Aihe

Valtaajat huusivat haluavansa valtionsa takaisin

Anonyymi

Trump onkin ollut ainoa presidentti, joka on kyseenalaistanut asioita. Julkitulo on sitten jokaisen oma asia. Kuka muu muka olisi lähtenyt esim. rakentamaan loppuun Meksikonkaan muuria ? Trump tulee vielä kauan vaikuttamaan politiikkaan ja etenkin hänen seuraajansa trumppilaiset.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenkiintoiseksi nähtäväksemme jääkin, tuoko joku hihhuli trumppilaisdet meillekin puolueeksi ja kyseenalaistamaan väärää johtamista. Siis esim. Pekka Haavisto, joka teki täysin tyrmistyttävät sähköverkkojen myynnit yksityiselle ja alholistit, ja edelleen tällä tyypillä on muka talenttia pysyä ministerinä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      346
      25230
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14242
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11774
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      111
      8769
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      549
      6031