ruostuneet https://m.youtube.com/watch?v=oJl8vIMdyO0 esineet uuteen uskoon ja sen jälkeen voi tehdä vaikka metallisia patsasviritelmiä.
Näin sinkku restauroi
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se näyttely oli ihan jees :)
- Anonyymi
Oliko omalla nimellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko omalla nimellä?
Musta näyttää, että oli.
- Anonyymi
Meillä on täällä monenlaisia taitoja.
- Anonyymi
Musta siellä oli hyvin tilaa tehdä ja tolskata.
- Anonyymi
Mä pidin siitä abstraktista metalli härrykästä.
- Anonyymi
Mikä näyttely?
- Anonyymi
Kivaa sutinaa ja puuhaa. Oikein piristävää.
Näin restauroidaan samassa hengessä:
(hirn)
https://www.greelane.com/fi/humanistiset-tieteet/kuvataide/the-sistine-chapel-ceiling-by-michelangelo-183004/- Anonyymi
Mjoo
Itse en lähtisi tuosta noin vaan restauroimaan, sillä on olemassa toinen käsite, joka painii hieman eri luokassa: Konservointi.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Itse en lähtisi tuosta noin vaan restauroimaan, sillä on olemassa toinen käsite, joka painii hieman eri luokassa: Konservointi.
(hihitystä)Piilukirves
Mä löysin joskus sata vuotta sitten piilukirveen terän naapurini ullakkohäkkärin kaaoksesta; olin siis mennyt vahingossa väärästä ovesta sisään; mutta naapuri ei niin tötöilystä välittänyt, sillä hän oli jo siihen mennessä kuollut, ja perikunta oli täysin kädetöntä sakkia, joka ei piilukirveen terän päälle ymmärtäisi mitään - päättelin.
Hieno kapistus. Tehokas ja tarkka.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilukirves
Mä löysin joskus sata vuotta sitten piilukirveen terän naapurini ullakkohäkkärin kaaoksesta; olin siis mennyt vahingossa väärästä ovesta sisään; mutta naapuri ei niin tötöilystä välittänyt, sillä hän oli jo siihen mennessä kuollut, ja perikunta oli täysin kädetöntä sakkia, joka ei piilukirveen terän päälle ymmärtäisi mitään - päättelin.
Hieno kapistus. Tehokas ja tarkka.
(hihitystä)Taas palstalaisille sana.
- Anonyymi
Onhan meillä täällä oma taiteilija!
- Anonyymi
(hihitystä)
- Anonyymi
Saha soi muuten komiasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774