En osannut tehdä hyvää otsikkoa. Mulla siis värjättiin kampaamolla ruskeasta liilaan hiukset, ensin tietysti blondattiin. Väri kului todella nopeasti, joten pistin vielä uudestaan herman’s suoravärin liilan sävyisenä. Nyt väri on kulunut purppuraksi/pinkinsi ja haluaisin värjätä takaisin ruskeaksi, kun en vaan jaksa tätä ylläpitoa ja juurikasvua. Kysynkin nyt, että voinko värjätä kaupan ruskealla hiusvärillä suoraan tämän haalistuneen purppuran päälle? Olisiko lopputulos ruskea vai epäonnistuisiko täysin? Tarttuuko kaupan hiusväri tähän hiukseen kun on värjätty suoravärillä. 5pv päästä pitää viimeistään värjätä, joten siihen asti kyllä pesen päivittäin syväpuhdistavalla, ja olenkin saanut väriä haalistettua entisestään. Niin ja vinkit myös värin haalistamiseen, turvallisiin sellaisiin. En nimittäin mihinkään värinpoistoon/blondaukseen lähde:D mutta eniten haluan nyt tietää voiko tähän päälle värjätä suoraa ruskean???
Voinko värjätä kaupan ruskealla värillä haalistuneen purppuran värisen tukan päälle??
1
99
Vastaukset
- Anonyymi
Hiukset ovat uusiutuva luonnonvara. Siihen päälle vaan uusi väri. Lopputulos ja lopputuloksen tasaisuus on täysi arvoitus. Aikanaan hiukset kasvavat oman värisiksi. Latvat voivat olla huonokuntoiset ja epätasaisen väriset, mutta se vaihe on vain siedettävä.
Itse mokasin vajaat pari vuotta sitten hiusten värin poiston kanssa, se vaikutti liian pitkään ja hiukset paloivat harakanpesäksi ja päänahkakin sai pari rupea. Yllättäen hiukset eivät kuitenkaan katkeilleet tai pudonneet kokonaan pois. Olen nyt pari vuotta kasvattanut huonoa kohtaa pois, ja käyttänyt kourakaupalla hoitoainetta, jotta saan hiukset selviksi. Huonokuntoisilta ne näyttävät, mutta olen saanut ne pidettyä mokasta huolimatta ponnaripituisina pois leikkaamisen sijaan. Eli kokemuksesta tiedän, että tilapäisesti hiusmokansa tulokset sietää. Juuresta hiukset kasvavat kuitenkin pikkuhiljaa ennalleen. Kärsivällisyyttä. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1315355Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1975041"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873511SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei373082Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093028Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan312418Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2611866Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan121501Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.891409- 1091398