Haluisin tietenkin eron jälkeen sopia riidat ja olla kuin kaikki olisi kuten ennen on ollut

Anonyymi

Ja tietysti joku josta on tullut vuosien saatossa minulle erittäin rakas ja läheinen niin on myös minulle tärkeä osa elämää aina. Tietysti se tuntuu pahalta kun annoin hänelle itsestäni tietää ihan kaikki jotta hänellä ei olis mitään epävarmuutta mun tunteista tai ajatuksista tai muustakaan mitää salattavaa. Hän vain jätti minut ja palasi omaan entiseen suhteeseen joka on tuhonnut hänet kokonaan ja hän ei halua luottaa muihin tai uskoa että kukaan muu olisi luotettava kumppani kuin se hänen entinen oli kaikkea muuta kuin luotettava mutta nähtävästi mun pitää hyväksyä etten ikinä saa tietää totuutta miksi ero tuli ja mitä olin tehnyt ansaitakseen näin epärehellisen suhteen jossa mikään ei ollut totta. Ja mä ihan oikeasti rakastin tätä naista joka mut jätti ilman mitään syytä tai muutakaan tietoa yhtään mistään. Surullinen olen tottakai mutta helpottaisi jos saisin edes vähän vastauksia häneltä mutta hän teki selväksi että on täysin oikein minulle kostaa kaikki hänen exän hirveydet ja hänen anoppi edelleen mukana kuvioissa ja jakelee ohjeita millon mistäkin ja mun pitäis vaan ilman mitään syytä kestää kaikki mitä joku toinen on tehnyt.

15

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😭😭😭😭😭😭😭😭Olen surullinen ja olen myös vihainen kun ei mitään syytä miksi minulle kostettiin hänen exän virheet

    • Anonyymi

      Kannattaa harrastaa irtosuhteita niin ei ole sydän suruja jos oppii nauttii muistakin naisista niin unohtuu hetkessä koko ero

      • Anonyymi

        Huono neuvo. Jotkut rakastuu maksullisiin naisiinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono neuvo. Jotkut rakastuu maksullisiin naisiinkin.

        Se olisi vielä parempi jos rakastuisi johonki nii mun yksipuolisesti tunteet unohtuu niin ei tunnu ero niin pahalta. Että jos se irtosuhteet voisi helpottaa mun sydän suruja niin saan mä seuraa ilman mitään maksullisia palveluita. Kannattaa siis kokeilla sitä seksiä mahdollisimman paljon monien kanssa nii tunteet unohtuu vihdoinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi vielä parempi jos rakastuisi johonki nii mun yksipuolisesti tunteet unohtuu niin ei tunnu ero niin pahalta. Että jos se irtosuhteet voisi helpottaa mun sydän suruja niin saan mä seuraa ilman mitään maksullisia palveluita. Kannattaa siis kokeilla sitä seksiä mahdollisimman paljon monien kanssa nii tunteet unohtuu vihdoinkin

        Tai sitten ei unohdu. Pelkkä seksi ilman tunteita on jyystöä. No joistakin se on ihanaa. Itse tarvitsen ne tunteet mukaan, että edes nautin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ei unohdu. Pelkkä seksi ilman tunteita on jyystöä. No joistakin se on ihanaa. Itse tarvitsen ne tunteet mukaan, että edes nautin.

        Mä en tarvitse tunteita kun voin olla tinderis kaikkien kanssa ja nauttia kaikista.


    • Anonyymi

      Olitteko kuitenkin ihan oikeassa elämässä parisihteessa? Tapailitte ja harrastitte seksiä tai asuitte yhdessä?

      • Anonyymi

        Joo ei onneksi sänkyyn asti keretty niin ei ole mitään kokemusta mitä on olla sängyssä tunteiden kanssa mutta ei se mitään haittaa. Mä otan irtosuhteita vastaan mielelläni siihen asti kunnes löytyy joku jonka kanssa haluan olla suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei onneksi sänkyyn asti keretty niin ei ole mitään kokemusta mitä on olla sängyssä tunteiden kanssa mutta ei se mitään haittaa. Mä otan irtosuhteita vastaan mielelläni siihen asti kunnes löytyy joku jonka kanssa haluan olla suhteessa.

        No ehkä se silloin voi toimia. Mulla on kokemusta sen verta paljon rakastelusta, kun tunteet on mukana. Sitä ei voita mikään sitä kokonaisvaltaista nautintoa ja himoa. Kaipaan sitä valtavasti miten jo toisen ajatteleminen saa halun aikaan ja rakastellessa tuntuu, että kaksi ihmistä sulautuu kaikin tavoin yhdeksi. Mulla on ikävä sellaista intohimoista välittävää suhdetta. Sitä, kun haluaa vaan olla toisen iholla ja vuorokausi menee helposti yhdessä vällyjen alla. Olen elämäni aikana sellaisia suhteita kyllä kokenut. Pitkässä parisuhteessa ollut myös. Nyt vaan sinkkuna mennyt aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei onneksi sänkyyn asti keretty niin ei ole mitään kokemusta mitä on olla sängyssä tunteiden kanssa mutta ei se mitään haittaa. Mä otan irtosuhteita vastaan mielelläni siihen asti kunnes löytyy joku jonka kanssa haluan olla suhteessa.

        No miten sitten koit teidän olleen suhteessa. Tapailitteko? Tai puhuitteko muuten asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä se silloin voi toimia. Mulla on kokemusta sen verta paljon rakastelusta, kun tunteet on mukana. Sitä ei voita mikään sitä kokonaisvaltaista nautintoa ja himoa. Kaipaan sitä valtavasti miten jo toisen ajatteleminen saa halun aikaan ja rakastellessa tuntuu, että kaksi ihmistä sulautuu kaikin tavoin yhdeksi. Mulla on ikävä sellaista intohimoista välittävää suhdetta. Sitä, kun haluaa vaan olla toisen iholla ja vuorokausi menee helposti yhdessä vällyjen alla. Olen elämäni aikana sellaisia suhteita kyllä kokenut. Pitkässä parisuhteessa ollut myös. Nyt vaan sinkkuna mennyt aikaa.

        Miks et sitten ole niissä suhteissa joissa oli kiva rakastella ei täällä ole kunnon suhteita joten kannattaa ottaa niitä joiden kanssa oli kiva olla ja unohtaa muut suhteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks et sitten ole niissä suhteissa joissa oli kiva rakastella ei täällä ole kunnon suhteita joten kannattaa ottaa niitä joiden kanssa oli kiva olla ja unohtaa muut suhteet

        En voi. Jos suhde on ohi, ei siihen ole paluuta. Olen sinkku kuten sanoin. Olen siis uuden edessä ja täytyis löytää uusi, että sais hellyyttä. Se vaan on vaikeaa. Olen saanut kokea hyvää ja nautinnollista. Niin samanlaista haluais löytää uudestaan.


    • Anonyymi

      Sama täällä, että minulle kostettiin jonkun edellisen lehmän mokat.

      • Anonyymi

        Päästäviksi joutuminen ja siten käytetyksi tuleminen peestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästäviksi joutuminen ja siten käytetyksi tuleminen peestä.

        Laastariksi joutuminen on peestä. Se rikkoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe