Isäni kohtelee minua, nuorinta tytärtään ala-arvoisesti. Jokunen päivä sitten totesi että kehittää kiukkua mua kohtaan syystä josta etten tee mitään huushollin eteen täällä kotona. Tänään aamulla aloitti syyllistämään että on minun syyni jos verohallinto vie häneltä auton maksamattomien verojen takia. Semmonen pikku seikka tässä että sai maksujärjestelyn verohallinnon kanssa ja ensimmäisen erän maksoin minä (150 €) juuri ennen joulua, toisen maksoi itse kun painokkaasti sanoin että nyt selvität itse etten minä ole sulle mikään pankki joka auttaa kun itse et huolehdi. Minua ei kuulema kiinnosta hänelle tulleet kirjeet ja siten hommaan hänet vaikeuksiin. Huoh, eihän kenenkään kirjeitä edes avata ilman lupaa saati että alkaisin maksamaan vielä isäni laskut OMISTA rahoistani. Ja kun en tule koskaan saamaan rahojani takaisin. Onhan mulla tosin kuitti tuosta veron maksusta että jos ukko alkaa vääntämään niin faktaa löytyy.
Henkinen väkivalta lasta kohtaan.
Anonyymi
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sanoo äitisi?
Entä sisaruksesi? Kerro heille!
Kerro asiasta jollekin, et sinä yksin jaksa kantaa tuollaista.
Ei isäsi saa syyllistää sinua mistään!
On varmaan jokin nettipalstakin, jolla asiantuntija vastaa, kun kysyt. - Anonyymi
oletko ala-ikäinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5208836Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1556096Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3565133Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664729Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984331Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664043SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1843912- 911838
- 1031384
- 47949