Naisen ja miehen välinen ystävyys

Anonyymi

Mitä etenkin naiset olette mieltä, onnistuuko? Itse naisena todennut, että miehen on todellakin vaikeaa ymmärtää, jos nainen haluaa oikeasti olla pelkkä ystävä-kaveri..

Mulla on tällä hetkellä tällainen juttu menossa ja harkitsen vakavasti ystävyyden lopettamista, koska hän ei kielloista huolimatta ymmärrä/halua ymmärtää, että minulla on henkilökohtainen koskemattomuus, johon ei ilman lupaani kajota ja puheetkin on välillä liian alatyylisiä..

11

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun olisi edes naispuolinen kaveri jonka kanssa voisi jutella. Se ei ole reilua eikä kaveruutta jos saa luvan soittaa tai tekstata milloin vaan, mutta se eka viesti ja asia on aina omalla vastuulla.

Enkä enää kaveria virheen pelon vuoksi varatulle

• Anonyymi

Kyseinen mies ei ymmärrä. Poista.

Minulla on miespuolisia ystäviä ja heidän kanssaan ei ole yhtään mitään eikä koskaan ollutkaan eikä tule olemaan. Eivätkä väkisin yritä iholle tai muuta.

• Anonyymi

Siis ei yhtään mitään.?? Miksi niitä "ystäviä" sitten on jos heidän kanssaan ei ole yhtään mitään, ei siis edes ystävyyttä.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ei yhtään mitään.?? Miksi niitä "ystäviä" sitten on jos heidän kanssaan ei ole yhtään mitään, ei siis edes ystävyyttä.....

Mies ei ymmärrä että on vain ja ainoastaan ystävä eikä ap haluakkaan muuta.

Juuri tuo että ei ole puhe nyt "ystävyydestä" mitä monella nykymaailmassa on hankala ymmärtää. Vaikka sinä panet "ystäviäsi" ei pidä olettaa että muutkin niin tekee.

• Anonyymi

Kuka tuon suhteen on sinulle hankkinut.?
      Onko sinulla kuitenkin tarve kokeilla miten haluttava olet ja siksi mies "haistaa" että nostat tuntojasi saadessasi olla haluttu.

• Anonyymi

Minulle riittää tuttavuuskin tai se, että ei olla vihoissa. Uskon, että kirjoittamisen vähenee. Pysyn tässä lähinnä siksi, että jotenkin ohjaat minua oikeaan. Uskon, että mieskin voisi sen tehdä toisaalta...

• Anonyymi

Naisten kannattaa ottaa homo ystävksi, niin ei tule epämiellyttäviä yllätyksiä. Itse en ainakaan halua olla naiselle ystävä, koska en kuitenkaan pystyisi pitämään näppejäni erossa naisesta.

• Anonyymi

Se on totta. Mistä löytäisi homon ystäväksi? Tai ehkä mies riittää minulle ystäväksi. Minulla on kuitenkin hyvä mieli asioiden suhteen. Asiat menevät oikeaan suuntaan😊

• Anonyymi

Naisilla on valta ja kämmenen kokoinen alue joka ratkoo kaiken niin hyvässä kuin pahassa.

• Anonyymi

Tuo "ystäväsi" kuulostaa melko tollolta juntilta!
      Tuon tason ihmiset eivät pääsisi omaan , edes tuttavapiiriin! Ja sinä kutsut tolloa "ystäväksesi"!!

Ehkä opit tosta sen verran , ettei kaikentyyliset ihmiset ole luotu edes "Hyvän päivän"tutuiksi. (kuten tuo kuvailemasi tollo!)

• Anonyymi

No niin...
      Mun exällä oli miesystäviä ja yksi toisensa jälkeen pettyi kun aina yrittivät lopulta päästä selkään.
      Miten tuon voisi sitten tulkita...no voiko kaverille antaa pillua ja onko se enää "kaveri" niin en tiedä...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109