Tajusin sen kun luin ylilaudalta että joku mies kertoi näkevänsä eroottisia unia miehistä.
Minä en ole ikinä eläissäni nähnyt yhtään ainoaa eroottista unta toisista miehistä.
Nään kyllä ns. märkiä unia usein, ainakin pari kertaa viikossa herään sellaiseen, mutta niissä aina rakastelen naisia, useimmiten jotain sellaista jonka olen edellisenä päivänä nähnyt jossain. Toisinaan niissä on myös ex-tyttöystäviä ja ex-vaimo.
Se, ettei miehet koskaan esiinny eroottisissa unissani osoittaa sen että olen 100% hetero, enkä edes alitajuntaisesti ole vähääkään kiinnostunut miehistä.
Miten tietää ettei ole vähääkään homo
14
<50
Vastaukset
Aha. Mä näen aika usein eroottisia unia ja päiväunia erityisesti naisista, se varmaan todistaa että olen homo?
Miehistä en näe koskaan eroottisia unia, en ole nähnyt kun joskus ihastuneena korviani myöden. Sillonkin ihastuksen kohteesta. En mistään random miehistä ikinä.Minulla unissa eroottisesti on ollut vain naisia. Kerran olin onnessa, kun nainen johon oli rakastunut, antoi vastarakkautta unessani. Hän vastasi tunteisiini kaikin puolin! :)
Ei nukuttanutkaan, joten palasin tietokoneen ääreen ja nettiin.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minulla unissa eroottisesti on ollut vain naisia. Kerran olin onnessa, kun nainen johon oli rakastunut, antoi vastarakkautta unessani. Hän vastasi tunteisiini kaikin puolin! :)
Ei nukuttanutkaan, joten palasin tietokoneen ääreen ja nettiin.Jep.
Kai ne unet kertoo mitä sisimmässä tuntee ja käy läpi. Hyvät yöt.
- Anonyymi
Kyl Turuus se tieto o.
- Anonyymi
Viäl täsä ny homoks! Turuus meil on kiiru, ei maar homoi me ei ol...
- Anonyymi
Aina naista....
- Anonyymi
Seksi samaa sukupuolta olevan kanssa
Unet, joissa seksiä harrastetaan samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa, ovat yleisempiä naisten kuin miesten keskuudessa. Tämä johtuu siitä, että usein naiset kaipaavat enemmän herkkyyttä ja aistillisuutta petipuuhiinsa. Toisen naisen läheisyys unessa viestii halusta tulla hellityksi ja hoivatuksi. Myös homoseksuaalit miehet saattavat uneksia ajoittain seksistä naisen kanssa juuri näistä syistä."Toisen naisen läheisyys unessa viestii halusta tulla hellityksi ja hoivatuksi."
- Jaaha, sitäkö se onkin. Hellyys ja hoivan pulaa. Jotenkin koen sen toisinkin päin, että unen näkijäkin saattaa kaivata hellittävää ja hoivattavaa, ihmistä joka arvostaa niitä asioita suhteessaan. Eikä vain, että itse on niitä vailla. Vastavuoroisesti.
Herkkyys ja aistillisuus on jees. 👍
- Anonyymi
Minä olen nähnyt eroottisen unen jossa lemmiskelin Putinin kanssa. Ei se vielä minusta mitään homoa tee vaan persun.
Homo hommia tunnut ainakin miettivän, kun teit siitä oikein aiheenkin.
- Anonyymi
Ja sinä vastasit. Mikäs sinun kik-tunnus olikaan?
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä vastasit. Mikäs sinun kik-tunnus olikaan?
Kiitos mielenkiinnosta, mutta en ole homo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838