Olen hiihtänyt ja tarponut lumessa. Lumihiput oksilla hohtaa. Nyt lämmitetään glögin rippeitä ja lisätään puuta tulisijaan. Miten iloinen olen! Ehkä saunaa vielä illalla ja hauskanpitoa :)
Ai mikä ihana päivä!
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lautapelit kaapista illaksi. Pojat on vielä rinteessä ja me lähdetään käymään kaupassa. Huomenna mulle neuvotaan miten lumilautaa käytetään jeeee! Jänskää! Ei liikaa glögiä illalla hehee :D
- Anonyymi
Tunturin mä nään, paljaspään :)
Ja pussaan nenän pään, se märäks ja kuuraan jää :) - Anonyymi
Luonto on kyllä kaunis ja aurinkokin paistoi. Yllättävän korkealle se kipusi. Harmi vaan että elämä on turhaa ja yksinäisen miehen päivä ja ilta pitää vaan jotenkin saada kulumaan.
- Anonyymi
Olen hiihtopummina rinteessä. Huomenna mennään lujaa. Komee opekin. Melki oma. Kestää neuvoo paremmin. Lauta! Jalat kiinni, molemmat! Jänskää... :D Se on jännä-lauta, se vie puuterissa naista.
- Anonyymi
Mökeissä on aina jotakin taikaa. Tossakin nyt pilkistää sammal hirren välistä kun kättä kuljettaa. Ei kaikki pidä olla niin koneesta tullutta.
- Anonyymi
Laskettelumonot on karmeet. Niil ei voi kävellä niinku maan päällä kävellään.
Illalla tarvii jalkahieronnan :) - Anonyymi
Pian nelistään ulos kattomaan näkyykö revontulia. Mä
luulen ettei mulle uni tule, huominen jännottäää - Anonyymi
Sä oot vähän maanisen oloinen.
- Anonyymi
Kaikki rinteessä on! Huomenna vielä enemmän, k.sen varmaan housuihin, pelottaa se lauta hahaha :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rinteessä on! Huomenna vielä enemmän, k.sen varmaan housuihin, pelottaa se lauta hahaha :D
Puudukkeet :D
- Anonyymi
Tykkylumi rules! Hell yeah!
- Anonyymi
Mä niin pussaan kun pääsen alas!
- Anonyymi
Ja tämä https://m.youtube.com/watch?v=76vy3xr4vC8 jos mikä on totta (sinne keittiöön ööööö....Hahah)
- Anonyymi
Muista saunomisen lomassa hyvät ilmakylvyt.
Kuutamoa on mukava katsella ja senjälkeen
pinkoa saunan löylyihin,ah se vasta on elämää. - Anonyymi
Muista kynttilän valo saunassa ja Turun
sinappi,heh makkaralla tietenkin ,siinä
pimeän ajan parasta nautintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2267017Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3334909"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1503710Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1203507Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m763446Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi562945Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702769Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842480- 252406
Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas972039