niin silloin kahdella ihmisellä on nenä hanurissa.
http://timosoini.fi/category/ploki/
Trump on sosiaalisen median tuote. Sellainen, jota nykyinen politiikka tuottaa. Hän ei ole ainoa.
Äpärä on avioliiton ulkopuolella syntynyt lapsi. Se sana ei ole enää poliittisesti korrekti. Somessa nousee meteli, jos lapsesta sitä käyttää. Joku loukkaantuu. Miksi?
Politiikka on sosiaalisen median äpärälapsi.
Mitä yhteistä entisajan ja nykyajan äpärällä on?
He ovat epäsovinnaisuuden, normien ja hyvien tapojen rikkomisen myötä syntyneet. Heitä on paljon ja lisää tulee.
Sosiaalisessa mediassa on farisealaista arvostella sosiaalisen median tuotoksia. Sitä saa mitä tilaa.
Twitter ja Facebook ovat takoneet miljardeja mahdollistamalla väärien tietojen ja valheellisien mielikuvien myymisen. Nyt ne teatraalisesti pistävät Trumpin jäähylle. Mitä tehdään muille miljoonille valehtelijoille?
Jos ihmiset olisivat kuin Instagraminsa. Maailma olisi täynnä kauniita ja hyvinvoivia ihmisiä. Instagramissa ihminen on sellaisena kuin hän toivoisi olevansa. Ei sellaisena kuin hän on.
Valemedia on se media, joka mahdollistaa ihmisten valehdella itsestään, elämästään ja tekemisistään.
Jos ihmisellä on nenä lajitoverinsa takapuolessa, niin silloin kahdella ihmisellä on nenä hanurissa. Tällaista tavaraa some tuottaa.
Sataankuuteenkymmeneen merkkiin ei suurempia totuuksia mahdu.
Jos ihmisellä on nenä lajitoverinsa takapuolessa,
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792