Haluatko tietää?

Anonyymi

Jos ilmoitan sinulle että miehesi pettää jo sinua minun eli ex vaimonsa kanssa , uskoisitko minua? Meillä sentään 25 v yhteiseloa takana, teillä vuosi. Olet nyt 58 v, minä sinua aika paljon nuorempi. Yhteinen miehemme nyt eläkkeellä. Uskotko minua vai haluatko uskoa että olen vain katkera ex? Haluatko tietää vai olla tietämättä? Muistat kai että ensin sinä petit mieheni kanssa minua pitkään....haluatko nyt tietää että tilanne onkin toisin päin?

5

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No saatko tosta jotain iloa? En itse kelpuuttais tota ukkoo mihinkään.

• Anonyymi

Katkera nainen on näköjään pahinta mitä voi maailmassa olla. Missä sun itsekunnioitus on? Eksien kanssa vehtailevat ovat mun mielestä aivan käsittämätöntä porukkaa. Kun on erottu niin on erottu. Seksiä saa muualtakin.

• Anonyymi

Miks ihmeessä panet vanhaa eläkeukkoa? Olisit tyytyväinen, että olet päässyt eroon.

• Anonyymi

Kosto on inhimillinen piirre ihmisessä. Tuossa on aihettakin. Saa maistaa omaa lääkettään. Hyvä AP!

• Anonyymi

Niimpä. Sepä ei sitten olekkaan niin kivaa kun nää kakkoset saa maistaa omaa lääkettään. Silloin kun sotkeudutaan toisten parisuhteisiin niin selitykset on kyllä "hyviä". Kerranhan täällä ja minä en ole vatuussa mistään ja se vain tapahtui ja... Näitähän on kun oikeutetaan niitä omia tekoja. Ihan oikein - oppiipahan oleen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      934
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      878
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      798
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      718
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      477
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe