ruostuneet https://m.youtube.com/watch?v=oJl8vIMdyO0 esineet uuteen uskoon ja sen jälkeen voi tehdä vaikka metallisia patsasviritelmiä.
Näin sinkku restauroi
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se näyttely oli ihan jees :)
- Anonyymi
Oliko omalla nimellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko omalla nimellä?
Musta näyttää, että oli.
- Anonyymi
Meillä on täällä monenlaisia taitoja.
- Anonyymi
Musta siellä oli hyvin tilaa tehdä ja tolskata.
- Anonyymi
Mä pidin siitä abstraktista metalli härrykästä.
- Anonyymi
Mikä näyttely?
- Anonyymi
Kivaa sutinaa ja puuhaa. Oikein piristävää.
Näin restauroidaan samassa hengessä:
(hirn)
https://www.greelane.com/fi/humanistiset-tieteet/kuvataide/the-sistine-chapel-ceiling-by-michelangelo-183004/- Anonyymi
Mjoo
Itse en lähtisi tuosta noin vaan restauroimaan, sillä on olemassa toinen käsite, joka painii hieman eri luokassa: Konservointi.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Itse en lähtisi tuosta noin vaan restauroimaan, sillä on olemassa toinen käsite, joka painii hieman eri luokassa: Konservointi.
(hihitystä)Piilukirves
Mä löysin joskus sata vuotta sitten piilukirveen terän naapurini ullakkohäkkärin kaaoksesta; olin siis mennyt vahingossa väärästä ovesta sisään; mutta naapuri ei niin tötöilystä välittänyt, sillä hän oli jo siihen mennessä kuollut, ja perikunta oli täysin kädetöntä sakkia, joka ei piilukirveen terän päälle ymmärtäisi mitään - päättelin.
Hieno kapistus. Tehokas ja tarkka.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilukirves
Mä löysin joskus sata vuotta sitten piilukirveen terän naapurini ullakkohäkkärin kaaoksesta; olin siis mennyt vahingossa väärästä ovesta sisään; mutta naapuri ei niin tötöilystä välittänyt, sillä hän oli jo siihen mennessä kuollut, ja perikunta oli täysin kädetöntä sakkia, joka ei piilukirveen terän päälle ymmärtäisi mitään - päättelin.
Hieno kapistus. Tehokas ja tarkka.
(hihitystä)Taas palstalaisille sana.
- Anonyymi
Onhan meillä täällä oma taiteilija!
- Anonyymi
(hihitystä)
- Anonyymi
Saha soi muuten komiasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910