Mistä löydän miehen....

Anonyymi

Olen bi-nainen, ja minulle ei yksinkertaisesti riitä "vain toinen", tarvitsen molemmat. On kuitenkin hankala löytää miestä, joka haluaisi olla suhteessa kahden naisen kanssa, tai jolle kävisi se, että naisella on tyttöystävä. Tyttöystävällä ratkaistaisiin niin monia ongelmia, joista miehet eivät halua useinkaan tulla osallisiksi: shoppailu, menkat, rakkausdraamaelokuvat ja niin edelleen. Miksi miehet eivät halua kahta tyttöystävää? Onko siinä liikaa "työtä?" Pitääkö muuttaa ulkomaille johonkin miljardin asukkaan maahan löytääkseen sopivaa miesmateriaalia?

Löytyykö täältä ketään haluttavaa?

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välimeren maista voisi löytyä sopiva. Siellä on muutenkin vapaampi ilmapiiri ja sopivan rentoa porukkaa. 🙂 Näyttävätkin paremmalta kuin turvonneet ja pöhöttyneet suomi-miehet.

      • Mistä päättelet välisten haluavan siiderivalasta?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mistä päättelet välisten haluavan siiderivalasta?

        En tiedä miten siider tähän liittyy, mutta välimeren maissa on totuttu karvaisiin naisiin.


    • Anonyymi

      Joo sellainen kotona molempien ilona vieraileva mies. ..

      • Anonyymi

        Just joo ja se on ihan ok sulle??? Haluatko oikeasti jonkun muun meidän hetkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo ja se on ihan ok sulle??? Haluatko oikeasti jonkun muun meidän hetkiin.

        En tiedä..ehkä joskus, mutta en aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä..ehkä joskus, mutta en aina.

        Helvetti sun kanssa, mä en oo sun kanssa kun mä kuitenkin olen niin mustasukkainen ettei toi käy mulle ja sen takia en halua olla ollenkaan suhteessa sun kanssa niin voit ihan rauhassa etsiä seuraa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetti sun kanssa, mä en oo sun kanssa kun mä kuitenkin olen niin mustasukkainen ettei toi käy mulle ja sen takia en halua olla ollenkaan suhteessa sun kanssa niin voit ihan rauhassa etsiä seuraa täällä.

        Joo no sitten ei käy sekin, että sä oot muiden kanssa.


    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaisi, jäisi enemmän aikaa itselle tarvittaessa kun naiset voisivat touhuta mitä touhuavat keskenään. Olen joskus ehdottanut tälläistä naiselle mutta ei ole sopinut vaikka siitä hyötyisi molemmat.

      • Anonyymi

        Ihan kuin naisella ei ystäviä voisi olla..🙄

        W.


    • Anonyymi

      Käykö sulle bi-mies, ja että suhteessa olisi myös toinen mies?

    • Anonyymi

      pitkässä parisuhteessa miehellä pitää olla vähintään kaksi ilman puutetta,

    • Anonyymi

      Bi miestä naista saakutti.... se oli hoitoa

    • Eikös täällä aina sanota, että kyllä kaikki miehet mieluusti ottaa kaksi naista? :)

      Nojoo, luulis nykyään jo löytyvän helposti kaikenlaisia suhdevirityksiä ja ihmisiä niihin.

      • Riippuu minusta paljolti siitä, että mitenkä isolla paikkakunnalla asuu. Pääkaupunkiseudulla saattaa huomattavan paremmin löytyä sopiva mies kuin jostain landelta. Pääkaupunkiseudulla ollaan myös suvaitsevaisempia?

        Mitäs sinulle kuuluu?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Riippuu minusta paljolti siitä, että mitenkä isolla paikkakunnalla asuu. Pääkaupunkiseudulla saattaa huomattavan paremmin löytyä sopiva mies kuin jostain landelta. Pääkaupunkiseudulla ollaan myös suvaitsevaisempia?

        Mitäs sinulle kuuluu?

        Voi se noinkin olla. Eihän sivukyliltä tahdo löytyä sitä perus hetero puolisoakaan helposti ellei ota jonkun vaan, ketä sattuu eteen tulemaan. :)

        Niinno, jos ei yksityiselämästään kauheasti huutele, niin ihan rauhassa saa häärätä mitä vaan kenen kanssa vaan. Eikä kukaan osaa alkaa suvaitsemattomaksi.

        Vähän on tänään ollut kivulias päivä, mutta ehkä se tästä taas oikenee. Mites siellä?


      • Anonyymi

        Samaan aikaan, kyllä se on ihan ok kokemus.
        Miehelle joka ei ole sitoutunut kenenkään kanssa.

        Seksuaalisuuden kanssa ei kannata leikkiä. Tulee vielä tilanne jossa kaksi alkaa tykkäämään toisistaan liian paljon ja kolmea ei voi jakaa kahdella.

        AsianVierestä


      • JanK kirjoitti:

        Voi se noinkin olla. Eihän sivukyliltä tahdo löytyä sitä perus hetero puolisoakaan helposti ellei ota jonkun vaan, ketä sattuu eteen tulemaan. :)

        Niinno, jos ei yksityiselämästään kauheasti huutele, niin ihan rauhassa saa häärätä mitä vaan kenen kanssa vaan. Eikä kukaan osaa alkaa suvaitsemattomaksi.

        Vähän on tänään ollut kivulias päivä, mutta ehkä se tästä taas oikenee. Mites siellä?

        JanK: "Vähän on tänään ollut kivulias päivä, mutta ehkä se tästä taas oikenee. Mites siellä?"

        Harmi jos on kivulias päivä. Itselläni kaikki on OK! Suunnittelen hampurilaisateriaa syntymäpäiväkseni 7.1.. Lisäksin ostan silloin muutaman sukan isän laskuun. Huomenna pitää ottaa kuusesta valot pois, kun loppiainen. Harmittelen myös koronaa, sillä järjestäisin mielelläni sunnuntaina 17.1. jalkapallobileet luonani, mutta ehkä koronan takia se jää muutaman kaverin kanssa pitämättä.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Riippuu minusta paljolti siitä, että mitenkä isolla paikkakunnalla asuu. Pääkaupunkiseudulla saattaa huomattavan paremmin löytyä sopiva mies kuin jostain landelta. Pääkaupunkiseudulla ollaan myös suvaitsevaisempia?

        Mitäs sinulle kuuluu?

        Neuvo sinä ap:tä kun olet löytänyt miehen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan, kyllä se on ihan ok kokemus.
        Miehelle joka ei ole sitoutunut kenenkään kanssa.

        Seksuaalisuuden kanssa ei kannata leikkiä. Tulee vielä tilanne jossa kaksi alkaa tykkäämään toisistaan liian paljon ja kolmea ei voi jakaa kahdella.

        AsianVierestä

        Seksuaalisuuden kanssa nimenomaan pitää leikkiä, mutta ei niin että loukkaa muita sen kanssa. :)

        Jos on sitoutunut jonkun kanssa parisuhteeseen, siinä ollaan ja niillä suhteen ehdoilla ja säännöillä mitkä siinä vallitsee. Jos ne ei enää kiinnosta, pitää erota ja lähteä seikkailemaan.

        Minusta ihan simppeliä. Mutta se, että tiedostaa itsestään jotain uutta tai antaa itsellen luvan estottomasti todeta, että jumalauta näin on. Olen tällainen ja tykkään tästä, ei siinä ole mitään väärää. Seksuaalisuus elää ja toisilla enemmän kun toisilla. Minusta on okei olla rehellinen. Ei mua ainakana loukkaa yhtään, jos puoliso ilmoittaa että olenkin huomannut ihastuvani miehiin tms. Okei, selvä. Meinaatko tehdä jotain asialle vai totesitko vaan?

        Hänen seksuaalisuus on hänen ja minun seksuaalisuu on minun se saa olla. Mutta se miten hän tai minä sitä suhteessa voi toteuttaa on sitten meidän välinen sopimus.

        Väärälle polulle lähdetään siinä vaiheessa, kun aletaan rikkomaan ihmissuhteita valheilla ja pettämisellä.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        JanK: "Vähän on tänään ollut kivulias päivä, mutta ehkä se tästä taas oikenee. Mites siellä?"

        Harmi jos on kivulias päivä. Itselläni kaikki on OK! Suunnittelen hampurilaisateriaa syntymäpäiväkseni 7.1.. Lisäksin ostan silloin muutaman sukan isän laskuun. Huomenna pitää ottaa kuusesta valot pois, kun loppiainen. Harmittelen myös koronaa, sillä järjestäisin mielelläni sunnuntaina 17.1. jalkapallobileet luonani, mutta ehkä koronan takia se jää muutaman kaverin kanssa pitämättä.

        Onnittelut jo etukäteen. :)

        Juu, joulukoristeiden aika lähteä takas varastoon. Korona nyt aiheuttaa harmaita hiuksia vähän kaikille, mutta koitetaan jaksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neuvo sinä ap:tä kun olet löytänyt miehen.

        Ei minulla ole miestä. Olen hetero ja uskovainen mies. Oli tässä yksi nainen kiikarissa, mutta sunnuntaina hän muuttaa Kauniaisiin ja en ilmeisesti näe häntä kuukausiin.


      • JanK kirjoitti:

        Onnittelut jo etukäteen. :)

        Juu, joulukoristeiden aika lähteä takas varastoon. Korona nyt aiheuttaa harmaita hiuksia vähän kaikille, mutta koitetaan jaksaa.

        Joo pihan kuusessa olevat valot voi jo kerätä huomenna talteen. Hyvää yötä sinne, sillä minä lopetan kirjoittelun tähän. Hyvät yöt ja loppiaiset! :)


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Joo pihan kuusessa olevat valot voi jo kerätä huomenna talteen. Hyvää yötä sinne, sillä minä lopetan kirjoittelun tähän. Hyvät yöt ja loppiaiset! :)

        Hyvät yöt ja loppiaiset! :)


      • JanK kirjoitti:

        Seksuaalisuuden kanssa nimenomaan pitää leikkiä, mutta ei niin että loukkaa muita sen kanssa. :)

        Jos on sitoutunut jonkun kanssa parisuhteeseen, siinä ollaan ja niillä suhteen ehdoilla ja säännöillä mitkä siinä vallitsee. Jos ne ei enää kiinnosta, pitää erota ja lähteä seikkailemaan.

        Minusta ihan simppeliä. Mutta se, että tiedostaa itsestään jotain uutta tai antaa itsellen luvan estottomasti todeta, että jumalauta näin on. Olen tällainen ja tykkään tästä, ei siinä ole mitään väärää. Seksuaalisuus elää ja toisilla enemmän kun toisilla. Minusta on okei olla rehellinen. Ei mua ainakana loukkaa yhtään, jos puoliso ilmoittaa että olenkin huomannut ihastuvani miehiin tms. Okei, selvä. Meinaatko tehdä jotain asialle vai totesitko vaan?

        Hänen seksuaalisuus on hänen ja minun seksuaalisuu on minun se saa olla. Mutta se miten hän tai minä sitä suhteessa voi toteuttaa on sitten meidän välinen sopimus.

        Väärälle polulle lähdetään siinä vaiheessa, kun aletaan rikkomaan ihmissuhteita valheilla ja pettämisellä.

        En ole enää tässä iässä niin ehdoton ja kankea, ettenkö kestä rehellistä asia ja tilannetta kohdata. :)

        Mitä rehellisempi, sen parempi. Jos mä loukkaannun jostain, niin se menee kyllä ohi kun asiaa hetken mietin. Harvoin vaan enää loukkaannun mistään, niin kuin oikeasti. Kun näkemyksiä on kuin persereikiä, kaikilla omansa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan, kyllä se on ihan ok kokemus.
        Miehelle joka ei ole sitoutunut kenenkään kanssa.

        Seksuaalisuuden kanssa ei kannata leikkiä. Tulee vielä tilanne jossa kaksi alkaa tykkäämään toisistaan liian paljon ja kolmea ei voi jakaa kahdella.

        AsianVierestä

        No täähän siinä mietityttää..


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        En ole enää tässä iässä niin ehdoton ja kankea, ettenkö kestä rehellistä asia ja tilannetta kohdata. :)

        Mitä rehellisempi, sen parempi. Jos mä loukkaannun jostain, niin se menee kyllä ohi kun asiaa hetken mietin. Harvoin vaan enää loukkaannun mistään, niin kuin oikeasti. Kun näkemyksiä on kuin persereikiä, kaikilla omansa. :)

        En näe tarvetta vaarantaa hyvää parisuhdetta(jos sellainen on) leikkimällä kolmannen pyörän kanssa. Tilanne olisi absurdi. Mitä tuolla käyttäytymisellä haluttaisiin hakea ja mihin se voisi johtaa?
        Tuollaiset leikit kuuluvat kolmelle sinkulle, varatut pysykööt lesteissään.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        En näe tarvetta vaarantaa hyvää parisuhdetta(jos sellainen on) leikkimällä kolmannen pyörän kanssa. Tilanne olisi absurdi. Mitä tuolla käyttäytymisellä haluttaisiin hakea ja mihin se voisi johtaa?
        Tuollaiset leikit kuuluvat kolmelle sinkulle, varatut pysykööt lesteissään.

        AsianVierestä

        Niin no ei kaikessa järkeä olekkaan. Tunneasioissa etenkään. Tarkoitan lähinnä, että seksuaalisuus täytyy olla asia, jota kuulostella ja olla rehellinen sen suhteen.

        Suhteita ei tarvi vaarantaa toilailemalla, mutta ei myöskään teeskentelemällä niissä kovin onnellinen voi olla.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Niin no ei kaikessa järkeä olekkaan. Tunneasioissa etenkään. Tarkoitan lähinnä, että seksuaalisuus täytyy olla asia, jota kuulostella ja olla rehellinen sen suhteen.

        Suhteita ei tarvi vaarantaa toilailemalla, mutta ei myöskään teeskentelemällä niissä kovin onnellinen voi olla.

        Haa ahaa, jos oikein hyvin teeskentelee onnellista voi alkaa uskomaan siihen itsekin.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haa ahaa, jos oikein hyvin teeskentelee onnellista voi alkaa uskomaan siihen itsekin.

        AsianVierestä

        Mutta kannattaako se? :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mutta kannattaako se? :)

        Vain jos sillä saa toiset ihmiset onnelliseksi?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain jos sillä saa toiset ihmiset onnelliseksi?

        AsianVierestä

        Ei, ei toisetkaan ole onnellisia teeskentelijän kanssa. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ei, ei toisetkaan ole onnellisia teeskentelijän kanssa. :)

        Ovathan he, tarvitaan vain kuvitelma missä se oma talo ja kaksi lasta olisi elämässä onnistumisen ja onnellisuuden peruspilari. Muuta kun ei tarvita. Voi sitten ostella välillä kaikkea mukavaa ja matkustella kerran vuodessa lomalle ulkomaille ja päivittää kuvaotoksilla naamakirjaa...heh heh.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovathan he, tarvitaan vain kuvitelma missä se oma talo ja kaksi lasta olisi elämässä onnistumisen ja onnellisuuden peruspilari. Muuta kun ei tarvita. Voi sitten ostella välillä kaikkea mukavaa ja matkustella kerran vuodessa lomalle ulkomaille ja päivittää kuvaotoksilla naamakirjaa...heh heh.

        AsianVierestä

        Ei ne oikeasti ole, jotka teeskentelee.. Tosta kaikesta voi kuitenkin oikeastikin nauttia. Eikä tarvi teeskennellä. :)


      • JanK kirjoitti:

        Ei ne oikeasti ole, jotka teeskentelee.. Tosta kaikesta voi kuitenkin oikeastikin nauttia. Eikä tarvi teeskennellä. :)

        Tätä just haen, että ihmisten onnellisuus muodostuu niin erilaisista asioista ja kokonaisuuksista, mutta vain jos ei teeskentele.


      • JanK kirjoitti:

        Tätä just haen, että ihmisten onnellisuus muodostuu niin erilaisista asioista ja kokonaisuuksista, mutta vain jos ei teeskentele.

        Ja miksi pyöritän ja korostan sanaa teeskentele, niin olen ollut teeskentelyn mestari. Nyt kun en enää teeskentele saan jotkut hämilleen ja varpasilleen rehellisyydelläni.

        Mutta kaikki pyörii sen rehellisyyden ympärillä. Pitää voida sanoa, kun ei tunnu hyvälle, pitää voida sanoa mitä oikeasti tahtoo jne. Ei pidä teeskennellä.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ei ne oikeasti ole, jotka teeskentelee.. Tosta kaikesta voi kuitenkin oikeastikin nauttia. Eikä tarvi teeskennellä. :)

        Onnellisuus on aina kuvitelmaa ja uskomusta kun ei tiedä paremmasta.
        Tuosta tullaankin kysymykseen ovatko tyhmimmät ja kokemattomimmat kaikkein onnellisimpia? Ihmisen tuleekin olla onnellinen hyvistä asioista joita on, ja niitähän meillä kaikilla on paljon.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnellisuus on aina kuvitelmaa ja uskomusta kun ei tiedä paremmasta.
        Tuosta tullaankin kysymykseen ovatko tyhmimmät ja kokemattomimmat kaikkein onnellisimpia? Ihmisen tuleekin olla onnellinen hyvistä asioista joita on, ja niitähän meillä kaikilla on paljon.

        AsianVierestä

        Ei, onnellisuus on hetkessä elämisen jaloa taitoa. Ei välttämättä paremman tietämisestä ole ollenkaan kyse.

        Minusta tyhmyys asuu vain siellä missä oletetaan toisen olevan tyhmä, koska ei ole samanlaisia kokemuksia. Kaikki kun ei voi koskaan eikä halua kokea kaikkea mitä kaikki muutkin.

        Onni on tässä ja nyt, oivallus hetkessä jossa elää. Se voi olla suunnitelma ja suunnitelman muuttaminen, se voi olla jopa sattuman kauppa.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ei, onnellisuus on hetkessä elämisen jaloa taitoa. Ei välttämättä paremman tietämisestä ole ollenkaan kyse.

        Minusta tyhmyys asuu vain siellä missä oletetaan toisen olevan tyhmä, koska ei ole samanlaisia kokemuksia. Kaikki kun ei voi koskaan eikä halua kokea kaikkea mitä kaikki muutkin.

        Onni on tässä ja nyt, oivallus hetkessä jossa elää. Se voi olla suunnitelma ja suunnitelman muuttaminen, se voi olla jopa sattuman kauppa.

        Onni on tosiaan tässä ja nyt, tarvitaan vain se että ihminen on sinut itsensä kanssa.
        Monihan elää sitten kun elämää.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onni on tosiaan tässä ja nyt, tarvitaan vain se että ihminen on sinut itsensä kanssa.
        Monihan elää sitten kun elämää.

        AsianVierestä

        No sitten kun elämäkin voi toimia. Voi olla onnellinen suunnitelmasta, voi olla onnellinen et tietää mitä sitten teen, kun tämä episodi päättyy.

        Minulle ainakin riittää tieto, että tiedän sen mitä sitten, kun tai jos suunnitelman, jota voin muuttaa sen mukaan mikä tekee onnelliseksi.

        Mulla ei ole onni mikään tikkataulu johon pitää osua tuolla jossain takaseinällä, vaan se on tämä hetki ja tässä hetkessä ne mitkä tekee mut onnelliseksi.

        Silti voi teeskentelemättä sanoa, että jos tämä ei enää tee onnelliseksi, teen seuraavaksi näin ja kokeilen tekeekö se.

        Senhän tietää vasta, kun on siinä hetkessä. Mielessään voi kuvitella paremmaksi kaiken. Siksi mä en hosu asiasta toiseen, suhteesta toiseen, kun nautin onnellisuudesta tässä ja nyt.

        Jos ei olisi onnellisuutta tässä ja nyt menisin eteenpäin.

        Ja onnellisuushan ei suinkaan ole vain kaikki mikä saa nauramaan, vaan se on myös sitä mikä saa pysähtymään ja itkemäänkin. Surukin voi olla onnellista. Oivallus hetkessä.

        Kuulostaako pahalta? :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No sitten kun elämäkin voi toimia. Voi olla onnellinen suunnitelmasta, voi olla onnellinen et tietää mitä sitten teen, kun tämä episodi päättyy.

        Minulle ainakin riittää tieto, että tiedän sen mitä sitten, kun tai jos suunnitelman, jota voin muuttaa sen mukaan mikä tekee onnelliseksi.

        Mulla ei ole onni mikään tikkataulu johon pitää osua tuolla jossain takaseinällä, vaan se on tämä hetki ja tässä hetkessä ne mitkä tekee mut onnelliseksi.

        Silti voi teeskentelemättä sanoa, että jos tämä ei enää tee onnelliseksi, teen seuraavaksi näin ja kokeilen tekeekö se.

        Senhän tietää vasta, kun on siinä hetkessä. Mielessään voi kuvitella paremmaksi kaiken. Siksi mä en hosu asiasta toiseen, suhteesta toiseen, kun nautin onnellisuudesta tässä ja nyt.

        Jos ei olisi onnellisuutta tässä ja nyt menisin eteenpäin.

        Ja onnellisuushan ei suinkaan ole vain kaikki mikä saa nauramaan, vaan se on myös sitä mikä saa pysähtymään ja itkemäänkin. Surukin voi olla onnellista. Oivallus hetkessä.

        Kuulostaako pahalta? :)

        Monimutkaiselta.
        Itse taas tiedostan sen ettei vain itseään pidä ajatella.
        Onnellinen voi olla myös toisten puolesta, en omaa onnellisuuttani hirveesti edes ajattele.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monimutkaiselta.
        Itse taas tiedostan sen ettei vain itseään pidä ajatella.
        Onnellinen voi olla myös toisten puolesta, en omaa onnellisuuttani hirveesti edes ajattele.

        AsianVierestä

        Hmm, elätkö siis muiden kautta?

        Entäs, jos ei ole ketään muita?


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Hmm, elätkö siis muiden kautta?

        Entäs, jos ei ole ketään muita?

        Varmaankin joo, ainakin yksi pieni ihminen saa sellaisen tunteen aikaan.
        Ainahan ihmisiä ympärillä on.
        Nyt pitää lähteä taas luistelemaan joten moi.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin joo, ainakin yksi pieni ihminen saa sellaisen tunteen aikaan.
        Ainahan ihmisiä ympärillä on.
        Nyt pitää lähteä taas luistelemaan joten moi.

        AsianVierestä

        Juu. Kysyin vaan siksi, että tulkinnanvara aiheuttaa pian väärinkäsityksen. Moi.


    • Anonyymi

      Mist tiiät, että se tyttöystävä haluaisi shoppailla tai katsoa rakkausdraamaelokuvia?

      -flowersreally-

    • Anonyymi

      Olet bii mitä muuta bibi?

    • Anonyymi

      No mä voisin, jos olette kumpikin ulkoisesti viehättäviä näin niinku naisellisesti, mut tais toi meidän vakkaritransu ehtiä jo ennen minua jonoon... :D

      Mut positiivista teille tän vakkaritransun kanssa on se, että sitä ei haittaa rekkalesbous. Päinvastoin. Minua taas haittaa ja aika paljonkin. Oma käsi on paljon houkuttelevampi vaihtoehto kuin rekkikset... :D

    • Anonyymi

      Miksi sen romanttisen leffan katsojan täytyy olla kumppani? Kaverihan ajaa ihan saman asian.

      Polyamoriset suhteet ovat oma lukunsa. Ehkä kannattaisi etsiä seuraa niistä piireistä.

      https://monisuhteisuus.fi/

      xLiner

      • Anonyymi

        Xliner katsoo leffaa kaverin sylissä. Aha.


    • Anonyymi

      Provo, mutta tuskin on helpompaa löytää myöskään lesboa, tai bi- naista, joka on valmis jakamaan puolisonsa..
      W.

    • Anonyymi

      Puolisolla on sama. Pitkään pureskeltu asia ja päätettiin että jos joskus tulee mahdollinen uusi naisystävä kenestä kumpikin pitää niin aloitetaan suhde. Hankalaksi tekee vain se että kaikkien kolmen on synkattava. Jos osuu niin osuu...ei etsimällä etsitä.

    • Anonyymi

      Vanha aloitus, mutta minua ei haittaisi. Kunhan ette ole rekkalesboja, vaan kauniita naisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1889
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1765
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      126
      1720
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      73
      1625
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1285
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1035
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      948
    Aihe