Aihe

Toistuva yhteystieto puhelimessa

Anonyymi

Olen miettinyt kun puhelinluurin alla on erilaisia lokeja niin "Toistuva" kohta niin siellä aina yksi nimi kummittelee miehellä ja välillä häviää. Tarkoittaako se että kyseisen henkilön kanssa on yhteyttä pidetty vaikka muista lokeista ehkä poistettu? Vai tupsahtaako se sinne joltain pidemmältä aikaväliltä? Mies väittää että ei ole pitänyt pitkään aikaan yhteyttä erääseen naiseen mutta tuohon yhteen lokiin se välillä ilmaantuu.. Eli valehteleeko?

3

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla ainakin jäänyt pidemmältä ajalta nimiä. Eräänkään kanssa en ole ollut puhelimitse vuosikausiin yhteydessä, silti se nimi on siellä listassa edelleen.

• Anonyymi

Okei, kiitos tiedosta.. Ihmettelen kun tosiaan häviää välillä ja tulee taas johonkin nimien väliin joille tiedän soittaneen.. Mutta kyseiselle soitot kiistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, kiitos tiedosta.. Ihmettelen kun tosiaan häviää välillä ja tulee taas johonkin nimien väliin joille tiedän soittaneen.. Mutta kyseiselle soitot kiistää.

Niin mikä on nyt sitten se numero mitä et huora hyväksy ja miksi ne estot on edelleen mulla vaikka ei ole mitään suhdetta ikinä meillä sun huoraamisen jälkeen niin ei kannata olla mustasukkainen kun sulla on niitä suhteita ollut koko ajan ja mä kiltisti tyhmänä kotona joka helvetin vkl

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      283
      3309
    2. Henkirikos Tohmajärvellä

En ole paikkakuntalainen joten jääköön arvailut tekijöistä sikseen, vaikka tiettyyn suuntaan ne on syytä yhdistääkin.. Poliisi sai lauantaina aamuyöl
      Tohmajärvi
      49
      3251
    3. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      2177