Olen hiihtänyt ja tarponut lumessa. Lumihiput oksilla hohtaa. Nyt lämmitetään glögin rippeitä ja lisätään puuta tulisijaan. Miten iloinen olen! Ehkä saunaa vielä illalla ja hauskanpitoa :)
Ai mikä ihana päivä!
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lautapelit kaapista illaksi. Pojat on vielä rinteessä ja me lähdetään käymään kaupassa. Huomenna mulle neuvotaan miten lumilautaa käytetään jeeee! Jänskää! Ei liikaa glögiä illalla hehee :D
- Anonyymi
Tunturin mä nään, paljaspään :)
Ja pussaan nenän pään, se märäks ja kuuraan jää :) - Anonyymi
Luonto on kyllä kaunis ja aurinkokin paistoi. Yllättävän korkealle se kipusi. Harmi vaan että elämä on turhaa ja yksinäisen miehen päivä ja ilta pitää vaan jotenkin saada kulumaan.
- Anonyymi
Olen hiihtopummina rinteessä. Huomenna mennään lujaa. Komee opekin. Melki oma. Kestää neuvoo paremmin. Lauta! Jalat kiinni, molemmat! Jänskää... :D Se on jännä-lauta, se vie puuterissa naista.
- Anonyymi
Mökeissä on aina jotakin taikaa. Tossakin nyt pilkistää sammal hirren välistä kun kättä kuljettaa. Ei kaikki pidä olla niin koneesta tullutta.
- Anonyymi
Laskettelumonot on karmeet. Niil ei voi kävellä niinku maan päällä kävellään.
Illalla tarvii jalkahieronnan :) - Anonyymi
Pian nelistään ulos kattomaan näkyykö revontulia. Mä
luulen ettei mulle uni tule, huominen jännottäää - Anonyymi
Sä oot vähän maanisen oloinen.
- Anonyymi
Kaikki rinteessä on! Huomenna vielä enemmän, k.sen varmaan housuihin, pelottaa se lauta hahaha :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rinteessä on! Huomenna vielä enemmän, k.sen varmaan housuihin, pelottaa se lauta hahaha :D
Puudukkeet :D
- Anonyymi
Tykkylumi rules! Hell yeah!
- Anonyymi
Mä niin pussaan kun pääsen alas!
- Anonyymi
Ja tämä https://m.youtube.com/watch?v=76vy3xr4vC8 jos mikä on totta (sinne keittiöön ööööö....Hahah)
- Anonyymi
Muista saunomisen lomassa hyvät ilmakylvyt.
Kuutamoa on mukava katsella ja senjälkeen
pinkoa saunan löylyihin,ah se vasta on elämää. - Anonyymi
Muista kynttilän valo saunassa ja Turun
sinappi,heh makkaralla tietenkin ,siinä
pimeän ajan parasta nautintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424330
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384089- 643746
- 1083625
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643357- 872932
- 542835
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142354