Aihe

Teslan tapaukset "kiihdyttää itsekseen"...

Anonyymi

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teslalla on ollut paljon ongelmia laatunsa ja ohjelmiensa kautta aikojen, ja varsinkin Jenkeissä tehdyissä autoissa.

• Anonyymi

Juu, milläs autolla ei olisi, aika vähissä on kaikin puolin täydelliset täysin viattomat autot. Teslat ovat lähellä täydellisyyttä teknisiltä ominaisuuksiltaan, muutamia laadullisia ongelmia on, mutta päivittäisen käytön kannalta melko merkityksettömiä ovat.

• Anonyymi

Kun haet goolella "tesla failure", on siinä luettavaa viikoiksi, miten yhteen autoon saadaan vikoja jos toisia mahtumaan, taitaa dacia olla luotettavampi.

• Anonyymi

Tässähän sanottiin nimen omaan että Tesla EI kiihdytä itsekseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      73
      10609
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      135
      6920
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      5936
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      19
      3213
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      144
      2231