Rokotteista pikkasen asiaa

Anonyymi

Sinä päivänä kun rokotefirmoja rahoittava B.G. ja rokotefirmojen johtajat, THL:n ylilääkärit yms. ja WHO:n johtajat ottavat itse koronaviruspiikin, voisin ehkä itsekin harkita asiaa. Seurataan siis milloin nämä näyttävät meille tavallisille tallaajille esimerkkiä. Ja lisäävät samalla meidän uskoa ja luottamusta asiaansa.

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bill Gates on jossain sanonut että hänen perhekunta ei ota rokotetta!

      • Anonyymi

        Youtubessa oli haastattelu ja siinä kertoi aikovansa ottaa. Eli ehkä itse ottaa mutta muut perheenjäsenet eivät. THL:n Nohynek sanoi ettei ota ainakaan alkuvaiheessa. Pfizerin johtaja vastasi "likely" kun asiasta kysyttiin. En nyt tiedä miten tuon suomentais. Luultavasti? Muilta ei joko ole kysytty tai sitten vaan mennyt itseltä ohi koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Youtubessa oli haastattelu ja siinä kertoi aikovansa ottaa. Eli ehkä itse ottaa mutta muut perheenjäsenet eivät. THL:n Nohynek sanoi ettei ota ainakaan alkuvaiheessa. Pfizerin johtaja vastasi "likely" kun asiasta kysyttiin. En nyt tiedä miten tuon suomentais. Luultavasti? Muilta ei joko ole kysytty tai sitten vaan mennyt itseltä ohi koko juttu.

        Nohynek ei ikänsä ja työtehtäviensä puolesta edes saa rokotetta vielä pitkään aikaan. Lisäksi hänellä voi olla vielä jäljellä vähän vastustuskykyä kun sairasti keväällä koronan.


    • Anonyymi

      THL:n johtajat ensin, sitten kuulostellaan syyskuulle. Ainoa epäkohta tässä on ettei tiedetä mitä rokotetta kullekkin annetaan.

      • Anonyymi

        Nohynek oli sitä mieltä että hänen rokotteensa varmaan kannattaa antaa jollekin toiselle, koska hän on jo sairastanut tammikuussa koronan. Justjoo. Hän vaan haluaa odotella. Korona voi tulla uudellenkin ja tämä meidän koronakeulahahmo sanoo näin. Mummot ja vaarit ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nohynek oli sitä mieltä että hänen rokotteensa varmaan kannattaa antaa jollekin toiselle, koska hän on jo sairastanut tammikuussa koronan. Justjoo. Hän vaan haluaa odotella. Korona voi tulla uudellenkin ja tämä meidän koronakeulahahmo sanoo näin. Mummot ja vaarit ensin.

        Juuri näin pitää toimia. Vanhukset ensin, sillä he ovat kuolemanvaarassa.
        Minä odotan vuoroani, ja otan piikin heti kun saan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin pitää toimia. Vanhukset ensin, sillä he ovat kuolemanvaarassa.
        Minä odotan vuoroani, ja otan piikin heti kun saan.

        Vanhustentalojen muiden hoitopaikkojen henkilökunnan ja asukkaiden rokotukset ovat käynnistymässä, ehkä jo aloitettu jossain kunnassa.


    • Anonyymi

      Vasemmistoliiton kansanedustaja Veronika Honkasalo vaatii, että koronarokotteiden lisenssit ja patentit tulisi avata, jotta rokotteita voitaisiin valmistaa nykyistä useamman valmistajan toimesta ja niiden saatavuutta siten parantaa. – Koronarokotteiden kehittämiseen on käytetty huomattavia summia veronmaksajien rahoja. Sen vuoksi meillä on oikeus vaatia myös avoimuutta, Veronika Honkasalo sanoo.
      – Julkisesti rahoitetut hyödykkeet tulisi olla avoimesti kaikkien saatavilla. Tässä vaaditaan vastaantuloa myös rokotefirmoilta. Ei voi olla niin, että rahoitus ja riskit ovat yhteisiä ja julkisia, mutta voitot yksityisiä.

      Arvoisa kansanedustaja Veronika Honkasalo puhuu asiaa !

    • Anonyymi

      Mahtaako Venäjä ja Kiina avata rokotteidensa lisenssit ja patentit ?

      • Anonyymi

        Kummatkin ovat tarjonneet rokotettaan ystävällismielisille maille.


    • Anonyymi

      Venäjä ja Kiina ovat kaupitelleet rokotetta maksua vastaan.
      Olikohan Brasilia joka kieltäytyi ottamasta Venäjän rokotetta, koska
      se ei ole luotettava.

      • Anonyymi

        Eikös nyt Lappenrannassa poliisi kaupannut korona rokotetta hintaan 150€/kerta?
        Olisiko ollut Venäjältä "tutunkauppaa" saatua?


    • Anonyymi

      Ihan oikein että meidät vanhukset rokotetaan ensin. Mikäli saamme rokotteesta vakavia oireita niin meidän jäljellä oleva elinaikamme on jo muutenkin lyhyt, joten me voimme hyödyttää rokoteteollisuutta testaamalla rokotteen turvallisuutta.
      Itse olen yli 80v ja aion ottaa rokotteen kun minun vuoroni tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe