Nyt kun ludem on taas muuttunut ninnin rooliin niin kukaan ei saa kirjoittaa mun ludemille

Anonyymi

Ludem on ikuisesti minun. Oli nyt kuinka suomi neitoa ennen ollut mutta nyt ei enää onnistu toi suomi käytös. Ludem on ja pysyy mulla tai sitten on yksin mutta ei ikinä mitään muita suhteita saa olla ikinä








💕 🃏

19

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭 Unohtuiko taksu ettei se sun anonyymi kirjoitus ole enää mahdollista vaikka olit kirjautunut sun tunnuksilta pois niin hertan sydämet tulevat automaattisesti sun kirjoitukseen 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭






      💕 🃏

      • Anonyymi

        Mitä sitten, mulle on ihan sama mikä tunnus kuva tulee mun viesteissä kunhan vaan jokainen täällä tietää ettei mun ludemille saa kukaaa kirjoittaa tai muutenkaan olla missään tekemisissä. Ludem on ikuisesti minun rakkaus ja tietysti se kuvitteli että minä olen samanlainen kuin muut hänen suhteet olivat niin erehtyi kyllä pahemman kerran. Ludem on koko ajan ollut tietoinen siitä että saa muuten olla kuin suomalaiset mutta tämä asia ei nyt mene niin kuin Suomessa. Ero ei onnistu niin kauan kunnes ludem on mun kanssa jutellut. Ja ludem ei ole missään tekemisissä kenenkään kanssa ennen kuin on jutellut mun kanssa. Nyt ludem sun leikki on loppu. Tule nyt vaan kiltisti esille.






        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten, mulle on ihan sama mikä tunnus kuva tulee mun viesteissä kunhan vaan jokainen täällä tietää ettei mun ludemille saa kukaaa kirjoittaa tai muutenkaan olla missään tekemisissä. Ludem on ikuisesti minun rakkaus ja tietysti se kuvitteli että minä olen samanlainen kuin muut hänen suhteet olivat niin erehtyi kyllä pahemman kerran. Ludem on koko ajan ollut tietoinen siitä että saa muuten olla kuin suomalaiset mutta tämä asia ei nyt mene niin kuin Suomessa. Ero ei onnistu niin kauan kunnes ludem on mun kanssa jutellut. Ja ludem ei ole missään tekemisissä kenenkään kanssa ennen kuin on jutellut mun kanssa. Nyt ludem sun leikki on loppu. Tule nyt vaan kiltisti esille.






        💕 🃏

        Rakastatko häntä noin paljon taksu kun et ole vieläkään jättänyt häntä rauhaan. Etkö sä ymmärrä sitä että ei ludem välttämättä ymmärrä tota sun tarkoitusta tossa asiassa. Hän voi esimerkiksi säikähtää tota sun mustasukkaista käytöstä ja toi sun omistus haluisuus saattaa oikeasti rikkoo teidän välit. Yritä nyt rauhoittua taksu. Et voi ketään väkisin pitää suhteessa jos toine ei halua. Mä en ole kummankaan puolella tässä mutta en myöskään puolusta vääryyttä ja sä oot nyt taksu väärässä tossa mitä olet tehny että ludem lähti. Mieti taksu omaa käytöstä ja sitten ajattele asiaa ludemin kannalta. - SANNA-




        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko häntä noin paljon taksu kun et ole vieläkään jättänyt häntä rauhaan. Etkö sä ymmärrä sitä että ei ludem välttämättä ymmärrä tota sun tarkoitusta tossa asiassa. Hän voi esimerkiksi säikähtää tota sun mustasukkaista käytöstä ja toi sun omistus haluisuus saattaa oikeasti rikkoo teidän välit. Yritä nyt rauhoittua taksu. Et voi ketään väkisin pitää suhteessa jos toine ei halua. Mä en ole kummankaan puolella tässä mutta en myöskään puolusta vääryyttä ja sä oot nyt taksu väärässä tossa mitä olet tehny että ludem lähti. Mieti taksu omaa käytöstä ja sitten ajattele asiaa ludemin kannalta. - SANNA-




        💕 🃏

        Rakastan tietenkin mun ikiomaa ludemia ikuisesti hän on minun rakkaus. Mä en ikinä anna hänen olla kenenkään kanssa. Onhan se perkele kumma kun olen sanonut täälläkin että maailmassa on monta miljoonaa naista joita voi ottaa ja valita itselleen mutta on vaan yksi nainen joka on vain minun ja jota ei ikinä saa edes ajatella siinä mielessä niin ei tule mitään ongelmia jos jokainen ymmärtää että ne monta miljoonaa muuta turhaa naista on vapaasti valittavissa mutta on vain yksi nainen jota ei ikinä kukaan saa ottaa ja se on mun ikioma rakkaus ludem. Tämä on se mitä olen koko ajan tarkoittanut että jos olisin kiinnostunut muista niin johan mun ongelma olisi ratkottu mutta kun ei ole ketään muuta kuin ludem jonka minä haluan.






        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan tietenkin mun ikiomaa ludemia ikuisesti hän on minun rakkaus. Mä en ikinä anna hänen olla kenenkään kanssa. Onhan se perkele kumma kun olen sanonut täälläkin että maailmassa on monta miljoonaa naista joita voi ottaa ja valita itselleen mutta on vaan yksi nainen joka on vain minun ja jota ei ikinä saa edes ajatella siinä mielessä niin ei tule mitään ongelmia jos jokainen ymmärtää että ne monta miljoonaa muuta turhaa naista on vapaasti valittavissa mutta on vain yksi nainen jota ei ikinä kukaan saa ottaa ja se on mun ikioma rakkaus ludem. Tämä on se mitä olen koko ajan tarkoittanut että jos olisin kiinnostunut muista niin johan mun ongelma olisi ratkottu mutta kun ei ole ketään muuta kuin ludem jonka minä haluan.






        💕 🃏

        Voi sua kulta pieni. Oot kuin pikkulapsi joka pelkää, että viedään karkki sulta. Se ihana makoisa herkullinen nami jonka syömisestä olet unelmoinut ja jota olet hellästi haaveillen säästänyt.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua kulta pieni. Oot kuin pikkulapsi joka pelkää, että viedään karkki sulta. Se ihana makoisa herkullinen nami jonka syömisestä olet unelmoinut ja jota olet hellästi haaveillen säästänyt.💕

        Rakastan sinua nyt, aina ja ikuisesti. 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖






        💕 🃏


    • Anonyymi

      Rakas sä oot pelottava kun määräilet noin. Sun omistushalusta ja mustasukkaisuudesta tää on kiinni rakas. Ne meidän hetket ne toimisi varmasti. Meillä kummallakin on halu ja tarve niihin. Vaan riittääkö se. 💕

      • Anonyymi

        Rakas tietenkin riittää että olet rehellinen ja uskollinen mulle niin mä en olis näin mustasukkainen jos mä saisin ihan itse sinut tyydyttää joka päivä nii mun ei tarvi pelätä että et tule yöksi mun viereen meidän yhteiseen kotii kun me kuulutaan yhteen nii me oikeasti myös kuulutaan asua samassa talossa ja saat päättää mihin muutetaan ja saat päättää kaikki meidän asiat. Haluan vain sinut.




        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas tietenkin riittää että olet rehellinen ja uskollinen mulle niin mä en olis näin mustasukkainen jos mä saisin ihan itse sinut tyydyttää joka päivä nii mun ei tarvi pelätä että et tule yöksi mun viereen meidän yhteiseen kotii kun me kuulutaan yhteen nii me oikeasti myös kuulutaan asua samassa talossa ja saat päättää mihin muutetaan ja saat päättää kaikki meidän asiat. Haluan vain sinut.




        💕 🃏

        Rakas riittääkö se sinulle. Jos meillä olis niitä hetkiä joka päivä ja muutakin yhteistä tietenkin. Niin auttaisiko se sinua siinä mustasukkaisuudessa. Luottaisitko minuun, kun käyn töissä ym..💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas riittääkö se sinulle. Jos meillä olis niitä hetkiä joka päivä ja muutakin yhteistä tietenkin. Niin auttaisiko se sinua siinä mustasukkaisuudessa. Luottaisitko minuun, kun käyn töissä ym..💕

        Lopeta synninteko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas tietenkin riittää että olet rehellinen ja uskollinen mulle niin mä en olis näin mustasukkainen jos mä saisin ihan itse sinut tyydyttää joka päivä nii mun ei tarvi pelätä että et tule yöksi mun viereen meidän yhteiseen kotii kun me kuulutaan yhteen nii me oikeasti myös kuulutaan asua samassa talossa ja saat päättää mihin muutetaan ja saat päättää kaikki meidän asiat. Haluan vain sinut.




        💕 🃏

        Rakas jos yhdessä asuttaisiin niin yöt nukuttaisiin omassa kodissa. Riidat sovittaisiin. Kaikki puhuttaisiin. Jos ollaan yhdessä, niin silloin tehdään kaikkemme, että suhde toimii.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta synninteko.

        Onko syntiä sitoutua yhteen ihmiseen.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko syntiä sitoutua yhteen ihmiseen.💕

        Ei kuhan tekee sen oikean.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko syntiä sitoutua yhteen ihmiseen.💕

        Rakas 😘😘😘😘😘😘mä tunnistin ne Valkoset kädet siinä biisissä oikein taputit ja kehuit sitä biisii, rakas mä tunnen oman rakkaan tunnelmat niin hyvin että voin väittää että olit mustasukkainen kun tiedät että olen joskus kuullut sen biisin itsekin ja halusit että tiedän että olet huomannut sen. Mä rakastan sua oikeasti ei tarvitse olla mustasukkainen minusta. Ja rakas anna mulle pillua mä haluan sut kokonaan pitää itselläni enkä ikinä päästä sinua pois mun luota.




        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas 😘😘😘😘😘😘mä tunnistin ne Valkoset kädet siinä biisissä oikein taputit ja kehuit sitä biisii, rakas mä tunnen oman rakkaan tunnelmat niin hyvin että voin väittää että olit mustasukkainen kun tiedät että olen joskus kuullut sen biisin itsekin ja halusit että tiedän että olet huomannut sen. Mä rakastan sua oikeasti ei tarvitse olla mustasukkainen minusta. Ja rakas anna mulle pillua mä haluan sut kokonaan pitää itselläni enkä ikinä päästä sinua pois mun luota.




        💕 🃏

        En anna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas 😘😘😘😘😘😘mä tunnistin ne Valkoset kädet siinä biisissä oikein taputit ja kehuit sitä biisii, rakas mä tunnen oman rakkaan tunnelmat niin hyvin että voin väittää että olit mustasukkainen kun tiedät että olen joskus kuullut sen biisin itsekin ja halusit että tiedän että olet huomannut sen. Mä rakastan sua oikeasti ei tarvitse olla mustasukkainen minusta. Ja rakas anna mulle pillua mä haluan sut kokonaan pitää itselläni enkä ikinä päästä sinua pois mun luota.




        💕 🃏

        Kaikki aikanaan, jos sinne asti päädytään. 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki aikanaan, jos sinne asti päädytään. 💕

        Rakas, sä olit siellä mä tiedän sen. Mä haluan olla vain sun ikuisesti. 💖 💖 💖 💖 💖 💖 Mä rakastan sua oikeasti. Et ikinä pääse eroon minusta. Ikinä ei tule eroa meille. Hyvää yötä rakas ludem, 😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💖💖💖💖💖








        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas, sä olit siellä mä tiedän sen. Mä haluan olla vain sun ikuisesti. 💖 💖 💖 💖 💖 💖 Mä rakastan sua oikeasti. Et ikinä pääse eroon minusta. Ikinä ei tule eroa meille. Hyvää yötä rakas ludem, 😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💖💖💖💖💖








        💕 🃏

        Nuku hyvin rakas. 💕


    • Anonyymi

      Olenko lukenut väärin mutta onko takiainen jossain vaiheessa kirjoittanut olevansa uskossa?
      Tiedätkö että Jeesus tulee pian oletko hänen tuloonsa valmis?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe