Aihe

Rahat on pelatunna taas kerran

Anonyymi

onneksi maanantaina saa laittaa ansiosidonnaisen hakemuksen sisään niin ei tarvitse kauaa rahattomana olla.

Vittu kun ei pysty lopettamaan pelaamista, kohta tulee viisi vuotta täyteen tuhoisaa pelaamista ja pahaa riippuvuutta, arviolta noin 70 tonnia mennyt ja lähes 30 tonnia oli ulosotossa, jotka onneksi sain maksettua. Ja viattomasta kolmenkympin kimpasta kaverin kanssa kaverin pelitililtä paffilla se lähti se lumipallo vierimään. Heti tuli voittoa monta sataa ja koukussa olin siltä istumalta ja sillä tiellä ollaan erittäin vahvasti edelleen. On siinä jumalauta twin spin pyörinyt.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tarvi kysyä miksi olet sinkkupalstalla.
      Onneksi tiedostat että sinulla on ongelma ja olet jo velkahelvetissä hetken ollut niin tiedät että et vaan voi pelata jos haluat että elämä on järjestyksessä. Kuten alkoholisti ei voi juoda ensimmäistäkään kaljaa eikä tupakoinnun lopettanut voi polttaa sitä yhtä röökiä.
      Tsemppiä demonisi taistelun kanssa, peli ei ole menetetty mutta pelaaminen loppy nyt!

• Se on muuten kettumainen sairaus. Itselläni sitä ei onneksi ole (alttiutta riippuvuuksille kylläkin) mutta äitiäni tuo kiusasi hänen vanhempiensa kuoltua parisenkymmentä vuotta sitten. Hieman eri tuurilla voisin tällä hetkellä olla noin puolisen miljoonaa varakkaampi, mutta minkäs teet. Tosin ei hänkään nyt saamaansa perintöä kokonaan pelannut, mutta aika suuren osan kuitenkin ja eläkeikään mennessä rahat olikin loppu.

Mutta asiat ovat näin, ne ei ole toisin. Ja se fakta pitää vain hyväksyä, jatkaa elämässä eteenpäin, ottaa opikseen muiden virheistä, ja ennenkaikkea omista sellaisista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      622
      30240
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      300
      22253
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14118
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11162
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      94
      8278