Onko meidän välit lopullisesti näin

Anonyymi

Eikö ole mitään mahdollisuutta saada sovittua heidän aiheuttamia tekoja ja miksi minun pitää vielä kärsii vaikka olen täysin syytön ja viaton niin miksi tuomitset minut heidän virheistä. Haluatko että meillä on välit poikki kokonaan ja laitan heidät myöntää oikeuden eteen että he ovat tehneet kaikki pahat teot ja minua on rangaistu heidän takia. Vastaa kommenttiin ennen kuin julkisesti kirjoitan heidän teoista

4

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastaan mutulla, että jatka samaan malliin🤦‍♀️👍

• Anonyymi

Voi olla tosiaan viisainta vetää ne vastuuseen teoistaan, eivät lopeta ikinä jos pääsevät aina kuin koira veräjästä. Miksi suojella sellaisia, jotka häpeämättä panevat syyn omista teoistaan toisen niskaan. Ei voi mitään, jos välit menee tuollaisen takia, niin menköön. Salaisuudet tulevat kuitenkin ennenpitkää päivänvaloon ja sitä ennen tuhoavat joka tapauksessa kaiken hyvän mitä joskus oli, ei kylläkään enää pitkään aikaan. Ei tiedä onko tilanne enää korjattavissa, sen aika näyttää.

• Anonyymi

Puhutko tässä nyt niistä kaikista palastahahmoista mitä vuosien varsilla tehtailit? Ymmärrät varmaan, ettet voi niistä itseäsi ulkoistaa, etkä myöskään vierittää vastuuta omien tekostesi niskoille...

• Anonyymi

Jos alat heidän leikkiin ja alennut heidän tasolleen, sitten mahdollisuudet olemattomat. En syytä sinua mistään, puhu minulle, ota yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      57
      3681
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      68
      3041
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      52
      2243
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      12
      1409
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      63
      1178
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      80
      1068
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      931
    8. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      915
    9. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      22
      908
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      892
    Aihe