Vaaleanpunaista pantteria ja yritti sillä nyt selittää hiippailut ja sen, kun kysyin miksi aamutakin vyön pitää laahata perässä kuin häntä? Vaaleanpunainen pantteri on kuulema ollut kaikki nämä vuodet hänen idolinsa ei vain ole kerennyt minulle siitä kertomaan. Nyt tuossa klo 12 hän kielsi etten saa rullata aamutakin vyötä sinne taskuun vaan sen pitää roikkua pitkällä perässä. Siis mullakin! Kaikkea vaatimusta mä olen miehiltä kuullut, mutta kyllä tämäkin on uutta. Vai onko teillä pyydetty? No mä olen hänen pyynnöstään nyt tehnyt pantteriharjoituksia ja liukunut pitkin eteisen käytävää ja mies alkaa olla jo melko tyytyväinen. Minusta tuo vyö taas on vaan yksi turvallisuusriski lisää.
Mies on alkanut katsomaan
9
<50
Vastaukset
:D
Pantterin fyysinen ympäristö ei aina noudata sen paremmin Newtonin kuin Einsteinin muotoilemia lakeja. Joten siitä voi seurata jotain haasteita.
Onhan teillä kaikki kalusteet vaaleanpunaisia?
Rokkaava ja rollaava pantteri ei sammaloidu.
https://www.youtube.com/watch?v=uQsIP_r5QDE- Anonyymi
Mua hävettää. Naapurit pitää pian meitä hulluina tai sit jos suhde jatkuu, meidän pitää muuttaa. Pakko mennä. Vyö jäi kodinhoitohuoneen oven väliin.
Anonyymi kirjoitti:
Mua hävettää. Naapurit pitää pian meitä hulluina tai sit jos suhde jatkuu, meidän pitää muuttaa. Pakko mennä. Vyö jäi kodinhoitohuoneen oven väliin.
Sä voit kuvitella, että naapureina asuvat vaikkapa "Mat ja Pat", "Hemuli" ja "Prinsessa Ruusunen". Katsot vaan niitä kohdatessa sen näköisenä, että arvaat kyllä, mitä omituista nekin kotonaan tekee.
- Anonyymi
Sullahan on mielenkiintoisen oloinen mies. Onko se sama kuin tuo patterinsäätäjä?
- Anonyymi
On se. Sama on. Sepä se..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin voisin rakastua mieheen, vaikka mies olenkin, jos noin mielenkiintoiseen törmäisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sama joka hilluttelee likaisilla irtokarvaisilla munasillaan ruokailutiloissa ja rajoittaa joulukorttien lähettämistä. Mitä vielä?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sama joka hilluttelee likaisilla irtokarvaisilla munasillaan ruokailutiloissa ja rajoittaa joulukorttien lähettämistä. Mitä vielä?
xLinerMonipuolisen on löytänyt.
- Anonyymi
Mikäs siinä. Aika erikoinen harrastus teillä. 😂
Kaikkeen näytät alistuvan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425851Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613255SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502443Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352339Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131209