Olen hiihtänyt ja tarponut lumessa. Lumihiput oksilla hohtaa. Nyt lämmitetään glögin rippeitä ja lisätään puuta tulisijaan. Miten iloinen olen! Ehkä saunaa vielä illalla ja hauskanpitoa :)
Ai mikä ihana päivä!
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lautapelit kaapista illaksi. Pojat on vielä rinteessä ja me lähdetään käymään kaupassa. Huomenna mulle neuvotaan miten lumilautaa käytetään jeeee! Jänskää! Ei liikaa glögiä illalla hehee :D
- Anonyymi
Tunturin mä nään, paljaspään :)
Ja pussaan nenän pään, se märäks ja kuuraan jää :) - Anonyymi
Luonto on kyllä kaunis ja aurinkokin paistoi. Yllättävän korkealle se kipusi. Harmi vaan että elämä on turhaa ja yksinäisen miehen päivä ja ilta pitää vaan jotenkin saada kulumaan.
- Anonyymi
Olen hiihtopummina rinteessä. Huomenna mennään lujaa. Komee opekin. Melki oma. Kestää neuvoo paremmin. Lauta! Jalat kiinni, molemmat! Jänskää... :D Se on jännä-lauta, se vie puuterissa naista.
- Anonyymi
Mökeissä on aina jotakin taikaa. Tossakin nyt pilkistää sammal hirren välistä kun kättä kuljettaa. Ei kaikki pidä olla niin koneesta tullutta.
- Anonyymi
Laskettelumonot on karmeet. Niil ei voi kävellä niinku maan päällä kävellään.
Illalla tarvii jalkahieronnan :) - Anonyymi
Pian nelistään ulos kattomaan näkyykö revontulia. Mä
luulen ettei mulle uni tule, huominen jännottäää - Anonyymi
Sä oot vähän maanisen oloinen.
- Anonyymi
Kaikki rinteessä on! Huomenna vielä enemmän, k.sen varmaan housuihin, pelottaa se lauta hahaha :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rinteessä on! Huomenna vielä enemmän, k.sen varmaan housuihin, pelottaa se lauta hahaha :D
Puudukkeet :D
- Anonyymi
Tykkylumi rules! Hell yeah!
- Anonyymi
Mä niin pussaan kun pääsen alas!
- Anonyymi
Ja tämä https://m.youtube.com/watch?v=76vy3xr4vC8 jos mikä on totta (sinne keittiöön ööööö....Hahah)
- Anonyymi
Muista saunomisen lomassa hyvät ilmakylvyt.
Kuutamoa on mukava katsella ja senjälkeen
pinkoa saunan löylyihin,ah se vasta on elämää. - Anonyymi
Muista kynttilän valo saunassa ja Turun
sinappi,heh makkaralla tietenkin ,siinä
pimeän ajan parasta nautintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110920- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39707Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71681Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662