ruostuneet https://m.youtube.com/watch?v=oJl8vIMdyO0 esineet uuteen uskoon ja sen jälkeen voi tehdä vaikka metallisia patsasviritelmiä.
Näin sinkku restauroi
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se näyttely oli ihan jees :)
- Anonyymi
Oliko omalla nimellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko omalla nimellä?
Musta näyttää, että oli.
- Anonyymi
Meillä on täällä monenlaisia taitoja.
- Anonyymi
Musta siellä oli hyvin tilaa tehdä ja tolskata.
- Anonyymi
Mä pidin siitä abstraktista metalli härrykästä.
- Anonyymi
Mikä näyttely?
- Anonyymi
Kivaa sutinaa ja puuhaa. Oikein piristävää.
Näin restauroidaan samassa hengessä:
(hirn)
https://www.greelane.com/fi/humanistiset-tieteet/kuvataide/the-sistine-chapel-ceiling-by-michelangelo-183004/- Anonyymi
Mjoo
Itse en lähtisi tuosta noin vaan restauroimaan, sillä on olemassa toinen käsite, joka painii hieman eri luokassa: Konservointi.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Itse en lähtisi tuosta noin vaan restauroimaan, sillä on olemassa toinen käsite, joka painii hieman eri luokassa: Konservointi.
(hihitystä)Piilukirves
Mä löysin joskus sata vuotta sitten piilukirveen terän naapurini ullakkohäkkärin kaaoksesta; olin siis mennyt vahingossa väärästä ovesta sisään; mutta naapuri ei niin tötöilystä välittänyt, sillä hän oli jo siihen mennessä kuollut, ja perikunta oli täysin kädetöntä sakkia, joka ei piilukirveen terän päälle ymmärtäisi mitään - päättelin.
Hieno kapistus. Tehokas ja tarkka.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilukirves
Mä löysin joskus sata vuotta sitten piilukirveen terän naapurini ullakkohäkkärin kaaoksesta; olin siis mennyt vahingossa väärästä ovesta sisään; mutta naapuri ei niin tötöilystä välittänyt, sillä hän oli jo siihen mennessä kuollut, ja perikunta oli täysin kädetöntä sakkia, joka ei piilukirveen terän päälle ymmärtäisi mitään - päättelin.
Hieno kapistus. Tehokas ja tarkka.
(hihitystä)Taas palstalaisille sana.
- Anonyymi
Onhan meillä täällä oma taiteilija!
- Anonyymi
(hihitystä)
- Anonyymi
Saha soi muuten komiasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772