Eikö ole mitään mahdollisuutta saada sovittua heidän aiheuttamia tekoja ja miksi minun pitää vielä kärsii vaikka olen täysin syytön ja viaton niin miksi tuomitset minut heidän virheistä. Haluatko että meillä on välit poikki kokonaan ja laitan heidät myöntää oikeuden eteen että he ovat tehneet kaikki pahat teot ja minua on rangaistu heidän takia. Vastaa kommenttiin ennen kuin julkisesti kirjoitan heidän teoista
Onko meidän välit lopullisesti näin
4
67
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan mutulla, että jatka samaan malliin🤦♀️👍
- Anonyymi
Voi olla tosiaan viisainta vetää ne vastuuseen teoistaan, eivät lopeta ikinä jos pääsevät aina kuin koira veräjästä. Miksi suojella sellaisia, jotka häpeämättä panevat syyn omista teoistaan toisen niskaan. Ei voi mitään, jos välit menee tuollaisen takia, niin menköön. Salaisuudet tulevat kuitenkin ennenpitkää päivänvaloon ja sitä ennen tuhoavat joka tapauksessa kaiken hyvän mitä joskus oli, ei kylläkään enää pitkään aikaan. Ei tiedä onko tilanne enää korjattavissa, sen aika näyttää.
- Anonyymi
Puhutko tässä nyt niistä kaikista palastahahmoista mitä vuosien varsilla tehtailit? Ymmärrät varmaan, ettet voi niistä itseäsi ulkoistaa, etkä myöskään vierittää vastuuta omien tekostesi niskoille...
- Anonyymi
Jos alat heidän leikkiin ja alennut heidän tasolleen, sitten mahdollisuudet olemattomat. En syytä sinua mistään, puhu minulle, ota yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405595
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234561Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364504Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734320Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264282Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603785- 963172
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.223055Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273041Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102150