Katselin tuossa Pekka haaviston haastattelua ykkösaamussa ja täytyy sanoa, että hyvin osasi Pekka väistää vastuun taas kerran lain kiertämisestä Isis terroristinaisten suomeen kotiuttamisessa.
Kun haastattelija kysyi Haavistolta keskustan ja vihreiden erimielisyyksistä koskien kyseistä tapausta niin Pekka vain totesi, että tiedän heidän vaikeutensa ja leveästi hymyillen siirsi näin vastuun koko sotkusta keskustalle.
Kaikille tuon haastattelun nähneille kävi varmasti enemmän kuin hyvin selville, että keskusta on se, joka antaa hallituksessa aina periksi jos erimielisyyksiä vihreiden kanssa tulee.
Vihreät vie kepua kuin litran mittaa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Helmillä ja Sannalla hyvät legginsit...
- Anonyymi
Vihreiden radikaali siipi kepulaisten myötä ajavat Suomen maaseudun uudeksi kannabis- tuotteiden markkina ykköseksi, kannabis sauhuaa iloisesti, vaurautta ja hyvinvointia maahamme tuoden, turpeenpoltto lopetetaan, suot kuivatetaan, jolloin huumeviljelyn pinta-ala kasvaa roimasti, aivan ihanaa.....
- Anonyymi
Eihän soita kuivateta. Kun turpeen nosto loppuu, suot hukutetaan veteen kuten ne ennenkin ovat olleet. Veden vallassa.
Suot on kuivatettu silloin, kun turvetta on alettu nostaa.
Älä nyt esitä aivan höpöjä.
- Anonyymi
Kepu teki todella pahan virheen tälle kansalle , jopa itselleenkin, kun ei laittanu tuota hallitusta levälleen. Kyllä on tunarointi tiukassa, kuin sonta junttilan pirtin seinässä!
- Anonyymi
No, minkä lain Haavisto on kiertänyt tässä asiassa? Tarkenna.
- Anonyymi
Luehan nyt ihan itse kaikki asiaan liittyvät kiemurat. Hänenhän todettiin rikkoneen lakia, mutta syytekynnys ei ylittynyt. Ja asia liittyi kyllä Isis-naisten kotiuttamiseen.
Kumma kun ihmiset eivät muista sitäkään, että alkujaan kaikkien kalifaattiin lähteneiden piti palata omin neuvoin Suomeen. Että Suomen valtio ei auttaisi heitä mitenkään.
Mutta mitäs sitten tapahtuikaan?
Ja lisää on tulossa. Haavisto vetoaa siihen, että muodostaisivat varteenotettavan turvallisuusuhan jäädessään aivopestäviksi leirille.
Mutta se Suomessa, ihan oman perheen piirissä tapahtuva aivopesu ei näytä johtavan minkäänlaiseen turvallisuusuhkaan.
Muistutan: meille on uutisissa kerrottu, että kodeissa harjoitetaan samanlaista, tiettyyn päämäärään pyrkivää kasvatusta kuin on harjoitettu leireilläkin. Mikä siitä siis tekee vähemmän vaarallisen kuin leireillä harjoitettu aivopesu?
Itse olen nähnyt ja kokenut, millainen tiettyjen väestöryhmien suhtautuminen kantasuomalaisiin on, ja siksi minun on todella vaikeaa ymmärtää, miten pitkälle suomalaiset ovat valmiita menemään myöntyessään alistumaan omassa maassaan.
- Anonyymi
Tässäkin keskustellaan asiasta, vaikka siitä ei tiedetä juuri mitään.
Ihmisillä on pakkomielle ottaa asioihin kantaa, kun on kyse Pekka Haavistosta.
Eikä kyse ole oikeasti niistä asioista, vaan halutaan moittia Haavistoa kaikesta, koska hän on julkihomo.- Anonyymi
Äläpäs nyt vedä hätiköityjä johtopäätöksiä. Palstoilla on esiintynyt muutama henkilö, jotka ovat vedonneet kyseiseen asiaan, mutta sillä ei pysty selittämään sitä, että osa ihmisistä näkee Haaviston puutteet aivan muissa asioissa.
Kuten nyt tässäkin al-Hol-jupakassa. - Anonyymi
Mitä sillä homoudella on tekemistä Isisin auttamisen kanssa? Isishän vihaa homoja. Ja varmasti näin tekee Pekan auttamat Isisin aivopesemät lapsetkin.
- Anonyymi
Hän on ihan omalla toiminnallaan saanut ihmiset nousemaan takajaloilleen. Kantakoon siis myös seuraukset.
- Anonyymi
Kyllä on taas kepulaisilla isännillä perseet kipeänä tämän aamuisen haastattelun jäljiltä. Kynnettiin ja syvältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936