Aihe

Nainen, mistä tiedät, että mies on kiinnostunut sinusta?

Anonyymi

Missä vaiheessa oletat näin? Mitkä ovat siitä varmoja merkkejä?

Millä tavoin itse osoitat kiinnostuksesi miehelle? Milloin mies voi olla varma, että kiinnostusta on, jopa suhteeseen?

52

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En niin mistään! Miehet menevät aina edestakaisin kuin kalkkunat ettei voi tietää yhtään mitään.

• Anonyymi

Itse osoitan kiinnostuksen kiukkuamalla. Muuten olemassa oloani ei huomata. Kiukku saa miehen suuttumaan ja miettimään mikä hlvetti tuo on ja siitä se ikään kuin sitten lähtee 🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse osoitan kiinnostuksen kiukkuamalla. Muuten olemassa oloani ei huomata. Kiukku saa miehen suuttumaan ja miettimään mikä hlvetti tuo on ja siitä se ikään kuin sitten lähtee 🤨

Jotkut miehet ihan tekee sitä, että ajaa naisen kiukkuamaan, mikähän siinäkin on idea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut miehet ihan tekee sitä, että ajaa naisen kiukkuamaan, mikähän siinäkin on idea?

Vastakaiku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastakaiku.

Ei riitä, kerro lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä, kerro lisää.

Kysy miehiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy miehiltä.

Sä olisit voinut kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olisit voinut kertoa.

Miks?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks?

Selvästi näytät että tiedät asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvästi näytät että tiedät asiasta.

Emmää mittä tierä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmää mittä tierä.

Tuu sit takas kertomaa ku tiärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuu sit takas kertomaa ku tiärä.

Emmää tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmää tule.

Yritin kummiski.

• Anonyymi

Kyllä se usein toistuva puhelimen pirinä ja pitkät puhelut taitavat olla paras merkki miehen kiinnostuksesta... Harva mies soittelee naiselle, joka on täysin samantekevä. Yksi puhelu voi vielä mennä jonkin muun piikkiin mutta ei useampi.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Pitkät puhelut sen kertovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Pitkät puhelut sen kertovat.

Joskus pitkät puhelut johtuvat siitä, että nainen haluaa puhua pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä nainen haluaa puhua pitkään ihmisten kanssa, joista hän pitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mieskö on hiljaa? Ok :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mieskö on hiljaa? Ok :)

Kyllä mies myös oletettavasti puhuu jotain. Ei nainen mielellään juttele täysin puhumattoman miehen kanssa.

• Anonyymi

Häh, eihän nainen anna puhelin numeroa miehelle, joka on vasta lähestymis vaiheessa naiseen.
        Häh, kirjoituksestasi saa sen kuvan, että jaat puhelin numeroita kaikille miehille ja sitten jos mies soittaa useamman kerran, niin katsot miehen olevan kiinnostunut.
        Eikös nainen anna puhelin numeronsa vain sellaiselle miehelle, josta on kiinnostunut.

• Anonyymi

Pyytää Loppiaisajelulle?

• Anonyymi

Mies kutsuu kotiinsa ja valmistaa illallisen seurustellen kanssani ja samalla kun juon teetä ja vähän viiniä :)

• Molemminpuolin varmin kiinnostuksen merkki taitaa olla se, että sen suoraan sanoo kohteelleen. Tietysti aktiivinen yhteydenpito kertoo kiinnostuksesta.

• "Millä tavoin itse osoitat kiinnostuksesi"

-Jätän tarkoituksella miehelle sanan pois, kun se voi yhtä hyvin olla nainenkin jne. Kysymykset on usein muuten heterojen tekemiä tai heteronormatiivisesti ajattelevien tekemiä. :D

Osoitan kiinnostukseni yleensä ympärillä pyörimällä, seuraan toistuvasti hakeutumalla ja sanomalla suoraan, että olen kiinnostunut. Ts. voin pyytää treffeille, kahville tai kysyä, että huvittaisko lähteä mun seuraksi johonkin. Tai voinko lähteä mukaan johonkin, missä sitten ehkä tulee tilaisuus olla yhdessä, vaikka muitakin mukana olisi ja kenties tehdä tuttavuutta.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

"Millä tavoin itse osoitat kiinnostuksesi"

-Jätän tarkoituksella miehelle sanan pois, kun se voi yhtä hyvin olla nainenkin jne. Kysymykset on usein muuten heterojen tekemiä tai heteronormatiivisesti ajattelevien tekemiä. :D

Osoitan kiinnostukseni yleensä ympärillä pyörimällä, seuraan toistuvasti hakeutumalla ja sanomalla suoraan, että olen kiinnostunut. Ts. voin pyytää treffeille, kahville tai kysyä, että huvittaisko lähteä mun seuraksi johonkin. Tai voinko lähteä mukaan johonkin, missä sitten ehkä tulee tilaisuus olla yhdessä, vaikka muitakin mukana olisi ja kenties tehdä tuttavuutta.

Ehkä sitä ei kiinnosta mitä sateenkaariväki tekee eikä se tunnu kauheen relevantilta hänen ongelmaansa..

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sitä ei kiinnosta mitä sateenkaariväki tekee eikä se tunnu kauheen relevantilta hänen ongelmaansa..

Ihan sama, mutta olis ihan korrektia muotoilla kysymys vähän joustavammin.

• JanK kirjoitti:

"Millä tavoin itse osoitat kiinnostuksesi"

Olen mä joskus rakkauskirjeitäkin kirjoitellut ja lähetellyt. Kuin myös tekstarinkin tms. sähköisen viestin, missä paljastan kiinnostukseni.

Olen aika suora näissä asioissa. Yleensä en jätä arvailujen varaan kiinnostustani. Nilkan ja nenän asennosta arvailu on rasittavaa. Hetken voi leikkiä hippaa, mutta ei loputtomasti jaksa arvailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sateenkaariväki" on ihmisiä kuten kaikki muutkin. Kaikki vuorovaikutuksen ja viestinnän lait ja tyylit pätevät kaikkiin ihmisiin.

• Anonyymi

Kiinnostunut roikkuu uuden ihastukseni oven pielessä harva se ilta, milloin milläkin verukkeella. Piti tulla vaikkapa korjaamaan täysin toimivaa tietokonetta.
      On aina niin tärkeää asiaa, että sitä ei missään tapauksessa voinut kertoa puhelimitse tai viestein.
      Jos nainen saa kukkia ja suklaata, se on yhtä kuin ”Olen kiinnostunut sinusta".
      Ihastunut mies kyselee paljon asioista ja mielipiteistä.
      Jos mies kuitenkin rupeaa testailuun ja esimerkiksi viestittely vähenee ja muutenkin ilmenee epämääräistä venkoilua, on tämä yleensä merkki kiinnostuksen lopahtamisesta tai siitä, että hänellä on useampi rauta tulessa.
      Jos hän on vain pelimiehiä eikä ole kiinnostunut sinusta tositarkoituksella, hän todennäköisesti ei halua viettää juurikaan aikaa yhdessä. Jos hän haluaa tavata sinua vain seksin merkeissä, hän todennäköisesti ”piilottelee” sinua.
      Näillä merkin ensin, sitten edetään.
      Itse jätän vihjeitä, esim. lappuja, viestejä,.. Katselen millainen mies on kyseessä, millaisia ajatuksia ja millaisia elämänarvoja, kyselen mukaani ja seuraani, mutt jos toinen ei ole kiinnostunut annan olla. Aika pian sen huomaa.

• Joskus mies voi himmailla viestittelyjä ja muuta yhteydenpitoakin, jos on epävarma naisen aikeista. Tavallaan jää vähän kysymysmerkkinä ihmettelemään, että niin haluuko nainen tutustua, pitää yhteyttä ylipäänsä. Naisetkin osaa olla todella epäselviä ja antaa epäselviä signaaleja.

Jolloin mies ei tidä lähestyäkkö vai eikö, jatkaakko vai eikö. Tulee hiljaisuus.

• JanK kirjoitti:

Joskus mies voi himmailla viestittelyjä ja muuta yhteydenpitoakin, jos on epävarma naisen aikeista. Tavallaan jää vähän kysymysmerkkinä ihmettelemään, että niin haluuko nainen tutustua, pitää yhteyttä ylipäänsä. Naisetkin osaa olla todella epäselviä ja antaa epäselviä signaaleja.

Jolloin mies ei tidä lähestyäkkö vai eikö, jatkaakko vai eikö. Tulee hiljaisuus.

Sitten on kaverin puolesta joskus kysyttävä naiselta, että niin mitä sä nyt sitten meinaat tuon äijän suhteen. Ootko kiinnostu vaiko et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

*luotan intuitiooni

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, hyvä..mutta muista toi toinenkin vaihtoehto, mistä kerroin. Sekin on joskus syy hiljenemiselle, epäselvyys ja/tai epävarmuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on niin totta ja valitettavasti koettukin jo. Joku ihmistyyppi, jolla on matkaa ihmistymiseen.

• Anonyymi

Tähän vois luetella liudanki asioita. Mahdotonhan sitä silti on varmaks tietää. Ainakaan ennen, kun se suoraan sanotaan. Epäillä sitä voi, mutta varma ei voi olla. Miehet ovat keskenään niin erilaisia. Toisen varma merkki, on toiselle tavanomaista toimintaa.

Itse osoitan kiinnostukseni niinkin oudolla tavalla, kuin kiinnostumalla siitä miehestä. Tuskin sitä oudompi varmaksi huomaakaan. Toisten miesten juttuja jaksaa vaan kuunnella vaikka maailman tappiin ja puhua kaikesta ummet ja lammet. Toisia on myös todella luonteva katsoa silmiin, vaikka koko keskustelun ajan. Normaalisti pyrin jopa hieman vähentämään silmiinkatselua. Siis sellaisten miesten kanssa, joille en halua antaa värää signaalia. Oudompi mies voi hyvin kuvitella mun olevan samanlainen avoin höpöttelijä kaikkien kanssa.

Mikähän se selvä signaali olisi. Suhteeseen saakka en rehellisesti tiedä. En keksi mitään sellaista signaalia, joka sen kertois. Ei ykskään mun parisuhde ole koskaan mitenkään virallisesti alkanut. Ei kukaan ole koskaan kysynyt, että ollaanko nyt sitä tai tätä.

Kiinnostuksesta taas selvä signaali on se, että olen kiinnostunut ihan siitä miehestä itsestään. Siitä kuka se tyyppi oikeasti on ja mitä se ajattelee. Sellasta pintapuolista keskustelua "kuka oot, mistä tuut, mitä teet, mihin meet" voi käydä kenen vaan kanssa. Jos mennään syvempään keskusteluun siitä, mitä se mies tästä maailmasta oikeesti miettii, niin sillon kyse on mulla kiinnostuksesta just sitä kyseistä miestä kohtaan. En käy sellasia keskusteluja miesten kanssa, joiden maailmankuvalla ei mahdollisesti ole mulle isompaakin merkitystä. Vähän voi joskus muulloinkin liipata, mutta syväluotaaminen ei kiinnosta, jos mies ei myös kiinnosta.

• Anonyymi

Ihan vaan reilusti vein miehen kotiin seksiä harrastamaan ja tein myös ruokaa. Miehet on liian yksinkertaisia ja tyhmiä, eivät ne tajua flirttailua tai vihjeitä joten menin suoraan asiaan.

• No tajusko mies kuitenki mitä tapahtu, mitä sä teit sille?

• Anonyymi

Pieni lyhyt toteamus: Mistään ei voi päätellä mitään. Eri ihmisillä kun on aivan erilaiset toimintatavat. On miehiä ( myös naisia ), jotka haluavat höpöttää vaikka kuinka paljon, ihan vaan höpöttämisen ilosta, mutta ei tuttavuudentekomielessä.
      _J_

• Anonyymi

Voi päätellä hyvinkin. Täytyy vain tuntea erilaisia ihmistyyppejä ja persoonia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi päätellä hyvinkin. Täytyy vain tuntea erilaisia ihmistyyppejä ja persoonia.

Erittäin vaikea urakka opetella tuntemaan ihmistyyppejä ja persoonia, varsinkin, kun jossain itäisessä Suomessa on ihmisiä, joiden mieliala ja käytös hyppivät äärimmäisyydestä toiseen, jopa saman päivän aikana. Kokemusta tällaisesta on opiskeluajaltani.

• Ihan_sivusta

Osaan ite olla niin uuno ja törppö etten huomaa toisten vihjeitä tai kiinnostusta kehonkielestä, vaan mua kohtaan on toimittava joko niin että kertoo sen suoraan -on tehty näin, tai sit jos on ollu silmäpeliä jo pitempään, niin ottaa kiinni ja pussaa suoraan kun seuraavan kerran näkee.

Ite pääosin jäädyn toisen kohdatessa, ja yritän esiintyä ettei toinen muka kiinnostaisi, kun oikeasti olen sisimmässäni innoissaan näkemisestä. Minun kiinnostukseni huomaa minusta siten, että silmäni hakeutuvat yhteen ja samaan tyyppiin kerta toisensa jälkeen, vaikken yhdellä kertaa kovinkaan pitkään katso. Myös se että alan tiettyihin aikoihin ilmestymään enemmän näkösälle, sen sijaan että piileskelisin.

No joo, mulla on takana yli 13 vuoden jakso jonka aikana en oo deittaillu tai ylipäätään ollu haku päällä, joten vaikka muutoin saatan itsevarma, on itsetuntoni siinä mielessä huono, jolloin tuntuu siltä että tuskinpa kukaan mua edes haluu, saati olis kiinnostunu. Vielä vuosi sitten oli toinen tilanne, enkä tuntenut samoja epävarmuuksia mitä tällä hetkellä, mutta jatkuva kipeenä olo saa muutenkin mielialan lattian tasolle, ja tällöin tulee tunne siitä ettei kelpaa kenellekään.

• Anonyymi

En ennen suht suoraa puhetta ja elettä.. (vyötäröstä kiinni ottaminen, sively, syleily tai muunlainen romanttinen ele kuten kukat jne) sitä ennen vain yställisyyttä, hyväntahtoista kaverillista flirttiä.
      Joskus erehtynyt pahasti joten ennen suoraa puhetta tai tekoa, oletan vain pitävän minusta ei romanttisessa mielessä. Joskus seksuaalisesti riippuen miehen läpistä.
      Miten itse osoitan.. luomalla tiivistä katsekontaktia, hymyilen vienosti samalla, olen lähettyvillä, olen kiinnostunut hänen jutuistaan, olen hyväntuulinen, olen tietoisempi pukeutumisestani ja miten kannattelen itseäni hänen seurassaan. Jos on huono päivä itsetunnolisesti välttelen häntä kuin viimeistä päivää. 😁

• Anonyymi

Sen vaan tietää. Parhaat merkit ovat yhteydenpito ja tapaamiset.

• Anonyymi

Ei mistään tiedä koska miehet ei osaa puhua.

• Anonyymi

Ei kannata yleistää.

• Anonyymi

Tässä pari poliitikkonaista, joita mies tavoittelee vain kännissä tai ollessaan muuten sekaisin: Fanni Spar-Paasonen ja Narina Ohisako..

• Anonyymi

Ei tarvitse käydä lenkillä, voi kävellä paikoillaan, ei ole edes lenkkeilyäkään jos kävelee saman reitin edestakaisin, se on kuin paikallaan kävewlyä olohuoneessa ja ajaa saman asian.

Itseäni kerrassaan kyllä huvittaa mitä saan aikaisiksi tuostakin 3d-korona-pelistä, kun laitain kaikkia grafiikkaominaisuuksia siihen, itseäkin huvittaa suuresti kun miten surrealistinen first-person-shooter peli tuosta vielä tuleekin: Covid 3D - The Sneezer aluksi oli vaikeaa lähteä tekemään direct3d-koodia c:llä vaikka onkin yli 30 vuoden kokemus c-kielestä... nyt ideat vähissä pitää levätä jotta tulee mielikuvitukseen uusia entistä villimpiä ideoita ja peli tulee vapaaseen jakeluun ja sillä tavoin että itse käyttäjä voi helposti vaihdella grafiikkoja/tekstuureja mieleisekseen.

• Anonyymi

Mies panee niin, että sängynjalat katkee? Niin on kerran käynyt :D

• Anonyymi

Harmi, että sen kiinnostuksen sai tietää myös naapurit :’D

• Anonyymi

Hän viestittelee paljon, tekee tikusta ns. asiaa.
      Keveitä hipaisuja esim. Olkapäältä. Ritarilliset eleet.. esim. Tarjoaa takkiaan, availee ovia, kantaa kauppakassisi pyytämättä jne. Huolehtii että kaikki on hyvin.. ehkä jopa huolehtii liikaakin eli hössöttää.
      Romanttiset eleet esim. Tuo ruusun tms.

• Anonyymi

Kiinnostuksen huomaa kyllä, mutta sen laatua jää vain arvailemaan, jos mies ei tunteistaan puhu.

• Anonyymi

Tämäpä juuri

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      625
      30418
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      308
      22674
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14134
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11257
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8356