Kenet julkkiksen

Anonyymi

Tahtoisit tavata livenä?

-foolspoon-

115

<50

    Vastaukset

    • No vaikka Morten Harketin, vois olla mukava ihminen keskustella.

      Ja Sven Otten youtube julkkis. Olisi varmaan mukava mies hänkin jutella ja ilmanmuuta tahtoisin tanssia hänen kanssaan. :)

      https://youtu.be/wUoAHtmRrdk

      Ja ihan yhtä lennokkaasti. ;}

    • En mä välttämättä halua ketään julkkista varta vasten tavata, mutta onhan noita tullut livenä jossain nähtyä. Anu Hälvän kanssa istuttiin joskus aikanaan muutama tunti kahdestaan lemmikkieläinvaunun hytissä, kun hän oli matkalla Kokkolaan ja itse palasin Ouluun. En varta vasten menny samaan hyttiin, vaan mulla oli sattumalta paikka siinä. Otin aina mielellään paikan näihin hytteihin, kun ne meni aina viimeksi, ja monia kertoja sain istua yksin kuuden hengen hytissä koko matkan. Bonuksena oli myös se, ettei tavaroita tarvinut nostaa hattuhyllylle, ja penkit oli hieman leveämmät.

      On sitä julkkiksia tullu bongailtua sielä sun täälä, mut mun periaatteena on etten mene häiritsemään toista vaikka nimmaripyynnöllä, ellei kyseinen henkilö ole töissä siellä missä sillä hetkellä on. Esim. muusikko keikalla.

      Tunnen/tunsin -en ole nähnyt kahdeksaan vuoteen- yhen jo lopettaneen jääkiekkoilijan, sekä olen tuntenut lapsesta yhden Mm-mestaruuden voittaneen entisen salibandyn pelaajankin. Ihmisiä hekin ovat siinä missä kuka tahansa.

      Kyllähän julkkiksiin aina törmää, jos osaa pitää silmänsä auki, ja jos omaa suht hyvän kasvomuistin.

      • Anonyymi

        Sulla on mun kaverin kuva profiilissa tai sitten olet oikeasti siinä kirjoittamassa! Mä tunnen sut!


      • Anonyymi

        Mistä oot tuon prof.kuvan pölliny?


      • Anonyymi

        Vastaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa?

        Sano suoraan ton kuvan henkilön nimi. Sillä tuo kuva on mun OMASTA naamasta.


      • Anonyymi

        Kuka olet ja käytät tuota kuvaa? Se on mun tuttavan kuva.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Sano suoraan ton kuvan henkilön nimi. Sillä tuo kuva on mun OMASTA naamasta.

        Laita tutuille viestiä. Jos se oot sinä, niin sitten sitä ei ole kukaan vieny ja esiinny sinuna. Silleen se selviää. Laita etukirjain.


      • En ole.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        En ole.

        Ja nyt saat luvan pyytää ylläpidolta että poistavat nämä viestit mitkä ovat tulleet ensimmäisen kysymyksesi jälkeen. Sillä jouduin paljastamaan tiedot, joista mut pystyy tunnistamaan, todistaakseni etten ole varastanut kenenkään identiteettiä. Enkä olisi sitä halunnut tehdä, mutta sain tarpeekseni syyttelyistäsi.


      • Selvä kiitti vitusti. Mä lähden. Ja jos mulle jotain tapahtuu, se on sun syy.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Selvä kiitti vitusti. Mä lähden. Ja jos mulle jotain tapahtuu, se on sun syy.

        Nostan syytteen jos jatkat syyttelyä.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Selvä kiitti vitusti. Mä lähden. Ja jos mulle jotain tapahtuu, se on sun syy.

        Syyttelyt kirjattu ylös ja tehty uhkailustasi ilmoitus.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Selvä kiitti vitusti. Mä lähden. Ja jos mulle jotain tapahtuu, se on sun syy.

        Lisäksi näytän tuota kuvaasi mitä käytät sille oikealle henkilölle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi näytän tuota kuvaasi mitä käytät sille oikealle henkilölle.

        Mene nyt helvettiin täältä härkkimästä ihmisiä! Mikä sun päässä oikein viiraa, kun jokaista tarttee käydä kiusaamassa vuorollaan? Hae apua ongelmiis, täällä riekkuminen ei sua auta.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mene nyt helvettiin täältä härkkimästä ihmisiä! Mikä sun päässä oikein viiraa, kun jokaista tarttee käydä kiusaamassa vuorollaan? Hae apua ongelmiis, täällä riekkuminen ei sua auta.

        Mikäs riehuja se sinä olet?? Näyttää olevan ongelmaa sulla?? Muutko täällä ei voi kirjoittaa kun JanK? Sulla näyttää olevan ongelmaa?? Mä saan täällä kyllä keskustella etkä sä mua edes tunne, että lopetahan silmille hyppiminen tai teen susta ilmoituksen.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mene nyt helvettiin täältä härkkimästä ihmisiä! Mikä sun päässä oikein viiraa, kun jokaista tarttee käydä kiusaamassa vuorollaan? Hae apua ongelmiis, täällä riekkuminen ei sua auta.

        Yksi ilta sun nimimerkki hillui toisen kuva-ketjussa? Mitä se oli? Sä häiriköit täällä ihmisiä. Taisit olla tossa ylhäälläkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs riehuja se sinä olet?? Näyttää olevan ongelmaa sulla?? Muutko täällä ei voi kirjoittaa kun JanK? Sulla näyttää olevan ongelmaa?? Mä saan täällä kyllä keskustella etkä sä mua edes tunne, että lopetahan silmille hyppiminen tai teen susta ilmoituksen.

        Mitä toi äskeinen oli olevinaan muuta, kun kiusaamista? Kaukana keskustelusta. Vaikka tuntisit kenet pitäökö täällä kenenkään henkilöllisyyttä paljastaa tai penätä, EI!!!!!!!

        Tollo.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mene nyt helvettiin täältä härkkimästä ihmisiä! Mikä sun päässä oikein viiraa, kun jokaista tarttee käydä kiusaamassa vuorollaan? Hae apua ongelmiis, täällä riekkuminen ei sua auta.

        Sulle ei käy palsta. Anna muiden kirjoittaa rauhassa. Skitsoilla voit muualla.


      • Anonyymi

        Eikä ☹️!

        Älä nyt sinäkin mene tuon trollin verkkoon! Toi on ihme rähinöitsijä, sivuutat vaan.. Tuu nyt takas palstalle, jooko 😔

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ilta sun nimimerkki hillui toisen kuva-ketjussa? Mitä se oli? Sä häiriköit täällä ihmisiä. Taisit olla tossa ylhäälläkin.

        Missä pirun kuva ketjussa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulle ei käy palsta. Anna muiden kirjoittaa rauhassa. Skitsoilla voit muualla.

        Sulle ei käy, jos et älyä olla kiusaamatta.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mitä toi äskeinen oli olevinaan muuta, kun kiusaamista? Kaukana keskustelusta. Vaikka tuntisit kenet pitäökö täällä kenenkään henkilöllisyyttä paljastaa tai penätä, EI!!!!!!!

        Tollo.

        Jokainen vastaa omista lähetyksistään. Täällä saa ystäväänsä kysyä. Mitä sä taas puutut toisten keskusteluihin! Ja mä olen kysynyt vain ystäväni etukirjainta. Holhottavia sitten taas valvoo edunvalvojat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen vastaa omista lähetyksistään. Täällä saa ystäväänsä kysyä. Mitä sä taas puutut toisten keskusteluihin! Ja mä olen kysynyt vain ystäväni etukirjainta. Holhottavia sitten taas valvoo edunvalvojat.

        Joo, mutta se mitä sä teet ei ole ystävän kyselyä vaan systemaattista häirintää ja trollailua, kiusaamista. Uhrit vaan vaihtuu.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Joo, mutta se mitä sä teet ei ole ystävän kyselyä vaan systemaattista häirintää ja trollailua, kiusaamista. Uhrit vaan vaihtuu.

        Mitä vittua sä syyttelet joka päivä?!


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Missä pirun kuva ketjussa?

        No kirjoittaja toivoi toiselle palstan välityksellä et poistaa kuvat niin jo on sin nimmari siellä skitsoilemassa. Riehui asian pilalle, siis kuule jätä väliin jos et kestä palstaa katsoa. Mikä vittu sä olet joka ketjussa muihin tarttumaan?!’n


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua sä syyttelet joka päivä?!

        No jos se on sun nimes, niin mitä vittua sinua syyttelen kiusaamisesta. Enkä edes joka päivä.


      • Anonyymi

        No niin. Tästä eteenpäin sun kirjottelu ei onnistu enää täällä. Nyt menit rajan yli. Seuraa tulevaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kirjoittaja toivoi toiselle palstan välityksellä et poistaa kuvat niin jo on sin nimmari siellä skitsoilemassa. Riehui asian pilalle, siis kuule jätä väliin jos et kestä palstaa katsoa. Mikä vittu sä olet joka ketjussa muihin tarttumaan?!’n

        Jaa anonyymin huomiohuor. ketju. En kysy sun mielipidettä, vaan kerron sä toimit väärin. Älä hiillosta muita jollain henkilökohtaisuuksilla.


      • Anonyymi

        Mitä sä tässä teet? Missä sun aivos?


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No jos se on sun nimes, niin mitä vittua sinua syyttelen kiusaamisesta. Enkä edes joka päivä.

        Et saanu työpaikkaa? Mahakipu parani heti? Roikoilet laverilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Tästä eteenpäin sun kirjottelu ei onnistu enää täällä. Nyt menit rajan yli. Seuraa tulevaa.

        Perusteetonta. Säännöissä on kerrottu ettei kiusaaminen ole sallittua ja juuri kiusasit Ihan_sivusta merkin käyttäjää.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Jaa anonyymin huomiohuor. ketju. En kysy sun mielipidettä, vaan kerron sä toimit väärin. Älä hiillosta muita jollain henkilökohtaisuuksilla.

        Ketju oli oikean ihmisen ketju. Millä oikeudella puhut noin? Sä pilaat jokaisen aloitetun jutun. Toivon kuvaketjun ihmisille, että jättivät sinut omaan arvoonsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä tässä teet? Missä sun aivos?

        Ihmettelen touhujanne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et saanu työpaikkaa? Mahakipu parani heti? Roikoilet laverilla?

        Suksi kuuhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketju oli oikean ihmisen ketju. Millä oikeudella puhut noin? Sä pilaat jokaisen aloitetun jutun. Toivon kuvaketjun ihmisille, että jättivät sinut omaan arvoonsa.

        En häiriköi. Sä sen sijaan floodaat sontaa ja kiusaat rekattuja.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Perusteetonta. Säännöissä on kerrottu ettei kiusaaminen ole sallittua ja juuri kiusasit Ihan_sivusta merkin käyttäjää.

        Perusteeton syyttely on aiheetonta ja sulle tulee siitä nyt seuraukset. Tulit taas toisten keskusteluun keskelle herjaamaan,. Poistyöntämään muita. Syyttelysi menee koko siihen saman pinkan tutkintaan. Syytät yhtäkkiä ihmisiä kiusaamisesta ja nämä selvitetään mitä ip:tä seuraat jatkuvasti. Sun kirjoittelu menee tulevaisuudessa katkolle.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Perusteetonta. Säännöissä on kerrottu ettei kiusaaminen ole sallittua ja juuri kiusasit Ihan_sivusta merkin käyttäjää.

        Sulta katkeaa pian kirjoitusoikeus millään laitteella. Häiriköit jatkuvasti muiden keskustelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perusteeton syyttely on aiheetonta ja sulle tulee siitä nyt seuraukset. Tulit taas toisten keskusteluun keskelle herjaamaan,. Poistyöntämään muita. Syyttelysi menee koko siihen saman pinkan tutkintaan. Syytät yhtäkkiä ihmisiä kiusaamisesta ja nämä selvitetään mitä ip:tä seuraat jatkuvasti. Sun kirjoittelu menee tulevaisuudessa katkolle.

        Mä en seuraile ketään, joten vedä foliopipos leukaan asti. Pönttöpää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulta katkeaa pian kirjoitusoikeus millään laitteella. Häiriköit jatkuvasti muiden keskustelua.

        Ja sä teet sen millä valtuudella?


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        En häiriköi. Sä sen sijaan floodaat sontaa ja kiusaat rekattuja.

        Miksi häiriköit muita keskustelijoita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulta katkeaa pian kirjoitusoikeus millään laitteella. Häiriköit jatkuvasti muiden keskustelua.

        Ja susta lähtee ilmoitus eteenpäin. Nyt.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ja sä teet sen millä valtuudella?

        Toisena palstan käyttäjänä. Se on jo tehty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisena palstan käyttäjänä. Se on jo tehty.

        Mä soitan ylläpitoon. Perseilynne ei enää naurata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisena palstan käyttäjänä. Se on jo tehty.

        Kuluttajasuojaan seuraavaksi, jos suomi24 sallii tuollaisen touhun.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mä en seuraile ketään, joten vedä foliopipos leukaan asti. Pönttöpää.

        Joudut katkolle. Olen tehnyt asiattomasta käytöksestä ilmoituksen. Jahtaamisesta, vainoamisesta. Ihmiset eivät saa käyttää palstaa rauhalliseen keskusteluun. Tulet joka ketjuun raivoamaan, huutamaan, riitelemään. Se loppuu nyt.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mä soitan ylläpitoon. Perseilynne ei enää naurata.


        Soitin jo ja kerroin nimimerkkisi ettei täällä voi kirjoittaa yhtäkään päivää ettei ko. nimimerkki ”janK” ole repimässä toista keskustelijaa. Kerroin ettei tilaa anneta ja hyökätään kimppuun. Ihme jos vielä sallitaan. Katsotaan. Se nähdään sitten jos saat touhujasi jatkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joudut katkolle. Olen tehnyt asiattomasta käytöksestä ilmoituksen. Jahtaamisesta, vainoamisesta. Ihmiset eivät saa käyttää palstaa rauhalliseen keskusteluun. Tulet joka ketjuun raivoamaan, huutamaan, riitelemään. Se loppuu nyt.

        Mulla on oikeus puuttua kiusaamiseen.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Kuluttajasuojaan seuraavaksi, jos suomi24 sallii tuollaisen touhun.

        Listasin kaikki tekemäni aloitukset, joissa näkyy kuinka seurasit ja tuhosit jokaisen keskustelun parjaamalla aloittajaa tai sen tekemisiä. Katson nyt miten suomi24 reagoi ja toimii suhteesi. Vieläkö antavat jatkaa vai mikä on homman nimi?


      • Anonyymi kirjoitti:


        Soitin jo ja kerroin nimimerkkisi ettei täällä voi kirjoittaa yhtäkään päivää ettei ko. nimimerkki ”janK” ole repimässä toista keskustelijaa. Kerroin ettei tilaa anneta ja hyökätään kimppuun. Ihme jos vielä sallitaan. Katsotaan. Se nähdään sitten jos saat touhujasi jatkaa.

        Eli valehtelit heille? Kiusaajat tekee sitäkin oman etunsa nimissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Listasin kaikki tekemäni aloitukset, joissa näkyy kuinka seurasit ja tuhosit jokaisen keskustelun parjaamalla aloittajaa tai sen tekemisiä. Katson nyt miten suomi24 reagoi ja toimii suhteesi. Vieläkö antavat jatkaa vai mikä on homman nimi?

        Katsotaan nyt saako kiusaajat täällä jatkaa. Suomi24 menettä mun bannaamisen myötä muutakin. Sittenpä menettää.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Mulla on oikeus puuttua kiusaamiseen.

        Lisäsin tuon, että syyttelet myös kiusaamisesta jos ihminen kysyy oikeaa asiaa. Eli tulet syyttä suotta aina syyttelemään. Katson nyt miten sivusto toimii kanssasi. Tulet muiden keskusteluun syyttämään syyttömiä. Ei se vaan toimi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisäsin tuon, että syyttelet myös kiusaamisesta jos ihminen kysyy oikeaa asiaa. Eli tulet syyttä suotta aina syyttelemään. Katson nyt miten sivusto toimii kanssasi. Tulet muiden keskusteluun syyttämään syyttömiä. Ei se vaan toimi.

        He näkee kyllä syyttelyt kuvien varastelusta. Anonyymi aloitti syyttelyn ja minä puutuin kiusaamiseen. Hääditte kirjoittajan syyttelemällä kuvavarkaudesta, raskas syytös. Ihmisen nimikin näkyi.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Katsotaan nyt saako kiusaajat täällä jatkaa. Suomi24 menettä mun bannaamisen myötä muutakin. Sittenpä menettää.

        Tiedät hyvin itse mitä olet tehnyt ja miten olet käyttäytynyt. Mulla on mun kirjoitukset ylhäällä ja niissä jokaisessa näkyy sun kommenttisi systemaattisena häiriköimisenä. Joko olen kirjoittanut ketjuun irtokommentin tai tehnyt erillisen aloituksen, kaikkien perässä näkyy kuinka tulet päälle. Tämä jää nyt suomi24 haltuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät hyvin itse mitä olet tehnyt ja miten olet käyttäytynyt. Mulla on mun kirjoitukset ylhäällä ja niissä jokaisessa näkyy sun kommenttisi systemaattisena häiriköimisenä. Joko olen kirjoittanut ketjuun irtokommentin tai tehnyt erillisen aloituksen, kaikkien perässä näkyy kuinka tulet päälle. Tämä jää nyt suomi24 haltuun.

        Keskustelu ei ole häiriköimistä, kuvavarkaaksi syyttely ja nimitietojen onkiminen on sääntöjen vastaista!


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Katsotaan nyt saako kiusaajat täällä jatkaa. Suomi24 menettä mun bannaamisen myötä muutakin. Sittenpä menettää.

        Suomi24 saa paljon mukavia kirjoittajia ja klikkauksia lisää kun tulee rauha ja oikeille asialliselle kommentoijille tilaa.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Eli valehtelit heille? Kiusaajat tekee sitäkin oman etunsa nimissä.

        Ei min tartte. Ketjut kertovat sen puolestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 saa paljon mukavia kirjoittajia ja klikkauksia lisää kun tulee rauha ja oikeille asialliselle kommentoijille tilaa.

        Ja menettää mainostajia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei min tartte. Ketjut kertovat sen puolestaan.

        Syyttelyssä ei ole tulkinnanvaraa, kuten keskustelussa. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyttelyt kirjattu ylös ja tehty uhkailustasi ilmoitus.

        Myös sinusta on tehty pitkä ilmoitus, josta käy ilmi että minä en syyttelyitä aloittanut.

        Muille tiedoksi. Olen taustalla, mutta en tiedä enää kirjoitanko tämän jälkeen.

        I_s


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ja menettää mainostajia.

        Uu. Nyt tämä varmaan pelottaa. Uhkailet siis s24:kin jo? Tästä nähdään mikä olet toimissasi vaikkei tuo nyt ole kylläkään totta edes lähellekään. Alat uhkailla ylläpitäjää kun et pysty keskustelijaa. No siellä saavat näitä lukea. Itsehän uhkailet kaikkia ja kaikkea. Tästä s24 näkee miten vaikea tavallisten tänne on osallistua.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ja menettää mainostajia.

        Uhkailet myös sivuston omistajaa ja ylläpitäjää. Lukekaa nyt siellä S24:ssä. Tämä on tätä.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Keskustelu ei ole häiriköimistä, kuvavarkaaksi syyttely ja nimitietojen onkiminen on sääntöjen vastaista!

        Syyttelet nimitietojen onkimisesta. Herjaat koko ajan. Toivottavasti s24 ollaan nyt hereillä. Ystävistään kysyminen on aivan sallittua. On ihme ellet saa tästä sanktiota. Karkotat osallistujat häiriköinnillä. Suomi24 lukekaa nyt janK asiaton käyttäytyminen.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        He näkee kyllä syyttelyt kuvien varastelusta. Anonyymi aloitti syyttelyn ja minä puutuin kiusaamiseen. Hääditte kirjoittajan syyttelemällä kuvavarkaudesta, raskas syytös. Ihmisen nimikin näkyi.

        Pahennat tilannettasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uhkailet myös sivuston omistajaa ja ylläpitäjää. Lukekaa nyt siellä S24:ssä. Tämä on tätä.

        Se on fakta ei uhkaus. Jos kerran trollit saa täällä rirhua ei ole eettisyydestä takeita muussakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syyttelet nimitietojen onkimisesta. Herjaat koko ajan. Toivottavasti s24 ollaan nyt hereillä. Ystävistään kysyminen on aivan sallittua. On ihme ellet saa tästä sanktiota. Karkotat osallistujat häiriköinnillä. Suomi24 lukekaa nyt janK asiaton käyttäytyminen.

        Kysyminen, ei kuvavarkaaksi syyttely ole kysymistä! Sinä tai joku ano syyttel I_s kuvavarkaaksi, ihmisen naama ja nimikin näkyi. Vielä sen jälkeenkin kuvasta luvattiin näyttää oikealle ihmiselle, vaikka juuri ikea ihminen oli asiansa julki tuonut.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Syyttelyssä ei ole tulkinnanvaraa, kuten keskustelussa. Piste.

        Ei niin. Ja kirjoituksistasi se nähdään. Asiaa pahentaa se, että teet sitä joka päivä. Piste.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahennat tilannettasi.

        Evvk, jos kerran taso on näin tasotonta. Kiusaaminen sallittua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uu. Nyt tämä varmaan pelottaa. Uhkailet siis s24:kin jo? Tästä nähdään mikä olet toimissasi vaikkei tuo nyt ole kylläkään totta edes lähellekään. Alat uhkailla ylläpitäjää kun et pysty keskustelijaa. No siellä saavat näitä lukea. Itsehän uhkailet kaikkia ja kaikkea. Tästä s24 näkee miten vaikea tavallisten tänne on osallistua.

        Informoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Ja kirjoituksistasi se nähdään. Asiaa pahentaa se, että teet sitä joka päivä. Piste.

        Älä sitten syyttele kuvavarkaaksi.


      • Tarkistakoon ylläpito ip:t kuka teki mitä. I rest my case. Olkaa nyt iloisia, kun tuhoatte palstoja. Ja ylläpidon suojeluksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös sinusta on tehty pitkä ilmoitus, josta käy ilmi että minä en syyttelyitä aloittanut.

        Muille tiedoksi. Olen taustalla, mutta en tiedä enää kirjoitanko tämän jälkeen.

        I_s

        Olen tehnyt tähän ketjuun osallistuneista ilmoituksen. Vähintä on että palstalle tulo estetään. Vuoteen täällä ei ole saanut kirjoittaa rauhassa kun tietty ystäväpiiri on lynkkaamassa. Jos suomi24 tämän vielä sallii, on ihmeiden aika nähty. JanK:n toiminta perattava ensimmäisenä. On aivan sama mitä minä kysyn tai kirjoitan, haukkuminen alkaa. Lopulta nimittely ja herjaaminen. Minin puolesta homma katsotaan nyt loppuun.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Se on fakta ei uhkaus. Jos kerran trollit saa täällä rirhua ei ole eettisyydestä takeita muussakaan.

        Uhkailet ja et kunnioita muita. Millä oikeudella nimittelet toisia kanssakeskustelijoilla trolleiksi? Eettisyydestä. Siivotkaahan pesänne ensin. Vai kerronko siitä miten täällä sallittiin erinäisiä asioita? Juu, ei ole takeita ei.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Tarkistakoon ylläpito ip:t kuka teki mitä. I rest my case. Olkaa nyt iloisia, kun tuhoatte palstoja. Ja ylläpidon suojeluksessa.

        Kyllä nyt varmasti tarkistetaan. En katso enää sun jatkuvaa riehumista yhtä anonyymiä kohtaan.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Tarkistakoon ylläpito ip:t kuka teki mitä. I rest my case. Olkaa nyt iloisia, kun tuhoatte palstoja. Ja ylläpidon suojeluksessa.

        Suojelusta ei ole tässä asiassa kenelläkään. On oikeus.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Evvk, jos kerran taso on näin tasotonta. Kiusaaminen sallittua.

        Kyllä se sulle näyttää olevan. Olet taas anonyymin lihassa kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sulle näyttää olevan. Olet taas anonyymin lihassa kiinni.

        Ja aiheesta taaskin. Viimeksi oli Disse kynsissä. Lopettakaa touhunne. Niin minäkin lopetan.


      • Anonyymi

        Kyllä täällä saa kysyä ystävästään. Vastaaja päättää, mitä vastaa. Vastaako mitään vai lyökö koko sukupuun Hesarin kanteen.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ja aiheesta taaskin. Viimeksi oli Disse kynsissä. Lopettakaa touhunne. Niin minäkin lopetan.

        S24 päättää lopettatko. Siinähän analysoivat. Toivon, että lukevat jokaisen rivin.


      • Anonyymi

        Herjaus jatkuu. Ylläpito.


      • Anonyymi

        Tunnut tietävän tilanteesi hyvin. Se auttaa sinua paranemaan.


      • Anonyymi

        Hahahah naulan kantaan! :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herjaus jatkuu. Ylläpito.

        ? Merkki


      • Anonyymi

        Joskus parisuhteet kaatuu.


      • Anonyymi

        No eipä susta nyt sanottukaan.


      • Anonyymi

        Musta se on cuul.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta se on cuul.

        Siis pitää arvostaa raskasta työtä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta se on cuul.

        Jos tuntisit....


      • Hmm, saattais tuntuakkin. :)


      • Täh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta se on cuul.

        ❤️❤️


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Jos tuntisit....

        ;)))


      • Anonyymi kirjoitti:

        ;)))

        Just. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ;)))

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Ennen halusin nähdä monta kertaa Lauri tähkän mutta en enää.

    • Anonyymi

      En kai ketään, pelkkä julkisuus ei saa mua kiinnostumaan.

      Mutta onhan noita tullut tavattua. Muinoin yhdellä työkeikalla eräskin herra alkoi juttelemaan. Mietin, että onpa miellyttävä ja jotenkin tuttu ääni, mutta livahdin heti mahdollisuuden tullen siitä eteenpäin, kun kävi mielessä että ei kai nyt taas joku yritä iskeä.. sama puheääni kuului sitten autoradiosta, ja tajusin googlettamisen jälkeen tyypin olleen Sami Kuronen. Pahoittelut hälle että epäilin tarkoitusperiään 😄

      xLiner

      • Aijai. Julkisuus on tosiaan vaan heidän työtään. Meinasitko et iskee sut? :)

        Ei se siinä säväytä, persoona voi säväyttää. Meillä on jokunen julkkis käynyt kylässäkin, kahvillakin ja käynyt jokusen julkkiksen kotonakin. Tavallisia ihmisiä, näkyvä työ. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Aijai. Julkisuus on tosiaan vaan heidän työtään. Meinasitko et iskee sut? :)

        Ei se siinä säväytä, persoona voi säväyttää. Meillä on jokunen julkkis käynyt kylässäkin, kahvillakin ja käynyt jokusen julkkiksen kotonakin. Tavallisia ihmisiä, näkyvä työ. :)

        No niinhän mä siitä yllättävästä jutulle tulemisesta ensin meinasin, kun kaikenlaista on tullu koettua.. Tyyppi varmaan ajatteli että tiedän kuka se on ja hoiteli julkisuuskuvaansa, mutta kun en TV:tä katso enkä juorulehdistä juuri kiinnostu, niin enhän mä tunnistanut. Ääni jäi vaivaamaan..

        Vaikka olisin tunnistanutkin, olisin varmaan yhtä liukkaasti livennyt paikalta 😄

        xLiner


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Aijai. Julkisuus on tosiaan vaan heidän työtään. Meinasitko et iskee sut? :)

        Ei se siinä säväytä, persoona voi säväyttää. Meillä on jokunen julkkis käynyt kylässäkin, kahvillakin ja käynyt jokusen julkkiksen kotonakin. Tavallisia ihmisiä, näkyvä työ. :)

        Julkkiksia on vähän joka lähtöön. En nyt viitsi tarkentaa, etten sotke yksityiselämääni tähän. Mutta myös sieltä - höm- toisesta päästä jokunen tositv-pölhö on jotain kautta tuttu.

        xLiner


    • Anonyymi

      Kerttu Kotakorven tai Piia Pasasen. Voisi jutella hyvin asiallisia ja ajankohtaisia juttuja järkevästi.

      • Anonyymi

        Piia Pasanen haastetteli minua! Aika jännä juttu. Hänellä on rauhoittava vaikutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piia Pasanen haastetteli minua! Aika jännä juttu. Hänellä on rauhoittava vaikutus.

        Vau! En tiedä olisiko minuun rauhoittavaa vaikutusta mutta mukava olisi kokeilla...


    • Anonyymi

      Ivanka Trump.

      • Anonyymi

        Mä taas sen faijan.

        W.


    • Anonyymi

      Aika hyvä oli tuossa kun olin omakotia vahtimassa, joku yritti tunkeutua sisälle kuin varas tuomassa joulun kynttilää lahjaksi, ei arvannut että joku olikin kotona, vetäisin Magnum Rearchin... Desert Eagle -järeän selän takaa käsille, jotta eivät varkaat hyökkää helposti jos on vahti...

    • Anonyymi

      No olishan nyt jonku vaikka Madonnan tai Bossin tapaaminen aika jännittävää, kun on niitä koko elämä tullu seurattua. Mutta mitäpä niille nyt oikein osais sanoo, ihan tavallisia ihmisii kuitenki livessä, luulisin ainaki. Jotku nykysometyypit ihan hienoja, käsityöläisiä yms. Toi Onni Tonkijaki aika hyvä. https://youtu.be/SBKiIjKhUaw

    • Anonyymi

      Olen tavannut kaikki julkkikset, jotka haluan tavata.

    • Anonyymi

      Tiina Lymin

      Tai siis en Tiina Lymiä, sillä illuusio Tiina Lymistä ei koskaan saa jäädä Tiina Lymin vasaran alle.

      Humanisti.

    • Anonyymi

      Aron Ralstonin kanssa voisin ottaa oluet. - cu-

    • Joissain kilpailuissa on ollut pääpalkintona julkkiksen tapaaminen, mielestäni ihan hemmetin huono palkinto.

    • Anonyymi

      Till Lindeman. Toivon niin että ensi kesän konsertti toteutuu Lauluväljakilla. Liput ostettu jo vuosi sitten, silloin peruuntui mutta samoilla lipuilla pääsee jos konsertti voidaan pitää.
      -nainen-

    • Anonyymi

      donald mcronald trump ei eikä vladimir putinkaan, liian tavallisia mutta trumpin tytär ivanka trump kyllä.

      jos näyttelijöistä ehkä "rose the hat" rebecca ferguson, kysyisin että miten uuden Dune-elokuvan teko edistyy, odotan sitä innolla ilmestyväksi.

    • Anonyymi

      Jussi Halla-Ahon kanssa voisin ottaa shakkiottelun :) Putinille en luultavasti pärjäisi :)

    Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe