Missä sä oot nyt ja kenen vieressä nukut kun ei mun hermot jaksa kokoajan miettiä mitä teet
Nii voidaanko vaan unohtaa ihan kaikki mä en vaan jaksa riidellä enkä jaksa enää arvailla yhtään mitään. Poista vaan ne estot jotta saan käyttää nettiä normaalisti ja pääsen kirjautuu mihin vaan ilman että tuut mustasukkaiseksi kun ei ole enään mitään syytä olla mustasukkainen jos kerran olen jonku muun kanssa ja sä oot jo ollut muiden kanssa niin ei meidän suhde vaan voi toimia. Pakko se on minunkin edes nyt pystyä myöntää että totuus on se että meidän suhdetta ei pelasta enään mikään kun ei ole mitään tehtävissä. Tunteet on jo ajat sitten muuttunut vihaksi nii onko tässä mitään järkeä enää kirjoitella turhaan.
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sulle pitäis antaa bannit tänne. Ymmärrätkö miten sairaita noi kirjoitukset on.
Nautit ilmeisesti kun saat kirjoittaa sadistista tekstiä, jossa vahingoitetaan toista.- Anonyymi
Olinko mä niin kirjoittanut tossa kun sanoin että sun kanssa en halua enää suhdetta niin poista ne estot heti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4311467Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin1498323Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2206662- 253879
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones1702620