Yksinkertainen nainen

Anonyymi

On sellainen, joka ei tajua koska hänelle v.ttuillaan.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otan kaiken nykyään vittuiluna. En enää edes usko kun puoliso sanoo rakastavansa. Täällä ymmärsin että en ole minkään arvoinen.

• Anonyymi

Niin tai sen verran fiksu ettei reagoi vittuiluun... Miksi antaa tyydytys toiselle asiasta. Reagointiahan vittuilulla haetaan.

• Anonyymi

Tämä. Huomaan kyllä jos mulle vittuillaan, mutta sivuutan sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä se veetuilu kääntyykin yksinkertaiseksi häntä itseään vastaan. Olla kuin ei huomaisikaan on viisaampaa. Omasta ilkeästä luonteestaan vain veetuilija kertoo miten paha on sisimmältään.

• Anonyymi

Njaa, ns vittuilu ei vie mihinkään, elämässä kannattaa varmaan keskittyä muihin asioihin!

• Anonyymi

Kehäpäättely toimii koska kehäpäättely toimii koska kehäpäättely toimii koska...

Yksinkertainen ihminen reagoi provoon, koska on yksinkertainen ja yksinkertainen ihminen ei reagoi provoon, koska ei "tajua" yksinkertaista provoasi ja yksinkertaista, säälittävää huomionhakuisuuttasi. Olet selvästi täysin oikeassa, koska olet selvästi täysin oikeassa.

• Anonyymi

Provouskovaiset saattaa mennä suunniltaan kun uskomusjärjestelmät menee uusiksi. Hui kauhia😝 sivusta

• Anonyymi

Juurikin niin, ei vaan tajua. Minkä sille voi jos on nolo.

• Anonyymi

Sinä säälisisko se jaksat käydä vuoropuhelua anonyymien kanssa kuin olisit kovinkin asioiden ytimessä, ei vissiin löydy lähiöprofeetalle jutun kuuntelijaa ja jäljellä on enää todistustaakka, mikä on yhtä olematon kuin aina ennenkin. Sinulle nauretaan kulisseissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä säälisisko se jaksat käydä vuoropuhelua anonyymien kanssa kuin olisit kovinkin asioiden ytimessä, ei vissiin löydy lähiöprofeetalle jutun kuuntelijaa ja jäljellä on enää todistustaakka, mikä on yhtä olematon kuin aina ennenkin. Sinulle nauretaan kulisseissa.

Niin, meedio Kasmeralda se ylennettiin jossain vaiheessa ylimaallista tietoa omaavaksi entiteetiksi, jonka sekotarinoiden katteeksi riitti plösön "musta tuntuu".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6614
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1049
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe