Miten tietää ettei ole vähääkään homo

Anonyymi

Tajusin sen kun luin ylilaudalta että joku mies kertoi näkevänsä eroottisia unia miehistä.

Minä en ole ikinä eläissäni nähnyt yhtään ainoaa eroottista unta toisista miehistä.

Nään kyllä ns. märkiä unia usein, ainakin pari kertaa viikossa herään sellaiseen, mutta niissä aina rakastelen naisia, useimmiten jotain sellaista jonka olen edellisenä päivänä nähnyt jossain. Toisinaan niissä on myös ex-tyttöystäviä ja ex-vaimo.

Se, ettei miehet koskaan esiinny eroottisissa unissani osoittaa sen että olen 100% hetero, enkä edes alitajuntaisesti ole vähääkään kiinnostunut miehistä.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aha. Mä näen aika usein eroottisia unia ja päiväunia erityisesti naisista, se varmaan todistaa että olen homo?

      Miehistä en näe koskaan eroottisia unia, en ole nähnyt kun joskus ihastuneena korviani myöden. Sillonkin ihastuksen kohteesta. En mistään random miehistä ikinä.

      • Minulla unissa eroottisesti on ollut vain naisia. Kerran olin onnessa, kun nainen johon oli rakastunut, antoi vastarakkautta unessani. Hän vastasi tunteisiini kaikin puolin! :)

        Ei nukuttanutkaan, joten palasin tietokoneen ääreen ja nettiin.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minulla unissa eroottisesti on ollut vain naisia. Kerran olin onnessa, kun nainen johon oli rakastunut, antoi vastarakkautta unessani. Hän vastasi tunteisiini kaikin puolin! :)

        Ei nukuttanutkaan, joten palasin tietokoneen ääreen ja nettiin.

        Jep.

        Kai ne unet kertoo mitä sisimmässä tuntee ja käy läpi. Hyvät yöt.


    • Anonyymi

      Kyl Turuus se tieto o.

    • Anonyymi

      Viäl täsä ny homoks! Turuus meil on kiiru, ei maar homoi me ei ol...

    • Anonyymi

      Aina naista....

    • Anonyymi

      Seksi samaa sukupuolta olevan kanssa

      Unet, joissa seksiä harrastetaan samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa, ovat yleisempiä naisten kuin miesten keskuudessa. Tämä johtuu siitä, että usein naiset kaipaavat enemmän herkkyyttä ja aistillisuutta petipuuhiinsa. Toisen naisen läheisyys unessa viestii halusta tulla hellityksi ja hoivatuksi. Myös homoseksuaalit miehet saattavat uneksia ajoittain seksistä naisen kanssa juuri näistä syistä.

      • "Toisen naisen läheisyys unessa viestii halusta tulla hellityksi ja hoivatuksi."

        - Jaaha, sitäkö se onkin. Hellyys ja hoivan pulaa. Jotenkin koen sen toisinkin päin, että unen näkijäkin saattaa kaivata hellittävää ja hoivattavaa, ihmistä joka arvostaa niitä asioita suhteessaan. Eikä vain, että itse on niitä vailla. Vastavuoroisesti.

        Herkkyys ja aistillisuus on jees. 👍


    • Anonyymi

      Minä olen nähnyt eroottisen unen jossa lemmiskelin Putinin kanssa. Ei se vielä minusta mitään homoa tee vaan persun.

      • Ei huolta, et ole persu. Jos olisit hässinyt Trumppia, asia olisi toisin.


      • Lol. 😄😂😄


    • Homo hommia tunnut ainakin miettivän, kun teit siitä oikein aiheenkin.

      • Anonyymi

        Ja sinä vastasit. Mikäs sinun kik-tunnus olikaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä vastasit. Mikäs sinun kik-tunnus olikaan?

        Kiitos mielenkiinnosta, mutta en ole homo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      568
      3769
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3268
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2761
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2679
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2064
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2021
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1837
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1785
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1710
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      46
      1692
    Aihe