Onnistuisinko vai kantaisiko hän minut?
https://www.youtube.com/watch?v=fhxgJvv19B0
Jos yrittäisin kantaa tuon naisen sänkyyn
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
näyttää sen verran pitkältä naiselta että kantaa varmaan niska-perse -otteella roskiin...
- Anonyymi
Vaikka oon mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka oon mies?
siitäkin huolimatta.
- Anonyymi
Tiedättekö tuon naisen nimeä tai saako sitä mistään selville?
Hän kantaisi sinut.
- Anonyymi
Tai ehkä kummankaan ei tarvii kantaa kumpaakaan, oltais vaan yhdessä.
- Anonyymi
Mallin pituus on enintään 175, vertaa vaikka rekvisiittaan niin on selvää että siinä 170.
- Anonyymi
Ja vielä 10 cm piikkikorot alla, malli on enintään 170. Eikä ihmeellisen näköinenkään ruotsalaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä 10 cm piikkikorot alla, malli on enintään 170. Eikä ihmeellisen näköinenkään ruotsalaiseksi.
Eli jaksaisin kantaa sen sänkyyn, oon muutaman sentin pitempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jaksaisin kantaa sen sänkyyn, oon muutaman sentin pitempi.
Millainen mies ei jaksaisi kantaa naista mihinkään? Nainen on eri asia kuin ylipinoinen norsu. Ja videon sukkahousumallihan painaa enintään 48 kg.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mies ei jaksaisi kantaa naista mihinkään? Nainen on eri asia kuin ylipinoinen norsu. Ja videon sukkahousumallihan painaa enintään 48 kg.
eli betonisäkin verran 8kg :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvännäkönen nainen 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo nainen ruotsalainen?
- Anonyymi
Joku oli tuomassa joulukynttilää, noniin isäntäväki poissa, itsellä järeät aseet käytössä, nostin selän takaa pistoolin ja tähtäsin naamaan, kun ajattelin joulukynttilän tuojaa rosvoksi :;D
Miksi ketään pitää kantaa yhtään minnekään, ellei ole vammainen?
- Anonyymi
Naista on kiva kantaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13014310Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va295944SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545505Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014349HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394107"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1023665Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63592Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632645Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931438