En osannut tehdä hyvää otsikkoa. Mulla siis värjättiin kampaamolla ruskeasta liilaan hiukset, ensin tietysti blondattiin. Väri kului todella nopeasti, joten pistin vielä uudestaan herman’s suoravärin liilan sävyisenä. Nyt väri on kulunut purppuraksi/pinkinsi ja haluaisin värjätä takaisin ruskeaksi, kun en vaan jaksa tätä ylläpitoa ja juurikasvua. Kysynkin nyt, että voinko värjätä kaupan ruskealla hiusvärillä suoraan tämän haalistuneen purppuran päälle? Olisiko lopputulos ruskea vai epäonnistuisiko täysin? Tarttuuko kaupan hiusväri tähän hiukseen kun on värjätty suoravärillä. 5pv päästä pitää viimeistään värjätä, joten siihen asti kyllä pesen päivittäin syväpuhdistavalla, ja olenkin saanut väriä haalistettua entisestään. Niin ja vinkit myös värin haalistamiseen, turvallisiin sellaisiin. En nimittäin mihinkään värinpoistoon/blondaukseen lähde:D mutta eniten haluan nyt tietää voiko tähän päälle värjätä suoraa ruskean???
Voinko värjätä kaupan ruskealla värillä haalistuneen purppuran värisen tukan päälle??
1
53
Vastaukset
- Anonyymi
Hiukset ovat uusiutuva luonnonvara. Siihen päälle vaan uusi väri. Lopputulos ja lopputuloksen tasaisuus on täysi arvoitus. Aikanaan hiukset kasvavat oman värisiksi. Latvat voivat olla huonokuntoiset ja epätasaisen väriset, mutta se vaihe on vain siedettävä.
Itse mokasin vajaat pari vuotta sitten hiusten värin poiston kanssa, se vaikutti liian pitkään ja hiukset paloivat harakanpesäksi ja päänahkakin sai pari rupea. Yllättäen hiukset eivät kuitenkaan katkeilleet tai pudonneet kokonaan pois. Olen nyt pari vuotta kasvattanut huonoa kohtaa pois, ja käyttänyt kourakaupalla hoitoainetta, jotta saan hiukset selviksi. Huonokuntoisilta ne näyttävät, mutta olen saanut ne pidettyä mokasta huolimatta ponnaripituisina pois leikkaamisen sijaan. Eli kokemuksesta tiedän, että tilapäisesti hiusmokansa tulokset sietää. Juuresta hiukset kasvavat kuitenkin pikkuhiljaa ennalleen. Kärsivällisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379