Aihe

Ylöstempauksen ajankohta

Anonyymi

Ensin lyhyesti, sitten tarkemmin. Ahdistus, ylöstempaus, vihan päivä. Laiskimmat voivat lopettaa lukemisen jo tähän. Sitten tarkemmin... Elämme jo nyt raamatussa mainittua lopun aikaa, ahdistuksen aikoja. Sitä aikaa mikä edeltää Jeesuksen paluuta. Ja ahdistus lisääntyy vaan koko ajan. Raamatun mukaan kukaan kristityistä ei selviäisi ellei niitä päiviä lyhennettäisi. Esimerkiksi Paavolan Petri opettaa hyvin tuosta ajankohdasta ja perustelee sen hyvin. Löytyy netistä jos joku haluaa katsella ja kuunnella. Linkkiä en laita. Jotkut uskovat että kristityt otetaan ensin mutta siihen en usko, vaan uskon että olemme täällä ahdistuksen aikoina. Viimeinen sukupolvi. Meidän aikanamme ilmestyy myös Jeesuksen vastustaja eli antikristus. Kun kolmas temppeli ensin rakennetaan. Sen jälkeen pedon merkki asetetaan voimaan ja siitä kannattaa tietenkin kieltäytyä. Kaiken sen jälkeen tapahtuu ylöstempaus, ensin kuolleet (uskossa kuolleet) heräävät ja sitten meidät temmataan heidän kanssa taivaisiin. Eli emme ole täällä enää silloin kun Herran vihan päivä koittaa. Silloin Jumalan vihan malja vuodatetaan jumalattomien niskaan. Sitä kristityt eivät joudu kohtaamaan, tietenkään. Mutta ahdistuksen ajat kylläkin. Itse siis ajattelen, ymmärrän ja uskon että asiat etenevät em. tavalla ja nimenomaan tässä järjestyksessä. Eri mieltä saa olla mutta väitän asioiden menevän näin.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kovin on vittumainen sinun jumalasi. Ei jatkoon.

• Anonyymi

onkos sinun saatanasi sitten mukavampi ja sulla sitten jatkossa?

• Anonyymi

Kun aurinko paisuu punaiseksi jättiläiseksi se on tuomiopäivä, jeesuksen paluu(ei ole hippi koka liukuu taivaasta jerusalemiin) ja ylöstempaus. Sen hetkinen ihmiskunta inkarnoituu johonkin toiseen Universumin sivilisaatioon.

• Anonyymi

ei inkarnoidu, sori vaan...!

• Anonyymi

Paavolan Petriä en tiedä, mutta Paavo Tajukankaan juttuja olen vuosia ruotsista lukenut. Olette ahdistuksenne jeesustelullanne ihan itse synnyttäneet.

• Anonyymi

Paavo Pesusuieni on kyllä komeampi kuin sinun tajukankaasi pullosi takia

• Kuka on kieltäytynyt Pedon merkistä, joka on Pedon tappoväline RISTI?

• Ensimmäinen Antikristus ilmestyi jo paljon ennen sinun syntymää. Sen sai nähdä jo apostoli Johannes:

"Lapseni, viimeinen aika on käsillä.
      Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut.
      Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä."

Ensimmäinen oli Saatanalle heitetty Paavali, ja siitä se alkoi, kun Temppelin esirippu repesi.

• MIKSI TEMPPELIN VÄLIVERHO REPESI?

"Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
        Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat,"

Se liittyy tähän Jeesukselle annettuun tehtävään: "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

Temppelin väliverhon takana oli se paikka, jossa Jumala puhui papeille. Koska Jeesuskaan ei saanut valittua kansaa pois pappien valheista, Jumala hylkäsi lopullisesti papit, ja ihmisten rakentamat jumalanhuoneet, kun Hesekielin ja Malakin ennustukset toteutuivat:

"Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan
        Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä. "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet. Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen. "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
        Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

"Te papit, teitä koskee tämä sana: ellette kuuntele minua ettekä vilpittömin sydämin kunnioita minun nimeäni, minä annan kirouksen kohdata teitä, minä muutan saamanne siunauksen kiroukseksi", sanoo Herra Sebaot.

"Minä lähetän siunauksen tilalle kirouksen, koska ette vilpittömin sydämin kunnioita minua." -- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon. -- Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot.
        Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten.
        Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä. Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.

-- Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot.
        Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat."

Tästä alkoi koko maailmassa Jumalan lähettämä raju eksytys. Kun Jumala hylkäsi kelvottomat papit, ja siirsi heidät parempaa palkkaa maksaan Saatanan ammattiliittoon, koska
        "Palkkapaimen ei ole oikea paimen."
        Jumala oli armollisempi pappeja kohtaan kuin mitä oli Suomen posti pakettilajittelijoita kohtaan.
        Ilmeisesti siksi, että tiesi heidän hyvin hoitavan ihmiskunnan pitämisen hänen lähettämässä RAJUSSA EKSYTYKSESSÄ.
        - - -
        Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen,  Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta  Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:

"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:
        Älkää tehkö, Älkää luulko, Älkää hokeko, Älkää ruvetko, Älkää olko, Älkää tuomitko, Älkää pelätkö, Älkää menkö, Älkää varatko jne.

Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää  palkallaan elää.

Tampereen tuomiokirkossa näette hänet, jos ette muuten usko. 
        Ja siellä hän omistajana omiaan ohjaa.

Koska enää ei tarvitse tästäkään välittää:

"Puolueellisuus on pahasta, mutta moni tekee väärin jo leipäpalan tähden."

• >>Pedon tappoväline RISTI?>>

Ja Jeesus oli se peto joka tapettiin tappovälineellä.

• Niin ne sinunkin esi-isäsi uskoivat:

Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen:
        'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

Oletko tehnyt pesäeron murhaajiin?

• TeuvoSuni kirjoitti:

Niin ne sinunkin esi-isäsi uskoivat:

Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen:
        'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

Oletko tehnyt pesäeron murhaajiin?

Jeesus oli syytön.
        Mutta hänen jälkeensä tapettiin kaksi syyllistä petoa: Paavali ja Pietari.

Pietari oli Saatanalle "lottovoitto", koska hän oli kieltänyt Jeesuksen. Siksi Saatana listasi hänet Vatikaaninsa ensimmäiseksi paaviksi, ja rakennutti hänen muistoksi suuren Pietarinkirkon.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jeesus oli syytön.
        Mutta hänen jälkeensä tapettiin kaksi syyllistä petoa: Paavali ja Pietari.

Pietari oli Saatanalle "lottovoitto", koska hän oli kieltänyt Jeesuksen. Siksi Saatana listasi hänet Vatikaaninsa ensimmäiseksi paaviksi, ja rakennutti hänen muistoksi suuren Pietarinkirkon.

Tai koko juttusi löytyy sinun korviesi väleistä,kun eivät ne juopot jaksa tarinoitasi kuunnelle, niin sitten sinä laitat niitä tänne

• Anonyymi kirjoitti:

Tai koko juttusi löytyy sinun korviesi väleistä,kun eivät ne juopot jaksa tarinoitasi kuunnelle, niin sitten sinä laitat niitä tänne

Tutki historiaa. Niin tein minäkin. kun 4vuotta etsin ja tut kin, onko Pyhä Henki ennen minua lähettänyt jonkun Jumalan valitun ilmoittamaan tälle kansalle Jumalan lähettämästä Rajusta Eksytyksestä.

Kun en löytänyt kirjoitin erokirjeen, ja kävin lukemassa ja lahjoittamassa sen kirkkoherra Reijo Junttilalle 1.4.1996 ja sen jälkeen kävin kansliassa ilmoittamassa eroni:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varmasti niin.

• Ihan selvästi sanoit että risti on pedon tappoväline, ja Jeesus tapettiin ristillä.

Joten sinun tulkintasi mukaan Jeesus on peto.

Sinä et näköjään ole tehnyt pesäeroa Jeesuksen murhaajiin.

• Tämän sanoi PasiToivonen2:

PasiToivonen2
        06.01.2021 19:22
        UUSI

>>Pedon tappoväline RISTI?>>

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tämän sanoi PasiToivonen2:

PasiToivonen2
        06.01.2021 19:22
        UUSI

>>Pedon tappoväline RISTI?>>

Ilmestyskirja 20;10 sinulle

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmestyskirja 20;10 sinulle

Saatanan mukaan olet oikeassa.

Totuuden mukaan sinne menivät Saatana, Antikristus ja Paavali.

• Anonyymi

Tyhmää ja mielenvikaista on pilkata jotain sellaista jota ei tunne

• >>Pietari oli Saatanalle "lottovoitto", koska hän oli kieltänyt Jeesuksen. Siksi Saatana listasi hänet Vatikaaninsa ensimmäiseksi paaviksi, ja rakennutti hänen muistoksi suuren Pietarinkirkon.>>

MInä olen antanut Pietarille anteeksi, myös Jeesus antoi anteeksi. Sinun ei ole pakko antaa anteeksi jos et halua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      612
      29984
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      295
      21797
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14098
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      11060
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      93
      8191