Vaaleanpunaista pantteria ja yritti sillä nyt selittää hiippailut ja sen, kun kysyin miksi aamutakin vyön pitää laahata perässä kuin häntä? Vaaleanpunainen pantteri on kuulema ollut kaikki nämä vuodet hänen idolinsa ei vain ole kerennyt minulle siitä kertomaan. Nyt tuossa klo 12 hän kielsi etten saa rullata aamutakin vyötä sinne taskuun vaan sen pitää roikkua pitkällä perässä. Siis mullakin! Kaikkea vaatimusta mä olen miehiltä kuullut, mutta kyllä tämäkin on uutta. Vai onko teillä pyydetty? No mä olen hänen pyynnöstään nyt tehnyt pantteriharjoituksia ja liukunut pitkin eteisen käytävää ja mies alkaa olla jo melko tyytyväinen. Minusta tuo vyö taas on vaan yksi turvallisuusriski lisää.
Mies on alkanut katsomaan
9
<50
Vastaukset
:D
Pantterin fyysinen ympäristö ei aina noudata sen paremmin Newtonin kuin Einsteinin muotoilemia lakeja. Joten siitä voi seurata jotain haasteita.
Onhan teillä kaikki kalusteet vaaleanpunaisia?
Rokkaava ja rollaava pantteri ei sammaloidu.
https://www.youtube.com/watch?v=uQsIP_r5QDE- Anonyymi
Mua hävettää. Naapurit pitää pian meitä hulluina tai sit jos suhde jatkuu, meidän pitää muuttaa. Pakko mennä. Vyö jäi kodinhoitohuoneen oven väliin.
Anonyymi kirjoitti:
Mua hävettää. Naapurit pitää pian meitä hulluina tai sit jos suhde jatkuu, meidän pitää muuttaa. Pakko mennä. Vyö jäi kodinhoitohuoneen oven väliin.
Sä voit kuvitella, että naapureina asuvat vaikkapa "Mat ja Pat", "Hemuli" ja "Prinsessa Ruusunen". Katsot vaan niitä kohdatessa sen näköisenä, että arvaat kyllä, mitä omituista nekin kotonaan tekee.
- Anonyymi
Sullahan on mielenkiintoisen oloinen mies. Onko se sama kuin tuo patterinsäätäjä?
- Anonyymi
On se. Sama on. Sepä se..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin voisin rakastua mieheen, vaikka mies olenkin, jos noin mielenkiintoiseen törmäisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sama joka hilluttelee likaisilla irtokarvaisilla munasillaan ruokailutiloissa ja rajoittaa joulukorttien lähettämistä. Mitä vielä?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sama joka hilluttelee likaisilla irtokarvaisilla munasillaan ruokailutiloissa ja rajoittaa joulukorttien lähettämistä. Mitä vielä?
xLinerMonipuolisen on löytänyt.
- Anonyymi
Mikäs siinä. Aika erikoinen harrastus teillä. 😂
Kaikkeen näytät alistuvan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797