Olen huomannut, että ihastun vain miehiin, jotka ovat taiteilijasieluja

Anonyymi

Miehiin, jotka ovat luovia, mystisiä, sielukkaita, oman tien kulkijoita, vähän erakkoluonteisia. En tietenkään kuitenkaan kaikkiin tälläisiin ihastu, tarvitaan muutakin, "se jokin", että ihastus syttyy. Mutta nämä ominaisuudet ovat lähes aina miehissä joihin ihastun. En muista koskaan ihastuneeni aidosti muunlaisiin miehiin. En koe yhteyttä toisenlaisiin, koen että jos mies ei ole taiteilijasielu, ei meillä olisi mitään yhteistä eikä mies jakaisi minun maailmaani. Sitä, millä tavalla näen maailman ja mikä on ehkä olennaisin osa minua. Kenelläkään muulla vastaavaa?

51

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno homma. 👍

    • Anonyymi

      Miten taiteilijasielu?

      • Tätä minäkin mietin, ihmisillä on vähän erilaisia milikuvia nimittäin siitä millainen on taiteilijasielu. Jotkut mieltää sen boheemiksi, rentuksi, taivaanrannamaalariksi joka ei saa mitään aikaan, puunhalaajaksi, fanaattiseksi työnarkomaaniksi taiteensa kimpussa jne. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Tätä minäkin mietin, ihmisillä on vähän erilaisia milikuvia nimittäin siitä millainen on taiteilijasielu. Jotkut mieltää sen boheemiksi, rentuksi, taivaanrannamaalariksi joka ei saa mitään aikaan, puunhalaajaksi, fanaattiseksi työnarkomaaniksi taiteensa kimpussa jne. :)

        Ehkä taiteilijasieluja onkin monenlaisia, ja määritelmät vaihtelevat myös sen mukaan, keneltä kysyy. Jokin taiteellisuus ja luovuus siellä syvällä sisimmässä asustaa kuitenkin ja pyrkii sitten ulos ja hakee ilmaisuaan eri ihmisissä eri tavoin. Tunneherkkyys on varmasti ainakin sellainen asia mikä kuuluu taiteiljasieluisuuteen. Hän voi olla myös tavallista esteettisempi ja visuaalisempi, hän näkee kauneutta siellä, missä muut eivät välttämättä näe mitään. Hän kiinnittää huomiota ja on kiinnostunut väreistä, yksityiskohdista ja vaikutelmista ym. Hänellä on tarve ilmaista itseään jollakin taiteellisella tavalla, tarve luoda, ja hän saa iloa siitä ja elää sille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä taiteilijasieluja onkin monenlaisia, ja määritelmät vaihtelevat myös sen mukaan, keneltä kysyy. Jokin taiteellisuus ja luovuus siellä syvällä sisimmässä asustaa kuitenkin ja pyrkii sitten ulos ja hakee ilmaisuaan eri ihmisissä eri tavoin. Tunneherkkyys on varmasti ainakin sellainen asia mikä kuuluu taiteiljasieluisuuteen. Hän voi olla myös tavallista esteettisempi ja visuaalisempi, hän näkee kauneutta siellä, missä muut eivät välttämättä näe mitään. Hän kiinnittää huomiota ja on kiinnostunut väreistä, yksityiskohdista ja vaikutelmista ym. Hänellä on tarve ilmaista itseään jollakin taiteellisella tavalla, tarve luoda, ja hän saa iloa siitä ja elää sille.

        Okei. Tunnistan. :)


      • JanK kirjoitti:

        Tätä minäkin mietin, ihmisillä on vähän erilaisia milikuvia nimittäin siitä millainen on taiteilijasielu. Jotkut mieltää sen boheemiksi, rentuksi, taivaanrannamaalariksi joka ei saa mitään aikaan, puunhalaajaksi, fanaattiseksi työnarkomaaniksi taiteensa kimpussa jne. :)

        Itse taidan olla jonkinlainen taiteilijasielu. Harrastin laulujen ja runojen kirjoittamista. Kuvis numeroni on ollut ala-asteelta lähtien "10". Ihmisillä seinillä taulujani. Musiikkikin oli koulussa "9". Laulan kuulema joskus kauniisti. Lisäksi haaveilen kirjailijanurasta, joka ei ehkä koskaan toteudu. Ensimmäisen kirjani kaksi julkaisiaa hylkäsi. Yritykseksi ehkä jää kirjailijaura?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Itse taidan olla jonkinlainen taiteilijasielu. Harrastin laulujen ja runojen kirjoittamista. Kuvis numeroni on ollut ala-asteelta lähtien "10". Ihmisillä seinillä taulujani. Musiikkikin oli koulussa "9". Laulan kuulema joskus kauniisti. Lisäksi haaveilen kirjailijanurasta, joka ei ehkä koskaan toteudu. Ensimmäisen kirjani kaksi julkaisiaa hylkäsi. Yritykseksi ehkä jää kirjailijaura?

        Juu. Kirjoittaminen on jo sellainen taiteilun muoto. :)

        Mä olen myöskin harrastanut, kun ei muutakaan huvituksia nuorena ollut niin runojen ja laulujen kirjoittelua. Koulupöydän vieressä ikkunan edessä katselin maalaismaisemaa ja tyhjensin päätäni paperille.

        Jos kuulin jonkun tarttuvan tai koskettavan kappaleen, saatoin rustata siihen ihan omat sanoitukset. Uudelleen sanoitus. Tarinoita olen aina tykännyt kirjoitella ja jos en kirjoitella niin päässäni vilistää silti aina jotain.

        Tanssiminen on ehkä ollut silti kaikista lähimpänä sydäntäni, myös laulaminen ja soittaminenkin olisi ollut, jos olisin joskus saanut tilaisuuden opetella kun siihen oli halua. Altto ja sopraano nokkahuilua kummempaa ei kuitenkaan ollut tarjolla. Ja kitran kaulan ympäri ei sormet yltäneet silloin.

        Voisihan tuota vieläkin opetella vaan ei enää niin huvita. Mielummin nautin muiden hyvästä musisoinnista.

        Sitten olen harrastellut satunnaisesti korujen tekemistä, maalaamista, kierrätysmateriaalista näpräiltyjä koristeita pääasiassa. Puutöistä tykkäsin aikoinaan, mutta ne jäi jo hyvin nuorena pois.


      • JanK kirjoitti:

        Juu. Kirjoittaminen on jo sellainen taiteilun muoto. :)

        Mä olen myöskin harrastanut, kun ei muutakaan huvituksia nuorena ollut niin runojen ja laulujen kirjoittelua. Koulupöydän vieressä ikkunan edessä katselin maalaismaisemaa ja tyhjensin päätäni paperille.

        Jos kuulin jonkun tarttuvan tai koskettavan kappaleen, saatoin rustata siihen ihan omat sanoitukset. Uudelleen sanoitus. Tarinoita olen aina tykännyt kirjoitella ja jos en kirjoitella niin päässäni vilistää silti aina jotain.

        Tanssiminen on ehkä ollut silti kaikista lähimpänä sydäntäni, myös laulaminen ja soittaminenkin olisi ollut, jos olisin joskus saanut tilaisuuden opetella kun siihen oli halua. Altto ja sopraano nokkahuilua kummempaa ei kuitenkaan ollut tarjolla. Ja kitran kaulan ympäri ei sormet yltäneet silloin.

        Voisihan tuota vieläkin opetella vaan ei enää niin huvita. Mielummin nautin muiden hyvästä musisoinnista.

        Sitten olen harrastellut satunnaisesti korujen tekemistä, maalaamista, kierrätysmateriaalista näpräiltyjä koristeita pääasiassa. Puutöistä tykkäsin aikoinaan, mutta ne jäi jo hyvin nuorena pois.

        Viimiset puutyöt on olleet rivariosakkeessani kukkasille tehty istutusalueet. Ja tikkaat. Sitä ennen ok-talossani riittikin näpertelyä.

        Tässä puolison ok-talossa taas tein hyllyt varastoon oliko se toissakesänä? Ei ole muuta tullu tehtyä. Kalusteita koottua, mitä en pidä minään luovana, kun valmiista paketista vaan temmotaan kasaan, helppoa. Mut nyt kauppaan.

        Palataan. :)


      • JanK kirjoitti:

        Viimiset puutyöt on olleet rivariosakkeessani kukkasille tehty istutusalueet. Ja tikkaat. Sitä ennen ok-talossani riittikin näpertelyä.

        Tässä puolison ok-talossa taas tein hyllyt varastoon oliko se toissakesänä? Ei ole muuta tullu tehtyä. Kalusteita koottua, mitä en pidä minään luovana, kun valmiista paketista vaan temmotaan kasaan, helppoa. Mut nyt kauppaan.

        Palataan. :)

        Kiitos aiheen jakamisesta muille. Itsekin pidin koulussa puutöistä. Miehillä sitä on vielä yläasteellakin. Kolmanella ala-asteella tutustuin myös tekstiilikäsitöihin.

        Palataan! :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Viimiset puutyöt on olleet rivariosakkeessani kukkasille tehty istutusalueet. Ja tikkaat. Sitä ennen ok-talossani riittikin näpertelyä.

        Tässä puolison ok-talossa taas tein hyllyt varastoon oliko se toissakesänä? Ei ole muuta tullu tehtyä. Kalusteita koottua, mitä en pidä minään luovana, kun valmiista paketista vaan temmotaan kasaan, helppoa. Mut nyt kauppaan.

        Palataan. :)

        "Kalusteita koottua, mitä en pidä minään luovana, kun valmiista paketista vaan temmotaan kasaan, helppoa."

        Aina puuttuu yksi ruuvi tai mutteri. Ei ole helppoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kalusteita koottua, mitä en pidä minään luovana, kun valmiista paketista vaan temmotaan kasaan, helppoa."

        Aina puuttuu yksi ruuvi tai mutteri. Ei ole helppoa.

        No se voi olla, useinmiten reiät on porattu vähintään yksi vituralleen väärään kohtaan. Halpaa ja hyvää. 😋


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Kiitos aiheen jakamisesta muille. Itsekin pidin koulussa puutöistä. Miehillä sitä on vielä yläasteellakin. Kolmanella ala-asteella tutustuin myös tekstiilikäsitöihin.

        Palataan! :)

        Mä olen käyny 3lk-9lk. tekniset käsityöt. Eli koko peruskoulun 3 lk. alkaen. Niin puukässän kun metallikässänkin. 8-9 oppilas. 10 kerran opettaja jo lupaili, mutta sanoi että kukaan ei voi olla 10 oppilas, aina on opittavaa. Ihan jees perustelu. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mä olen käyny 3lk-9lk. tekniset käsityöt. Eli koko peruskoulun 3 lk. alkaen. Niin puukässän kun metallikässänkin. 8-9 oppilas. 10 kerran opettaja jo lupaili, mutta sanoi että kukaan ei voi olla 10 oppilas, aina on opittavaa. Ihan jees perustelu. :)

        Samaa sanottiin. Kuulemma ei periaatteessa annettu kymppiä. - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa sanottiin. Kuulemma ei periaatteessa annettu kymppiä. - cu-

        Toisaalta mä pidän perusteluista, niinhän se on. Se oli kyllä mainio käsityön opettaja. Kyllä ne kaikki oli ala-asteellakin.

        Välillä ihan kaipaa sitä puukäsityöluokan paahteista puun tuoksua. Ne oli kyllä liikunnan ja musiikin ohella mukavimmat tunnit.


      • JanK kirjoitti:

        Mä olen käyny 3lk-9lk. tekniset käsityöt. Eli koko peruskoulun 3 lk. alkaen. Niin puukässän kun metallikässänkin. 8-9 oppilas. 10 kerran opettaja jo lupaili, mutta sanoi että kukaan ei voi olla 10 oppilas, aina on opittavaa. Ihan jees perustelu. :)

        Sinähän olet ollut sitten metalli-puu-persoona rättitytön sijaan? Hyviä öitä, jos satut vielä palstalle.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mä olen käyny 3lk-9lk. tekniset käsityöt. Eli koko peruskoulun 3 lk. alkaen. Niin puukässän kun metallikässänkin. 8-9 oppilas. 10 kerran opettaja jo lupaili, mutta sanoi että kukaan ei voi olla 10 oppilas, aina on opittavaa. Ihan jees perustelu. :)

        no miksi se 10 on sitten olemassa jossei sitä kukaan voi koskaan saada


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa sanottiin. Kuulemma ei periaatteessa annettu kymppiä. - cu-

        En ole koskaan oikein ymmärtänyt tuota perustelua. Jos kerran numero 10 on arvosteluaateikolla olemassa, niin täytyisihän sitä silloin voida myös käyttää, eikä pitää sitä jonain "pyhänä", saavuttamattomana ja täydellisyydestä kertovana lukuna, jota kukaan ei ansaitse. Sehän kertoo vain että suoritus on erinomainen, eikä sitä ettei kehittymisen varaa olisi. Jossainhan sen rajan täytyy kuitenkin kulkea, jolloin työt alkavat olla jo enemmän kuin kiitettävän tasoisia, ja silloin se tulisi myös opettajankin voida rehellisesti tunnustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan oikein ymmärtänyt tuota perustelua. Jos kerran numero 10 on arvosteluaateikolla olemassa, niin täytyisihän sitä silloin voida myös käyttää, eikä pitää sitä jonain "pyhänä", saavuttamattomana ja täydellisyydestä kertovana lukuna, jota kukaan ei ansaitse. Sehän kertoo vain että suoritus on erinomainen, eikä sitä ettei kehittymisen varaa olisi. Jossainhan sen rajan täytyy kuitenkin kulkea, jolloin työt alkavat olla jo enemmän kuin kiitettävän tasoisia, ja silloin se tulisi myös opettajankin voida rehellisesti tunnustaa.

        Lisäksi tämähän ainoastaan kannustaisi oppilasta entistä enemmän kehittymään ja jatkamaan samaan malliin, kuin toisinpäin. Jos sen sijaan annetaan ymmärtää, ettei kymppiä ole jaossa silloinkaan vaikka sen olisi omalla työllään ansainnut eikä sitä voi mitenkään saada, voi se päinvastoin lannistaa joitakin oppilaita ja laskea heidän motivaatiotaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi se 10 on sitten olemassa jossei sitä kukaan voi koskaan saada

        Haaveena.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Sinähän olet ollut sitten metalli-puu-persoona rättitytön sijaan? Hyviä öitä, jos satut vielä palstalle.

        Joo. En ole rättikässästä perustanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan oikein ymmärtänyt tuota perustelua. Jos kerran numero 10 on arvosteluaateikolla olemassa, niin täytyisihän sitä silloin voida myös käyttää, eikä pitää sitä jonain "pyhänä", saavuttamattomana ja täydellisyydestä kertovana lukuna, jota kukaan ei ansaitse. Sehän kertoo vain että suoritus on erinomainen, eikä sitä ettei kehittymisen varaa olisi. Jossainhan sen rajan täytyy kuitenkin kulkea, jolloin työt alkavat olla jo enemmän kuin kiitettävän tasoisia, ja silloin se tulisi myös opettajankin voida rehellisesti tunnustaa.

        No minulle se oli jo tunnustus, kun hän kehui miten tarkkaa ja siistiä työtä olin tehnyt ja, että hänestä ansaitsisin saada kympin. Mutta opettajan periaate oli mikä oli. Eikä se mua haitannut, että sain 9. Hyvä numero sekin on.


    • Anonyymi

      Niinhän ne muutkin naiset...joku silti tyytyy vielä tavallisiin miehiin mutta aika harvinaista se alkaa nykyään olla.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, https://youtu.be/N_kYHp1rWQc tätähän sitä on hoettu jo pitkään.

        Tai jos ei ole renttu tai taiteilija-jännämies niin sitten pitää olla maaninen kosmopoliitti-bodari.


      • Anonyymi

        Eivät läheskään kaikki naiset ihastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, https://youtu.be/N_kYHp1rWQc tätähän sitä on hoettu jo pitkään.

        Taiteilijasielu ei välttämättä ole aina "renttu" sanan varsinaisessa merkityksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jos ei ole renttu tai taiteilija-jännämies niin sitten pitää olla maaninen kosmopoliitti-bodari.

        Taiteilijasielu ei ole välttämättä mikään jännämies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taiteilijasielu ei ole välttämättä mikään jännämies.

        Aina voi toivoa että löytää jännän taiteilijasielun joka on myös elämäntavoiltaan moitteeton. Ja "omaa silmää miellyttävä" tietysti.


    • Mua on joskus kutsuttu jonkinlaiseksi taiteilijasieluksi, vaikka taiteellisesti en ole ollenkaan lahjakas, mutta sitähän tässä ei varsinaisesti kysyttykään että oliko koulussa kuviksen arvosana 9 vai oliko se ylösalaisin 😅

      Ehkä mun kohdalla joku on päätynyt sanomaan noin esim. työni, asumismuotoni ja loppujen lopuksi aika rennon ja liiallista suorituskeskeisyyttä välttelevän elämänasenteeni vuoksi.

      Ja luulenpa että mullekin voisi sopia joku taiteilijasielu-tyylinen nainen, mutta en oikein tiedä minkähänlaisia tällaiset ovat arvoiltaan tai miten suhtautuvat asioihin ja ihmisiin sen oman punavihreän kaupunkikuplansa ulkopuolella 🤨 Joku visuaalisesti lahjakas, hyvässä työssä oleva "graphic design manager" tms. ei todennäköisesti kiinnostu musta, saati katselisi mua tai touhujani pitkään, ja sellaiset enemmänkin aidot taiteilijasielut voivat joskus olla liiankin liberaaleja joissain asioissa. Okei, meni vähän yleistämiseksi, mutta tollasia havaintoja olen joka tapauksessa tehnyt.

      • Anonyymi

        Luuletko, että liljalaakso-satusi ovat taidetta? 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että liljalaakso-satusi ovat taidetta? 😂

        No ensinnäkään mä en satuile mistään liljalaaksolaisista, että ihan on jokainen siellä asuva turkulainen palstalainen kirjoitellut tänne omalta koneeltaan tai puhelimeltaan. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi piti vetää tuo iänikuinen juupas-eipäs väittely tähän? Joskus tuntuu että liljalaaksolaisista palstalaisista kirjoitetaan enemmän kuin he itse kirjoittavat tänne 🙄


      • peris234 kirjoitti:

        No ensinnäkään mä en satuile mistään liljalaaksolaisista, että ihan on jokainen siellä asuva turkulainen palstalainen kirjoitellut tänne omalta koneeltaan tai puhelimeltaan. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi piti vetää tuo iänikuinen juupas-eipäs väittely tähän? Joskus tuntuu että liljalaaksolaisista palstalaisista kirjoitetaan enemmän kuin he itse kirjoittavat tänne 🙄

        "Joskus tuntuu että liljalaaksolaisista palstalaisista kirjoitetaan enemmän kuin he itse kirjoittavat tänne"

        -Tämä! 😂 Timppa on aina joko töissä, ylitöissä, Prismassa tai kärsii ilmastoahdistuksesta enkä mäkään kaikkia päiviä jaksa tällä palstalla kuluttaa. Enemmän tulee AV:n puolella pyörittyä jos on luppoaikaa. Kuitenkin tulee käytyä tyttöjen illoissa, shoppailemassa, muksujen harrastuksissa, vietän paljon aikaa faijani ja vanhimman poikani oikean faijan kanssa... 🥰🥰🥰


      • janica_näätä kirjoitti:

        "Joskus tuntuu että liljalaaksolaisista palstalaisista kirjoitetaan enemmän kuin he itse kirjoittavat tänne"

        -Tämä! 😂 Timppa on aina joko töissä, ylitöissä, Prismassa tai kärsii ilmastoahdistuksesta enkä mäkään kaikkia päiviä jaksa tällä palstalla kuluttaa. Enemmän tulee AV:n puolella pyörittyä jos on luppoaikaa. Kuitenkin tulee käytyä tyttöjen illoissa, shoppailemassa, muksujen harrastuksissa, vietän paljon aikaa faijani ja vanhimman poikani oikean faijan kanssa... 🥰🥰🥰

        Hyvä että joku palstan rekisteröityneistä turkulaisista, ja vieläpä liljalaaksolainen, vahvisti että mä en ole vastuussa heidän kirjoituksistaan. Just tällaista asiallista kommenttia tämä ketju kaipasikin 👍

        Heh, oletko muuten vieläkään antanut Timpalle lupaa syödä niitä lääkärin määräämiä 15mg Opamoxeja puolikkaan kerrallaan siihen ilmastoahdistukseen vai meneekö raja niissä beeta-salpaajissa? Meinaan että jatkuva ahdistus, mistä se sitten johtuukaan, ei tosiaankaan ole kivaa eikä ne Opamoxit kenestäkään mitään vauvanpotkijaa tee jos sitä pelkäät. Eiköhän Bickyllä ole ollut vähän vahvemmat cocktailit aikoinaan 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että liljalaakso-satusi ovat taidetta? 😂

        Ne muuten ovat oikeasti ihan taidokasta kerrontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne muuten ovat oikeasti ihan taidokasta kerrontaa.

        Haima-ana the storyteller :D


      • Anonyymi
        janica_näätä kirjoitti:

        "Joskus tuntuu että liljalaaksolaisista palstalaisista kirjoitetaan enemmän kuin he itse kirjoittavat tänne"

        -Tämä! 😂 Timppa on aina joko töissä, ylitöissä, Prismassa tai kärsii ilmastoahdistuksesta enkä mäkään kaikkia päiviä jaksa tällä palstalla kuluttaa. Enemmän tulee AV:n puolella pyörittyä jos on luppoaikaa. Kuitenkin tulee käytyä tyttöjen illoissa, shoppailemassa, muksujen harrastuksissa, vietän paljon aikaa faijani ja vanhimman poikani oikean faijan kanssa... 🥰🥰🥰

        Janica-hahmo on kuin se satakiloinen periksen exä :)


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Hyvä että joku palstan rekisteröityneistä turkulaisista, ja vieläpä liljalaaksolainen, vahvisti että mä en ole vastuussa heidän kirjoituksistaan. Just tällaista asiallista kommenttia tämä ketju kaipasikin 👍

        Heh, oletko muuten vieläkään antanut Timpalle lupaa syödä niitä lääkärin määräämiä 15mg Opamoxeja puolikkaan kerrallaan siihen ilmastoahdistukseen vai meneekö raja niissä beeta-salpaajissa? Meinaan että jatkuva ahdistus, mistä se sitten johtuukaan, ei tosiaankaan ole kivaa eikä ne Opamoxit kenestäkään mitään vauvanpotkijaa tee jos sitä pelkäät. Eiköhän Bickyllä ole ollut vähän vahvemmat cocktailit aikoinaan 😊

        Onnexi bicky, tuo 1:1 enotyyppi, ei ole todellinen ihminen.


      • peris234 kirjoitti:

        Hyvä että joku palstan rekisteröityneistä turkulaisista, ja vieläpä liljalaaksolainen, vahvisti että mä en ole vastuussa heidän kirjoituksistaan. Just tällaista asiallista kommenttia tämä ketju kaipasikin 👍

        Heh, oletko muuten vieläkään antanut Timpalle lupaa syödä niitä lääkärin määräämiä 15mg Opamoxeja puolikkaan kerrallaan siihen ilmastoahdistukseen vai meneekö raja niissä beeta-salpaajissa? Meinaan että jatkuva ahdistus, mistä se sitten johtuukaan, ei tosiaankaan ole kivaa eikä ne Opamoxit kenestäkään mitään vauvanpotkijaa tee jos sitä pelkäät. Eiköhän Bickyllä ole ollut vähän vahvemmat cocktailit aikoinaan 😊

        Beeta-salpaajilla mennään jos ilmastoahdistus iskee, mutta viime aikoina olen kyllä vähentänyt niidenkin käyttöä, kun etäpäivien ansiosta on tullut vähemmän työmatka-ajoa eikä työpaikkamme kahvihuoneen kuukausittainen CO2-päästökisa ole ollut käynnissä enää hetkeen, sillä lähin esimieheni voitti sen toistuvasti Teslansa ansiosta. Oivoi, kunpa minullakin, korkeakoulututkinnon omaavalla, hyvässä työssä olevalla perheenisällä olisi varaa ostaa perheeni käyttöön täysin nollapäästöinen sähköauto.

        Vaimoni Janica todellakin paheksuu kaikkien keskushermostoon vaikuttavien lääkkeiden käyttöä, minkä ymmärrän täysin, sillä hänellä on aiemmista suhteista huonoja kokemuksia millaisia sivuvaikutuksia ne lääkkeet voivat aiheuttaa ihmisessä. Minä en kuitenkaan ole koskaan, en edes voimakkaasti humaltuneena kuuden keskioluen jälkeen, ole käyttäytynyt väkivaltaisesti, mutta ehdottomasti kunnioitan vaimoni toivetta tässä asiassa ja samalla toimin hyvänä esimerkkinä lapsillemme.

        Kohta CAD ja Excel auki ja tekemään etätöitä. Sen lisäksi että en saastuta ympäristöä työmatkalla, voinkin pitää Ecco-kävelykenkien sijaan Reino-aamutossuja koko päivän ja jättää kauluspaitani ylimmän napin auki. Ai että!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Janica-hahmo on kuin se satakiloinen periksen exä :)

        Ätmien logiikkaa osa I

        Peris seurustelee -> Valetta ja mielikuvitusnaisystäviä!
        Jotta Peristä pääsee tölvimään -> Yhtäkkiä mä olenkin seurustellut.

        Ootte te palstaätmit lutuisia 😻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnexi bicky, tuo 1:1 enotyyppi, ei ole todellinen ihminen.

        Kyllä Bicky Royal mies on ihan oikea ihminen. Onhan hänestä se videokin Youtubessa, ja ollaan palstan ulkopuolella myös ihan hyviä tuttuja.

        Mutta todella mautonta kyllä verrata Bickyn kaltaista rehellistä yrittäjää, isää ja MIEHEN mallia johonkin Eno-hirvitykseen joka teki ties mitä pahaa lapsille ja nyt on oikeudessa esiintynyt kuin mikäkin alkukantainen elukka käsimerkkeineen 😣👎


    • Anonyymi

      Kuvailit mut ja olen kyllä muuta kuin renttu. :)

      • Anonyymi

        Eihän aloittaja väittänytkään että olisivat renttuja.
        Sitä paitsi tuossa oli jo niin paljon määritteitä, että hyvin moni vähänkään erikoisempi pystyy lukemaan itsensä joukkoon, mm. minä.


    • Anonyymi

      Ihastun helpoiten kitarataiteilijoihin tai muihin muusikoihin. Parisuhde - no jaa, ei onnistu.

    • Anonyymi

      Takaapäin kuin Michael Monroe, eestä päin kuin Esa Pakarinen... Täytellistä sielukkuutta.

    • Anonyymi

      Taiteilijasielu voi johtaa taiteeseen, jos siihen on lahjoja tai dekadenssiin. Kumpikin tietenkin kolmas mahdollisuus. Introvertti, erityisherkkä, asperger, sisältäohjautuva, feminiininen, androgyyni jne. Onhan tämä selkeä oma miestyyppinsä, ehkä etsii muusaa.

      • Anonyymi

        Siis mikä kolmas?


    • Anonyymi

      Ihastua sellaisiiin voi, mutta se on vain ihastumista joka menee nopeasti ohi ainakin minulla. Sellainen ihastuminen täyttää jonkun tarpeen silloin, kun elämässä on jostain syystä vaikeaa, kun omassa elämässä on jostain syystä vaikeaa. Parisuhdetta ajatellen kiinnostaa ihan toisenlainen ihminen.

      • Anonyymi

        Minulla se ei ole mitään ohimenevää, vaan aidosti ihastun sellaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla se ei ole mitään ohimenevää, vaan aidosti ihastun sellaisiin.

        Kukin tyylillään.


    • Anonyymi

      Teen täällä patsasta.

      • Anonyymi

        Kivaa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe