Jos yrittäisin kantaa tuon naisen sänkyyn

Anonyymi

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      näyttää sen verran pitkältä naiselta että kantaa varmaan niska-perse -otteella roskiin...

      • Anonyymi

        Vaikka oon mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka oon mies?

        siitäkin huolimatta.


    • Anonyymi

      Tiedättekö tuon naisen nimeä tai saako sitä mistään selville?

    • Hän kantaisi sinut.

    • Anonyymi

      Tai ehkä kummankaan ei tarvii kantaa kumpaakaan, oltais vaan yhdessä.

    • Anonyymi

      Mallin pituus on enintään 175, vertaa vaikka rekvisiittaan niin on selvää että siinä 170.

      • Anonyymi

        Ja vielä 10 cm piikkikorot alla, malli on enintään 170. Eikä ihmeellisen näköinenkään ruotsalaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä 10 cm piikkikorot alla, malli on enintään 170. Eikä ihmeellisen näköinenkään ruotsalaiseksi.

        Eli jaksaisin kantaa sen sänkyyn, oon muutaman sentin pitempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jaksaisin kantaa sen sänkyyn, oon muutaman sentin pitempi.

        Millainen mies ei jaksaisi kantaa naista mihinkään? Nainen on eri asia kuin ylipinoinen norsu. Ja videon sukkahousumallihan painaa enintään 48 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen mies ei jaksaisi kantaa naista mihinkään? Nainen on eri asia kuin ylipinoinen norsu. Ja videon sukkahousumallihan painaa enintään 48 kg.

        eli betonisäkin verran 8kg :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen mies ei jaksaisi kantaa naista mihinkään? Nainen on eri asia kuin ylipinoinen norsu. Ja videon sukkahousumallihan painaa enintään 48 kg.

        Hyvännäkönen nainen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä 10 cm piikkikorot alla, malli on enintään 170. Eikä ihmeellisen näköinenkään ruotsalaiseksi.

        Onko tuo nainen ruotsalainen?


    • Anonyymi

      Joku oli tuomassa joulukynttilää, noniin isäntäväki poissa, itsellä järeät aseet käytössä, nostin selän takaa pistoolin ja tähtäsin naamaan, kun ajattelin joulukynttilän tuojaa rosvoksi :;D

    • Miksi ketään pitää kantaa yhtään minnekään, ellei ole vammainen?

      • Anonyymi

        Naista on kiva kantaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe