Olen hiihtänyt ja tarponut lumessa. Lumihiput oksilla hohtaa. Nyt lämmitetään glögin rippeitä ja lisätään puuta tulisijaan. Miten iloinen olen! Ehkä saunaa vielä illalla ja hauskanpitoa :)
Ai mikä ihana päivä!
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lautapelit kaapista illaksi. Pojat on vielä rinteessä ja me lähdetään käymään kaupassa. Huomenna mulle neuvotaan miten lumilautaa käytetään jeeee! Jänskää! Ei liikaa glögiä illalla hehee :D
- Anonyymi
Tunturin mä nään, paljaspään :)
Ja pussaan nenän pään, se märäks ja kuuraan jää :) - Anonyymi
Luonto on kyllä kaunis ja aurinkokin paistoi. Yllättävän korkealle se kipusi. Harmi vaan että elämä on turhaa ja yksinäisen miehen päivä ja ilta pitää vaan jotenkin saada kulumaan.
- Anonyymi
Olen hiihtopummina rinteessä. Huomenna mennään lujaa. Komee opekin. Melki oma. Kestää neuvoo paremmin. Lauta! Jalat kiinni, molemmat! Jänskää... :D Se on jännä-lauta, se vie puuterissa naista.
- Anonyymi
Mökeissä on aina jotakin taikaa. Tossakin nyt pilkistää sammal hirren välistä kun kättä kuljettaa. Ei kaikki pidä olla niin koneesta tullutta.
- Anonyymi
Laskettelumonot on karmeet. Niil ei voi kävellä niinku maan päällä kävellään.
Illalla tarvii jalkahieronnan :) - Anonyymi
Pian nelistään ulos kattomaan näkyykö revontulia. Mä
luulen ettei mulle uni tule, huominen jännottäää - Anonyymi
Sä oot vähän maanisen oloinen.
- Anonyymi
Kaikki rinteessä on! Huomenna vielä enemmän, k.sen varmaan housuihin, pelottaa se lauta hahaha :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rinteessä on! Huomenna vielä enemmän, k.sen varmaan housuihin, pelottaa se lauta hahaha :D
Puudukkeet :D
- Anonyymi
Tykkylumi rules! Hell yeah!
- Anonyymi
Mä niin pussaan kun pääsen alas!
- Anonyymi
Ja tämä https://m.youtube.com/watch?v=76vy3xr4vC8 jos mikä on totta (sinne keittiöön ööööö....Hahah)
- Anonyymi
Muista saunomisen lomassa hyvät ilmakylvyt.
Kuutamoa on mukava katsella ja senjälkeen
pinkoa saunan löylyihin,ah se vasta on elämää. - Anonyymi
Muista kynttilän valo saunassa ja Turun
sinappi,heh makkaralla tietenkin ,siinä
pimeän ajan parasta nautintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1416325Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto725261Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143685Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213290Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1172467Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12038Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191376- 811208