Ja ihan joka hetki... Valittamista milloin mistäkin. Filmaako isäni ja hakeeko huomiota... Eilen huomasin että ruoka jonka hälle tein, syömättä... Huoh. Sain järkyttävän päänsäryn, samoin nyt oireilee taas siihen malliin että... Niin ja kuulema tulee maailmanloppu. Monesko kerta kun tulee....
Eilen, tänään, huomenna...
1
107
Vastaukset
- Anonyymi
Sano että otat lomaa, tai sano että oot sairas, kauhea joku.....
Sinun pitää päästä pois muutamaksi päiväksi tuosta!
Onhan niitä kunnalla joitakin sijaishoitajia, tai palkatkoon itse! Kun sinä olet kerran "sairas" ja et voi!
Voit ihan hyvin valehdella/muuntaa totuutta kun et kerran jaksa.
Ja ethän sinä jaksakaan, kun kerran saat jo päänsärkyä ja tulet masentuneeksi.
On isäsi aika ottaa huomioon oman lapsensa terveys myös!
On tietysti toinenkin tapa:
sanot suoraan, että sinä olet aikuinen ja sinun pitää osata ottaa huoli itsestäsi.
On sellaisia eri järjestöjen puhelimia, jonne voi soittaa ja kertoa omistaan.
- Sinun ei tarvitse ja et saakaan olla sylkykuppi!
Ja jos tulee maailmanloppu, niin sillähän asiat järjestyy!
Voisit sinäkin soittaa auttavaan puhelimeen ja kertoa tilanteesta, se auttaa sinua saamaan perspekiiviä ja että sinun päälle ei kasaudu liikaa kuormaa!
Sinulla on jo muutenkin omat huolesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992587
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082160En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761588Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 411000
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46989- 99941
- 45749
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7748