitä ainakaan näkemään pääse ja jos pääsisin, niin näiden bimbojen kanssa pitäisin vaan hauskaa, koska mitään tyhjäpäätä en parisuhteeseen kanssani halua! Jos tilanne olisi toisin päin, niin tavallisen näköinen haluaisi seksin jälkeen kymppitason miehen parisuhteeseen ja näinhän se menee muissakin tasoissa eli ruma ja ylipainoinen nainen haluaa hoikan ja tavallisen näköisen miehen ja sitä rataa.. Miksei se ylipainoinen nainen voi ottaa tasoistaan ylipainoista miestä parisuhteeseen? Nii-i, koska saa seksiä tasokkaammilta?

Tavallisten näköisten naisten kanssa saatan päästä treffeille jos he etsivät parisuhdetta, mutta aika monella on lapsia, eikä siis kiinnosta alkaa elättäjäksi. Lapsettoman ja tavallisen näköisen miehen on vaikea päästä treffeille lapsettoman ja tavallisen näköisen naisen kanssa, koska näistä naisista on kova kysyntä jos miehet etsivät parisuhdetta.

Rumat ja ylipainoiset naiset, joilla on vielä kaiken kukkuraksi lapsia lähtevät innolla tapaamaan lapsetonta, urheilullista ja tavallisen näköistä miestä! Monet vielä kuvittelee, että olen kiinnostunut heistä parisuhdemielessä.

184

4911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet tavallinen mies joka paheksuu kun naiset kurkottelevat ylöspäin, ja samalla ihmettelet miksi kymppirason naiset eivät vastaa vuesteihisi. Just. Tyypillistä. Mies saa tavoitella ylöspäin, se on ihan ok. Nainen ei saa. Kymppitason nainen on ylimielinen nirppanokka kun ei vastaa itseään tavalliseksi määrittelevälle miehelle.

      Joka siis luultavasti ei ole edes tavallinen vaan tasoa 5-6. Miehet arvioivat itsensä ylöspäin. Ylipainoinen lökäpöksy-finninaama uskoo olevansa 7/10. Luiseva rasvatukkainen hartiat lysyssä kävelevä luolonkalpea aave luulee olevansa 8/10 kun on niin "kivan pitkä". Rumalla naamalla varustettu bodari jolla reikäinen iho, röhmynenä ja tihrusilmöt sekä mittasuhteet kuin apinalla (pitkä selkä ja töpöjalat) luulee olevansa 9/10 kun kroppa on "kunnossa".

      Nettideittailusta on tullut miehille kusta päähän. Ne äijät jotka ennen löytyivät lähiöräkälän baaritiskiltä, ovat nyt kansoittaneet Tinderin, väittävät olevansa tavallisia kunnollisia miehiä ja kirjoittelevat nettiin siitä miten kauheaa on kun "tavis ei kelpaa" ja "naiset kurkottelevat pilviin". Kuitenkin kymppitason nainen saa enemmän tykkäyksiä kuin kukaan muu. Eikö se todista että miehet ne vasta pilviin kurkottelevatkin? Vai ovatko kaikki tykkääjä itse kymppitason miehiä?

      • Anonyymi

        Olet varmasti oikeassa kaikki kurkottelee itseään parempaa ihan vaan siinä toivossa että todellisuus olisi mainettaan parempi. Jos kaikki tavoittelisi omaa tasoaan lähemmäksi varmaan pariutumisia tapahtuisi useammin kuin nyt. Jos miehillä on kusta päässä on istä siellä naisillakin. Kummalla on enemmän en tiedä. Riippuu myös siitä kuka sitä on arvioinut.

        En usko että valitus auttaa, maailma pyöriii silti samoja uria. Tulee olemaan enemmän parittomia, tulee olemaan paritumismarkkinat enemmän valitulle joukolle. Pitää täyttää tietyt kriteerit ennenkuin voi edes haaveilla parisuhteesta. Enää ei riitä että olet sinä, pitää olla enemmän kuin muut yhteensä.

        Puhutaan tasoista vaikka kaikilla on edessä kuolema. Vaikka pitäisi enemmän puhua yhteensopivuudesta.
        Sopiiko ruma ja kaunis yhteen, ehkä saduissa. Entä lihava ja laiha, niinpä niin.
        Rikas ja köyhä, näin eilen lentävän koiran.
        Tyhmä ja viisas, Niin täydentäähän ne toisiaan.
        Sivistymätön ja barbaari, fantasiat on aina hieno juttu.

        Kumman vaihtoehdon kukin valitsisi mielummin, Se joka saa tykkäyksiä vai se joka ei saa.
        Suurin osa varmasti ensimmäisen. Se joka saa ei valiata ja päinvastoin.
        Se joka saa valittaa siitä kun joku valittaa ettei saa. Ja se joka sitten saa tykkäyksiä valittaa kavereilleen kun ei kukaan sopiva tykkää.
        Onko se joka on jo parisuhteessa jotenkin onnellisempi kuin se joka on yksin.
        En ole yhtään paria nähnyt joka ei olisi ongelmia täynnä, ne on vain erilaisia ongelmia kuin yksin olevalla.
        Joku valittaa kun ei ole seksisuihdetta, toinen taas kun on seksisuhde mutta ei parisuhdetta, Kolmas siitä kun on molemmat mutta parempi olisi olla yksin.
        Mikä kelpaisi, no ei mikään.
        Voisiko olla onnellinen siitä että on saanut ne mitä on jo ja jos jotain lisää saa se on plussaa.

        Ja jos sitten tapaa röhmysilmäisen apinaa muistuttavan röhmynenäisen kääpiön, pitää muistaa äkkiä, että kääntyy oikealla kun kaupasta piti vielä hakea kanamunat tulevaa iltakakkuteetä varten. Koska tyttöjeniltahan oli sovittu jo viikko sitten. Aiheena kuinka saada kardivartalo myös itselle.


    • Anonyymi

      Nykyajan naiset pitävät itseään täydellisenä, riippumatta siitä, mitä sitten oikeasti ovat, niin eiväthän nämä hyväksy sitten mahdolliselta kumppaniltakaan mitään heikkouksia. Somen tuoman narsismin vaikutuksia, missä vain paras kelpaa, ja itselle saa vaatia, mutta itse ei mitään tarvitse antaa.

      • Anonyymi

        Jep. Näinhän se on ja ihan tulee oksu suuhun kun miettii miten pinnallisia naiset ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Näinhän se on ja ihan tulee oksu suuhun kun miettii miten pinnallisia naiset ovat.

        Vihdoinkin aletaan havahtua siihen faktaan, että pariutuminen on täysin paskottu viimeisen 10 vuoden aikana digitaalisen deittailun myötä. Incelien olemassaolo ei ole todiste siitä, että yhtäkkiä 20% miessukupuolesta olisi maagisesti muuttunut paskaksi, vaan siitä, että kulttuuri itsessään on muuttunut myrkylliseksi.

        Nasen keskittymiskyky ei riitä kypsään kanssakäyntiin jossa kunnioitetaan toista. Pakko saada dopamiinit virtaamaan aivoissa samantien, joten ohareita tehdään kuin lastentarhassa. Ja sehän onnistuu - entistä paremman näköinen Chad löytyy muutaman sekunnin swaippaamisella. Nainen voi Tinderin avulla taantua henkisesti lapseksi joka on karkkihyllyllä: "ei ku mä haluanki ton."

        Olen myös huomannut, miten vihaisia ja helposti suuttuvia naiset ovat nykyään. Tämäkin on merkki palkintojärjestelmän kieroutumisesta. Liialliseen hemmotteluun tottunut yksilö ei kestä elämässä pienimpiäkään vastoinkäymisiä. Internetin mahdollisuus rajattomaan sosialisointiin on ohjelmoinut naiset uudelleen, ja miehet voivat reagoida tähän joko ottamalla mitä voivat enää saada tai jäädä ilman. Kritiikkiin vastataan leimaamalla inceliksi, jonka mielipiteellä ei ole väliä. Näin ongelma on tehokkaasti lakaistu maton alle, kunnes jossain vaiheessa ihmetellään miksi enää 10% miehistä on parisuhteessa. Surullisinta on, että harhaiset miehet itse puolustavat tätä systeemiä, koska eivät vielä ole inceleitä ja tahtovat leikkiä, ettei se voi käydä itselle.

        Naisia ei voi, tai edes saa, lähestyä enää tosielämässä. Tinder-Chadit ovat tyydyttäneet naisten sosiaaliset tarpeet täysin, eikä niitä salilla tai ulkona enää kiinnosta vastaanottaa lähestymisyrityksiä. Paradoksaalisesti aina sanotaan, että menkää sinne ulos etsimään naisia, mutta siellä ne on luurit korvilla välttelemässä mieskontakteja, puhelintaan katsoen. Tavallaan kyllä ymmärrän. Älypuhelimessa kaikki lähestymisyritykset ovat näppärästi täysin kontrolloitavissa. Voi valita kenelle puhuu ja kenet blokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihdoinkin aletaan havahtua siihen faktaan, että pariutuminen on täysin paskottu viimeisen 10 vuoden aikana digitaalisen deittailun myötä. Incelien olemassaolo ei ole todiste siitä, että yhtäkkiä 20% miessukupuolesta olisi maagisesti muuttunut paskaksi, vaan siitä, että kulttuuri itsessään on muuttunut myrkylliseksi.

        Nasen keskittymiskyky ei riitä kypsään kanssakäyntiin jossa kunnioitetaan toista. Pakko saada dopamiinit virtaamaan aivoissa samantien, joten ohareita tehdään kuin lastentarhassa. Ja sehän onnistuu - entistä paremman näköinen Chad löytyy muutaman sekunnin swaippaamisella. Nainen voi Tinderin avulla taantua henkisesti lapseksi joka on karkkihyllyllä: "ei ku mä haluanki ton."

        Olen myös huomannut, miten vihaisia ja helposti suuttuvia naiset ovat nykyään. Tämäkin on merkki palkintojärjestelmän kieroutumisesta. Liialliseen hemmotteluun tottunut yksilö ei kestä elämässä pienimpiäkään vastoinkäymisiä. Internetin mahdollisuus rajattomaan sosialisointiin on ohjelmoinut naiset uudelleen, ja miehet voivat reagoida tähän joko ottamalla mitä voivat enää saada tai jäädä ilman. Kritiikkiin vastataan leimaamalla inceliksi, jonka mielipiteellä ei ole väliä. Näin ongelma on tehokkaasti lakaistu maton alle, kunnes jossain vaiheessa ihmetellään miksi enää 10% miehistä on parisuhteessa. Surullisinta on, että harhaiset miehet itse puolustavat tätä systeemiä, koska eivät vielä ole inceleitä ja tahtovat leikkiä, ettei se voi käydä itselle.

        Naisia ei voi, tai edes saa, lähestyä enää tosielämässä. Tinder-Chadit ovat tyydyttäneet naisten sosiaaliset tarpeet täysin, eikä niitä salilla tai ulkona enää kiinnosta vastaanottaa lähestymisyrityksiä. Paradoksaalisesti aina sanotaan, että menkää sinne ulos etsimään naisia, mutta siellä ne on luurit korvilla välttelemässä mieskontakteja, puhelintaan katsoen. Tavallaan kyllä ymmärrän. Älypuhelimessa kaikki lähestymisyritykset ovat näppärästi täysin kontrolloitavissa. Voi valita kenelle puhuu ja kenet blokkaa.

        Ehkä jossain jenkeissä, Suomessa ei ole tollasta paitsi sun päässä. Vai ei saa naisia livenä lähestyä, hohhoijaa taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihdoinkin aletaan havahtua siihen faktaan, että pariutuminen on täysin paskottu viimeisen 10 vuoden aikana digitaalisen deittailun myötä. Incelien olemassaolo ei ole todiste siitä, että yhtäkkiä 20% miessukupuolesta olisi maagisesti muuttunut paskaksi, vaan siitä, että kulttuuri itsessään on muuttunut myrkylliseksi.

        Nasen keskittymiskyky ei riitä kypsään kanssakäyntiin jossa kunnioitetaan toista. Pakko saada dopamiinit virtaamaan aivoissa samantien, joten ohareita tehdään kuin lastentarhassa. Ja sehän onnistuu - entistä paremman näköinen Chad löytyy muutaman sekunnin swaippaamisella. Nainen voi Tinderin avulla taantua henkisesti lapseksi joka on karkkihyllyllä: "ei ku mä haluanki ton."

        Olen myös huomannut, miten vihaisia ja helposti suuttuvia naiset ovat nykyään. Tämäkin on merkki palkintojärjestelmän kieroutumisesta. Liialliseen hemmotteluun tottunut yksilö ei kestä elämässä pienimpiäkään vastoinkäymisiä. Internetin mahdollisuus rajattomaan sosialisointiin on ohjelmoinut naiset uudelleen, ja miehet voivat reagoida tähän joko ottamalla mitä voivat enää saada tai jäädä ilman. Kritiikkiin vastataan leimaamalla inceliksi, jonka mielipiteellä ei ole väliä. Näin ongelma on tehokkaasti lakaistu maton alle, kunnes jossain vaiheessa ihmetellään miksi enää 10% miehistä on parisuhteessa. Surullisinta on, että harhaiset miehet itse puolustavat tätä systeemiä, koska eivät vielä ole inceleitä ja tahtovat leikkiä, ettei se voi käydä itselle.

        Naisia ei voi, tai edes saa, lähestyä enää tosielämässä. Tinder-Chadit ovat tyydyttäneet naisten sosiaaliset tarpeet täysin, eikä niitä salilla tai ulkona enää kiinnosta vastaanottaa lähestymisyrityksiä. Paradoksaalisesti aina sanotaan, että menkää sinne ulos etsimään naisia, mutta siellä ne on luurit korvilla välttelemässä mieskontakteja, puhelintaan katsoen. Tavallaan kyllä ymmärrän. Älypuhelimessa kaikki lähestymisyritykset ovat näppärästi täysin kontrolloitavissa. Voi valita kenelle puhuu ja kenet blokkaa.

        Kukas sen Tondrrin kehittikään? Naiset vai? Juu, miehethän ne oli. Eikä tosiaan mitkään top 10 miehet, vaan sellaset keskitasoa heikommat nörttit. Eli syyttäkää heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihdoinkin aletaan havahtua siihen faktaan, että pariutuminen on täysin paskottu viimeisen 10 vuoden aikana digitaalisen deittailun myötä. Incelien olemassaolo ei ole todiste siitä, että yhtäkkiä 20% miessukupuolesta olisi maagisesti muuttunut paskaksi, vaan siitä, että kulttuuri itsessään on muuttunut myrkylliseksi.

        Nasen keskittymiskyky ei riitä kypsään kanssakäyntiin jossa kunnioitetaan toista. Pakko saada dopamiinit virtaamaan aivoissa samantien, joten ohareita tehdään kuin lastentarhassa. Ja sehän onnistuu - entistä paremman näköinen Chad löytyy muutaman sekunnin swaippaamisella. Nainen voi Tinderin avulla taantua henkisesti lapseksi joka on karkkihyllyllä: "ei ku mä haluanki ton."

        Olen myös huomannut, miten vihaisia ja helposti suuttuvia naiset ovat nykyään. Tämäkin on merkki palkintojärjestelmän kieroutumisesta. Liialliseen hemmotteluun tottunut yksilö ei kestä elämässä pienimpiäkään vastoinkäymisiä. Internetin mahdollisuus rajattomaan sosialisointiin on ohjelmoinut naiset uudelleen, ja miehet voivat reagoida tähän joko ottamalla mitä voivat enää saada tai jäädä ilman. Kritiikkiin vastataan leimaamalla inceliksi, jonka mielipiteellä ei ole väliä. Näin ongelma on tehokkaasti lakaistu maton alle, kunnes jossain vaiheessa ihmetellään miksi enää 10% miehistä on parisuhteessa. Surullisinta on, että harhaiset miehet itse puolustavat tätä systeemiä, koska eivät vielä ole inceleitä ja tahtovat leikkiä, ettei se voi käydä itselle.

        Naisia ei voi, tai edes saa, lähestyä enää tosielämässä. Tinder-Chadit ovat tyydyttäneet naisten sosiaaliset tarpeet täysin, eikä niitä salilla tai ulkona enää kiinnosta vastaanottaa lähestymisyrityksiä. Paradoksaalisesti aina sanotaan, että menkää sinne ulos etsimään naisia, mutta siellä ne on luurit korvilla välttelemässä mieskontakteja, puhelintaan katsoen. Tavallaan kyllä ymmärrän. Älypuhelimessa kaikki lähestymisyritykset ovat näppärästi täysin kontrolloitavissa. Voi valita kenelle puhuu ja kenet blokkaa.

        "Naisten keskittymiskyky ei riitä kypsään kanssakäyntiin jossa kunnioitetaan toista"

        ...kitisee inceli joka ei muuta tee ku lapsellisesti haukkuu naisia palstalla vuodesta toiseen :D


    • Anonyymi

      Sehän se on kun naiset tavoittelevat tietynnäköisiä miehiä, nämä komeat miehet ovat niitä miehiä, jotka pyörittävät useita naisia samaan aikaan ja kelpuuttavat tavallisen näköisiä naisia seksiin ja vaikka se komea mies parisuhdetta etsisikin, niin onhan se ihan selvä, että 2000 naista ei jaa sitä komeaa miestä. Vain yksi onnekas saa komean miehen parisuhteeseen ja se on melko varmasti kaunis nainen, eikä tavallisen näköinen nainen vaikka se tavallisen näköinen nainen seksiin kelpaakin.

      • Anonyymi

        Täällä kirjoitellaan paljon komeista miehistä joita kuulemma löytyy Tinderistä ja joilta nainen kuin nainen saa helppoa hyvää seksiä ihan tuosta noin vain. Minulle kelpaisi seksi komean miehen kanssa, parisuhdetta en tahdo. Mutta missä ne Tinderin komeat miehet ovat? En ole Tinderin selaamalla löytänyt sieltä ainuttakaan komeaa miestä. Kaikki ovat tavallisen näköisiä tai rumia. Kukaan ystävättäristänikään ei ole löytänyt Tinderistä komeaa miestä. Hekin haluaisivat sellaisen petipuuhiin. Voisimme vaikka ottaa naisporukalla yhteisen komean miehen joka kävisi vuorotellen kunkin luona. Mutta ei siellä Tinderissä ole komeita miehiä.


      • Anonyymi

        ""Olet tavallinen mies joka paheksuu kun naiset kurkottelevat ylöspäin, ja samalla ihmettelet miksi kymppitason naiset eivät vastaa viesteihisi. Just. Tyypillistä. Mies saa tavoitella ylöspäin, se on ihan ok. Nainen ei saa. Kymppitason nainen on ylimielinen nirppanokka kun ei vastaa itseään tavalliseksi määrittelevälle miehelle.""

        On sitten nainen tai mies niin mun mielestä on ihan ok tavoitella ylös päin jos etsii vain seksiseuraa, mutta ongelman ydin onkin se kun naiset tavoittelevat komeita, itseään tasokkaampia miehiä parisuhteeseen vaikka nämä miehet haluavat naisista vain seksiseuraa.

        ""Kuitenkin kymppitason nainen saa enemmän tykkäyksiä kuin kukaan muu. Eikö se todista että miehet ne vasta pilviin kurkottelevatkin? Vai ovatko kaikki tykkääjä itse kymppitason miehiä?""

        Huh, mikä logiikka! Miehet panevat kuitenkin koko ajan alas päin toisin kuin naiset ja miehet ovat valmiita tutustumaan naisiin (seksimielessä mutta kuitenkin), naiset eivät ole valmiita tutustumaan edes seksimielessä, paitsi tietysti komeimmistoon ja se mies mikä saadaan seksiin, pitää saada myös parisuhteeseen vaikka tasokkaammalla komistuksella onkin vain seksi mielessä.

        On totta, että kymppitason nainen saa enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason mies, koska miehiä on tinderissä enemmän. Mitä se todistaa? Jos miehiä ja naisia olisi tinderissä yhtä paljon, niin tykkäykset kymppitason naisen ja kymppitason miehen kanssa olisi aika tasan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Olet tavallinen mies joka paheksuu kun naiset kurkottelevat ylöspäin, ja samalla ihmettelet miksi kymppitason naiset eivät vastaa viesteihisi. Just. Tyypillistä. Mies saa tavoitella ylöspäin, se on ihan ok. Nainen ei saa. Kymppitason nainen on ylimielinen nirppanokka kun ei vastaa itseään tavalliseksi määrittelevälle miehelle.""

        On sitten nainen tai mies niin mun mielestä on ihan ok tavoitella ylös päin jos etsii vain seksiseuraa, mutta ongelman ydin onkin se kun naiset tavoittelevat komeita, itseään tasokkaampia miehiä parisuhteeseen vaikka nämä miehet haluavat naisista vain seksiseuraa.

        ""Kuitenkin kymppitason nainen saa enemmän tykkäyksiä kuin kukaan muu. Eikö se todista että miehet ne vasta pilviin kurkottelevatkin? Vai ovatko kaikki tykkääjä itse kymppitason miehiä?""

        Huh, mikä logiikka! Miehet panevat kuitenkin koko ajan alas päin toisin kuin naiset ja miehet ovat valmiita tutustumaan naisiin (seksimielessä mutta kuitenkin), naiset eivät ole valmiita tutustumaan edes seksimielessä, paitsi tietysti komeimmistoon ja se mies mikä saadaan seksiin, pitää saada myös parisuhteeseen vaikka tasokkaammalla komistuksella onkin vain seksi mielessä.

        On totta, että kymppitason nainen saa enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason mies, koska miehiä on tinderissä enemmän. Mitä se todistaa? Jos miehiä ja naisia olisi tinderissä yhtä paljon, niin tykkäykset kymppitason naisen ja kymppitason miehen kanssa olisi aika tasan.

        Pointtini ei ollut että kymppitason nainen saa enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason mies vaan että kymmpitason nainen saa takuuvarmasti enemmän tykkäyksiä kuin kutostason nainen. Miehet siis uskovat olevansa itse kymppitasoa.

        Ainakin löytyy enemmän sellaisia miehiä, jotka uskovat olevansa itse kymppitasoa kuin sellaisia miehiä jotka määrittelevät itsensä kutoseksi. On noussut miehillä pissa päähän kun ensisijaisesti tykätään kympeistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoitellaan paljon komeista miehistä joita kuulemma löytyy Tinderistä ja joilta nainen kuin nainen saa helppoa hyvää seksiä ihan tuosta noin vain. Minulle kelpaisi seksi komean miehen kanssa, parisuhdetta en tahdo. Mutta missä ne Tinderin komeat miehet ovat? En ole Tinderin selaamalla löytänyt sieltä ainuttakaan komeaa miestä. Kaikki ovat tavallisen näköisiä tai rumia. Kukaan ystävättäristänikään ei ole löytänyt Tinderistä komeaa miestä. Hekin haluaisivat sellaisen petipuuhiin. Voisimme vaikka ottaa naisporukalla yhteisen komean miehen joka kävisi vuorotellen kunkin luona. Mutta ei siellä Tinderissä ole komeita miehiä.

        niinpä niin oiskohan aika laskee rimaa emännillä jos kerran noin hankalaa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinpä niin oiskohan aika laskee rimaa emännillä jos kerran noin hankalaa on?

        Mieluummin naiset ovat ilman miestä, kuin ottaisivat huonon miehen.

        Miehet voisivat opetella samaan: olemaan yksin mieluummin kuin ottamaan "ihan siedettävän" eukon rinnalleen.


    • Anonyymi

      Niin mut sä et tajua että miehet swipee kaikki oikeelle ja silti vastaa kukaan 10 tai 4 :)

      • Anonyymi

        Vai että miehet pyyhkivät kaikki oikealle? Puhu vain omasta puolestasi! Ei pidä paikkaansa kuin tyhmempien, miesten kohdalla. Vähänkin fiksummat miehet valikoivat.

        Tunnen ihan tavallisen näköisen miehen 35v. joka löysi tyttöystävän Tinderistä. Hän pyyhki oikealle todella harvan naisen, ehkä 5-10%. Hän sai silti aika monta mätsiä. Hän kävi useammilla treffeillä, ja hyvin usein siellä kävi niin että nainen olisi halunnut tavata uudestaan mutta mies ei halunnut. Kyseessä EI siis olleet seksitreffit vaan tarkoitus oli löytää parisuhde eli tutustua ja katsoa kohtaavatko kemiat.

        Puolentoista kuukauden päästä löytyi tyttöystävä, kiva fiksu tavallisen näköinen typykkä 25v.

        Pyhä Palstatotuushan on ettei tällaista voi tapahtua kun mies oli tavallisen näköinen, ei edes rikas eikä mikään julkkis. Vaan nimenomaan tavallinen kunnollinen mies, eli niitä miehiä jotka Pyhän Palstatotuuden mukaan eivät pääse edes treffeille.

        Mitenkäs palstan miehet tämän selittävät?

        Eivät mitenkään. Tämä kun ei sovi heidän teorioihinsa.

        Mutta minäpä selitän:

        Syynä on se että tavallinen kunnollinen kiltti täyspäinen mies on parisuhdemarkkinoilla kovaa kamaa!

        Täyspäinen tavis on naisten keskuudessa paljon paljon kovempaa kuin komea tyhjäpää silloin kun nainen etsii parisuhdetta. Palstan ätmit tietenkin väittävät vastaan, mutta hehän eivät tiedä naisista mitään. He väittävät että tavismies ei kelpaa seksiin eikä parisuhteeseen.

        Syynä on se että ätmit eivät tiedä mikä on tavis. Ätmit luulevat että kuka tahansa lähipubin kaljanlitkijä, häiriintynyt wannabe-taitelija, alkoholisoitunut sosiaalipummi, katkeroitunut salaliittoteorioihin uskova misogyyni tai uusavuton peräkammarin poika on tavis.

        Ei. Nuo eivät ole taviksia. He ovat luusereita.

        Tavis on esimerkiksi 170cm pitkä, pienituloinen, työssä käyvä, eronnut, tavallisen näköinen 35-vuotias mies. Kiltti luonne, ei lapsia, hyväntahtoinen ja kohtelias, hyväntuulinen, ei pidä itsestään meteliä. Tietää mitä tahtoo, ei sikailee eikä hölmöile. Paheina tupakanpoltto, ei muita paheita. Harrastaa elokuvia ja jääkiekkoa. Tuntemani mies on tuollainen.

        Tuollaiset revitään käsistä! Tämä mies on siis nyt varattu. Hän ei ole vapailla markkinoilla.

        Komistustyhjäpää kelpaa naisille irtoseksiin. Tyhmemmille naisille hän tietysti kelpaisi parisuhteeseenkin. Fiksulle naiselle hän voi ehkä kelvata hätätilanteessa seksiin mutta ei missään nimessä parisuhteeseen.

        Naiset EIVÄT yleisesti tavoittele komeita miehiä parisuhteeseen seksin jälkeen. Se on palstaäijien harhaluulo. Vain muutamat tyhmimmästä päästä olevat naiset toimivat noin. Normaalit naiset eivät. Jos normaali tavisnainen haluaa miehen parisuhteeseen, siihen ei seksikokeiluja tarvita. Nainen joko haluaa parisuhteen tai sitten ei, mutta jos hän "tavoittelee miestä parisuhteeseen", hän tavoittelee tätä luonteen, yhteensopivuuden ja pärstäkertoimen perusteella ILMAN että ensin pitää harrastaa seksiä.

        Olen löytänyt nettideiteistä viimeisen kymmenen vuoden aikana kolme vakituista kumppania. Yhdenkään kanssa en harrastanut seksiä ennen kuin olimme parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että miehet pyyhkivät kaikki oikealle? Puhu vain omasta puolestasi! Ei pidä paikkaansa kuin tyhmempien, miesten kohdalla. Vähänkin fiksummat miehet valikoivat.

        Tunnen ihan tavallisen näköisen miehen 35v. joka löysi tyttöystävän Tinderistä. Hän pyyhki oikealle todella harvan naisen, ehkä 5-10%. Hän sai silti aika monta mätsiä. Hän kävi useammilla treffeillä, ja hyvin usein siellä kävi niin että nainen olisi halunnut tavata uudestaan mutta mies ei halunnut. Kyseessä EI siis olleet seksitreffit vaan tarkoitus oli löytää parisuhde eli tutustua ja katsoa kohtaavatko kemiat.

        Puolentoista kuukauden päästä löytyi tyttöystävä, kiva fiksu tavallisen näköinen typykkä 25v.

        Pyhä Palstatotuushan on ettei tällaista voi tapahtua kun mies oli tavallisen näköinen, ei edes rikas eikä mikään julkkis. Vaan nimenomaan tavallinen kunnollinen mies, eli niitä miehiä jotka Pyhän Palstatotuuden mukaan eivät pääse edes treffeille.

        Mitenkäs palstan miehet tämän selittävät?

        Eivät mitenkään. Tämä kun ei sovi heidän teorioihinsa.

        Mutta minäpä selitän:

        Syynä on se että tavallinen kunnollinen kiltti täyspäinen mies on parisuhdemarkkinoilla kovaa kamaa!

        Täyspäinen tavis on naisten keskuudessa paljon paljon kovempaa kuin komea tyhjäpää silloin kun nainen etsii parisuhdetta. Palstan ätmit tietenkin väittävät vastaan, mutta hehän eivät tiedä naisista mitään. He väittävät että tavismies ei kelpaa seksiin eikä parisuhteeseen.

        Syynä on se että ätmit eivät tiedä mikä on tavis. Ätmit luulevat että kuka tahansa lähipubin kaljanlitkijä, häiriintynyt wannabe-taitelija, alkoholisoitunut sosiaalipummi, katkeroitunut salaliittoteorioihin uskova misogyyni tai uusavuton peräkammarin poika on tavis.

        Ei. Nuo eivät ole taviksia. He ovat luusereita.

        Tavis on esimerkiksi 170cm pitkä, pienituloinen, työssä käyvä, eronnut, tavallisen näköinen 35-vuotias mies. Kiltti luonne, ei lapsia, hyväntahtoinen ja kohtelias, hyväntuulinen, ei pidä itsestään meteliä. Tietää mitä tahtoo, ei sikailee eikä hölmöile. Paheina tupakanpoltto, ei muita paheita. Harrastaa elokuvia ja jääkiekkoa. Tuntemani mies on tuollainen.

        Tuollaiset revitään käsistä! Tämä mies on siis nyt varattu. Hän ei ole vapailla markkinoilla.

        Komistustyhjäpää kelpaa naisille irtoseksiin. Tyhmemmille naisille hän tietysti kelpaisi parisuhteeseenkin. Fiksulle naiselle hän voi ehkä kelvata hätätilanteessa seksiin mutta ei missään nimessä parisuhteeseen.

        Naiset EIVÄT yleisesti tavoittele komeita miehiä parisuhteeseen seksin jälkeen. Se on palstaäijien harhaluulo. Vain muutamat tyhmimmästä päästä olevat naiset toimivat noin. Normaalit naiset eivät. Jos normaali tavisnainen haluaa miehen parisuhteeseen, siihen ei seksikokeiluja tarvita. Nainen joko haluaa parisuhteen tai sitten ei, mutta jos hän "tavoittelee miestä parisuhteeseen", hän tavoittelee tätä luonteen, yhteensopivuuden ja pärstäkertoimen perusteella ILMAN että ensin pitää harrastaa seksiä.

        Olen löytänyt nettideiteistä viimeisen kymmenen vuoden aikana kolme vakituista kumppania. Yhdenkään kanssa en harrastanut seksiä ennen kuin olimme parisuhteessa.

        "Tunnen ihan tavallisen näköisen miehen 35v"

        Niin, kukapa meistä ei tuntisi. Tunteehan moni pääsiäispupun ja joulupukinkin. Mutta jos Tinderissä on ollut vientiä, niin ei takuulla ole ollut "tavallinen".

        Jo tuollaiset kuvailemaan unelmamiehet vievät käsistä vain todella harvat naiset. Muut etsivät edelleen sitä yksisarvisen kaltaista prinssiä.


    • Anonyymi

      jos ei mee naisille jakeluun vieläkään toi realiteetti niin vaikka tosta

      https://www.swipehelper.com/2020/03/01/tinder-matches-guys-vs-gals-how-many-likes-do-equally-attractive-profiles-get/

      7pv totaali Molemmilla sama bio (palkka, työ ikä etc). Kuvan henkilöt olivat itseasiassa naimisessa keskenään. Eivät varmaan ois matchanny tinderissä :).

      5 euroopan kaupungissa, NY ja bostonissa 2 testihenkilöö.

      naisen totaali 7506 likeä Mies 19. Oli siinä matchitkin sanottu mutta se nyt varmaan aika riippuen siitä paljonku nainen viittii swipeillä.

      Näitä artikkeleita on netti täynnä mut onneks forumin neidot tietää faktat paremmin...

      • Anonyymi

        Olennaista ei ole mätsien määrä vaan laatu. Nainen voi halutessaan saada vaikka kuinka paljon mätsejä surkeiden, onnettomien, ilkeiden, rumien, tyhmien ja vastenmielisten miesten kanssa. Sitäkö te miehet meiltä kadehditte? Haluaisitte siis itse tuhansittain mätsejä surkeiden, onnettomien, ilkeiden, rumien, tyhmien ja vastenmielisten naisten kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olennaista ei ole mätsien määrä vaan laatu. Nainen voi halutessaan saada vaikka kuinka paljon mätsejä surkeiden, onnettomien, ilkeiden, rumien, tyhmien ja vastenmielisten miesten kanssa. Sitäkö te miehet meiltä kadehditte? Haluaisitte siis itse tuhansittain mätsejä surkeiden, onnettomien, ilkeiden, rumien, tyhmien ja vastenmielisten naisten kanssa?

        No kylläpäs sitä eletään unelmien maailmoissa? Luuletko että ne miesten matchit sitten on kuumia ihania prinsessoja? Eikä miehet juuri itke laadusta kun ongelma on se ettei saa mitään :). Eiköhän me kaikki toivottais että se optimaali ois se yks ja ainoa matchi mikä tulee mut siihen kun ei päästä niin kiva että sais edes jotain.

        Enpä kyllä pidä hengitystä että tätä ongelmaa saataisiin ratkottua. Taitavat firmat vaan manipuloida algoritmeja ja feikki profiileja sen mukaan millä saadaan asiakkaat (yleensä siis miehet) maksamaan eniten.


    • Anonyymi

      Tohon voi sitten vielä lisätä muusta materiaalista että helposti 50% niistä vähistä mätcheistä ei viitti vastata mihinkään viestiin.

    • Anonyymi

      Njaa, kannattaako siellä Stinderissä pyöriä jos siitä ainoastaan seuraa paha mieli. Kannattaa ehkä miettiä jotain muuta mielekästä tekemistä!

    • Anonyymi

      Kirjoituksestasi ap heijastuu jo ylimielisyytesi. Pidät itseäsi jotenkin jumalan lahjana naisille. Varmasti voit olla ihan kiva, vaikkei älykkyytesi tekstistäsi kovin hyvin välity, mutta naisilta edellytät tätä, erikoista. Joustava pikkasen vaatimuksistasi, että nainen voikin olla hiukka ylipainoisempi tai vastaavasti hänellä on jo lapsi tai ehkä ei ole niin älykäs.

      • Anonyymi

        Jeesus mitä tekstiä miehen pitäs ottaa lihava yh-äiti joka on tyhmä tai muuten vaatimustaso on kohtuuton? Kenenkään miehen paitsi ehkä yh-Isän tai lisääntymiskykenemättömän ei tulisi ottaa yh-äitiä .. ne ovat miehensä valinneet.

        Ehkä siitä heijastuu katkeruus enemmän kuin ylimielisyys. Varmaan tilität naisille yhtä tiukkaan jotka haluavat älykkään rikkaan ja pitkän miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus mitä tekstiä miehen pitäs ottaa lihava yh-äiti joka on tyhmä tai muuten vaatimustaso on kohtuuton? Kenenkään miehen paitsi ehkä yh-Isän tai lisääntymiskykenemättömän ei tulisi ottaa yh-äitiä .. ne ovat miehensä valinneet.

        Ehkä siitä heijastuu katkeruus enemmän kuin ylimielisyys. Varmaan tilität naisille yhtä tiukkaan jotka haluavat älykkään rikkaan ja pitkän miehen?

        Ei suinkaan, ymmärsit väärin. Vaan koska mieskään ei ole täydellinen vaan esim. vielä yli kaksikymppisenä on sinkku ja lapseton, älykkyyskin voi olla niin tai näin niin joku miinuspuoli vois olla naisessakin eli esim. Yh, mutta ei välttämättä lihava tai sitten sinkku, mutta lihava tai yh ja lihava, mutta älykäs. Tätä pistelaskuahan voi jatkaa.


      • Anonyymi

        Kukaan terve mies ei halua sinkkuäitiä. Nainen on epäonnistunut paska jos on eronnut lapsensa isästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan terve mies ei halua sinkkuäitiä. Nainen on epäonnistunut paska jos on eronnut lapsensa isästä.

        tää hyvin laitettu 75% ajasta totta pelkällä maalaisjärjellä jopa ajateltuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää hyvin laitettu 75% ajasta totta pelkällä maalaisjärjellä jopa ajateltuna.

        Mies ei siis ole "epäonnistunut paska" jos on eronnut lapsensa äidistä?


    • Anonyymi

      ""Pointtini ei ollut että kymppitason nainen saa enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason mies vaan että kymmpitason nainen saa takuuvarmasti enemmän tykkäyksiä kuin kutostason nainen. Miehet siis uskovat olevansa itse kymppitasoa.""

      :D:D:D Niin ja kymppitason mies saa takuuvarmasti enemmän tykkäyksiä kuin kutostason mies. Vedänkö tuosta nyt johtopäätöksen, että naiset uskovat olevansa kymppitason naisia:D:D:D?

      • Anonyymi

        Höh. Tällä palstalla JATKUVASTI hoetaan että naiset arvioivat oman tasonsa yläkanttiin, ja perusteeksi esitetään että kymppitason miehet saavat naisilta enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason naiset.

        Minun vasta-argumenttini on, että siinä tapauksessa myös miehet arvioivat oman tasonsa yläkanttiin: kymppitason naisethan saavat enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason miehet.

        Jostain syystä kymppitason naisten valtaisat tykkäysmäärät eivät miesten mielestä todista miesten ajattelutavoista mitään. Kymppimiesten tykkäysmäärät sen sijaan kuulemma todistavat että naiset luulevat itsestään vähän liikoja. Missä se logiikka on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Tällä palstalla JATKUVASTI hoetaan että naiset arvioivat oman tasonsa yläkanttiin, ja perusteeksi esitetään että kymppitason miehet saavat naisilta enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason naiset.

        Minun vasta-argumenttini on, että siinä tapauksessa myös miehet arvioivat oman tasonsa yläkanttiin: kymppitason naisethan saavat enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason miehet.

        Jostain syystä kymppitason naisten valtaisat tykkäysmäärät eivät miesten mielestä todista miesten ajattelutavoista mitään. Kymppimiesten tykkäysmäärät sen sijaan kuulemma todistavat että naiset luulevat itsestään vähän liikoja. Missä se logiikka on?

        ""Höh. Tällä palstalla JATKUVASTI hoetaan että naiset arvioivat oman tasonsa yläkanttiin, ja perusteeksi esitetään että kymppitason miehet saavat naisilta enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason naiset.""

        Missä sanottiin, että kymppitason miehet saavat naisilta enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason naiset:D? Kymppitason naiset saavat enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason miehet, koska miehiä on tinderissä tuplasti enemmän. Naiset arvioivat oman tasonsa yläkanttiin, koska heillä on valinnanvaraa ja he voivat sivuuttaa omantasoiset ja tavoitella vain parhaita, jolloin mies on usein naista tasokkaampi. Minkä takia seksi ja match komean miehen kanssa on naisille jonkunlainen hyväksyntä, että nainen kelpaa parisuhteeseen? Kun miehet panevat alle oman tason ja seksi on miehille vaan seksiä.

        ""Minun vasta-argumenttini on, että siinä tapauksessa myös miehet arvioivat oman tasonsa yläkanttiin: kymppitason naisethan saavat enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason miehet.""

        Jotain meni taas ohi?! Tuossa jo sanottiin: tottakai kymppitason naiset saavat enemmän tykkäyksiä tinderissä kuin kymppitason miehet, koska miehiä on tinderissä tuplasti enemmän.

        ""Jostain syystä kymppitason naisten valtaisat tykkäysmäärät eivät miesten mielestä todista miesten ajattelutavoista mitään. Kymppimiesten tykkäysmäärät sen sijaan kuulemma todistavat että naiset luulevat itsestään vähän liikoja. Missä se logiikka on?""

        Kun ei kukaan sanonut, että kymppitason miesten tykkäysmäärät todistavat yhtään mitään. Keksit taas juttuja omasta päästäsi:D Onko se nyt joku yllätys, että kauneimmat ja komeimmat saa eniten tykkäyksiä? Ei. Ja tottakai kymppitason nainen saa enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason mies, koska miehiä on tinderissä ja nettideittisivustoilla tuplasti enemmän.


    • Anonyymi

      Sama asia pätee myös ikään. 5 vuotta vanhemman naisen kanssa voi saada osumia suhteellisen helposti ja he saattavat jopa aloittaa keskustelun itse. Oman ikäisen tai 5 vuotta nuoremman naisen kanssa tulee osumia huomattavasti harvemmin ja todella harva heistä aloittaa keskustelua, moni ei edes vastaa.

      • Anonyymi

        Totta. Tapasin nelikymppisen naisen joka etsi parisuhdetta ja valitti kun kukaan mies ei halua parisuhdetta. No tiesin jo heti miksi ei halua. Nainen sanoi, että etsii nuorempia miehiä eli siis 25-35v. miehiä, jotka kelpuuttaa kyseisen naisen vain seksiin. Tuokaan nainen ei halunnut enää lapsia, niin eihän kukaan mies joka haluaa joskus perustee perheen lähde suhteeseen nelikymppisen naisen kanssa.

        On naiset kyllä tyhmiä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Tapasin nelikymppisen naisen joka etsi parisuhdetta ja valitti kun kukaan mies ei halua parisuhdetta. No tiesin jo heti miksi ei halua. Nainen sanoi, että etsii nuorempia miehiä eli siis 25-35v. miehiä, jotka kelpuuttaa kyseisen naisen vain seksiin. Tuokaan nainen ei halunnut enää lapsia, niin eihän kukaan mies joka haluaa joskus perustee perheen lähde suhteeseen nelikymppisen naisen kanssa.

        On naiset kyllä tyhmiä:D

        Naisilla on varmaan se ajatus että näissä asioissa on järjenkäyttö kiellettyä. Vaikka he olisivat muuten ihan fiksuja niin he vaan sulkevat järjen kokonaan pois ja katsovat mitä tapahtuu...


      • Anonyymi

        Olen huomannut itsekin tuon iän vaikutuksen.
        itse haluaisin ehdottomasti nuoremman naisen mutta, heiltä tulee vastakaikua sitä vähemmän mitä vähemmän heillä on ikää.
        Sitten heti jos nainen on edes 1-2v vanhempi niin sieltä tulee jopa ensimmäinen viesti kysymyksien kera..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut itsekin tuon iän vaikutuksen.
        itse haluaisin ehdottomasti nuoremman naisen mutta, heiltä tulee vastakaikua sitä vähemmän mitä vähemmän heillä on ikää.
        Sitten heti jos nainen on edes 1-2v vanhempi niin sieltä tulee jopa ensimmäinen viesti kysymyksien kera..

        Tavis-ukko ei nuorempaa naista saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Tapasin nelikymppisen naisen joka etsi parisuhdetta ja valitti kun kukaan mies ei halua parisuhdetta. No tiesin jo heti miksi ei halua. Nainen sanoi, että etsii nuorempia miehiä eli siis 25-35v. miehiä, jotka kelpuuttaa kyseisen naisen vain seksiin. Tuokaan nainen ei halunnut enää lapsia, niin eihän kukaan mies joka haluaa joskus perustee perheen lähde suhteeseen nelikymppisen naisen kanssa.

        On naiset kyllä tyhmiä:D

        Tämän huomannut itsekkin, jo siinä kohtaa kun ikä muuttui 3 alkavaksi vaikeutui/tyssäsi noiden 25wee tai alle naisten saanti. No olin oman ikäisen kanssa muutaman vuoden suhteessa meni poikki ja nyt 35weenä vuoden ollut tinderissä takaisin. Lähes ainoat parit tulevat juurikin 38-45 wee naisilta. Joo eipä siinä nättejä naisia osa, mutta että suhteeseen 10 vuotta vahemman naisen kanssa. On tää aivan vitun vaikeeta. No eipä auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän huomannut itsekkin, jo siinä kohtaa kun ikä muuttui 3 alkavaksi vaikeutui/tyssäsi noiden 25wee tai alle naisten saanti. No olin oman ikäisen kanssa muutaman vuoden suhteessa meni poikki ja nyt 35weenä vuoden ollut tinderissä takaisin. Lähes ainoat parit tulevat juurikin 38-45 wee naisilta. Joo eipä siinä nättejä naisia osa, mutta että suhteeseen 10 vuotta vahemman naisen kanssa. On tää aivan vitun vaikeeta. No eipä auta.

        Voivoi, että joudut tyytymään omaan tasoosi? On se kurjaa :D


      • Anonyymi

        totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Tapasin nelikymppisen naisen joka etsi parisuhdetta ja valitti kun kukaan mies ei halua parisuhdetta. No tiesin jo heti miksi ei halua. Nainen sanoi, että etsii nuorempia miehiä eli siis 25-35v. miehiä, jotka kelpuuttaa kyseisen naisen vain seksiin. Tuokaan nainen ei halunnut enää lapsia, niin eihän kukaan mies joka haluaa joskus perustee perheen lähde suhteeseen nelikymppisen naisen kanssa.

        On naiset kyllä tyhmiä:D

        Mitä tyhmää tuossa on? Olen 36 ja deitannut itseäni 4-5 v.nuorempia..vastaisuudessa voisinkin ottaa nuorempia koska a.jaksavat sängyssä b.ovat jonkun näköisiä verrattuna kaljamahaisiin 40-v.ukkoihin, joilla ehkä vielä lapsia..ei kiitos. Äitipuoleksi en ala ja olen itsekin kaunis ja liikunnallinen, akateeminen...miksi sellaisen ihmisen pitäisi ottaa itseään huonompi? Ihan fiksua minusta..naisena ihmettelen miksi laaduttomat miehet luulevat saavansa kauniin naisen itselleen? Skippaisivat, niin kaikkien aikaa säästyy..ovatpa miehet tyhmiä.😂🤷


    • Anonyymi

      Älytöntä jankkausta aloittajalla. Vapaa maa, ihmiset saa tavoitella ihan ketä haluavat, eikä se kuulu kellekään. Sen ohjelman käyttö on myös täysin vapaaehtoista. Mene ap baariin tai harrastuksiin, tai mihin tahansa irl siellä voi tutustua naisiin paremmin.

    • Anonyymi

      ""Minun vasta-argumenttini on, että siinä tapauksessa myös miehet arvioivat oman tasonsa yläkanttiin: kymppitason naisethan saavat enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason miehet.""

      Tottakai kymppitason naiset saavat enemmän tykkäyksiä kuin kymppitason miehet, koska miehiä on tinderissä enemmän ja miehet jakelee tykkäyksiä muutenkin herkemmin. Miehet epätoivoissaan ja seksimielessä tykkää tinderissä lähes kaikista naisista, enkä usko, että kymppitason nainen saa hirveästi enemmän tykkäyksiä kuin tavallisen näköinen nainen. Huomattavampi ero on kymppitason miehellä ja tavallisen näköisellä miehellä. VILLI VEIKKAUS JOTENKIN NÄIN:

      Kymppitason nainen 6000 tykkäystä.
      Tavallisen näköinen nainen 4000 tykkäystä.
      Kymppitason mies 4000 tykkäystä.
      Tavallisen näköinen mies 80 tykkäystä.

      Sanoit, että miehet arvioivat oman tasonsa yläkanttiin, mutta en kyllä tiedä yhtään miestä joka tykkäämällä arvioi oman tasonsa, enkä itsekään arvioi omaa tasoa niin. Saahan sitä tykkää alle oman ja yli oman tason. Ei se tykkäys, eikä mätsi vaikuta omaan tasoon mitenkään. Oma taso on se mikä on. Omaa tasoa ei määritetä muiden kautta. Naiset voi tietysti halutessaan määrittää oman tasonsa millaisia mätsejä saavat, mutta ei kannata ihmetellä jos kukaan ei halua parisuhdetta ja kelpaa vain seksiseuralaiseksi. Naisten antama tykkäys miehelle tarkoittaa usein sitä, että nainen voi miehen kanssa muutakin kuin seksiä vaikka onhan niitä naisia, jotka käy vaan panetuttaa itseänsä vähintään samantasoisen miehen luona, mieluiten tasokkaamman miehen luona. Naisten pitäisi ymmärtää mitä mies naisesta haluaa, jos mies haluaa naisesta vain seksiseuralaisen, niin nainen ei todennäköisesti ole miehen tasoinen ja noin 90% miehistä hakee tinderistä seksiä ja niistä varmaan puolet on valmiita panemaan alle oman tason eli noin 45% miehistä on valmiita panemaan alle oman tason kun naisista alle oman tason panijoita on 0%. Voidaan sanoa, että 40% tinderin miehistä ei ole valmiita pariutumaan alle oman tason naisten kanssa, vaikka seksiä voivatkin harrastaa.

      • Anonyymi

        Eli siis ymmärränkö nyt oikein ... mies ei määritä tasoaan tykkäyksillä, mutta nainen määrittää? Avaisitko vähän tota logiikkaa.

        Mä ymmärrään täysin miehen puolelta, tai oletan ainakin ymmärtäväni ... mies ei määritä omaa tasoaan, vaan hän määrittää sen mistä hän tykkää. Eiks je? Mies kun ihan oikeessa elämässäkin tykkää vähän kaikesta, niin hän tykkäilee tuolla virtuaalisestikin vähän kaikesta. Hän vaan tykkäilee erilaisista eri motiiveilla. Ollanko vielä suht samaa mieltä?

        Okei jos siirrytään sun teoriaan naisista, niin sit en enää tajua. Nainen siis ei tykkääkään kenestäkään, koska oikeesti tykkää tästä, vaan koska kuvittelee se olevan hänen tasoaan? Kenestä nainen sitten ihan oikeesti tykkää? Eikö nainen oikeesti tykkää kenestäkään? Jättääkö nainen tykkäämättä siitä, josta oikeesti tykkää, kun kuvittelee sen olevan alempaa tasoa? Vai tykkääkö nainen oikeestikin niistä, joista se siellä tykkää?


    • Anonyymi

      Kuka tarttee tuhansia tykkäyksiä. Riittää kun löytyy se yksi sopiva, jonka kanssa hyvä olla ja seksiseuran etsijät voi jättää ulkopuolelle.

    • Anonyymi

      Kaikki naiset on tavallisia. Naiset etsii jotain prinssiä mutta prinssit pettää ja ei ole kovin luotettavia koskaovat komeita ja tietävät että jos nainen jättää niin uusi nainen löytyy helposti. Silti naiset niitä samoja pettäjiä haluaa aina.

      • Anonyymi

        Eikö ole ihan naisten oma ongelma? Mitä te sitä märehditte. Yks lauma mullikoita koko palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole ihan naisten oma ongelma? Mitä te sitä märehditte. Yks lauma mullikoita koko palsta.

        Just näin. Vaikka ne naiset jättäisivät sotkeutumatta niihin pettäjiin, niin eivät he näitä ruikuttajia silti halua. Mieluummin ovat yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole ihan naisten oma ongelma? Mitä te sitä märehditte. Yks lauma mullikoita koko palsta.

        Eihän se edes ole naisten ongelma. Naisethan saavat toteuttaa itseään tässä mielessä juuri kuten haluavat. Miesten ongelma se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se edes ole naisten ongelma. Naisethan saavat toteuttaa itseään tässä mielessä juuri kuten haluavat. Miesten ongelma se on.

        Jos nainen ei halua tulla petetyksi, mutta valitsee aina petturin, niin se on mitä suurimmassa määrin juuri sen kyseisen naisen ongelma. Se ei ole millään tasolla kenenkään muun ongelma. Jos tällaisia naisia on useita, silloin heistä puhutaan monikossa ja se on niiden naisten ongelma. Se ei ole kenenkänn muun ongelma, kuin juuri heidän. Miesten ongelma se ei ole missään tilanteessa, sillä ne petetyksi tulevat ovat tuossa esimerkissä naisia, eivät miehiä.


    • Anonyymi

      ""Eli siis ymmärränkö nyt oikein ... mies ei määritä tasoaan tykkäyksillä, mutta nainen määrittää? Avaisitko vähän tota logiikkaa.""

      Ymmärsit väärin. Tiedän, että naiset määrittää oman tason millaisia mätsejä saavat ja millaisia miehiä tapailevat seksimielessä. Näinhän sen ei todellakaan kuulu mennä ja siksi sanoinkin "naiset voi tietysti halutessaan määrittää oman tasonsa millaisia mätsejä saavat, mutta ei kannata sitten ihmetellä jos kukaan ei halua parisuhdetta ja kelpaa vain seksiseuralaiseksi."

      ""Mä ymmärrän täysin miehen puolelta, tai oletan ainakin ymmärtäväni ... mies ei määritä omaa tasoaan, vaan hän määrittää sen mistä hän tykkää. Eiks je? Mies kun ihan oikeessa elämässäkin tykkää vähän kaikesta, niin hän tykkäilee tuolla virtuaalisestikin vähän kaikesta. Hän vaan tykkäilee erilaisista eri motiiveilla. Ollanko vielä suht samaa mieltä?""

      Ei kukaan voi määrittää omaa tasoaan toisten kautta, jos naiset nyt välttämättä haluavat määrittää oman tasonsa miesten kautta, niin naisten kannattaa katsoa kelpaavatko he miehille parisuhteeseen, jos nainen kelpaa miehille koko ajan vain pelkkään seksiin, eikä muuhun, niin miehet käyttää naista vain hetken hupina, eivätkä voi kuvitellakaan naisen kanssa mitään vakavaa. Silloin nainen todennäköisesti tavoittelee yli oman tason ja kelpaa vain seksiseuralaiseksi. Rimaa laskemalla nainen löytää todennäköisemmin miehen joka ei juokse heti karkuun ja halua vain epämääräisiä säätöjä. Ei aina kannata tavoitella sitä komeinta, vaikka se komea mies sua voikin nähdä ja panna jokusen kuukauden.

      Esmes. minä olen mies ja olen elämäni aikana harrastanut seksiä 30 naisen kanssa. Näistä 30:stä naisesta parisuhteeseen olisin alkanut ihan maximissaan viiden naisen kanssa, jos taas mietitään naisia joilla on ollut seksiä 30 eri miehen kanssa, niin väitän, että naiset voivat 30:stä miehestä parisuhteeseen keskimäärin vähintään 20 miehen kanssa ja ne loput kymmenen miestä on todennäköisesti olleet niin komeita ja yli oman tason, että niitä on vaan tehnyt mieli panna. Alkaako valkenemaan?

      Miehille seksi on siis vain seksiä, jos nainen haluaa miehen kanssa seksiä niin melko varmasti haluaa myös parisuhteen.

      • Anonyymi

        Ongelmahan koko tossa kuviossa on, että kuinka tykätä jostakin, mistä ei tykkää. Jos naiset tykkäävät oikeastikin siitä, mistä tykkäilevät, niin ehkä he sitten vaan tykkäävät siitä. Jos naiset eivät tietoisesti jätä tykkäämättä jostain, mistä he todellisuudessa tykkäävät, niin mistäpä napata lisää sitä tykättävää? Voihan se olla ongelma tykkääjälle, jos ei löydy mitään mistä oikeesti tykkää, mutta minkäs teet? Kun tykkäät, niin tykkäät ja kun et tykkää, niin et tykkää. Jos yks tykkää useemmasta ja toinen ei, niin sitten se vaan on niin. Jos yks tykkää monesta ja monesta syystä ja toinen vaan yhdestä ja yhdestä ainoasta syystä, niin minkä sille mahtaa. Itepä me ristimme kannamme.


      • Anonyymi

        Suloisen vanhanaikainen ajattelutapa, että nainen haluaisi miehen kanssa parisuhteen, jos kelpuuttaa tämän seksiin :D


    • Anonyymi

      "Eikö ole ihan naisten oma ongelma? Mitä te sitä märehditte. Yks lauma mullikoita koko palsta."

      Voitko kertoa miten se on muka vaan naisten oma ongelma? Suomen syntyvyys laskee eikä tavalliset miehet saa parisuhdetta ja perhettä, koska tinderien takia naisille kelpaa vain yli oman tason mies. Kun naiset on päässeet mallimiehen makuun, niin enää ei kelpaa perusjussi.

      Ongelma ei siis ole vain naisten vaan miesten ja naisten ja koko Suomen.

      • Anonyymi

        Ei kenelläkään ole velvollisuutta tehdä lapsia. Ihan turha sun on kantaa huolta Suomen syntyvyydestä. Kyllä maailmassa ihmisiä riittää ja on ihan liikaa maapallon kantokykyyn nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kenelläkään ole velvollisuutta tehdä lapsia. Ihan turha sun on kantaa huolta Suomen syntyvyydestä. Kyllä maailmassa ihmisiä riittää ja on ihan liikaa maapallon kantokykyyn nähden.

        Aloittajan ongelma taitaa olla, että on hiukan yksinkertainen. Eikä ne ulkonäkösyyt.


      • Anonyymi

        Älä erota vastausta kommentista, johon se esitettiin.

        "Kaikki naiset on tavallisia. Naiset etsii jotain prinssiä mutta prinssit pettää ja ei ole kovin luotettavia koskaovat komeita ja tietävät että jos nainen jättää niin uusi nainen löytyy helposti. Silti naiset niitä samoja pettäjiä haluaa aina."

        "Eikö ole ihan naisten oma ongelma? Mitä te sitä märehditte. Yks lauma mullikoita koko palsta."

        Siinä sinulle se kommentti ja siihen esitetty vastaus. Näyttääkö nyt selkeämmältä. Jos naiset rakastuvat pettureihin, niin se on ihan puhtaasti naisten oma ongelma. Eikä muuten vaikuta syntyvyyteen millään tavalla. Petturit eivät ole rajastaan steriilejä ja lapsettomia.

        Jos mies uskoo todella, että naiset tykkää pettureista, niin siitäpä sitten rupeat sellaiseksi. Problem solved. Jos uskot, että naiset haluaa vasn mallimiehen, niin siinäpä sulle tavote. Rautaa tankoon, vaatteet ja kuontalo kuntoon, kosmetologille kyseleen mitä sille naamavärkille voi tehdä. Täyteaineita ja lankoja naamaan, niin alkaa leukaperiä löytyä. Jos ei kiinnosta, niin omahan on sitten ongelmas.

        Kukaan ei muuten ole koskaan vaan saanut perhettä ja parisuhdetta. Ei niitä anneta synttäri ja joululahjoiksi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset voivat tehdä ne lapset yksin, ei siihen miestä tarvitse. Ja sinkkuus sopii naiselle, ovat onnellisempia, menestyneempiä, paremmin nukkuvia. Satunnaisen seksi seuran saavat tinderistä.
        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005112388.html

        Nainen ei voi tehdä lasta yksin, koska tarvitsee miehen siittiöitä. Kenenkään miehen ei pitäisi luovuttaa siittiöitä pankkeihin, vaan suoraan naisten suuhun jos haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei voi tehdä lasta yksin, koska tarvitsee miehen siittiöitä. Kenenkään miehen ei pitäisi luovuttaa siittiöitä pankkeihin, vaan suoraan naisten suuhun jos haluavat.

        Suuhun laukomalla ei saada syntyvyyttä nousuun. Ihan vaan jos tämä ei ollut sulle selvää :D


    • Anonyymi

      Nykyajan nainen on niin ylpeä itsestään ja osaa kaiken itse, ja kaikki tapahtuu älynappia painamalla heti, että ei tuo ihminen, jonka elämä koostuu lainan otosta, kuluttamisesta ja itsensä kuvaamisesta miestä mihinkään tarvitse. Pääasia, että saa itsensä vain tyydytettyä, ja kaikki on justiin niinkuin itse haluaa, se riittää. Itketään sitten vasta, kun ihminen kuolee sukupuuttoon, toki älyhedelmöitys on jo keksitty!

      • Anonyymi

        Parisuhdetta ei haluta siitä syystä, että se on sitten itseltä pois, kun pitäisi ottaa sitä toista ihmistä myös huomioon. Ei se vika miehissä ole, vaan ihan tässä kulttuurissa, mikä keskittyy ainoastaan omien tarpeiden tyydyttämiseen. Nykyajan ihminen elää vain itseään varten, kuluttaa järjettömät määrät rahaa, ottaa velkaa ja esittää rikasta, kehuu itseään, ja elää omassa somemaailmassaan, missä saa tarvitsemansa huomion antamalla täysin väärän kuvan elämästään. Ei nykyihminen parisuhdetta tarvitse, siinä se syy on! Parisuhde vie vain aikaa itseltä pois.


      • Anonyymi

        Ihminen ei ole kuolemassa sukupuuttoon. Päinvastoin ihmisiä on maapallolla liikaa. Kohta 8 miljardia. Monet eläimet ja kasvit ovat kuolleet ja kuolemassa sukupuuttoon kun liikaa lisääntyvä ja kaikkialle levittäytyvä Homo sapiens vie niiltä elintilan ja -mahdollisuudet. Hyvä vain että kaikki eivät hanki lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhdetta ei haluta siitä syystä, että se on sitten itseltä pois, kun pitäisi ottaa sitä toista ihmistä myös huomioon. Ei se vika miehissä ole, vaan ihan tässä kulttuurissa, mikä keskittyy ainoastaan omien tarpeiden tyydyttämiseen. Nykyajan ihminen elää vain itseään varten, kuluttaa järjettömät määrät rahaa, ottaa velkaa ja esittää rikasta, kehuu itseään, ja elää omassa somemaailmassaan, missä saa tarvitsemansa huomion antamalla täysin väärän kuvan elämästään. Ei nykyihminen parisuhdetta tarvitse, siinä se syy on! Parisuhde vie vain aikaa itseltä pois.

        Päinvastoin, kapitalistisen järjestelmän peruskulutusyksikkö on ydinperhe loppumattomine tarpeineen, isoine omakotitaloineen, kaksine autoineen, naisten hulluine sisustusmanioineen. Naistenlehdet mässäilevät tällä krääsän tarjonnalla. Plus harrastukset, juhlat, yms loputon turha kulutus, perheillä ei ole mitään muuta mielessä kuin nämä black fridayt, joululahjat, kalliiden harrastusvälineiden ostelu, jatkuva kännyköiden, tietokoneiden päivitys, merkkivaatteet, valmennuskurssit.. Ei sinkulla ole tarvetta osallistua tuohon ylettömään elintasokilpaan naapureiden, yms kanssa.


      • Anonyymi

        Miksi haluat ylpeän ja itseään täynnä olevan naisen? Etkö ole onnellisempi ilman sellaista?


    • Anonyymi

      Miehet eivät niin kovaa ole mukana tuossa itsensä esittelyssä somessa, että kaipaavat sitä parisuhdetta. Nainen saa kaiken tarvitsemansa somesta ja pikavippifirmasta. Sitten kun luottotiedot menee, niin meuhkataan vanhemmille, ja nämä vanhanajan ihmiset kun eivät nykyihmisen itsekeskeisyyttä ymmärrä maksavat velat ja elättävät lastaan, jotta tuo saa kuluttaa ja jatkaa samaa showta!

      • Anonyymi

        Näihin kommentteihin tulee varmasti keksittyjä tekosyitä ja haukkuja ym. Ihan siitä syystä, että syyllistäminen on helppo tapa lakaista tosiasiat maton alle!


    • Anonyymi

      ""Jos naiset rakastuvat pettureihin, niin se on ihan puhtaasti naisten oma ongelma. Eikä muuten vaikuta syntyvyyteen millään tavalla. Petturit eivät ole rajastaan steriilejä ja lapsettomia.""

      Naiset ovat mielummin yksin kuin rakastuvat tavallisiin miehiin, monet miehet ja naiset valittaa että parisuhdetta ei löydy, yksin asuvia on lähes joka toinen, nuorissa varmaan jo neljä viidestä ja suomen syntyvyys laskee ja sinä väität että jokainen komea petturismies painaa kymmenen naista paksuksi ja hoitaa näin suomen syntyvyyden omalle tasolleen?

      • Anonyymi

        Miten sitä pitäisi kiinnostua, jos jokin ei kiinnosta?


      • Anonyymi

        Sä unohdat nyt tosta syntyvyyskuviostas ne, jotka eivät halua lapsia. On sellasia pariskuntiakin, jotka on olleet piiiiiitkään yhdessä ja lasta ei haluta. Kun ei halua, niin ei halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä unohdat nyt tosta syntyvyyskuviostas ne, jotka eivät halua lapsia. On sellasia pariskuntiakin, jotka on olleet piiiiiitkään yhdessä ja lasta ei haluta. Kun ei halua, niin ei halua.

        Lisäksi niiden lapsellisten pariskuntien lapsiluku on laskenut. Jos ei halua kuutta lasta, niin sitten ei vaan halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi niiden lapsellisten pariskuntien lapsiluku on laskenut. Jos ei halua kuutta lasta, niin sitten ei vaan halua.

        Syntyvyyden lasku ei siis ole vain mistään yhdestä asiasta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntyvyyden lasku ei siis ole vain mistään yhdestä asiasta kiinni.

        Sitten on tietysti vielä he, jotka haluavat lapsen, mutta eivät parisuhdetta. Sekä he, jotka eivät halua kumpaakaan. Noiden asioiden sisäistäminen vie yleensä aikaa. Sitä saattaa pitkään kuvitella, että kyllä mä parisuhteen haluan, mutta pitää löytää oikeenlainen mies. Silloin sitä pyörii eri paikoissa ja etsii. Sitten jossain kohtaa tajuaa, että ei sitä oikeanlaista ole olemassakaan, koska en mä halua mitään parisuhdetta. Yleensä silloin lakkaa etsimästä. Ainakaan muuta kuin satunnaista seuraa.


      • Anonyymi

        Ei Suomen syntyvyyden tarvitse olla millään tasolla. Jos kaikki maapallon ihmiset käyttäisivät luonnonvaroja kuten suomalaiset, tarvittaisiin 2,5 maapalloa. Suomen väkiluku pitäisi laskea huomattavasti alhaisemmaksi ollakseen ekologisesti kestävä.
        Pääomille väestönkasvun ja sitä kautta talouskasvun loppuminen toki on ongelma, kun nollakasvu ei tuota voittoa. Ovat tähänasti reagoinneet heikentämällä työntekijöiden palkkoja ja markkinaistamalla julkispalveluja kuten vanhustenhuoltoa. Tämä uusliberalismi Ei ole luonnonlaki vaan huonoa politiikkaa, jonka surkeat päättäjät sallinneet.
        Japani on edelläkävijä, siellä väestömäärä tulee tippumaan kolmasosalla, tämä on fakta. Aikovat kehittää robotti, tekoälyteknologiaa parantamaan tuottavuutta. Ihmisten panostettava henkisiin arvoihin loputtoman kuluttamisen sijaan. Rajallinen maapallo ei voi ruokkia rajatonta talouden ja ihmismäärän kasvua.


      • Anonyymi

        Yksin asuminen ei kerro mitään siitä, onko henkilö yksinäinen tai parisuhteessa.

        Lapsia hankkiakseen ei tarvitse olla parisuhdetta tai asua saman katon alla.

        Saman katon alla asuminen ei tarkoita että olisi parisuhteessa tai hankkimassa lapsia.

        Vuodesta toiseen nämä faktat on sulle yhtä uusia.


    • Anonyymi

      "Jos naiset rakastuvat pettureihin, niin se on ihan puhtaasti naisten oma ongelma. Eikä muuten vaikuta syntyvyyteen millään tavalla. Petturit eivät ole rajastaan steriilejä ja lapsettomia."

      Viestistäsi huokuu vahva minä, minä -kuva. On vain minä, on vain naiset. miehistä viis. Parisuhteita ei synny, niin eikö se mielestäsi vaikuta syntyvyyteen? Luuletko tosiaan että komeat jännämiehet levittelee siemeniään sinne sun tänne? Varmasti puskevat kortsu päällä niin paljon kuin voivat, mutta ei ne naisetkaan halua vakipanon kanssa lasta vaikka vahinkoja välillä sattuukin ja sitten haetaan elättäjää ja se samantasoinen mies kelpaakin elättäjäksi kun panoalfa ei ota vastuuta.

      Internetin mahdollisuus rajattomaan sosialisointiin on ohjelmoinut naiset uudelleen ja miehet voivat reagoida tähän joko ottamalla mitä voivat enää saada tai jäädä ilman. Tinder-Chadit ovat tyydyttäneet naisten sosiaaliset tarpeet täysin. Naisen keskittymiskyky ei riitä kypsään kanssakäyntiin jossa kunnioitetaan toista. Pakko saada dopamiinit virtaamaan aivoissa samantien, joten ohareita tehdään kuin lastentarhassa. Ja sehän onnistuu - entistä paremman näköinen Chad löytyy muutaman sekunnin swaippaamisella. Nainen voi Tinderin avulla taantua henkisesti lapseksi joka on karkkihyllyllä: "ei ku mä haluanki ton."

      • Anonyymi

        Eiks ookin hienoo:)


      • Anonyymi

        Saat tulkita ihan miten haluat. Se voi mennä joko oikein, tai sitten väärin kuten nyt meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat tulkita ihan miten haluat. Se voi mennä joko oikein, tai sitten väärin kuten nyt meni.

        Ai niin muuten ... minkä ihmeen takia sä edes haluaisit naisen?


      • Anonyymi

        Parisuhde ei ole enää pitkään aikaan ollut lapsen saamisen ehtona. Itse asiassa se ei koskaan ole ollut. Lapsia on syntynyt myös yksinäisille naisille. Erona entisaikaan on, että nykyään lapsen voi helposti hoitaa ja kasvattaa yksinkin. Siitä syystä monet naiset nykyään haluavat lapsen yksin eivätkä huoli miestä siihen ollenkaan mukaan.

        Mitä höpinää tuo on että se paljonpuhuttu komea mies yleensä käyttää kondomia, mutta joskus kun se levittää siementää ja siittää lapsia mutta ei ota vastuuta lapsesta, ja nainen joutuu etsimään lapselleen elättäjän? Mitä vuosisataa luulet eläväsi?

        Ensinnäkään miehet eivät mielellään käytä kortsua. On niin kiva vetää paljaalla. He eivät edes kysy syökö nainen pillereitä. Jos nainen haluaa tehdä lapsen yksin niin helppo homma. Mies ei edes mieti ehkäisyä vaan jättää sen naisen huoleksi. Jos nainen haluaa mieheltä lapsen mutta ei miestä niin ei tarvitse kuin harrastaa jonkun randomin kanssa seksiä. Te pöljät ette mieti seurauksia kun saatte pillua. Ette tajua että nykyään moni nainen haluaa lapsen mutta ei miestä. Tiedätte että ainoa varma keino välttyä isyydeltä on selibaatti tai kondomi, mutta voi kun paljaalla on niin paljon kivempaa, ja kai se nainen syö pillereitä vaikkei siitä puhetta ollut, päätän luottaa siihen että se syö, syö se, ei muetitäsitä kun ruvetaan hommiin.

        Teitä miehiä käytetään nykyään joskus pelkkiä siitosoreina. Tiesittekö sen?

        Toiseksi naiset käyvät työssä ja elättävät itse itsensä. Yksin on kivempi asua kuin miehen kanssa.

        Kolmanneksi isät eivät voi luistaa omien lastensa elättämisestä.

        Sinä joka höpötät että nainen tulee raskaaksi ja kun komea siittäjä ei ota vastuuta niin nainen etsii lapselleen elättäjää ja silloin tavis kelpaa. Tunnetko Suomen lakia ollenkaan? Kukaan lapsen siittänyt mies ei voi paeta elatusvastuuta. Oli lapsi toivottu suunniteltu tai pelkkä vahinko, niin lapsen biologinen isä maksaa ruokkoja. Jos nainen ilmoittaa lapsen syntymän jälkeen tietyn miehen isäksi ja tämä mies kieltää asian, niin juttuhan selvitetään isyystestillä. Siitä ei voi kieltäytyä. Jos testitulos osoittaa että mies on isä, niin sen jälkeen mies saa maksaa elatusmaksuja siihen asti kunnes lapsi täyttää 18.

        Mikään laki ei velvoita miestä muuhun kuin elatusmaksuihin. Ei tarvitse osallistua kasvatukseen, miestä ei velvoiteta tapaamaan lasta tai välittämään tästä piirun vertaa. Mutta yllätys yllätys - veri on vettä sakeampaa, ja yleensä ne miehet loppujen lopuksi haluavat tavata lapsensa, kiintyvät lapseensa, jopa rakastavat tätä. Myös siinä tapauksessa että eivät välitä lapsen äidistä eikä tämä hänestä.

        Joten yh-äitien ei tarvitse etsiä lapselleen isän korviketta eikä varsinkaan elättäjää. Jos yh-äiti etsii miestä, hän etsii tätä itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhde ei ole enää pitkään aikaan ollut lapsen saamisen ehtona. Itse asiassa se ei koskaan ole ollut. Lapsia on syntynyt myös yksinäisille naisille. Erona entisaikaan on, että nykyään lapsen voi helposti hoitaa ja kasvattaa yksinkin. Siitä syystä monet naiset nykyään haluavat lapsen yksin eivätkä huoli miestä siihen ollenkaan mukaan.

        Mitä höpinää tuo on että se paljonpuhuttu komea mies yleensä käyttää kondomia, mutta joskus kun se levittää siementää ja siittää lapsia mutta ei ota vastuuta lapsesta, ja nainen joutuu etsimään lapselleen elättäjän? Mitä vuosisataa luulet eläväsi?

        Ensinnäkään miehet eivät mielellään käytä kortsua. On niin kiva vetää paljaalla. He eivät edes kysy syökö nainen pillereitä. Jos nainen haluaa tehdä lapsen yksin niin helppo homma. Mies ei edes mieti ehkäisyä vaan jättää sen naisen huoleksi. Jos nainen haluaa mieheltä lapsen mutta ei miestä niin ei tarvitse kuin harrastaa jonkun randomin kanssa seksiä. Te pöljät ette mieti seurauksia kun saatte pillua. Ette tajua että nykyään moni nainen haluaa lapsen mutta ei miestä. Tiedätte että ainoa varma keino välttyä isyydeltä on selibaatti tai kondomi, mutta voi kun paljaalla on niin paljon kivempaa, ja kai se nainen syö pillereitä vaikkei siitä puhetta ollut, päätän luottaa siihen että se syö, syö se, ei muetitäsitä kun ruvetaan hommiin.

        Teitä miehiä käytetään nykyään joskus pelkkiä siitosoreina. Tiesittekö sen?

        Toiseksi naiset käyvät työssä ja elättävät itse itsensä. Yksin on kivempi asua kuin miehen kanssa.

        Kolmanneksi isät eivät voi luistaa omien lastensa elättämisestä.

        Sinä joka höpötät että nainen tulee raskaaksi ja kun komea siittäjä ei ota vastuuta niin nainen etsii lapselleen elättäjää ja silloin tavis kelpaa. Tunnetko Suomen lakia ollenkaan? Kukaan lapsen siittänyt mies ei voi paeta elatusvastuuta. Oli lapsi toivottu suunniteltu tai pelkkä vahinko, niin lapsen biologinen isä maksaa ruokkoja. Jos nainen ilmoittaa lapsen syntymän jälkeen tietyn miehen isäksi ja tämä mies kieltää asian, niin juttuhan selvitetään isyystestillä. Siitä ei voi kieltäytyä. Jos testitulos osoittaa että mies on isä, niin sen jälkeen mies saa maksaa elatusmaksuja siihen asti kunnes lapsi täyttää 18.

        Mikään laki ei velvoita miestä muuhun kuin elatusmaksuihin. Ei tarvitse osallistua kasvatukseen, miestä ei velvoiteta tapaamaan lasta tai välittämään tästä piirun vertaa. Mutta yllätys yllätys - veri on vettä sakeampaa, ja yleensä ne miehet loppujen lopuksi haluavat tavata lapsensa, kiintyvät lapseensa, jopa rakastavat tätä. Myös siinä tapauksessa että eivät välitä lapsen äidistä eikä tämä hänestä.

        Joten yh-äitien ei tarvitse etsiä lapselleen isän korviketta eikä varsinkaan elättäjää. Jos yh-äiti etsii miestä, hän etsii tätä itselleen.

        Ei mikään laki velvoita naistakaan hoitamaan tai välittämään lapsistaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään laki velvoita naistakaan hoitamaan tai välittämään lapsistaan..

        Jos lapsen äiti (tai isä, mikäli lapsen huoltaja on yh-isä) ei huolehdi lapsesta, lastensuojelu puuttuu asiaan ja edessä on huostaanotto.


      • Anonyymi

        Sinun viesteistä nimenomaan huokuu minä-minä ajattelu. Ei niin väliä naisen tunteilla ja toiveilla, kunhan sinä vain saisit panoreiän ja pääsisit jatkamaan sukua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lapsen äiti (tai isä, mikäli lapsen huoltaja on yh-isä) ei huolehdi lapsesta, lastensuojelu puuttuu asiaan ja edessä on huostaanotto.

        No tottakai mutta ei se äiti siitä linnaa saa.


    • Anonyymi

      ""Mitä höpinää tuo on että se paljonpuhuttu komea mies yleensä käyttää kondomia, mutta joskus kun se levittää siementää ja siittää lapsia mutta ei ota vastuuta lapsesta, ja nainen joutuu etsimään lapselleen elättäjän? Mitä vuosisataa luulet eläväsi?""

      Niin, komea mies maksaa elareita ja nainen käy töissä ja ottaa sitten vielä varaisukiksi jonkun tohvelin joka maksaa kaiken elämisen. On naisella varmasti raha-asiat hyvin, eikö?

    • Anonyymi

      Tinder on ollut omiaan luomaan naisille harhan, että suuri joukko miehiä haluaa heidän kanssaan parisuhteen ja miehille harhan, että seksiä on saatavilla uuden naisen kanssa parilla pyyhkäisyllä. Lopputuloksena naiset eivät saa parisuhdetta eikä valtaosa miehistä seksiä, kun naiset keskittyvät kesyttämään komeimpia, jotka keskittyvät hyppimään kukasta kukkaan.

      • Anonyymi

        Normaali-ihmiset eivät mitään tindereitä käytäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali-ihmiset eivät mitään tindereitä käytäkään.

        Tiedän useita normaaleja ihmisiä, jotka ovat tinderistä löytäneet kumppanin ja juuri muutamia itsekin ohjeistin sinne. Siellä tarttee vaan oppia välttämään tietyntyyppisiä ihmisiä. Tämän palstan viestien perusteella, täällä on enempi niitä epänormaaleja.


      • Anonyymi

        Eli miksi haluat harhaisen naisen?


      • Anonyymi

        Jaaha, valtaosa miehistä ei saa seksiä. Miksi niiden pitäisi saada? Jos mies ei ole naisten silmissä puoleensavetävä niin hän ei saa seksiä. Ei kuulukaan saada. Sääliseksiä kä hän kaipaa?


    • Anonyymi

      Tuolta Redditistä löytyy mielenkiintoisia "employees of online dating firms tell us about what you found out" tyylisiä threadeja. Kuka tietää miten voi luottaa mutta data mistä he kertovat on kyllä aika karua.

      Tyyliin 80% käyttäjistä miehiä ja 85% aloitusviesteistä ei edes vastata sitten kun on matchatty. Noi aina appista ja maasta riippuen. Kuulemma skandeissa (Suomea ei mainitty) sukupuolijakauma oli tasaisempi, taisi olla bumblen osalta tuo.

      Kaikki data oli vanhempaa, koska useimmat vastaajat kertoivat vasta työsuhteen loputtua.

    • Anonyymi

      Useammin tulee vastaan pareja joissa miehellä on ns. pakka kasassa ulkoisesti, mutta naisella ei ole. Taas äärimmäisen harvinaisissa tilanteissa päästään siihen jossa miehellä pakka ei olisi kasassa mutta naisella on. Tällönkin selittävänä tekijänä on usein varallisuus.

      Eli pointtini on se, että naiset näkee kokoajan ympäristössään näitä "lift-up" esimerkkejä ja haaveilevat itsekin sellaisesta. Samalla miehet ei näitä näe eikä sen myötä oikeastaan edes juuri osaa tällaisesta haaveilla. Tämä johtaa siihen, että "saman tasoiset" henkilöt eivät välttämättä ikinä kohtaa toisiaan. Samalla tullaan siihen, että riittävällä tasolla oleville miehille tarjontaa on valtavasti kun huomiosta taistelee monen eri levelin naiset.

      Eikä se mies välttämättä siinä nauti pelkästään pillun saannista. Tässä vaiheessa tullaan eteen ns. valinnan vaikeus aspektia. Tarjontaa on niin valtavasti, että miten osaat haarukoida sieltä sen oikean valinnan. Samalla pitäisi jaksaa deittailla niin tolkuttomasti, jotta nettiprofiilien taustalla olevat henkilöt ja teidän väliset henkilökemiat selkenisi ja osaisit niiden pohjalta tulkita kenen kanssa haluaisit jatkaa.

      Eli ongelma on se ikuinen oravanpyörä minkä netti mahdollistaa. Toisaalta sinun on helpompi haaveilla paremmasta ja tavoitella sitä, toisaalta liika tarjonta tuottaa haasteita suunnata resurssit oikein hyvä investointi löytääksesi.

      • Anonyymi

        Tähän taas kysymys. Miksi sä sitten edes haluaisit naisen?


    • Anonyymi

      En ole tinderissä enkä koskaan ole ollutkaan sen enempää kuin missään muissakaan deittipalveluissa.
      Pidän kuitenkin täysin luonnollisena ja ymmärrettävänä sitä että ihminen, tässä tapauksessa ne naiset, haluaa parasta mahdollista! Typerähän sellainen on joka tyytyy huonoon eikä aseta mitään kriteereitä! Tai siis paremminkin sanoen epätoivoinen.
      Itse pyrin elämässäni aina ja kaikilla tasoilla parhaaseen mahdolliseen. Ei tulisi mieleenkään väheksyä itseäni ja uskotella itselleni että minulla ei ole oikeutta parempaan!
      Tämä itku ja valitus tuleekin 99% miehiltä. Nainen kun pystyy elämään ilman miestä jos kunnollista ja mieleistä ei löydy. En todellakaan ymmärrä miten niin huono itsetunto ja surkea käsitys itsestä voi kenelläkään olla ettei parhaaseen pyri? Niin, se epätoivo kai sitten....
      Nämä ulisijat eivät sitten tajua että itsensä alentava ja väheksyvä mies ei todellakaan herätä mielenkiintoa eikä kunnioitusta sillä tasolla että tutustua haluaisi. Kuka ruikuttajaa haluaa? Onko elämä surkimuksen kanssa parempi kuin yksin? Ei todellakaan!

      • Anonyymi

        ""Pidän kuitenkin täysin luonnollisena ja ymmärrettävänä sitä että ihminen, tässä tapauksessa ne naiset, haluaa parasta mahdollista! Typerähän sellainen on joka tyytyy huonoon eikä aseta mitään kriteereitä! Tai siis paremminkin sanoen epätoivoinen.""

        Naisten on omasta mielestään ok tavoitella parasta eli siis komeimpia miehiä parisuhteeseen ja tavalliset ja alle tavallisen näköiset miehet on ulisijoita kun valittavat, että eivät saa koskaan parisuhdetta mut ihan samalla tavalla niillä komeilla miehillä on vaatimuksia ja kriteereitä naisille ja kun komea ei seksin jälkeen kelpuuta alempitasoista naista parisuhteeseen, niin ulina alkaa naisten puolelta kun niitä komeimpia miehiä ei saada parisuhteeseen. Tässä vaiheessa ulina on ilmeisesti ok? Naiset ovat mielummin yksin, elleivät saa komeaa ja tasokkaampaa miestä parisuhteeseen. Kertoohan tuokin jo kun melkein joka toinen Suomessa asuu yksin, syntyvyys laskee jne.

        ""Tämä itku ja valitus tuleekin 99% miehiltä. Nainen kun pystyy elämään ilman miestä jos kunnollista ja mieleistä ei löydy.""

        Totta, että naiset pystyy elämään yksin, mutta ihan samalla tavalla se komea mies pystyy elämään yksin, eikä sen välttämättä tarvitse ottaa omaan huusholliinsa edes sitä yhtä naista kun komean ulkonäön takia pantavaa löytyy vaikka joka päivälle ja puhelinta swaippaamalla naisseuraa löytyy samalle illalle jos naista tekee mieli. Komea mies ei välttämättä kestä yhtäkään naista pidempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Pidän kuitenkin täysin luonnollisena ja ymmärrettävänä sitä että ihminen, tässä tapauksessa ne naiset, haluaa parasta mahdollista! Typerähän sellainen on joka tyytyy huonoon eikä aseta mitään kriteereitä! Tai siis paremminkin sanoen epätoivoinen.""

        Naisten on omasta mielestään ok tavoitella parasta eli siis komeimpia miehiä parisuhteeseen ja tavalliset ja alle tavallisen näköiset miehet on ulisijoita kun valittavat, että eivät saa koskaan parisuhdetta mut ihan samalla tavalla niillä komeilla miehillä on vaatimuksia ja kriteereitä naisille ja kun komea ei seksin jälkeen kelpuuta alempitasoista naista parisuhteeseen, niin ulina alkaa naisten puolelta kun niitä komeimpia miehiä ei saada parisuhteeseen. Tässä vaiheessa ulina on ilmeisesti ok? Naiset ovat mielummin yksin, elleivät saa komeaa ja tasokkaampaa miestä parisuhteeseen. Kertoohan tuokin jo kun melkein joka toinen Suomessa asuu yksin, syntyvyys laskee jne.

        ""Tämä itku ja valitus tuleekin 99% miehiltä. Nainen kun pystyy elämään ilman miestä jos kunnollista ja mieleistä ei löydy.""

        Totta, että naiset pystyy elämään yksin, mutta ihan samalla tavalla se komea mies pystyy elämään yksin, eikä sen välttämättä tarvitse ottaa omaan huusholliinsa edes sitä yhtä naista kun komean ulkonäön takia pantavaa löytyy vaikka joka päivälle ja puhelinta swaippaamalla naisseuraa löytyy samalle illalle jos naista tekee mieli. Komea mies ei välttämättä kestä yhtäkään naista pidempään.

        "...kun komea ei seksin jälkeen kelpuuta alempitasoista naista parisuhteeseen, niin ulina alkaa naisten puolelta kun niitä komeimpia miehiä ei saada parisuhteeseen. Tässä vaiheessa ulina on ilmeisesti ok?

        Mikä ihmeen naisten ulina? Mistä ihmeestä sinä puhut? Naiset EIVÄT ulise tuollaisesta syystä, koska naiset EIVÄT yleisesti harrasta seksiä hyvännäköisten miesten kanssa parsiuhtee toivosssa. Jos naiset todella ulisivat tuollaista asiaa, niin kyllähän se olisi ihan yhtä tympeää kuin miesten ulina. Mutta kun naiset eivät ulise! Tuollaista naisten ulinaa sen vuoksi, ettei joku mies suostu seksin jälkeen parisuhteeseen, ei yksinkertaisesti tapahdu. Sitä ulinaa ei ole muualla kuin palstan miesten mielikuvituksessa.

        En ole kuulut ikinä yhdenkään naisen valittavan sitä ettei mies seksin jälkeen suostunut parisuhteeseen, enkä myöskään ole lukenut tällä palstalla yhdenkään naisen kirjoittamaa tekstiä jossa hän puhuisi siitä miten komeat miehet eivät yhden seksikerran jälkeen sitoudu parisuhteeseen.

        Jatkuva taukoamaton hölpötys komeista miehistä on tällä palstalla ihan pakkomielteistä. Ja sitä hölpötystä harrastavat miehet, eivät suinkaan naiset! Jos joku nainen tälläpalstalla kertoo pettymyksestään rakkauselämässä, niin palstan äijät kommentoivat sitäkin siihen tapaan että niin siinä naisille käy komeiden miesten kanssa" - vaikka nainen ei ole puhunut miehen ulkonäöstä yhtään mitään.

        Tulee mieleen, ovatko palstan äijät piilohomoja, kun joka toisessa julkaisussa pääsisältönä on että "komeat miehet sitä ja komeat miehet tätä".

        Ettekö äijät osaa puhua muusta? Ovatko komeat miehet teidän ajatuksissanne aamusta iltaan? Onko komea mies teille päiväuni?

        Tulkaas kaapista ulos! Ei homoseksuaalisuus ole rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...kun komea ei seksin jälkeen kelpuuta alempitasoista naista parisuhteeseen, niin ulina alkaa naisten puolelta kun niitä komeimpia miehiä ei saada parisuhteeseen. Tässä vaiheessa ulina on ilmeisesti ok?

        Mikä ihmeen naisten ulina? Mistä ihmeestä sinä puhut? Naiset EIVÄT ulise tuollaisesta syystä, koska naiset EIVÄT yleisesti harrasta seksiä hyvännäköisten miesten kanssa parsiuhtee toivosssa. Jos naiset todella ulisivat tuollaista asiaa, niin kyllähän se olisi ihan yhtä tympeää kuin miesten ulina. Mutta kun naiset eivät ulise! Tuollaista naisten ulinaa sen vuoksi, ettei joku mies suostu seksin jälkeen parisuhteeseen, ei yksinkertaisesti tapahdu. Sitä ulinaa ei ole muualla kuin palstan miesten mielikuvituksessa.

        En ole kuulut ikinä yhdenkään naisen valittavan sitä ettei mies seksin jälkeen suostunut parisuhteeseen, enkä myöskään ole lukenut tällä palstalla yhdenkään naisen kirjoittamaa tekstiä jossa hän puhuisi siitä miten komeat miehet eivät yhden seksikerran jälkeen sitoudu parisuhteeseen.

        Jatkuva taukoamaton hölpötys komeista miehistä on tällä palstalla ihan pakkomielteistä. Ja sitä hölpötystä harrastavat miehet, eivät suinkaan naiset! Jos joku nainen tälläpalstalla kertoo pettymyksestään rakkauselämässä, niin palstan äijät kommentoivat sitäkin siihen tapaan että niin siinä naisille käy komeiden miesten kanssa" - vaikka nainen ei ole puhunut miehen ulkonäöstä yhtään mitään.

        Tulee mieleen, ovatko palstan äijät piilohomoja, kun joka toisessa julkaisussa pääsisältönä on että "komeat miehet sitä ja komeat miehet tätä".

        Ettekö äijät osaa puhua muusta? Ovatko komeat miehet teidän ajatuksissanne aamusta iltaan? Onko komea mies teille päiväuni?

        Tulkaas kaapista ulos! Ei homoseksuaalisuus ole rikos.

        "En ole kuullut ikinä yhdenkään naisen valittavan sitä ettei mies seksin jälkeen suostunut parisuhteeseen"

        On niin tai näin eli valittavat naiset tai eivät valita. Naiset kuitenkin operoivat komeita miehiä, koska miesten seksitykkäysten takia he voivat poimia parhaat päältä. Tavallinen mies ei kelpaa tavalliselle naiselle, koska paremman näköisiä miehiä on tarjolla, seksiin tosin, mutta kuitenkin, joita sitten seksin jälkeen tavoitellaan parisuhteeseen---> ei kuitenkaan saada, koska komeilla miehillä on vaatimuksia naisille, jonka jälkeen tavallisen näköiset naiset ovat mielummin yksin kuin tavallisen näköisen miehen kanssa. Jos komeaa miestä ei saada, niin ollaan mielummin yksin. Näin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En ole kuullut ikinä yhdenkään naisen valittavan sitä ettei mies seksin jälkeen suostunut parisuhteeseen"

        On niin tai näin eli valittavat naiset tai eivät valita. Naiset kuitenkin operoivat komeita miehiä, koska miesten seksitykkäysten takia he voivat poimia parhaat päältä. Tavallinen mies ei kelpaa tavalliselle naiselle, koska paremman näköisiä miehiä on tarjolla, seksiin tosin, mutta kuitenkin, joita sitten seksin jälkeen tavoitellaan parisuhteeseen---> ei kuitenkaan saada, koska komeilla miehillä on vaatimuksia naisille, jonka jälkeen tavallisen näköiset naiset ovat mielummin yksin kuin tavallisen näköisen miehen kanssa. Jos komeaa miestä ei saada, niin ollaan mielummin yksin. Näin se menee.

        Itse olisin kyllä halutessani saanut jokaisen seksikumppanini parisuhteeseen. Jokainen on jälkikäteen ulos pyydellyt. Syömään, leffaan, jopa siskontytön rippijuhliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En ole kuullut ikinä yhdenkään naisen valittavan sitä ettei mies seksin jälkeen suostunut parisuhteeseen"

        On niin tai näin eli valittavat naiset tai eivät valita. Naiset kuitenkin operoivat komeita miehiä, koska miesten seksitykkäysten takia he voivat poimia parhaat päältä. Tavallinen mies ei kelpaa tavalliselle naiselle, koska paremman näköisiä miehiä on tarjolla, seksiin tosin, mutta kuitenkin, joita sitten seksin jälkeen tavoitellaan parisuhteeseen---> ei kuitenkaan saada, koska komeilla miehillä on vaatimuksia naisille, jonka jälkeen tavallisen näköiset naiset ovat mielummin yksin kuin tavallisen näköisen miehen kanssa. Jos komeaa miestä ei saada, niin ollaan mielummin yksin. Näin se menee.

        Tämäkään ei pidä paikkaansa, että naiset tavoittelevat seksin jälkeen komeaa miestä parisuhteeseen. Eivät tavoittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkään ei pidä paikkaansa, että naiset tavoittelevat seksin jälkeen komeaa miestä parisuhteeseen. Eivät tavoittele.

        Sain juuri Tinderissä mätsin todella komean miehen kanssa. Minä tykkäsin hänestä mutta hän supertykkäsi minusta.

        Tiedoksi palstan ätmeille että EN aio harrastaa hänen kanssaan treffeillä seksiä ENKÄ näinollen myöskään voi tavoitella häntä seksin jälkeen parisuhteeseen.

        Seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen. Sitä ei tehdä etukäteen kokeilumielessä. Onko teidän ätmien vaikea käsittää etten todellakaan tiedä haluanko tuota miestä parisuhteeseen. Jos hän on oikeasti yhtä komea kuin valokuvissa niin ulkonäön puolesta joo. Mutta me naiset EMME halua parisuhdetta miehen kanssa jolla ei muuta kuin komea ulkonuoto. Profiilitekstistä päätellen tuossa miehessä on kyllä muutakin, mutta sitähän ei tiedä ennen kuin tutustuu.

        Nyt palstan ätmien ja muiden piilohomojen käy kateeksi kun löysin komean miehen, eiks juu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain juuri Tinderissä mätsin todella komean miehen kanssa. Minä tykkäsin hänestä mutta hän supertykkäsi minusta.

        Tiedoksi palstan ätmeille että EN aio harrastaa hänen kanssaan treffeillä seksiä ENKÄ näinollen myöskään voi tavoitella häntä seksin jälkeen parisuhteeseen.

        Seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen. Sitä ei tehdä etukäteen kokeilumielessä. Onko teidän ätmien vaikea käsittää etten todellakaan tiedä haluanko tuota miestä parisuhteeseen. Jos hän on oikeasti yhtä komea kuin valokuvissa niin ulkonäön puolesta joo. Mutta me naiset EMME halua parisuhdetta miehen kanssa jolla ei muuta kuin komea ulkonuoto. Profiilitekstistä päätellen tuossa miehessä on kyllä muutakin, mutta sitähän ei tiedä ennen kuin tutustuu.

        Nyt palstan ätmien ja muiden piilohomojen käy kateeksi kun löysin komean miehen, eiks juu?

        Ätmi-piilohomoille riittäisi että mies on komea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En ole kuullut ikinä yhdenkään naisen valittavan sitä ettei mies seksin jälkeen suostunut parisuhteeseen"

        On niin tai näin eli valittavat naiset tai eivät valita. Naiset kuitenkin operoivat komeita miehiä, koska miesten seksitykkäysten takia he voivat poimia parhaat päältä. Tavallinen mies ei kelpaa tavalliselle naiselle, koska paremman näköisiä miehiä on tarjolla, seksiin tosin, mutta kuitenkin, joita sitten seksin jälkeen tavoitellaan parisuhteeseen---> ei kuitenkaan saada, koska komeilla miehillä on vaatimuksia naisille, jonka jälkeen tavallisen näköiset naiset ovat mielummin yksin kuin tavallisen näköisen miehen kanssa. Jos komeaa miestä ei saada, niin ollaan mielummin yksin. Näin se menee.

        Kun tavis nainen ja komea mies ovat treffeillä, niin kumpaa sinä kadehdi ja ku.man kanssa vaihtaisit paikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tavis nainen ja komea mies ovat treffeillä, niin kumpaa sinä kadehdi ja ku.man kanssa vaihtaisit paikkaa?

        Ätmit vaihtaisivat paikkaa tavisnaisen kanssa. He luulevat että kaikilla treffeillä harrastetaan seksiä. He haluaisivat itse päästä sänkyyn komean miehen kanssa ja tavoitella tätä jälkeenpäin parisuhteeseen, ja luulevat että nainen toimii kuten piilohomoätmi.

        Jos ei miespuolinen ihminen osaa muusta puhua kuin komeista miehistä, niin piilohomouttahan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Pidän kuitenkin täysin luonnollisena ja ymmärrettävänä sitä että ihminen, tässä tapauksessa ne naiset, haluaa parasta mahdollista! Typerähän sellainen on joka tyytyy huonoon eikä aseta mitään kriteereitä! Tai siis paremminkin sanoen epätoivoinen.""

        Naisten on omasta mielestään ok tavoitella parasta eli siis komeimpia miehiä parisuhteeseen ja tavalliset ja alle tavallisen näköiset miehet on ulisijoita kun valittavat, että eivät saa koskaan parisuhdetta mut ihan samalla tavalla niillä komeilla miehillä on vaatimuksia ja kriteereitä naisille ja kun komea ei seksin jälkeen kelpuuta alempitasoista naista parisuhteeseen, niin ulina alkaa naisten puolelta kun niitä komeimpia miehiä ei saada parisuhteeseen. Tässä vaiheessa ulina on ilmeisesti ok? Naiset ovat mielummin yksin, elleivät saa komeaa ja tasokkaampaa miestä parisuhteeseen. Kertoohan tuokin jo kun melkein joka toinen Suomessa asuu yksin, syntyvyys laskee jne.

        ""Tämä itku ja valitus tuleekin 99% miehiltä. Nainen kun pystyy elämään ilman miestä jos kunnollista ja mieleistä ei löydy.""

        Totta, että naiset pystyy elämään yksin, mutta ihan samalla tavalla se komea mies pystyy elämään yksin, eikä sen välttämättä tarvitse ottaa omaan huusholliinsa edes sitä yhtä naista kun komean ulkonäön takia pantavaa löytyy vaikka joka päivälle ja puhelinta swaippaamalla naisseuraa löytyy samalle illalle jos naista tekee mieli. Komea mies ei välttämättä kestä yhtäkään naista pidempään.

        Naiset pärjäävät myös ilman sitä komeaa miestä. Komea mies pärjää ilman naisia. Ongelma on vain tavismiehillä, jotka eivät tunnu pärjäävän ollenkaan. Ilmankos he koko ajan uikuttavat. Omapa on ongelmansa. Jos ei pärjää yksin niin uliskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset pärjäävät myös ilman sitä komeaa miestä. Komea mies pärjää ilman naisia. Ongelma on vain tavismiehillä, jotka eivät tunnu pärjäävän ollenkaan. Ilmankos he koko ajan uikuttavat. Omapa on ongelmansa. Jos ei pärjää yksin niin uliskoon.

        Sitähän ne tekeekin: ulisee. Vika ei koskaan ole näissä ulisevissa "tavis"miehissä, vaan kaikissa muissa heidän ympärillään. Maailman pitäisi muuttua, ei heidän. Vuoren täytyy tulla muhamedin luo tai muuten ... kiukutellaan nettipalstoilla hamaan hautaan asti.


    • Anonyymi

      Miksi saisit kymppitason naisia mätseiksi?

    • Anonyymi

      ""Sain juuri Tinderissä mätsin todella komean miehen kanssa. Minä tykkäsin hänestä mutta hän supertykkäsi minusta. Tiedoksi palstan ätmeille että EN aio harrastaa hänen kanssaan treffeillä seksiä ENKÄ näin ollen myöskään voi tavoitella häntä seksin jälkeen parisuhteeseen.""

      Tuskinpa kukaan mies pihtaria haluaa, vai luuletko että me miehet halutaan tapailla kymmenen kertaa jotain naista? Ihme kun ei pidä naimisiin ennen seksiä. Kyllä se ensi kosketus naiseen yhdynnän muodossa on saatava viimeistään toisilla tai kolmansilla treffeillä. Sinä voit tietysti sanoa, että kaikki naiset toimii kuten sinä, mutta oma kokemus on, että 75% naisista on ensimmäisillä treffeillä valmiita seksiin.

      ""Seksi kuuluu vakituiseen suhteeseen. Sitä ei tehdä etukäteen kokeilumielessä. Onko teidän ätmien vaikea käsittää etten todellakaan tiedä haluanko tuota miestä parisuhteeseen. Jos hän on oikeasti yhtä komea kuin valokuvissa niin ulkonäön puolesta joo.""

      Puhut taas muiden naisten suulla. Ikään kuin kaikki naiset toimisivat kuten sinä. Osa naisista käy vaan panetuttamassa itseään, koska mies on komea. 75% naisista on ensimmäisillä treffeillä valmiita seksiin ja toisilla treffeillä jo 95%. Harva mies jaksaa odottaa ja kun naisille ulkonäkö on yksi tärkeimmistä, niin naiset haluavat miellyttää komeita miehiä ja parhaiten se onnistuu seksiä antamalla.

      ""Mutta me naiset EMME halua parisuhdetta miehen kanssa jolla ei muuta kuin komea ulkonuoto.""

      Komean ulkomuodon lisäksi haluatte miehen olevan pitkä, sporttinen, tupakoimaton, kouluja käynyt, rikas ja kun komea mies näyttää vihreää valoa seksiin, niin ajattelette että mies on kiinnostunut teistä muussakin mielessä ja unohdatte, että ehkä sillä miehelläkin on vaatimuksia naiselle JOS HÄN ETSII PARISUHDETTA. Komeille miehille riittää aina pantavaa.

      • Anonyymi

        ""Mutta me naiset EMME halua parisuhdetta miehen kanssa jolla ei muuta kuin komea ulkomuoto.""

        Komean ulkomuodon lisäksi haluatte komean miehen olevan kiltti ja kiva teille, mutta kun ei sen tarvitse olla.

        Ihan samalla tavalla tavallisen näköisen naisen ei pidä olla kiltti ja kiva tavallisen näköiselle miehelle, koska valinnanvaraa on ja miehet voidaan arvottaa naaman mukaan. Niistä sitten parhaimman näköiset seksiin ja parisuhteeseen, mutta ei komean miehen pidä olla kivatsu tavallisen näköiselle naiselle, koska valinnanvaraa on ja jos se jonkun kanssa parisuhteeseen alkaa, niin tasoisensa kauniin naisen kanssa. Se, että kelpaa komealle miehelle seksiin ei tarkoita, että kelpaa myös parisuhteeseen ja tämän takia moni nainen hakkaa päätä seinään, eikä löydä parisuhdetta.


      • Anonyymi

        Kuule, olen ollut parisuhteessa peräti kolmen eri nettimiehen kanssa, ja yhdenkään kanssa ei ollut edes puhetta seksistä ennen kuin seurustelimme!

        Sinä väität ettei mies kiinnostu naisesta joka ei suostu seksiin viimeistään kolmansilla treffeillä. Puhu vain omasta puolestasi! Kaikki miehet eivät ole seksuaddikteja. On sellaisiakin miehiä, joilla liikkuu jotain myös sydämessö ja korvien välissä, eikä vain haarovälissä. Sinulla ilmeisesti liikkuu tekee vain haaroväleissä, joten olet ulkonäöstäsi riippumatta sitä miestyyppiä johon täyspäiset naiset eivät edes vilkaise. Jos et ole komea niin älä kuvittele että naisenpuute johtuu siitä ettet ole komea. Se johtuu siitä ettei sinulla liikahtele mikään muualla kuin navan alapuolella. Et kelpaisi parisuhteeseen vaikka olisit komeampi kuin Brad Pitt.

        Minulla ei ole ollut mitään vaikeuksia löytää seurusteluun valmiita miehiä vaikka en koskaan ole ekoilla treffeillä muuta kuin kätellyt.

        Eikä pidä paikkaansa ettei kauniin ihmisen tarvitse parisuhteessa käyttäytyä hyvin eikä kohdella kumppaniaan kauniisti - että muka riittää kun on nätti taikka komea! Silkkaa puppua!

        Jos haluaa suhteen joka kestää kauemmin kuin pari viikkoa, on ulkonäöstään ja sukupuolestaan riippumatta oltava kumppaniaan kohtaan ystävällinen, luotettava, huomaavainen ja huomioonottava.

        Ehkä sinulle kelpaisi parisuhteeseen kaunis nainen joka olisi ilkeä, petollinen, riidanhaluinen, uskoton, typerä ja laiska. Useimmille miehille ei kelpaisi. Useimmat miehet jättäisivät rumasti käyttäytyvän kaunottaren. Tulisi ero.

        Sama koskee naisia. Jos naisella on seurustelukumppanina häijy, henkisesti väkivaltainen mies (fyysisestä väkivallasta puhumattakaan), niin luuletko että nainen ajattelee: "No joo, kyllähän se pettää lupauksensa ja haukkuu ja nälvii ja määräilee ja vittuilee ja käy vieraissa, mutta ei se haittaa kun se on niin komea"?
        Noin ajattelisi ehkä 5% naisista. Se tyhmin 5%. Loput 95% ottaisi sellaisesta hirviöstä.


    • Anonyymi

      Naisilta unohtuu miehen vaatimukset naiselle kun mies on seksimielessä kiinnostunut naisesta. Naisilla on pitkä lista vaatimuksia joita miehen tulee täyttää. Komeaa miestä ei vois vähempää kiinnostaa. Komea mies ajattelee, että pannaan ny kerta niin kovasti haluat ja sitten se tekee naisesta yhden vakipanon lisää tai lopettaa jutun seksin jälkeen. No, naiset jatkaa samanlaisten miesten tavoittelua ja ihmettelevät naistenlehdissä kun kaikki miehet etsii seksiä.

      • Anonyymi

        Jaaha, nyt et enää väitä että nainen tavoittelee komeaa miestä parisuhteeseen seksin jälkeen, vaan myönnät että jos käy ilmi ettei miehestä ole kuin seksiin, niin nainen siirtyy seuraavaan mieheen, toiseen yhtä komeaan. Ja miksei siirtyisi, jos niitä on tarjolla pilvin pimein? Miksi jäädä roikkumaan tyhmään mieheen jolla on kaunis päältäpäin mutta silppua sisältä?

        Vai unohtavat naiset että komealla miehellä on paljon vaatimuksia naiselle jonka huolii parisuhteeseen? Miksi se pitäisi muistaa, kun itsellä ei ole aikomustakaan ruveta parisuhteeseen tyhmän miehen kanssa? Tyhjäpääkomistus saa ihan vapaasti esittää naiselle vaatimuksia. Nainen nauraa miehen vaatimuksille koska viis veisaa koko ukosta. Mies on olemassa vain seksiä varten.

        Niin, ja jos se tyhjäpääkomistus kuvittelee naisten haluavan hänen kanssaan myös parisuhteen ja itkevän silmänsä kipeiksi kun seksiin jäi yhteen kertaan, niin suotakoon se harhaluulo hänelle. Harhassa eläminen nostaa miehen itsetuntoa. Sallittakoon se harha hänelle kun se tekee hänet onnelliseksi.

        Ruma fiksu nainen saa hyvää seksiä tyhmältä komealta mieheltä, eikä hän mieheltä muuta haluakaan juuri siksi että mies on niin tyhmä.

        Mitäs ruma mies saa? Ei mitään. Ikinä. Keneltäkään.


    • Anonyymi

      Voi kun löytäisikin tavallisen miehen jolle kelpaa tavallinen nainen. Monet pitää varalla jotain hoitoa jos sattuukin että suhde loppuu.

      • Anonyymi

        Kun vain olisi yksi syli joka ei ois pukki ja minä riittäisin hänellä. En harrasta tinderiä


    • Anonyymi

      ""Ruma fiksu nainen saa hyvää seksiä tyhmältä komealta mieheltä, eikä hän mieheltä muuta haluakaan juuri siksi että mies on niin tyhmä.""

      Mutta fiksu ja ruma nainen haluaa komean ja fiksun miehen parisuhteeseen. Kun kyseessä on fiksu ja ruma nainen ja komea ja fiksu mies, niin tasot ei kohtaa. Ei kohtaa sitten millään.


      ""Mitäs ruma mies saa? Ei mitään. Ikinä. Keneltäkään.""

      Totta. Vaikka ruma mies olisikin fiksu niin hän ei saa naista.

    • Anonyymi

      ""Jaaha, nyt et enää väitä että nainen tavoittelee komeaa miestä parisuhteeseen seksin jälkeen, vaan myönnät että jos käy ilmi ettei miehestä ole kuin seksiin, niin nainen siirtyy seuraavaan mieheen, toiseen yhtä komeaan. Ja miksei siirtyisi, jos niitä on tarjolla pilvin pimein? Miksi jäädä roikkumaan tyhmään mieheen jolla on kaunis päältäpäin mutta silppua sisältä?""

      Just tälläistä ajatusmaailmaa en ymmärrä eli tavallisen näköiset ja alle tavallisen näköiset miehet on mielestäsi tyhmiä ja silppua sisältä. Mikä tekee niistä tyhmiä ja miksi ne ovat silppua sisältä? Naiset ajattelee, että kaikki miehet samanlaisia, niin sitten otetaan mielummin komea kuin tavallisen näköinen, vaikka se komea mies ei naista parisuhteeseen kelpuutakaan.

      Komeat miehet ajattelee varmaan samalla tavalla eli tavallisen näköiset naiset on tyhmiä kun luulevat kelpaavansa parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Puhuin kyllä nimenomaan sellaisesta komeasta miehestä joka on silppua sisältä. Tavismiesten päänsisäisestä elämästä en ole puhunut yhtään mitään.

        Miehissä on fiksuja ja vähemmän fiksuja. Kumpiakin löytyy sekä komeissa että vähemmän komeissa miehissä.

        Paras mies on komea ja fiksu, toiseksi paras tavallisen näköinen ja fiksu, kolmanneksi paras ruma ja fiksu, neljäntenä on komea ja tyhmä, viidentenä tavallisen näköinen ja tyhmä ja alimpana on ruma ja tyhmä.

        Epäilen, että ne tälle palstalle kirjoittavat ätmit jotka jankuttavat noita mielikuvitusjuttuja aiheesta "komea mies huolii rumemman naisen seksiin ja nainen luulee kelpaavansa miehelle myös parisuhteeseen" ovat nimenomaan näitä rumia ja tyhmiä. Fiksu ihminen ei jankkaa samaa keksittyä tarinaa vuosikausien ajan. Vain kateellinen ruma mies jaksaa höpöttää komeista miehistä. Ellei hän ole kateellinen, hän on piilohomo.


      • Anonyymi

        TYHMÄ komea mies luulee että koska nainen suostui seksiin niin nainen ihan varmasti haluaisi myös parisuhteen ja nyt se nainen on pettynyt ja vihainen. Luulkoon, ei haittaa.

        FIKSU komea mies tajuaa että seksi on kummallekin, sekä miehelle että naiselle, vain seksiä, ei sen enempää.

        On niitä fiksujakin komeita. On myös komeita miehiä jotka ovat hyviä, luotettavia, helliä ja uskollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TYHMÄ komea mies luulee että koska nainen suostui seksiin niin nainen ihan varmasti haluaisi myös parisuhteen ja nyt se nainen on pettynyt ja vihainen. Luulkoon, ei haittaa.

        FIKSU komea mies tajuaa että seksi on kummallekin, sekä miehelle että naiselle, vain seksiä, ei sen enempää.

        On niitä fiksujakin komeita. On myös komeita miehiä jotka ovat hyviä, luotettavia, helliä ja uskollisia.

        ""FIKSU komea mies tajuaa että seksi on kummallekin, sekä miehelle että naiselle, vain seksiä, ei sen enempää.""

        On tyhmä ja komea tai fiksu ja komea mies niin miehelle se on ihan se ja sama. Mitä komeiden miesten tässä pitäis tajuta kun seksiä ne nimenomaan alempitasoisista naisista haluaa? Jos nainen toivoo/haikailee parisuhdetta, niin se on naisen oma ongelma. Jos nainen käy vaan panetuttaa itteensä komean miehen luona ja ymmärtää että se on vaan seksiä, niin hienoa.

        ""On niitä fiksujakin komeita. On myös komeita miehiä jotka ovat hyviä, luotettavia, helliä ja uskollisia.""

        Niin, luuletko että ne komeat ja fiksut miehet (jos etsivät parisuhdetta) ei vaadi naiselta mitään tasoa vaikka alempitasoisia naisia seksiin kelpuuttavatkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""FIKSU komea mies tajuaa että seksi on kummallekin, sekä miehelle että naiselle, vain seksiä, ei sen enempää.""

        On tyhmä ja komea tai fiksu ja komea mies niin miehelle se on ihan se ja sama. Mitä komeiden miesten tässä pitäis tajuta kun seksiä ne nimenomaan alempitasoisista naisista haluaa? Jos nainen toivoo/haikailee parisuhdetta, niin se on naisen oma ongelma. Jos nainen käy vaan panetuttaa itteensä komean miehen luona ja ymmärtää että se on vaan seksiä, niin hienoa.

        ""On niitä fiksujakin komeita. On myös komeita miehiä jotka ovat hyviä, luotettavia, helliä ja uskollisia.""

        Niin, luuletko että ne komeat ja fiksut miehet (jos etsivät parisuhdetta) ei vaadi naiselta mitään tasoa vaikka alempitasoisia naisia seksiin kelpuuttavatkin?

        "luuletko että ne komeat ja fiksut miehet (jos etsivät parisuhdetta) ei vaadi naiselta mitään tasoa vaikka alempitasoisia naisia seksiin kelpuuttavatkin?"

        Kuule, en luule. Kukaan nainen ei luule.

        Olenko minä tai joku muu nainen ikinä vihjaissutkaan jotain siihen suuntaan että komea, fiksu ja hieno mies ei vaatisi tasoa parisuhteeseen? Mistä hemmetistä miehet ovat saaneet päähänsä että naiset luulevat että komea hyvä hieno laatumies huolii parisuhteeseen ihan kenet vain? Kuka nainen on sellaista puhunut/kirjoittanut? Ei kukaan!

        Tietenkään huippuhyvä mies ei huoli parsiuhteeseen kuin huippuhyvän naisen. Se on aivan selvää. Mitä ihmettä te hoette tätä itsestäänselvää asiaa jonka jokainen tietää? Miksi jankutatte tätä, kun kukaan nainen ei ole väittänyt että komeat huipputason mies huolisi seksin jälkeen parsiuhteesen ihan kenet vain? Kertokaa nyt vielä että 2 2=4 ja Helsinki on Suomen pääkaupunki.

        Yksi asia teiltä jankuttajamiehiltä unohtuu: jos mies on huipputyyppi, siis komea, fiksu ja hyväluontoinen, siis kunnon mies, niin hän ei käytä ketään hyväkseen eikä huiputa ketään. Jos hän harrastaa irtoseksiä, hän toimii reilusti ja avoimesti ja kertoo jo etukäteen että tämä ei sitten johda mihinkään, tämä ei sido kumpaakaan osapuolta, tämä ei välttämättä edes toistu, tämä on vain seksiä eikä mitään muuta. Silloin siinä ei ole mitään väärää: kaksi aikuista ihmistä saa tehdä keskenään mitä tahtoo.

        Äijät täällä väittävät että jokainen komea mies on roisto, jokainen komea mies käyttää naisia hyväkseen, jokainen komea mies on seksiaddikti, jokainen komea mies houkuttelee naisia seksiin vihjaamalla että tässä voisi olla kyse enemmästäkin. Noin EI toimi jokainen komea mies, vaan ainoastaan sellainen komea mies joka on täysi mulkku. Noin toimii myös tavismies joka on mulkku, sekä ruma mies joka on mulkku. Tai ainakin toimisi jos voisi eli jos saisi naisia sänkyynsä. Se mulkkumaisuus kun ei riipu ulkonäöstä.
        Äijät täällä väittävät myös, että kaikki naiset, ihan kaikki, varsinkin rumat ja lihavat, rakastuvat komeaan mieheen ja tavoittelevat tätä seksin jälkeen parisuhteeseen.

        Palstan äijien päähän ei mahdu että kaikki naiset eivät ole samanlaisia eivätkä halua samaa. On naisia, rumiakin naisia, jotka eivät ollenkaan kaipaa eivätkä halua parisuhdetta vaan pelkkää irtoseksiä ilman sitoumuksia. Nämä naiset eivät tavoittele ketään miestä seksin jälkeen yhtään mihinkään, eivät komeaa eivätkä vähemmän komeaa.

        On myös täyspäisiä naisia, rumiakin, jotka ymmärtävät suomea ja uskovat komeaa miestä kun tämä sanoo etukäteen ettei tästä sitten seuraa mitään sen enempää. Vaikka he ihastuisivat mieheen, he EIVÄT tavoittele tätä yhtään mihinkään koska tietävät ettei se hyödytä: tämä oli vain tämä kerta, ja se siitä! Rumuus ei tarkoita että nainen on hölmö
        eikä ymmärrä eikä usko selvää puhetta.

        Ja mistä olette saaneet päähänne että nimenomaan rumat naiset ovat aivan erityisen erityisen typeriä, erityisen ulkonäkökeskeisiä ja sen vuoksi erityisen heikkoina komeisiin miehiin, erityisen tunteellisia hölmöjä ja retkahtavat mieheen kuin mieheen seksin jälkeen? Onko ihan mahdotonta että rumalla naisella on aivot? Onko ihan mahdotonta että ruma nainen ei halua parisuhdetta ollenkaan? Riippuuko naisen älykkyys, luonne, mieltymykset, haaveet ja tahtotila naisen ulkonäöstä?

        Ja sadannen kerran: KOMEUS ON MAKUASIA! MINÄ VOIN PITÄÄ TOSI KOMEANA SELLAISTA MIESTÄ JOTA NAAPURIN NAINEN EI VILKAISE KAHTA KERTAA, JA PÄINVASTOIN.


    • Anonyymi

      ""Paras mies on komea ja fiksu, toiseksi paras tavallisen näköinen ja fiksu, kolmanneksi paras ruma ja fiksu, neljäntenä on komea ja tyhmä, viidentenä tavallisen näköinen ja tyhmä ja alimpana on ruma ja tyhmä.""

      Arvotat miehet naaman mukaan niinku 95% naisista arvottaa, mutta minkä takia tavallisen näköiset naiset tavoittelee komeita, itseään tasokkaampia miehiä parisuhteeseen kun miehet haluavat tavallisen näköisistä naisista vain yhden seksiseuralaisen lisää? Minkä takia komeiden miesten tykkäys tinderissä on naisille jonkunlainen hyväksyntä "kelpaan tuon näköiselle miehelle parisuhteeseen"?

      En minä ainakaan pidä fiksua ja kaunista naista parempana kuin fiksua ja tavallisen näköistä naista. Ulkonäkö ei ole koskaan ollut minulle se juttu. Aivan hyvin pystyn elämään elämää tavallisen näköisen naisen kanssa. Eipä ainakaan muut miehet kuolaa, eikä tavallisen näköinen nainen kuvittele itsestään liikoja.

    • Anonyymi

      "Epäilen, että ne tälle palstalle kirjoittavat ätmit jotka jankuttavat noita mielikuvitusjuttuja aiheesta "komea mies huolii rumemman naisen seksiin ja nainen luulee kelpaavansa miehelle myös parisuhteeseen" ovat nimenomaan näitä rumia ja tyhmiä."

      No sovitaan sit vaikka niin että olen ruma ja tyhmä, niin sulla on hyvä olla, eiks je?

      Mikään ei silti muuta sitä että miehet toimii noin eli panevat alle oman tason naisia ja se saa naiset kuvittelemaan itsestään liikoja.

    • Anonyymi

      Naiset haluaa komeimman miehen ja sitten saavat tyhmän miehen joka pettää ja nainen on onnellinen ja mies on myös juoppo ja narsisti ja hakkaanaista ja nainen on onnellinen koska sai komean miehen eikä tarvii ruman kanssa seurustella.

    • Anonyymi

      ""Mistä hemmetistä miehet ovat saaneet päähänsä että naiset luulevat että komea hyvä hieno laatumies huolii parisuhteeseen ihan kenet vain? Kuka nainen on sellaista puhunut/kirjoittanut? Ei kukaan!""

      No ihmettelen minkä takia tavisnaisten pitää niiden komeiden miesten vakipanoina pyöriä ja minkä takia pitää elätellä toiveita parisuhteesta kun komea mies ei parisuhdetta halua? Tavisnaiset ovat mielummin yksin kuin tavismiehen kanssa ja ovat mielummin mallimiehen vakipanona kuin parisuhteessa tavismiehen kanssa.

      ""Yksi asia teiltä jankuttajamiehiltä unohtuu: jos mies on huipputyyppi, siis komea, fiksu ja hyväluontoinen, siis kunnon mies, niin hän ei käytä ketään hyväkseen eikä huiputa ketään.""

      On niitä huiputtajiakin ja jotkut saattaa sanoa "katotaan rauhassa" jolloin naiset lähtee komean miehen vakipanoksi ja elättelevät toiveita jostain vakavammasta. Juttu jää kuitenkin vakipanoksi, eikä mallimies halua tavisnaisen kanssa mitään vakavaa. Jos mies sanoo "katotaan rauhassa" niin ei mies tee mitään väärää. Mallimies saattaa tietää jo ennen tapaamista että mitään vakavaa ei tule ja sanoo naiselle seksiä saadakseen "katotaan rauhassa mitä tulee" ja puolen vuoden jälkeen tilanne saattaa olla edelleen sama, eikä juttu ole edennyt yhtään mihinkään ja nainen huomaakin että mallimies on rengastanut hänestä yhden vakipanon lisää. Tavisnainen on siis yksi kymmenistä naisista, joille mallimies soittaa silloin kun seksiä tekee mieli.

      ""Palstan äijien päähän ei mahdu että kaikki naiset eivät ole samanlaisia eivätkä halua samaa. On naisia, rumiakin naisia, jotka eivät ollenkaan kaipaa eivätkä halua parisuhdetta vaan pelkkää irtoseksiä ilman sitoumuksia.""

      Fakta nyt vaan on se että suurin osa naisista hakee parisuhdetta ja miehet hakee enemmän seksiä kuin parisuhdetta. Ehkä noin 10% naisista hakee seksiseuraa.

      ""Ja sadannen kerran: KOMEUS ON MAKUASIA! MINÄ VOIN PITÄÄ TOSI KOMEANA SELLAISTA MIESTÄ JOTA NAAPURIN NAINEN EI VILKAISE KAHTA KERTAA, JA PÄINVASTOIN.""

      Onpa lyhytnäköinen ajatusmaailma! A mies saa 3000 matchia tinderissä ja B mies vaivaiset 20 matchia. Tykkäät miehestä B, etkä miehestä A. Mitä sitten? A mies saa kuitenkin 2980 mätsiä enemmän, koska suurin osa naisista pitää A miestä tasokkaampana kuin miestä B. Osa naisista saattaa jättää tykkäämättä A-luokan miehistä, koska eivät jaksa lähteä kilpailemaan tämän munasta. Jos A-luokan mies olisi helpompi, eikä kilpailijanaisia olisi niin paljon, niin he tykkäisivät A-luokan miehestä. Komeaa A-luokan miestä ei kiinnosta oletko tykännyt vai et, koska hänellä naisia riittää vaikka muille jakaa.

    • Anonyymi

      "Onpa lyhytnäköinen ajatusmaailma! A mies saa 3000 matchia tinderissä ja B mies vaivaiset 20 matchia. Tykkäät miehestä B, etkä miehestä A. Mitä sitten? A mies saa kuitenkin 2980 mätsiä enemmän, koska suurin osa naisista pitää A miestä tasokkaampana kuin miestä B."

      Ja vaikka tavisnainen tinderissä tykkääkin tavismiehestä, eikä komeasta miehestä niin ei se vielä mitään tarkoita ja tuossakin tilanne on se että tavisnaisella on todennäköisesti useita kymmeniä, satoja tai jopa tuhansia mätsejä niin miten juuri tämä tavismies erottuu joukosta? Tavismiehellä siis kymmenen mätsiä ja jokaisella miehen mätsillä on useita kymmeniä, satoja tai tuhansia mätsejä. Miten tämä kymmenen mätsin tavismies erottuu joukosta ja miten tavismies onnistuu pääsemään treffeille tavisnaisen kanssa? Se voi olla työn ja tuskan takana kun tavallisena miehenä kilpailee kymmeniä, satoja tai tuhansia miehiä vastaan ja kun lisätään vielä se fakta, että puolet mätseistä on tätä tavismiestä tasokkaampia ja naiset operoi miehiä ulkonäön perusteella.

    • Anonyymi

      "No ihmettelen minkä takia tavisnaisten pitää niiden komeiden miesten vakipanoina pyöriä ja minkä takia pitää elätellä toiveita parisuhteesta kun komea mies ei parisuhdetta halua? Tavisnaiset ovat mielummin yksin kuin tavismiehen kanssa ja ovat mielummin mallimiehen vakipanona kuin parisuhteessa tavismiehen kanssa."

      Samaa mieltä. Näinhän se on:D

      • Anonyymi

        "Tavisnaiset ovat mielummin yksin kuin tavismiehen kanssa ja ovat mielummin mallimiehen vakipanona kuin parisuhteessa tavismiehen kanssa."

        No jos näin on, niin eikö se ole naisten oma asia? Naisilla on oikeus päättää itse. Mitä se sinulle kuuluu?


    • Anonyymi

      ""Tavisnaiset ovat mielummin yksin kuin tavismiehen kanssa ja ovat mielummin mallimiehen vakipanona kuin parisuhteessa tavismiehen kanssa.""

      ""No jos näin on, niin eikö se ole naisten oma asia? Naisilla on oikeus päättää itse. Mitä se sinulle kuuluu?""

      Tottakai naisilla on oikeus päättää ja heidän oma asiansa, mutta tietääkseni tämä on keskustelupalsta jossa voi keskustella? Vai kiellätkö keskustelupalstalla keskustelemisen? Itseä ainakin kiinnostaa suomen syntyvyyden lasku ja se kun suomessa on niin paljon yksin asuvia.

      • Anonyymi

        Nyt sä tulit ja kerroit naisten ja komeiden miesten salaisuuden! Olisit pitänyt mölyt mahassa kun pieni piiri pyörii:D


      • Anonyymi

        Maahanmuuttajia tulee Suomeen jatkuvasti pilvin pimein ja heistä monet lisääntyvät kuin puput. Ei siis huolta että Suomesta väki kesken loppuisi.

        Yksinasuminen ei muuten kerro yhtään mitään siitä, onko henkilö parisuhteessa tai lapsia hankkinut. Ihan kuten kimppakämpässä asuminenkaan ei kerro mitään siitä ovatko yhdessä asuvat keskenään parisuhteessa.

        Tämä tuntuu vuodesta toiseen olevan sulle tosi vaikeaa ymmärtää.


      • Anonyymi

        Toki sinua saa kiinnostaa se, että Suomessa on paljon yksinasuvia. Tosin jos nuo ihmiset haluavat asua yksin, niin en tiedä mitä iloa sen asian pohtimisesta kenellekään on.


      • Anonyymi

        Parisuhde tutkitusti heikentää naisen elämänlaatua, lisää stressiä ja jopa lyhentää naisen ELINIKÄÄ. Onko se sittenkään lopulta niin yllättävää, jos moni nainen asuu mielummin yksin? Minusta on olennaisempaa pohtia miksi parisuhde heikentää ja lyhentää naisen elämää. Tuota taustaa vasten yksinään asuminen kuullostaa järkevän naisen valinnalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki sinua saa kiinnostaa se, että Suomessa on paljon yksinasuvia. Tosin jos nuo ihmiset haluavat asua yksin, niin en tiedä mitä iloa sen asian pohtimisesta kenellekään on.

        Tämän kaverin on vaikea ymmärtää, että osa ihmisistä tykkää asua yksin. Jopa sellaiset ihmiset viihtyvät omassa asunnossa, joilla on kumppani. Eikä hän myöskään käsitä että lapsia syntyy parisuhteiden ulkopuolellakin. Hän ei oikeastaan ymmärrä mistään mitään, ja siksi hän vuodesta toiseen kummastelee samoja asioita täällä palstoilla, joka viikko pari kertaa uusia avauksia samoista aiheista. Hän saa vuodesta toiseen pohdintoihinsa samat vastaukset, eikä mikään ikinä muutu, mutta jotain iloa hän selvästi tästä toiminnasta saa. Eihän hän muuten sitä ikuisesti jaksaisi jatkaa.


    • Anonyymi

      ""Maahanmuuttajia tulee Suomeen jatkuvasti pilvin pimein ja heistä monet lisääntyvät kuin puput. Ei siis huolta että Suomesta väki kesken loppuisi. Yksinasuminen ei muuten kerro yhtään mitään siitä, onko henkilö parisuhteessa tai lapsia hankkinut. Ihan kuten kimppakämpässä asuminenkaan ei kerro mitään siitä ovatko yhdessä asuvat keskenään parisuhteessa. Tämä tuntuu vuodesta toiseen olevan sulle tosi vaikeaa ymmärtää.""

      Jep. Kohta kadulla joka toinen on musta ja jos yksin asuvat paneskelee kerran viikkoon, niin en pidä parisuhdetta kovin vakavana. Tälläisissä "parisuhteissa" mies on komea ja nainen on vaan yksi komean miehen vakipanoista. Kummatkaan ei voi harkitakaan lapsia. Vahinkolaukauksia tottakai sattuu silloin tällöin ja sitten nainen jää lapsen kanssa kahdestaan kun komea mies jatkaa villiä elämää.

      • Anonyymi

        Ne erillissuhteet on monelle toimivia ratkaisuja. Moni erillissuhteessa asuva varmasti paneskelee toisaalla asuvaa rakastaan useammin, kuin moni saman katon alla asuva pariskunta. Siinä kun ei kumppanin naama rupea samalla tavalla kyrsimään, kun sitä ei joka päivä tarvitse tuijottaa.

        Mutta se että Sinä et pidä normaaleja suhteita vakavina on Vain ja Ainoastaan Sinun Ongelmasi. Ne normaalit erillään asuvat pariskunnat jatkaa onnellisina elämäänsä ja ainoa jota tilanne v-tuttaa, olet vuodesta toiseen vaan Sinä.


      • Anonyymi

        Mitä väliä sillä on onko kyseessä parisuhde vai "parisuhde"? Onko sillä jotain merkitystä pidätkö SINÄ jonkun toisen parisuhdetta parisuhteena vai et? Niin ja mitä sille asialle pitäisi tehdä?


    • Anonyymi

      ""Mutta se että Sinä et pidä normaaleja suhteita vakavina on Vain ja Ainoastaan Sinun Ongelmasi. Ne normaalit erillään asuvat pariskunnat jatkaa onnellisina elämäänsä ja ainoa jota tilanne v-tuttaa, olet vuodesta toiseen vaan Sinä.""

      En pidä parisuhdetta normaalina kun komea mies panee joka päivä uutta naista ja miten niin v-tuttaa? Tuo lässyttämisesi on ihan turhaa!

      • Anonyymi

        Mitä väliä sillä on onko kyseessä parisuhde vai "parisuhde"? Onko sillä jotain merkitystä pidätkö SINÄ jonkun toisen parisuhdetta parisuhteena vai et? Niin ja mitä sille asialle pitäisi tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on onko kyseessä parisuhde vai "parisuhde"? Onko sillä jotain merkitystä pidätkö SINÄ jonkun toisen parisuhdetta parisuhteena vai et? Niin ja mitä sille asialle pitäisi tehdä?

        Sinulla on hassu kuvitelma siitä että kaikki erillissuhteissa olevat miehet olisivat komeita. Erillissuhteissa ei esiinny pettämistä yhtään sen enempää, kuin niillä pareilla jotka asuvat saman katon alla.

        Se että sinulla on vinoutunut käsitys siitä millaisia parisuhteita ihmisillä on, on sitä lässyttämistä pahimmillaan. Mitä saavutat tällä vuodesta toiseen jatkuvalla ulinallasi? Keskustelu kun on joka ketjussa vuodesta toiseen tätä samaa jankutusta: sinä toistelet harhojasi, muut kertovat sinulle miten asiat oikeasti ovat.


    • Anonyymi

      ""Mitä väliä sillä on onko kyseessä parisuhde vai "parisuhde"? Onko sillä jotain merkitystä pidätkö SINÄ jonkun toisen parisuhdetta parisuhteena vai et? Niin ja mitä sille asialle pitäisi tehdä?""

      No jos naiselle on ok olla yksi komean miehen vakipanoista niin ei sille sitten mitään pidä tehdä kun nainen on tyytyväinen tilanteeseen.

      • Anonyymi

        Nimenomaan ... jos ihminen on tyytyväinen omaan elämäänsä, niin mitä se meille muille kuuluu? Kaikki nyt eivät vaan halua parisuhdetta ja se siitä.


    • Anonyymi

      ""Nimenomaan ... jos ihminen on tyytyväinen omaan elämäänsä, niin mitä se meille muille kuuluu? Kaikki nyt eivät vaan halua parisuhdetta ja se siitä.""

      Saahan sitä jokainen hakea mitä haluaa ja toimia miten haluaa. Ei se nyt kuitenkaan sitä tarkoita, että asioista pitäis olla hyshys hiljaa? Keskustelupalsta tää kuitenkin on.

      Suurin osa naisista nyt vaan haluaa parisuhteen, mutta eivät halua sitä ihan kenen tahansa kanssa. Komeita miehiä tavoitellaan seksin jälkeen parisuhteeseen ja jos ei saada, niin ollaan mielummin yksin tai komean miehen vakipanona kuin parisuhteessa tavallisen näköisen miehen kanssa.

      Miehet taas haluaa enemmän seksiä, eikä naisen ulkonäkö ole niin tärkeä jos seksiä harrastetaan, mutta kyllä tasojen pitää kohtaa että mies voi kuvitella naisen kanssa parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Johan sulle sanottiin, että tietenkin saat puhua aiheesta. Kysymys kuitenkin kuuluu, että mitä tavoittelet sillä puhumisella? Jollei toiveena ole muutos, niin mikä sitten? Mikä sua motivoi puhumaan tästä aiheesta jatkuvalla syötöllä?

        "Suurin osa naisista nyt vaan haluaa parisuhteen, mutta eivät halua sitä ihan kenen tahansa kanssa. Komeita miehiä tavoitellaan seksin jälkeen parisuhteeseen ja jos ei saada, niin ollaan mielummin yksin tai komean miehen vakipanona kuin parisuhteessa tavallisen näköisen miehen kanssa."

        Tämä nyt vaan ei pidä paikkaansa. Mikään tutkimus ei tue noita väitteitäsi. Osa naisista haluaa ehdottomasti parisuhteen, osa haluaa ehdollisesti parisuhteen ja osa ei lainkaan halua parisuhdetta. Komeita miehiä ei tavoitella suurella prosenrilla seksin jälkeen parisuhteeseen. Heidän kanssaan harrastetaan huomattavasti suuremmalla prosentilla, yhteisestä sopimuksesta, vain seksiä. Tavallinen ja itsen kanssa yhteensopiva mies kelpaa erinomaisesti parisuhteeseen. Huono ja/tai yhteensopimaton mies, ei tietystikään kelpaa. Todella todella todella harva sinkkunainen on yhtään kenenkään vakipano. Tuollainen järjestely ei ole yleinen. Jos (ja kun) kyseessä ovat puhtaasti omat mielipiteesi, niin sano se suoraan. Sinun mielestäsi asia on noin.

        Miehistä en jaksa alkaa kirjoittaa. He oikokoon itse, jos jaksavat vaivautua.


      • Anonyymi

        Kaikkihan kommentit täällä ovat nimenomaan sitä toivomaasi keskustelua tästä haluamastasi aiheesta - jälleen kerran.

        Vai olisiko sinun mielestäsi se ainoastaan keskustelua, että kaikki olisivat kanssasi samaa mieltä siitä, että nämä sun harhat olisi jotain faktoja?

        Keskustelupalstalla kannattaa varautua siihen, ettei kaikki muut kommentoijat ole sun kanssa joka asiasta samaa mieltä. Keskustelua tämä ikuinen jankkauskin on. Jos vaihtaisit levyä niin saattaisit saada erilaisia vastauksia, mutta niin kauan kun toistelet samoja harhoja täällä, saat satavarmasti aina vaan näitä samanlaisia vastauksia aloituksiisi.


    • Anonyymi

      ""Mies ei siis ole "epäonnistunut paska" jos on eronnut lapsensa äidistä?""

      Ei mies ole epäonnistunut, koska komea mies saa aina naisen eikä naisia haittaa komean miehen lapset eli vaikka mies on tavallaan epäonnistunut, niin se on ihan sama koska mies saa tulevaisuudessakin parisuhteita. Pääasia että mies on komea. Miehiä taas haittaa naisen lapset. Voit olla kaunis nainen mutta jos olet epäonnistunut niin kelpaat vain seksiseuralaiseksi, varsinkin silloin jos mies haluaa joskus vielä oman perheen. Kovin moni mies ei halua perhettä yh-äidin kanssa.

      • Anonyymi

        Eli vain komeat miehet saavat lapsia?

        Yksikään tavis tai ruma mies ei ole maailmanhistoriassa saanut lapsia?

        Mistä niitä taviksia ja rumia miehiä sitten tulee?

        Kun eihän komea mies suostu lisääntymään, kuin ainoastaan kauniin naisen kanssa. Komea kaunis = hyvännäköinen lapsi.

        Joten tuoko haikara tavismiehet ja rumat miehet tämän maan päälle kärsimään p lluttomuudesta vai mistä ne tulee?


    • Anonyymi

      HAH! Sinäkö olet "tavallinen mies tinderissä"?!

      Vaikutat kusipäältä luuserilta:
      "Saan joskus kymppitason naisia mätseiksi, mutta harvemmin nämä vastaavat mitään ja jos vastaavat, niin ei niitä ainakaan näkemään pääse ja jos pääsisin, niin näiden bimbojen kanssa pitäisin vaan hauskaa, koska mitään tyhjäpäätä en parisuhteeseen kanssani halua! "
      (haluaisit kympin naista, mutta et saa, mutta et kuitenkaan arvosta kympin naista vaan haukut bimboksi. Muita naisia haukut lihaviksi ja rumiksi, joilla ei ole oikeutta sinunlaiseesi. Kauniit ja rumat naiset, kiertäkää tämä töykeä mies kaukaa!)

      Haluat tavallista naista, mutta et kuitenkaan kelpuuta häntä, jos on lapsia. lapselliset naiset, kiertäkää tämä mies kaukaa!!

      Joten en ihmettele, että et löydä parisuhdetta. En ikinä ottaisi noin töykeää miestä parisuhteeseen enkä edes naista kaveriksi. Kukaan ei kunnioita sinua, koska sinä et kunnioita muita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kerro miksi aloittajan pitäisi kelpuuttaa yh-äiti parisuhteeseen? Jos mies ei halua toisen miehen lapsia niin ei halua. Turha siitä on nostaa meteliä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miksi aloittajan pitäisi kelpuuttaa yh-äiti parisuhteeseen? Jos mies ei halua toisen miehen lapsia niin ei halua. Turha siitä on nostaa meteliä!

        Joo.. En kyllä ymmärrä minkä takia pitäis alkaa elättää jonkun toisen miehen lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo.. En kyllä ymmärrä minkä takia pitäis alkaa elättää jonkun toisen miehen lapsia?

        Suomessa on lapsien vanhemmilla elatusvelvollisuus.
        Eronneiden vanhempien uusilla kumppaneilla ei ole mitään velvollisuutta elättää lapsia, jotka eivät ole hänen omiaan.

        Mistä siis kumpuaa tämä pelkosi että joutuisit vasten tahtoasi elättämään kenenkään muun lapsia?


    • Anonyymi

      Jos "tavalliset miehet Tinderissä" todella ovat noin ylimielisellä asenteella liikkeellä olevia, niin enpä menetä mitään kun en moisella hiekkalaatikolla pyöri.

      • Anonyymi

        Mistä sen miehen ylimielisen asenteen näkee? Kuvastako? Ai joo eli tavikset ja rumat miehet on ylimielisiä ja komeiden miesten kohdalla naisten tutka hälyttää "ei ylimielinen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen miehen ylimielisen asenteen näkee? Kuvastako? Ai joo eli tavikset ja rumat miehet on ylimielisiä ja komeiden miesten kohdalla naisten tutka hälyttää "ei ylimielinen."

        No enpä nähnyt alotuksen tekstissä kuvia, että näkisköhän sen ihan vaikka tuosta mitä "tavallinen mies Tinderissä" kirjotteli?


    • Anonyymi

      Tavallinen mies saa kymppitason naisia mätseiksi, ja sitten hän väittää että NAISET yrittävät pariutua ylöspäin??!

      Hän siis itse pyyhkii reilusti oman tasonsa ylittäviä naisia oikealle. Ja nämä hänen tasoaan paremmat naiset pyyhkivät hänet oikealle, siis hyväksyvät alempitasoisen miehen.

      Minkä jälkeen alkuperäinen valittaa että on se kumma kun naiset eivät tyydy omaan tasoonsa.

      Mies ei ole looginen olento.

      • Anonyymi

        Mutta koska "naiset eivät koskaan matchaa tasonsa alapuolelta", niin voimme olla varmoja että tuon tavallisen miehen "kymppitason naismatchit" ovat miesten tekemiä feikkiprofiileja ;)


    • Anonyymi

      Itseppähän vaikeutat parisuhteeseen pääsyäsi jos se että naisella on entuudestaan lapsia, on jokin este

    • Anonyymi

      ""Tavallinen mies saa kymppitason naisia mätseiksi, ja sitten hän väittää että NAISET yrittävät pariutua ylöspäin??!""

      Saan paskalla profiililla (liian vähän kuvia) joitain kymppitason naisia mätseiksi silloin tällöin, mutta kun se mätsi kymppitason naisen kanssa ei aina tarkoita keskustelua ja vaikka kymppitason nainen vastailisikin viesteihin, niin tapaamista en saa järkättyä ja kun en saa tapaamista järkättyä, niin en saa myöskään seksiä. Tämä on näköjään vaikee ymmärtää.

      Ja kyllä: tapaamisia ja seksiä saan tavisnaisten ja ei niin hyvännäköisten naisten kanssa.

      Sitten kun mietitään samaa naisnäkökulmasta, niin naiset saavat keskusteluyhteyden itseään tasokkaampien miesten kanssa, pääsevät tapaamaan heitä ja saavat seksiäkin, mutta eivät parisuhdetta, koska tasokkaammat miehet ovat antaneet seksitykkäyksiä.

      • Anonyymi

        Hämmentävää, kerrot täällä päivittäin että naiset ei ikinä, koskaan, missään olosuhteissa mätsää tavismiehiä, eikä naiset ikinä, koskaan, missään olosuhteissa mätsää muita kuin komeita miehiä.

        Miksi siis nyt yhtäkkiä kymppitytöt mätsää sua, tavismiestä, kun eihän tämän pitänyt olla millään muotoa mahdollista???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmentävää, kerrot täällä päivittäin että naiset ei ikinä, koskaan, missään olosuhteissa mätsää tavismiehiä, eikä naiset ikinä, koskaan, missään olosuhteissa mätsää muita kuin komeita miehiä.

        Miksi siis nyt yhtäkkiä kymppitytöt mätsää sua, tavismiestä, kun eihän tämän pitänyt olla millään muotoa mahdollista???

        ""Hämmentävää, kerrot täällä päivittäin että naiset ei ikinä, koskaan, missään olosuhteissa mätsää tavismiehiä, eikä naiset ikinä, koskaan, missään olosuhteissa mätsää muita kuin komeita miehiä.""

        Jee.. Jippiaijee! Kourallinen tavisnaisia (yh:t) mätsää tavismiehiä eli voidaan siis sanoa, että tavisnaiset todellakin mätsää tavismiehiä. Jee!

        ""Miksi siis nyt yhtäkkiä kymppitytöt mätsää sua, tavismiestä, kun eihän tämän pitänyt olla millään muotoa mahdollista???""

        Jippiaijeejee! Joku kymppitason nainen on joskus mätsännyt tavismiehen. Tavismies ei ole kuitenkaan saanut edes vastausta viestiin tai onnistunut järjestämään treffejä kymppitason naisen kanssa. Voidaan siis sanoa, että kaikki tavismiehet todellakin saavat kymppitason naisia seksiin ja parisuhteeseen vaikka eivät ole päässeet näkemään näitä. Jeejeejee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Hämmentävää, kerrot täällä päivittäin että naiset ei ikinä, koskaan, missään olosuhteissa mätsää tavismiehiä, eikä naiset ikinä, koskaan, missään olosuhteissa mätsää muita kuin komeita miehiä.""

        Jee.. Jippiaijee! Kourallinen tavisnaisia (yh:t) mätsää tavismiehiä eli voidaan siis sanoa, että tavisnaiset todellakin mätsää tavismiehiä. Jee!

        ""Miksi siis nyt yhtäkkiä kymppitytöt mätsää sua, tavismiestä, kun eihän tämän pitänyt olla millään muotoa mahdollista???""

        Jippiaijeejee! Joku kymppitason nainen on joskus mätsännyt tavismiehen. Tavismies ei ole kuitenkaan saanut edes vastausta viestiin tai onnistunut järjestämään treffejä kymppitason naisen kanssa. Voidaan siis sanoa, että kaikki tavismiehet todellakin saavat kymppitason naisia seksiin ja parisuhteeseen vaikka eivät ole päässeet näkemään näitä. Jeejeejee!

        Silkkaa puppua. Et tiedä naisten ajatusmaailmasta yhtään mitään. Et tiedä yhtään mitään myöskään muiden miesten ajatusmaailmasta. Fantasiamasilmassa elät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ""Hämmentävää, kerrot täällä päivittäin että naiset ei ikinä, koskaan, missään olosuhteissa mätsää tavismiehiä, eikä naiset ikinä, koskaan, missään olosuhteissa mätsää muita kuin komeita miehiä.""

        Jee.. Jippiaijee! Kourallinen tavisnaisia (yh:t) mätsää tavismiehiä eli voidaan siis sanoa, että tavisnaiset todellakin mätsää tavismiehiä. Jee!

        ""Miksi siis nyt yhtäkkiä kymppitytöt mätsää sua, tavismiestä, kun eihän tämän pitänyt olla millään muotoa mahdollista???""

        Jippiaijeejee! Joku kymppitason nainen on joskus mätsännyt tavismiehen. Tavismies ei ole kuitenkaan saanut edes vastausta viestiin tai onnistunut järjestämään treffejä kymppitason naisen kanssa. Voidaan siis sanoa, että kaikki tavismiehet todellakin saavat kymppitason naisia seksiin ja parisuhteeseen vaikka eivät ole päässeet näkemään näitä. Jeejeejee!

        Eli kaikki tavisnaiset on yksinhuoltajia?
        Ovatko siis kaikki lapsettomat naiset sitten automaattisesti sitten niitä kymppitason naisia? Aika helpolla saa sitten naiset kympin! Ei ihme että niitä kymppinaisia on niin paljon :D

        Annat ymmärtää sen olevan huono asia, että tavisnaiset mätsäävät tavisnaisia.
        Sinähän se täällä naisten hypergamiasta vaahtoat.
        Eikö sun pitäisi olla onnesta soikeana kun tavisnaiset sittenkin mätsää tavismiehiä?

        Sinähän se aina täällä toitotat, että saat mätsejä kymppitason naisten kanssa. Vaikka samaan hengenvetoon selität, ettei tuollainen ole mahdollista, koska mielestäsi naiset mätsäävät ainoastaan itseään tasokkaampia miehiä.

        Puhut siis jatkuvasti itseäsi pussiin ja räpiköit nyt epätoivoisesti, kun et keksi miten pääsisit kutomastasi verkosta pakoon :)


      • Anonyymi

        ”vaikka kymppitason nainen vastailisikin viesteihin, niin tapaamista en saa järkättyä ja kun en saa tapaamista järkättyä, niin en saa myöskään seksiä. Tämä on näköjään vaikee ymmärtää”

        Myönnetään että on vähän vaikea ymmärtää että sinulle on niin tärkeää saada seksiä. Seksiriippuvaista ihmistä on vaikea ymmärtää ja mahdotonta kunnioittaa.


    • Anonyymi

      Itse tavoittelet yli oman tasosi, koskapa olet tavis ja silti saanut mätseiksi kymppitason naisia. He ovat jopa viestirelleet kanssasi (harvemmin tosin, mutta ovat). Olet siis pyyhkinyt kymppitason naisia oikealle. Oikealle pyyhkiminen on tavoittelemista. Kymppitason naiset ovat myös pyyhkineet sinua oikealle eli tavoittelevat alle oman tasonsa. Niin naiset tekevät.

      Kyllä se on niin että juuri miehet tavoittelevat reippaasti yli oman tasonsa. Kymppitason nainen saa enemmän tykkäyksiä kuin kukaan muu. Tykkääjämiehistä 99% on alle naisen tason.

      Rumat ja tyhmät miehet yrittävät kauniita fiksuja naisia ja kun saavat pakit, vinkuvat että kylläpä naiset ovat nirsoja.

      Ottakaa oman tasoinen nainen. Sellaisen saatte eikä tarvitse nettideittailu. Kyllä kaupungilla kassialmoja on.

      • Anonyymi

        Juu, ei tarttis tänkään palstavinkujan viikosta toiseen, vuodesta toiseen inistä naisten nirsoudesta, jos lakkaisi sutimasta niitä kymppityttöjä oikealle. Ymmärtäisi oman tasonsa eikä tavoittelisi itseään tasokkaampia naisia, niin ei tarttis aamusta iltaan itkeä keskustelupalstoilla kun ei itseä tasokkaammilta naisilta piparia irtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei tarttis tänkään palstavinkujan viikosta toiseen, vuodesta toiseen inistä naisten nirsoudesta, jos lakkaisi sutimasta niitä kymppityttöjä oikealle. Ymmärtäisi oman tasonsa eikä tavoittelisi itseään tasokkaampia naisia, niin ei tarttis aamusta iltaan itkeä keskustelupalstoilla kun ei itseä tasokkaammilta naisilta piparia irtoa.

        Nimenomaan! Miksi ihmeessä pyyhitte Tinderissä oikealle sellaisen naisen johon teillä ei ole mitään mahdollisuuksia?

        Minä teen niin, että vaikka mies sinänsä kiinnostaisi minua, pyyhin hänet vasemmalle jos tiedän ettei minulla ole mahdollisuuksia. Siinä säästyy kummankin aikaa. Voi olla että mies on liian hyvännäköinen, liian fiksu, liian koulutettu ja liian varakas minulle. Kiinnostaisi kyllä, mutta en minä häntä kumminkaan saa joten ei kun vasemmalle.

        Ei siinä mahdollisuuksien puuttumisessa kuitenkaan välttämättä ole kyse mistään tasoista eli siitä että toinen on toiselle liian hyvä, vaan erilaisista mieltymyksistä tai miehen profiilissaan esittämistä toiveista, joita minä en täytyä. Jos hän vaikka etsii naista Turun seudulta, niin ei Joensuussa asuvalla naisella ole mahdollisuuksia. Turha pyyhkiä oikealle. Tai jos hän etsii naista joka harrastaa moottoripyöräilyä enkä minä osaa sellaisella ajaa, niin turha yrittää.

        Miehet sen sijaan jatkuvasti pyyhkivät oikealle yli oman tasonsa tai niin etteivät vitsi edes lukea profiilitekstiä. Sitten kun mätsejä ei tule, he itkevät ja ulisevat. Jos mätsi tulee, he eivät aina edes siinä vaiheessa jaksa lukea profiilitekstiä. Minulta moni mies on mätsin jälkeen kysynyt viestissä asiaa jonka kerron selkokielellä profiilissani. Olen vastannut että "vastaus kysymykseeni löytyy profiilitekstistäni; ilmeisesti et ole vaivautunut lukemaan sitä?" .

        Entäs tämä alkuperäinen, joka kertoo olevansa tavis, saavansa silti kymppitason naisia mätseiksi, ja sitten selittää että ne "harvemmin" vastaavat. Hän kertoo toisaalta että ne missit ovat lähinnä tyhjäpäitä jotka eivät kelpaakaan muuhun kuin seksiin (miksi hän niitä sitten pyyhkii oikealle, jos eivät kelpaa???) . Ja heti perään hän ihmettelee että NAISET tavoittelevat miehiä yli oman tasonsa.


    • Anonyymi

      Miksi täällä jauhetaan "kymppitason" naisista 😂. Harva, harva nainen on häävi ilman meikkiä ja kaikkea rekvisiittaa.. leikkauksia jne. toimenpiteitä eli luonnonkaunis kaunotar. Ja yleensä älyttömän komeille miehille käy myös tavallinen nainen..kaikki omat tietämäni "kymppitason" miehet ovat ottaneet tavallisen näköisen naisen. 🤷 Eivät mitään "ylimeikattua prinsessa kaunotarta", vaikka varmana sellaisen saisivat. Lapsiakin ovat tehneet tällaisen kanssa, siinä on joku etteivät ota omaa tasoaan parempaakaan välttämättä.

      • Anonyymi

        Meikkaus, tarkasti valitut kuvat, kuvanmuokkaus jne tosiaan vääristävät tuossa ihmisten käsitystä. Eihän se nyt oikeesti oikeen elämän ihmisillä yleensä riitä.

        Itse ainakin määrittelen kymppitason ihan kokonaisvaltaisesti, jolloin pitää jo oikeasti pitää kyseisestä naisesta, koska tunteet vaikuttavat myös paljon. Tähän mennessä vasta yksi on päässyt sinne asti, mutta toivottavasti vielä joskus joku muukin. Pidän itse asiassa ihan vaan enemmän hänen hymystään ilman mitään filttereitä, vaikka ei olisikaan meikit jne päällä. Kyse ei ole siitä, että hän olisi objektiivisesti kaunein ja ihanin, vaan ihan vaan siitä, että hän on sitä minulle. Itselleen sopivuus on tärkeintä, kun voisi vaan katsoa häntä ja hymyillä typerästi.

        - en oo se teemies


    • Anonyymi

      tinder on pippel`?

      muta itszeä huvittaa venäläizen kun niitä joulun aikoihin, vwnäläizwen paKKAz yjji ha zurtrtwb biura KYNUJWUHYH hirJ ryicBR´R Kghih ;s'

    • Anonyymi

      Olet talamminen mies, saat kymppitason naisia mätseiksi ja valitat että NAISET yrittävät pariutua ylöspäin?????

    • Anonyymi

      "Juu, ei tarttis tänkään palstavinkujan viikosta toiseen, vuodesta toiseen inistä naisten nirsoudesta, jos lakkaisi sutimasta niitä kymppityttöjä oikealle. Ymmärtäisi oman tasonsa eikä tavoittelisi itseään tasokkaampia naisia"

      Monilla miehillä ongelmahan on se, että niiden samantasoisten naisten kanssa ei meinaa tulla mätsejä, koska tavisnaiset pyrkivät saamaan niitä malliuroksia, koska saavat malliuroksilta niitä kuuluisia seksitykkäyksiä.

      Toinen asia mitä en ymmärrä on se, että tavisnaiset mätsin saadessaan kuvittelevat niiden malliuroksien kelpuuttavan heidät parisuhteeseen. Miksi? Minkä takia he kuvittelevat, että malliuros toimii toisella tavalla kuin itse nainen?

      • Anonyymi

        ”Monilla miehillä ongelmahan on se, että niiden samantasoisten naisten kanssa ei meinaa tulla mätsejä”

        Monilla miehillä ongelmana on se, että he eivät osaa arvioida sitä omaa tasoaan vaan arvioivat sen ylöspäin. He tykkäävät itseään parempitasoisista ja luulevat tykkäävänsä samantasoisista. Väite, ettei mies saa samantasoisia naista perustuu tähän että mies luulee olevansa parempitasoinen kuin on. Miehet ovat niitä jotka tavoittelevat oman tasonsa yläpuolelta.


      • Anonyymi

        ”tavisnaiset mätsin saadessaan kuvittelevat niiden malliuroksien kelpuuttavan heidät parisuhteeseen. Miksi?”

        Olet siis ollut siinä vieressä katsomassa kun tavisnainen saa mätsin malliuroksen kanssa ja omin korvin kuullut naisen huudahtavat että Jess, mä saan tuon malliuroksen takuuvarmasti parisuhteeseen.

        Jos todella olet ollut itse näkemässä että noin tapahtuu, puhut asiasta josta tiedät.

        Ellet ole ollut paikan päällä, koko juttu tapahtuu sinun mielikuvituksessasi.

        Sinä keksit juttuja ja luulet näkeväni toisten aivoihin ja väität tietäväsi mitä ihmiset, joita et tunne saati ole tavannut, mielessään kuvittelevat. Miksi?


    • Anonyymi

      "Monilla miehillä ongelmana on se, että he eivät osaa arvioida sitä omaa tasoaan vaan arvioivat sen ylöspäin. He tykkäävät itseään parempitasoisista ja luulevat tykkäävänsä samantasoisista. Miehet ovat niitä jotka tavoittelevat oman tasonsa yläpuolelta."

      Aika jännä väite sinulta, varsinkin kun meillä on tiedossa se tilastofakta, että naiset jakavat tinderin kaltaisissa sovelluksissa paljon vähemmän tykkäyksiä kuin miehet. Toinen vaihtoehto voi tietysti olla se, että naiset vaan ovat niin paljon miehiä tasokkaampia, eivätkä naiset suostu pariutumaan alempitasoisten miesten kanssa, mutta sitten tulee se ongelma, että niitä tasokkaita miehiä ei riitä joka naiselle mikä sitten vaikuttaa pariutumiseen ja sitä kautta pskaan syntyvyyteen.

    • Anonyymi

      1. naiset arvioivat oman tasonsa väärin, koska saavat tasokkaammilta miehiltä seksitykkäyksiä

      2. naiset ovat miehiä tasokkaampia, eikä naiset suostu pariutumaan alempitasoisten miesten kanssa, jolloin meillä on vähemmän parisuhteita ja vähemmän vauvoja eli siis suomeksi: pska syntyvyys

      Tuota agendaahan meihin yritetään ajaa tv-ohjelmissa sun muissa ja vielä suomalaisten veronmaksajien rahoilla. Pinnallisuus/kauneus ei ole ainoa agenda jota ajetaan. Ysärin lopulla alettiin ajamaan homoja ja seuraavaksi vuorossa ovat transut. Eduskunnassakin puhutaan jo, että mies voi synnyttää, isä voi olla äiti, täti voi olla setä jne. TÄYSIN SAIRASTA KEHITYSTÄ!

    • Anonyymi

      ""Juu, ei tarttis tänkään palstavinkujan viikosta toiseen, vuodesta toiseen inistä naisten nirsoudesta, jos lakkaisi sutimasta niitä kymppityttöjä oikealle.""

      Missä mies sanoi pyyhkivänsä kymppitason naisia oikealle? Oletko joku meedio muka?

      ""Nimenomaan! Miksi ihmeessä pyyhitte Tinderissä oikealle sellaisen naisen johon teillä ei ole mitään mahdollisuuksia?""

      Voi, voi kun sen tykkäyksen taakse näkisi, niin voiskin pyyhkiä vasuriin ja saman kysymyksen vois esittää naisille eli miksi pyyhitte sellaisia miehiä oikealle joihin teillä ei ole mitään mahdollisuuksia, paitsi seksiin tietysti? Ja miksi ruikutatte sen jälkeen kaikki miehet seksiä etsiviksi sikapossuiksi?

      • Anonyymi

        "Missä mies sanoi pyyhkivänsä kymppitason naisia oikealle? Oletko joku meedio muka? "

        Luepa aloittajan teksti. Siellä hän kertoo olevansa tavismies ja saavansa kymppitason naisia mätseiksi. Eli pyyhkii niitä naisia oikealle. Ja saa jopa mätseiksi! Eli nainenkin pyyhkii alempitasoisia miehiä oikealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Missä mies sanoi pyyhkivänsä kymppitason naisia oikealle? Oletko joku meedio muka? "

        Luepa aloittajan teksti. Siellä hän kertoo olevansa tavismies ja saavansa kymppitason naisia mätseiksi. Eli pyyhkii niitä naisia oikealle. Ja saa jopa mätseiksi! Eli nainenkin pyyhkii alempitasoisia miehiä oikealle.

        Kumma jankuttaja olet! Se nyt vaan on niin, että tavisnaiset suhteessa tavismiehiin saavat enemmän itseään tasokkaampia miehiä mätsihaaremiinsa. Se, että joku tavismies saa joskus itseään tasokkaamman naisen mätsihaaremiinsa: ei tarkoita sitä, että tavismies pääsee edes treffeille tasokkaamman naisen kanssa, koska naiset pelaavat nuissa deittisovelluksissa ulkonäöllä.

        Miehillä nuo vaikeudet tulevat heti alkuun eli ei tule mätsejä tai jos tulee, niin niitä tulee vähän ja sitten on vaikea päästä treffeille, koska naiset pelaavat ulkonäöllä.

        Naisilla vaikeudet tulevat myöhemmin siinä vaiheessa kun tapailusuhde komean mallimiehen kanssa pitäisi vakinaistaa parisuhteeksi. Ei ne komeat miehet teille korttejaan paljasta. Monet komeat miehet haluavat pitää jutun vaan tapailu/seksisuhteena ja voivat esittää etsivänsä parisuhdetta. Naiset tottakai miehen komeuden takia lähtevät leikkiin mukaan.


    • Anonyymi

      Yhteiskunta suosii vain komeita ja pitkiä miehiä, ei ole mitään syytä miksi enää koskaan menisit töihin tai söisit terveellisesti. Kaltaisillasi miehillä ei ole mitään merkitystä naisille ja yhteiskunnalle, anna takaisin samalla mitalla - koska he tuhosivat elämäsi, voit huoletta elää heidän maksamilla tukirahoilla maailman loppuun asti.

      Muista, että jokainen nainen kohtaa Seinän viimeistään kun pääsevät 30 vuoden ikään. Jännämiehet ja chadit alkavat katsoa nuorempia tylleröitä ja sitten nainen itkee kun ei enää kunnon miehiä ole missään kun taas yksi jännämies lähtee ovet paukkuen pois.

      Elämme yhteiskunnassa...

      • Anonyymi

        Tässä vietiin itsesäälin elämän valttikortit - meinki äärimmilleen. Keskiåituisten ja lyhyiden miesten,ei siis kannata käydä töissä eikä syödä terveellisesti, koska naiset ovat pilanneet heidän elämänsä? Voi jessus. Kirjoittaa siis itse myönsi että palstaprinssit ovat luusereita ja sossun vakituisia asiakkaita, ylipainoisia, työtä vieroksuvia syrjäytyneitä reppanoita. Myönsi sen itse! Ja nämä lihavat elätit uskovat olevansa samantasoisia kuin netin työssä käyvät omista asioista huolehtivat ja elämästään vastuun ottavat tavikset? Joku Terhi on muka alempitasoinen kuin he?

        Kyllä juttu on nimenomaan niin että Palstaprinssit ovat täysin kykenemättömiä arvioimaan oman tasonsa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vietiin itsesäälin elämän valttikortit - meinki äärimmilleen. Keskiåituisten ja lyhyiden miesten,ei siis kannata käydä töissä eikä syödä terveellisesti, koska naiset ovat pilanneet heidän elämänsä? Voi jessus. Kirjoittaa siis itse myönsi että palstaprinssit ovat luusereita ja sossun vakituisia asiakkaita, ylipainoisia, työtä vieroksuvia syrjäytyneitä reppanoita. Myönsi sen itse! Ja nämä lihavat elätit uskovat olevansa samantasoisia kuin netin työssä käyvät omista asioista huolehtivat ja elämästään vastuun ottavat tavikset? Joku Terhi on muka alempitasoinen kuin he?

        Kyllä juttu on nimenomaan niin että Palstaprinssit ovat täysin kykenemättömiä arvioimaan oman tasonsa!

        "Yhteiskunta suosii vain komeita ja pitkiä miehiä, ei ole mitään syytä miksi enää koskaan menisit töihin tai söisit terveellisesti. Kaltaisillasi miehillä ei ole mitään merkitystä naisille ja yhteiskunnalle, anna takaisin samalla mitalla - koska he tuhosivat elämäsi, voit huoletta elää heidän maksamilla tukirahoilla maailman loppuun asti."

        Tunnen MONTA keskipituista ja lyhyttä miestä joka käy töissä, hoitaa asiansa, huolehtii terveydestään ja elää parisuhteessa.

        Pitääpä kertoa heille että lopeta sellainen, ei se kannata! Sano työpaikkasi irti, eroa naisestasi, lopeta kuntosalikortti, myy sukset kirpputorilla, käy ostamassa karkkia, kaljaa ja perunalastuja. Syy: olet keskipituinen tai pienikokoinen eikä sinulla siis VOI olla hyvä elämä. Ellet usko niin kysy palstaprinssieiötä!

        Näillä neuvoilla elämäsi muuttuu paremmaksi!


    • Anonyymi

      Seurustelin aikoinaan yhden hienon tapauksen kanssa. Hän oli hyvin haastava ja oikukas luonteeltaan, mutta osasi olla myös oikein valloittava ja siksi jaksoinkin sitä hetken aikaa. Kerran oli taas riitaa ja hän pyysi heittämään itsensä kotiin, kun oli luonani eikä omaa autoa. Siinä matkan varrella tuli ilmi, että neidillä onkin vähän kiire ja alkoi vielä siitäkin kiukuttelee. Kysyin syytä kiireeseen, mutta en saanut siihen mitään vastausta. Vein hänet kotiin enkä sitä syytä sen ihmeempiä enää ajatellut.

      Meni kuukausia eteenpäin emmekä olleet enää yhdessä. Sain kuitenkin ihan sattumalta muuta kautta kuulla syyn hänen kiireelleen ja vähän muutakin. Oli silloin riitailtana pyytänyt jonkun vakiopanomiehen luokseen eikä ollut kuulemma ensimmäinen kerta, kun tämä sonni oli ohikulkumatkalla kassejaan tyhjentämässä.
      Josta tullaan siihen etten todellakaan olisi halunnut tietää sitä, vaikka oltiinkin jo erottu. Tuli vähän tyhmä fiilis, kun olin hänet kiireellä kotiin heittänyt komean panomiehen odottaessa siellä ovella muna pystyssä.

      • Anonyymi

        Noin toimii vain suominainen. Kun olit menossa kotia päin, niin siellä pantiin jo neitiä suuhun ja pimpsakin venyi upeasti. Kun olit kotona, niin todennäköisesti tuo panomies oli jo siinä vaiheessa käynyt kaikki reiät läpi.


    • Aika huvittava ja vanha aloitus, oikeastaan. Ketjua en kyllä jaksa, halua enkä ehdi lukemaan loppuun. Jo alku oli aika jankkausta.

      Kun tällä palstalla katsoo normi ätm-arvioita tavallisesta naisesta tai kommentteja TV:ssä tai misseistä, huomaa, ettei nämä miehet ei ole kovin usein naista nähneet muuta kuin pornossa. Sorry suorasukaisuuteni! Tavallinen mies ei ole adonis eikä tavallinen nainen missi kuin vain erittäin pieni osa ja vain nuorella iällä. Olisi sama tilanne, jos nainen kuvittelisi housuista löytyvän porno-kokoinen lerssi. Todellisuus on yhtä kaukana!

      Kun taas vertaa mitä samat miehet pitää komeana miehenä, tulos on ihan yhtä huvittava. Niissä mielikuvissa nörtti on adonis ja tavallinen on jännämies. Miehen oma kuva ei välttämättä ole mitenkään realistinen (osan on).

      Sitten vielä taso-asiat. 😂 Jos ”taso” on vain ulkonäköä ja kiinteää lihaa, on lähtökohta kuin valitsisi auton värin perusteella ja jättäisi kaiken muun hintaa myöten huomiotta valintatilanteessa. Jo tämä ”tason” määritelmä tekee hakijan pinnalliseksi, älyltään vajaaksi tai sitten mielessä on vain sukupuolielimien lyhytaikainen vuokraus. Tiimalasiin muotoinen missi tai sixpack Hunks-mies voi olla ulkonäkönsä lisäksi epävakaa, hankala, sosiaalisilta kyvyiltään osaamaton ja ilkeä, käytännössä täysin mahdoton puolisoksi. Tai saman henkilön saa ostettu rahalla Itä-Eurooppa/Thaimaa/
      Gambia, ja kaupanpäälle tulee teeskennelty rakkaus (kova taso?). Ätmit luulee, että raamiton laiha on ulkonäön tasoa, mutta ulkonäköäkin on paljon muuta kuin painoa. Se on yhdistelmä karismaa, itseluottamusta, ryhtiä, tervettä lihaksistoa, kasvon luuston piirteitä, silmiä, käsiä, jalkoja, hiuksia, kropan muotoa, naisellisuutta/ miehisyyttä, sisäistä kauneutta jne. Liikunnallisuus tekee vaikka vatsakkaan miehen varsin seksikkääksi, mutta vetelä laiha ei samaan yllä kovin usein. Miehen ei tarvitse olla liikunnallinen hoikka ollakseen hot, ainakaan kaikille. Ja on katsojan silmässä mikä on miellyttävää, mikä häiritsee ja mikä ei haittaa.

      Ulkonäön lisäksi ihmisen taso voi olla muutakin. Vaikka itse arvostan älykkyyttä ja kykyä nähdä asiat kokonaisuutena ja monipuolisesti. Yksisilmäiset ihmiset kuten persut tai äärivihervasemmistolaiset ei ole omasta tosissani positiivinen piirre. Itselle oikeanlainen arvomaailma ja sama aaltopituus on monelle tasoa. Osalle tasoa on myös raha, hyvä koulutus, hyvä työ, omaisuus ja merkittävä asema.

      Yksi hyvin suuri tason nostaja tai laskija on sosiaalinen osaaminen, kyky flirtata viattomasti, kyky puhua fiksuja huumorintajun ohella. Sanaton viestintä, tunneäly ja empatiakyky nostaa tasoa paljon ja niiden puute tiputtaa monella alimpaan luokkaan vaikka olisi ulkoisesti Hunks. Kuten myös sanattomien viestien tulkintakyky. Myös haastavat mielenterveyden ongelmat kuten epävakaus, skitsofrenia, bipolaarisuus ja vaikea masennus yms. vaikuttaa monella toisen koettuun ”tasoon”. Samoin katkeruus, surkuttelu ja vinkuminen.

      Siis voisin sanoa, yhteenvetona, että taso on paljon enemmän kuin sixpack-vatsa tai naisen ympärysmitat. Tason määritelmä on myös hyvin yksilöllistä! Jos ei itse kelpaa yhdellekään ihmisille, jotka on omasta mielestä omaa ”tasoa” on joko tason määritelmä ihan pielessä tai sitten ei näe itseään objektiivisesti.

    • Anonyymi

      ""Sitten vielä taso-asiat. 😂 Jos ”taso” on vain ulkonäköä ja kiinteää lihaa, on lähtökohta kuin valitsisi auton värin perusteella ja jättäisi kaiken muun hintaa myöten huomiotta valintatilanteessa.""

      Täällä on kirjoitettu naisten toimintatavoista nettideiteillä ja tinderissä. On miehiä, jotka saavat hemmetisti tykkäyksiä ja miehiä jotka ei saa tykkäyksiä ja nyt yrität selittää, että taso on muutakin kuin ulkonäkö. Siis onhan se, mutta ettehän te naiset mitään meedioita ole, ettekä pysty kuvien perusteella tietämään millainen mies on eli komean ulkonäön takia nuo miehet saavat hemmetisti tykkäyksiä. Ihan turha selittää, että nettideiteillä tai tinderissä näette komean ulkonäön taakse, ette näe.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe