Seksitön pettäminen?
Kumpi on mielestänne pahempaa uskottomuutta; kunnon paneminen silloin tällöin vai meseviestittely päivittäin, joissa tunnustetaan rakkautta ja 15 minuutin pikapusuttelut autossa?
5
120
Vastaukset
- Anonyymi
Toiseen rakastuminen olisi pahempi minusta. En usko, että voi rakastaa useita kumppaneita yhtä aikaa, joten kokisin itseni ulkopuoliseksi ja riittämättömäksi.
- Anonyymi
En koe panemista pahana, enemmän ongelmaa jos puoliso myöntää ihastuneensa tai rakastuneensa. Pano on vaan pano.
- Anonyymi
Kerran hairahtumisen panemaan vierasta voin ihan hyvin antaakin anteeksi. Toiseen rakastumista en ikinä. Jos toiseen rakastuu, niin sillon on suhteessa jotakin tosi pahasti pielessä. Näin minä sen näen.
- Anonyymi
Molemmat
- Anonyymi
Nini joko kerroit naisellesi tilanteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin25518138Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013796Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma33010172- 587345
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3294494