Mukaan porukoihin

Anonyymi

Kun lähtee säännölisesti juomaa lähibaariin, hiljalleen paikan vakiporukka tulee tutuksi ja pääsee mukaan lähibaarin jengiin. Paikan naisetkin huomaavat että viinamies ei ole mikään yksinäinen surkimus vaan mukana porukoissa ja kiinnostus viinamiehen herää.

Raitis mies on yksin kotona eikä ole mukana porukoissa. Naisseurasta hänen on turha haaveilla.

t. viinamies

15

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei juo ja istuu vaan kotona niin ei saa kavereita ja naiset näkee että olet yksinäinen surkimus. Viinaa kun juo tutustuu naisiin ja naiset näkee että olet hyvä tyyppi ja sosiaalinen joten naiset haluaa tutustua mieheen. Kaverit ei kutsu kylään jos ei juo viinaa ja silloin on yksinäinen elämä edessä.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Viinaa pitää juoda jos seuraa haluaa. Viinamieskin oli eilisillan porukoiden mukana juomassa baarissa ja tapasi siellä naisia. Tämä aamu on kärsitty krapuloista, mutta se on hinta siitä ettei tarvitse olla yksin.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Paikan naiset ? Entä jossakin Hyrynsalmen vakioporukassa ? Onko naisia ? Jokainen arvaa vastauksen.

    • Anonyymi

      Minä en halua ainakaan olla mikään lähipubib "ruusu", jonka seurasta viinamiehet kilvoittelee.

    • Anonyymi

      Jos ei juo viinaa, ei pääse porukoihin. Nuorena olin aina porukoitten mukana ja niin naisiin tutustui. Pussikaljalla oltiin rannalla ja jossain metsässä ja urheilukentän pukukopissa oltiin porukalla jossa oli myös tyttöjä.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Kuka helvetin nainen haluaa alkoholistin?

      • Anonyymi

        Nainen käy tyttöporukalla yökerhossa ja bileissä jossa tapaa viinamiehen. Viinamies on yökerhossa mukana porukoissa eikä näytä naisten silmissä miltään yksinäiseltä hyypiöltä. Viinamies hurmaa naisen bailaustaidoillaan ja nainen valitsee viinamiehen. Niin se parisuhde saa alkunsa.

        Raitis mies on yksin kotona eikä tapaa naisia. Nainen ei valitse raitista miestä koska ei edes tapaa häntä eikä raitis mies hurmaa naista bailaustaidoillaan.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen käy tyttöporukalla yökerhossa ja bileissä jossa tapaa viinamiehen. Viinamies on yökerhossa mukana porukoissa eikä näytä naisten silmissä miltään yksinäiseltä hyypiöltä. Viinamies hurmaa naisen bailaustaidoillaan ja nainen valitsee viinamiehen. Niin se parisuhde saa alkunsa.

        Raitis mies on yksin kotona eikä tapaa naisia. Nainen ei valitse raitista miestä koska ei edes tapaa häntä eikä raitis mies hurmaa naista bailaustaidoillaan.

        t. viinamies

        Kyllä nuorena tuli bailattua baareissa ja yökerhoissa välillä. Yhtään seurustelukumppania en ole niistä löytänyt.


      • Anonyymi

        Kymmenet tuhannet suomi naiset seurustelee alkoholistien kanssa. Tunnettuja julkkiks naisia mukana joten kyllä naiset haluaa miehen joka juo viinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenet tuhannet suomi naiset seurustelee alkoholistien kanssa. Tunnettuja julkkiks naisia mukana joten kyllä naiset haluaa miehen joka juo viinaa.

        Kymmenet tuhannet ei. Minä kuulun heihin.


    • Anonyymi

      No enpä tiedä onko noi juopporemmit nyt niin haluttua seuraa...

      Naapuritalossa asuu yksi juoppo. Katkokävelijöitä siellä ramppaa, eikä ne alkoholisti naiset niin kovin hemaisevia ole.

      xLiner

    • Anonyymi

      Alkoholistit seurustelee. Naisten juttuja voi lukea parisuhde palstalta missä naiset kertoo niistä huonoista alkkis miehistään.

    • Anonyymi

      Porukoihin pitää mennä mukaan koska aina joku tuntee naisia ja tuo niitä naisia porukoihin bilettämään ja silloin voi itse tutustua naisiin. Siten minä olen oman avovaimoni tavannut. Meillä oli säbä porukan kanssa saunailta. Joku pelikaveri toi sinne kaveri naisia ja minä juttelin sille naisille ja pyysin jatkoille ja siitä homma lähti.

      • Anonyymi

        Ja kännissä olin ja kaikki oli kännissä.


    • Anonyymi

      Nevöevör.

      Älä koskaan mene lähibaariin on kaikkien itseään kunnioittavien naisten motto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe