Mitäs kuuluu. Täällä ois sinkku 32v helsingistä.
Moi vaan teille
6
168
Vastaukset
- Anonyymi
Anonyymi olisi voinut sanoa tervetuloa, mutta ei sano, koska JanK tietää että se on väärin ja tulee kohta kertomaan, että anonyymin pitää sanoa ”tervemenoa”.
- Anonyymi
Sinkkuja on Helsingin kaupunki tulvillaan, kun parisuhde väkivalta on yleistä?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Keski-Suomessa, Kainuussa ja Pohjois-Savossa yleisintä..
https://yle.fi/uutiset/3-10695267Suurin osa naisia kuolleista. Suomessa ei kukaan välitä jos nainen alkaa jonkun paskan jännämiehen kanssa seurustelemaan eikä apua saa. Ja naiset haluaa aina jännämiehiä se on selvä asia. Se on normaalia ettei poliisit tai oikeus ei oikein välitä
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa naisia kuolleista. Suomessa ei kukaan välitä jos nainen alkaa jonkun paskan jännämiehen kanssa seurustelemaan eikä apua saa. Ja naiset haluaa aina jännämiehiä se on selvä asia. Se on normaalia ettei poliisit tai oikeus ei oikein välitä
Mitään jännämiehiä ei ole olemassakaan, on vain miehiä.
- Anonyymi
Mies vai nainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa278840Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19721- 48715
- 52699
- 28647
- 49609