En koskaan pitänyt hänestä.

Anonyymi

Varsinkin ulkonäkö oli suoraan sanottuna karmea. Oksettaa vieläkin. 🤮
m-n

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välillä kyllä nauroinkin.

    • Anonyymi

      Voihan kyynel. Kyllä ihan pistää harmittaa. :D

    • Anonyymi

      Kuinka kauan jaksat näitä tänne kirjoittaa? Täytyy lyödä joku veto.

      • Anonyymi

        Ja mitähän se sulle kuuluu. Mielipiteensä SAA sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitähän se sulle kuuluu. Mielipiteensä SAA sanoa.

        Hei kamoon mies
        Sano se mulle ihan suoraan henk kohtaisesti jos sulla on joku muu kanava


        Please


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitähän se sulle kuuluu. Mielipiteensä SAA sanoa.

        Niin et sinä ketään kiinnosta et ulkoisesti tai sisäisesti. Oikeasti. Kukaan halua narskua. Mielipide. Ihan viestin perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kamoon mies
        Sano se mulle ihan suoraan henk kohtaisesti jos sulla on joku muu kanava


        Please

        Kyllä se on toiselle tullut selväksi.
        Naurattaa vain niin pirusti vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on toiselle tullut selväksi.
        Naurattaa vain niin pirusti vieläkin.

        Yhtä asiaa mitä ette kestä. Että joku sanoo teille ei. Joku ei ihaile. Heti alkaa mitätöinti , manipulointi, vähättely. Tyypillisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on toiselle tullut selväksi.
        Naurattaa vain niin pirusti vieläkin.

        Mistä tiiät että on tullu selväksi
        Miks pitää sit täällä sitä jankuttaa niin maanprkl
        Toi on jo kuultu monta kertaa hohhoijaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiiät että on tullu selväksi
        Miks pitää sit täällä sitä jankuttaa niin maanprkl
        Toi on jo kuultu monta kertaa hohhoijaa

        No voi voi. Mä sanon just mitä haluan. Ja jos haluan kirjoittaa että joku on ruma, niin mitä se sua haittaa!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi. Mä sanon just mitä haluan. Ja jos haluan kirjoittaa että joku on ruma, niin mitä se sua haittaa!!!!!!!!

        Miksi? Eikö loukattu arka pikkupoika sinussa kestä sitä että joku ruma. Ilman että sinä sitä kommetoit. Sitä että kukaan ei taida rakastaa sinua ja joudut pahaa oloasi tänne purkamaan. Ihminen jota haukut ei edes noteeraa mitenkään. Tosissaan on vahvempi kuin sinä tuossa lapsellisessa uhossa. Joka saa vain psykologit pyörittämään päätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä asiaa mitä ette kestä. Että joku sanoo teille ei. Joku ei ihaile. Heti alkaa mitätöinti , manipulointi, vähättely. Tyypillisesti.

        Niimpä ja narskua huudellaan heti kun vastaus ei miellytä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä ja narskua huudellaan heti kun vastaus ei miellytä 😂

        Kyllä luonnehäiriöistä kielii tuollainen käytös. Pahasta olosta. Päihdeongelma, mielenterveysongelma jne. Halusit tai et. Turha sille on naureskella. Jos joku tuttuva sanoo jotain rumaksi ja tänne tullaan haukkumaan ihmistä jotain jota ei edes tunneta. Tervettä? Näille riittää että kaupassa joku sanoo päivää niin on yrittänyt lähennellä. Ja aletaan vainota.


    • Anonyymi

      Ja silti rakastat häntä, ethän sinä muuten koko ajan palstalla haukkuisi.
      Taidat olla se Ludemin kaipaaja. n>m.

      • Anonyymi

        Minä en ole mikään luteen kaipaaja, se on joku hullu, eikä liity mitenkään tähän asiaan..
        En vain pidä siitä että epämiellyttävä henkilö yrittää millään tavalla lähestyä!
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole mikään luteen kaipaaja, se on joku hullu, eikä liity mitenkään tähän asiaan..
        En vain pidä siitä että epämiellyttävä henkilö yrittää millään tavalla lähestyä!
        Aloittaja

        Kyllä sinä hullulta vaikutat. Tänne nimettömänä haukut rumaksi ja kerrot yksin nauravasi. Varmaan kukaan ole lähestynyt mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä hullulta vaikutat. Tänne nimettömänä haukut rumaksi ja kerrot yksin nauravasi. Varmaan kukaan ole lähestynyt mitenkään.

        Onpas! Ei mun tarvitse rumaa huolia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas! Ei mun tarvitse rumaa huolia!

        Ei tarvitse ei. Mutta ei sinua usko kukaan. Eikä varsinkaan huoli. Luonne jos perseestä niin kyllä se kuule kauniillekin merkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas! Ei mun tarvitse rumaa huolia!

        Ulkonäköäkin tärkeämpää olisi huomata se ihmisen sisäinen kauneus mutta luultavasti olet niin pinnallinen ettei sillä ole sinulle väliä mitä siellä korvien välissä on ..
        Itse en kyllä jaksais viittä sekuntia pidempään katsoa vaikka mies olis maailman komein mutta tyhjäpäinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäköäkin tärkeämpää olisi huomata se ihmisen sisäinen kauneus mutta luultavasti olet niin pinnallinen ettei sillä ole sinulle väliä mitä siellä korvien välissä on ..
        Itse en kyllä jaksais viittä sekuntia pidempään katsoa vaikka mies olis maailman komein mutta tyhjäpäinen..

        Sä voit pitää suus kiinni.
        Kukaan normaali ei nyt halua oksettavaa ihmistä. Luonnossa vielä rumempi se nainen, tuttava kertoi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä voit pitää suus kiinni.
        Kukaan normaali ei nyt halua oksettavaa ihmistä. Luonnossa vielä rumempi se nainen, tuttava kertoi

        Sivusta tuli mieleeni, että jos et ole naista nähnyt luonnossa, niin mitä jos tilanne onkin se, että tuttavasi itse haluaa itselleen kyseisen naisen, ja siksi sanoo hänen olevan luonnossa ruma. Näin tuttavasi ajaisi kilpailijansa -eli sinut, pois samoilta apajilta.

        En väitä että näin olisi, mutta tuli mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voit pitää suus kiinni.
        Kukaan normaali ei nyt halua oksettavaa ihmistä. Luonnossa vielä rumempi se nainen, tuttava kertoi

        "Luonnosss vielä rumempi se nainen, tuttava kertoi" aah hah hah et siis tunne parjaamaasi ihmistä oikeastaan edes ulkonäöltä🤦‍♀️Plus lapsellinen tuttava kertoi - emävale kertoo, että oot yrittäny uida jonkun somenaisen tms liiveihin. Jatka samaan malliin👍


    • Anonyymi

      No, tämä selvensi asioita. Että ihan tuttava sanoi rumaksi.

      • Anonyymi

        Nii. Onneks ei tarvi nähä


    • Anonyymi

      Minä en ikinä sanoisi toiselle mitään tuollaista!
      Tykkään vaikkei toinen tykkäiskään. 🙄

    • Anonyymi

      Semmoista se on aito rakkaus, sitä kaipaa toista vaikka hän olisi ruma. Jokainen huomaa vanhetessaan, että luonne ja sisäinen kauneus merkitsee enemmän kuin ulkonäkö. Toiset on niin fiksuja, että tajuaa tämän jo nuorena.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe