Pitsihepeneet vartalollani menevät hukkaan

Anonyymi

Ikävä puoli sinkkuudessa nyt kun ei ole fuckbuddyakaan tällä hetkellä, on se että laatikostoni pursuaa erilaisia pitsi-ja satiinihepeniä jotka näyttävät hyvältä päälläni.
Aika on rajallista ja harmittaa kun en voi ilahduttaa itseäni ja toista hepenissä keimailuilla.
Minnekkään alastonsuomeen en kuviani laita, mutta maksua vastaan voisin kyllä web-kameralla niitä esitellä...

On vaan turhauttavaa kun ei pääse nauttimaan! Kohta olen jo vanha ja ruma.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pistä kamera tulille.

      • Anonyymi

        Sekin ois hauskaa että joku taitava kuvaaja ottais kuvat. Ois sitten muistoalbumi!


    • Ja sitten ilmoittelet vaimolle, että miehesi osti hepenekuvia? :D

    • Anonyymi

      Eiköhän sinulle joku jännämies kohta löydy joka ähkii päälläsi ja käyttää sinua.

      • Anonyymi

        Taatusti löytyis vaikka heti, mutta puhuinkin hepenissä keimailusta.


    • Anonyymi

      Luulisin netistä löytyvän paljon seksikkäämpiä naisia satiinihepeneissään katseltavaksi eikä maksa mitään.

      • Anonyymi

        Puhunkin omasta halustani ja toiveestani.


      • Anonyymi

        Ja aika moni pera pervo saa kicksit nimenomaan siitä että se mimmi ois periaatteessa saatavilla, toisin kuin ne jotka ammatikseen keikistelee. Naapurintyttö-efekti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhunkin omasta halustani ja toiveestani.

        Laita video y- tuubiin missä tanssit hyvän näköisissä pikkuhousuissa ja yläosassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita video y- tuubiin missä tanssit hyvän näköisissä pikkuhousuissa ja yläosassa.

        En mä, ei siitä saa fyrkkaa eikä se ole intiimiä...ja mulla on paljon parempia hepeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhunkin omasta halustani ja toiveestani.

        Niin puhuitkin omasta toiveestasi, webkuvaa maksua vastaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhunkin omasta halustani ja toiveestani.

        Mä tulisin heti kuvaan sua sun pitsialus asuissa, ottaisin lähikuviakin tosi läheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tulisin heti kuvaan sua sun pitsialus asuissa, ottaisin lähikuviakin tosi läheltä.

        Uuuuu😍


    • Anonyymi

      Sopiihan ne hepenet miehillekin.

    • Anonyymi

      Aloituksessa on mielestäni tyypillinen suominaisten ajatusvirhe.
      Aloittaja kirjoittaa *... pitsi-ja satiinihepeniä jotka näyttävät hyvältä päälläni.*

      Kun taas oma rakkaani pukeutuu siten, että hän näyttää hyvältä.

    • Anonyymi

      Bastaard

    • Anonyymi

      On sulla suuret ongelmat.

    • Anonyymi

      Eiks naiset hanki hepeneitä omaksi ilokseen, ei miesten takia.
      Naiset pukee hepeneitä kotona päälle verhot kiinni ja keimailee hepeneet päällä makuuhuoneessa ja peilin edessä todeten, kyl mä oon sexy, namupala, voi jessus jos mies näkis mut, niin se kuolais, mut ei nää ole miestä varten, vaan mä nautin näistä ihan itekseen.

      Mies ei alushousuissa keimaile ja harmistele, et ei nainen näe mun aluspögöjä.
      Mies vetää alushousut jalkaa ja sen jälkeen pitkät housut, ei mies haikaile turhia, mies on käytännöllinen.

    • Anonyymi

      Kukin tyylillään. Mielestäni on mautonta ottaa mitään eroottisia kuvia yleiseen levitykseen.
      Kauniita alusasuja minä ainakin ostan vain omaksi iloksi. 😍

    • Anonyymi

      Niin tee sellainen instagram tai vastaava tili missä veloitat toisilta ja kuvaat itseäsi, mutta tosiaan verottaja saattaa puuttua aika rankaslla kädellä tuollaiseen yritystoimintaan ja mahdolliseen internetin avustuksella toimivaan veronkiertoon ja epämääräisistä lähteistä tuleviin tuloihin.

    • Anonyymi

      Kyl naisel pitää olla seksikkäitä pitsi asuja. Kyl sit mies haluaa niitä riisua myös ja on kiva katsella naista vierellä vaikka ei seksiä tekis mieli.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe